Er staat niet licht getint hansworst.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:20 schreef Cebolinho het volgende:
[..]
Een vreemde blanke man?![]()
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)zuiderpark-rotterdam
Slaap verder Femke.
Ware het niet dat het weer eens geen blanke was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:20 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Is er een topic over hier? Zo nee, mag je die best openen hoor.
Denk dat er heel wat mensen zullen kotsen op die blanke smeerlap.
Het was geen bekende van het slachtoffer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:20 schreef Cebolinho het volgende:
[..]
Een vreemde blanke man?![]()
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)zuiderpark-rotterdam
Slaap verder Femke.
dan kan @Twiitch een hoop van je lerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laat je niet provoceren.
Geloof me, ik heb een phd in master of trolling
Je kan alleen niet lezenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:21 schreef Cebolinho het volgende:
[..]
Ware het niet dat het weer eens geen blanke was.
Kijk dan bij signalement clown.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Er staat niet licht getint hansworst.
Ik heb het nieuws net gelezen, dat is dus nog niet zeker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, lees het nieuws dan even voordat je hier post
Wel is bekend dat hij een lichte huidskleur had, een zwart/grijs baardje en opvallende groen-blauwe ogen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:21 schreef Cebolinho het volgende:
[..]
Kijk dan bij signalement clown.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:21 schreef Cebolinho het volgende:
[..]
Kijk dan bij signalement clown.
Wie is hier de clown dan. Lichte huidskleur, niet licht getinte huidskleur.quote:Wel is bekend dat hij een lichte huidskleur had
Lees eens opnieuw het nieuwsquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb het nieuws net gelezen, dat is dus nog niet zeker.
Overduidelijk een asielzoeker die te weinig geknuffleld isquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:17 schreef jigggy het volgende:
[..]
1x poging tot verkrachting , 1 x iemand verkracht en erna iemand vermoord
Dat mag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:18 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik kots echt van je laatste opmerking
En dat is erg genoeg, ik voel me te goed om daadwerkelijk Geert te stemmen , stem cda, maar kan me voorstellen dat een hoop mensen het doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:24 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Overduidelijk een asielzoeker die te weinig geknuffleld is
[..]
Dat mag.
Gelukkg is ie wat sarcastisch, maar verder berust ie wel op waarheid. Kwestie van tijd en het land is volledig omgevolkt. In steden als Den Haag is de autotochtoon inmiddels al in de minderheid De rest van Nederland zal in een rap tempo volgen.
Er is meer dan Geert of het CDA hè.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:25 schreef jigggy het volgende:
[..]
En dat is erg genoeg, ik voel me te goed om daadwerkelijk Geert te stemmen , stem cda, maar kan me voorstellen dat een hoop mensen het doen
Wat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:12 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Beste IsDatZo, ik heb in een vorig topic mijn spreekwoordelijke nek voor je uitgestoken door te stellen dat jij dit soort gebeurtenissen altijd direct zou veroordelen. Nu schetst mijn verbazing dat je je meent te moeten wenden tot andere users belachelijk maken.
“What gives” zouden de Engelsen zeggen - waarom vertoon je dit gedrag ipv deze situatie en de dader ten strengste te veroordelen danwel op te roepen tot gerechtigheid voor de slachtoffers.
Ik pas als katholiek het beste bij cda , ja21 is me te rechts ,Geert krijgt toch niks voor mekaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er is meer dan Geert of het CDA hè.
en D66 naait je waarbij je bij staat (leenstelsel) en zo nog andere voorbeeldenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:27 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik pas als katholiek het beste bij cda , ja21 is me te rechts ,Geert krijgt toch niks voor mekaar
Sp is me te communistisch
Timmerfrans is een complete totaalgek
Tja die moet eerst nog even bewezen worden he,quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:17 schreef jigggy het volgende:
[..]
1x poging tot verkrachting , 1 x iemand verkracht en erna iemand vermoord
Beste klaas,quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het Migratieprobleem wordt lastig op te lossen.
[...]
terwijl er zoveel andere grote problemen zijn zoals Onderwijs, Gezondheidszorg enzovoorts.
Lichte huidskleur kan eveneens lichtgetint betekenen he?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wel is bekend dat hij een lichte huidskleur had, een zwart/grijs baardje en opvallende groen-blauwe ogen.
Je weet dat Bontenbal tussen de 40 en 70k aan instroom gezegd heeft?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:27 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik pas als katholiek het beste bij cda , ja21 is me te rechts ,Geert krijgt toch niks voor mekaar
Sp is me te communistisch
Timmerfrans is een complete totaalgek
Jezus leeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:28 schreef User98182 het volgende:
[..]
en D66 naait je waarbij je bij staat (leenstelsel) en zo nog andere voorbeelden
misschien jezus leeft een optie voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |