Dan zouden ze niet nu al persconferentie geven hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:28 schreef 111210 het volgende:
[..]
Tja die moet eerst nog even bewezen worden he,
Genoeg zaken waarbij het bewijs te klein is en men niet wordt veroordeeld omdat de feiten gewoon niet hard genoeg zijn.
Helaas maar waar
Ga je elke zondag ook naar de kerk?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
Jezus leeft
Ik ben geen anti abortus doorgeslagen biblebelt gek, gewoon iemand die bid voor het slapen gaan
Ik denk je zelf niet zo goed weet wat het verschil is tussen: verdacht bij betrokkenheid en zeker weten dat iemand schuldig isquote:
Nee ,enkel op de sterfdag van mijn opa en kerstquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:31 schreef User98182 het volgende:
[..]
Ga je elke zondag ook naar de kerk?
Camerabeelden, DNA. Ik denk juist dat het in deze zaak best goed gaat lukken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:28 schreef 111210 het volgende:
[..]
Tja die moet eerst nog even bewezen worden he,
Genoeg zaken waarbij het bewijs te klein is en men niet wordt veroordeeld omdat de feiten gewoon niet hard genoeg zijn.
Helaas maar waar
Zolang je verdachte bent, ben je officieel dus niet de dader. Ookal weet iedereen natuurlijk wel hoe het inmiddels zit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dan zouden ze niet nu al persconferentie geven hoor
Zeker weten doen we sowieso niet tot dat hij veroordeeld is. Politie had echt niet zo duidelijk bij persco gepresenteerd als 3 incidenten waarvan deze verdachte verdacht is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk je zelf niet zo goed weet wat het verschil is tussen: verdacht bij betrokkenheid en zeker weten dat iemand schuldig is
Het eerste argument zal zijn: Hij is al genoeg gestraft door de media.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Camerabeelden, DNA. Ik denk juist dat het in deze zaak best goed gaat lukken.
Zeker de verkrachting en de moord.
Nee, daar maak ik me geen zorgen over.
Ben wel benieuwd welke smoezen de advocaten weer gaan verzinnen om strafvermindering te hopen te krijgen.
Klopt maar dit staat gewoon vast hoor, verhaaltje Jos Bquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:33 schreef 111210 het volgende:
[..]
Zolang je verdachte bent, ben je officieel dus niet de dader. Ookal weet iedereen natuurlijk wel hoe het inmiddels zit.
Ok, dan had ik het dus toch al de eerste keer goed gelezen. Bedanktquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeker weten doen we sowieso niet tot dat hij veroordeeld is. Politie had echt niet zo duidelijk bij persco gepresenteerd als 3 incidenten waarvan deze verdachte verdacht is.
Helaas heeft 'onze overheid' de soevereiniteit om hier naar te handelen allang overgedragen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat snap je niet? We wonen hier in Nederland, en momenteel wil minimaal 95% geen criminele agressieve asielzoekers meer in het land.
Daar heeft onze overheid gewoon naar te handelen.
Dan blijf je vast consistent in deze reeks posten dat het allemaal nog niet zeker is en je niet zo maar deze man daarvan kan beschuldigen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok, dan had ik het dus toch al de eerste keer goed gelezen. Bedankt
Zelfs als je met feiten en cijfers komt, zijn er nog mensen die hun kop in het zand steken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:26 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal in Nederland. Dat is het hele probleem.
Het is wel een bepaalde groep gekken die oververtegenwoordigd is in dit soort gewelddadigheden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel hoor. En ze hadden hem de 15de al in het vizier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeker weten doen we sowieso niet tot dat hij veroordeeld is. Politie had echt niet zo duidelijk bij persco gepresenteerd als 3 incidenten waarvan deze verdachte verdacht is.
Correct. Maar ik kan natuurlijk wel alvast aangeven wat ik vind wat er zou moeten gebeuren als blijkt dat hij uiteindelijk (dus ook na hoger beroep enzo) toch schuldig is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan blijf je vast consistent in deze reeks posten dat het allemaal nog niet zeker is en je niet zo maar deze man daarvan kan beschuldigen.
Ik dacht even dat je een grap maakte maar dit blijkt gewoon te kloppen. En dit is op dit moment de populairste politicusquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je weet dat Bontenbal tussen de 40 en 70k aan instroom gezegd heeft?
Vrij heftige opmerking ditquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat een 17-jarig meisje buiten te zoeken heeft?
Misschien kan jij mij is vertellen waar ik ooit heb beweerd dat het de zogenaamde beroepsgroepen zouden zijn die jij benoemt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beste klaas,
Gezien jij alles weet, kun je mij wellicht eens uitleggen wat de invloed is van het massamigratieprobleem op grote die problemen zoals onderwijs, gezondheidszorg en sociale zekerheid - en de welvaartstaat at large?
Leef jij nog in de veronderstelling dat het allemaal doktors, leraren en wetenschappers zijn die hierheen trekken?
(even los van het gegeven dat de PVV een zootje ongeregeld is)
???quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
blah blah blah. En maar wegkijken.
Uhm.. volgens mij lees je mijn post niet goed. Van Shreyas mocht ik nog niet zeggen dat deze man ook betrokken is bij twee andere zedenzaken. Maar technisch gezien heeft Shreyas gelijk dat we nog niet 1000% zeker kunnen zijn als hij niet veroordeeld is, technisch gezien....quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Jawel hoor. En ze hadden hem de 15de al in het vizier.
Bestraffen volgens de strafmaat van het land van herkomst.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n fan van mensen die andere mensen doodsteken nee, tijd om dat strafbaar te stellen.
nee dat is hullie koeltoer hequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:27 schreef Cebolinho het volgende:
[..]
Tja, en die Syrische vrouw die vorige week is vermoord door haar Syrische man telt dan niet mee toch?
Ik ben Klaas niet, maar kan je het volgende vertellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beste klaas,
Gezien jij alles weet, kun je mij wellicht eens uitleggen wat de invloed is van het massamigratieprobleem op grote die problemen zoals onderwijs, gezondheidszorg en sociale zekerheid - en de welvaartstaat at large?
Leef jij nog in de veronderstelling dat het allema
al doktors, leraren en wetenschappers zijn die hierheen trekken?
(even los van het gegeven dat de PVV een zootje ongeregeld is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |