Zelf kom je ook niet met veel zinnigsquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja, is dit trollen of gewoon een IQ op kamertemperatuur. wtf
Lijkt me dat je dan, net als deze asielzoeker, ook gestraft wordt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat zou er met je gebeuren als je op vakantie in de omgeving Ethiopiė een lokale mevrouw dood zou slaan?
Of dat kind wat in Rotterdam seksueel is misbruikt door een vreemde blanke man, meegetrokken in bosjes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:13 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ga lekker tegen de familie van de recent verkrachte door die Georgiėr oreren dat zij niet het probleem zijn.
oke mattiequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:15 schreef User98182 het volgende:
[..]
Zelf kom je ook niet met veel zinnigs
Maar er was toch geen sprake van seksueel misbruik of verkrachting?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:13 schreef jigggy het volgende:
[..]
Komt met het beeld dat iedere vrouw hier geil en gewillig is na zien YouTube video’s van Britney spears, blijkt hier geen vrouw je te zien staan en als je dan toch het leven van een vrouw lager inschat als die van een hond en je een volle zak hebt , tsja
Eerst hier binnen komen dan verkrachten en moorden dan 20 jaar bed bad brood genot in de tbsquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dan, net als deze asielzoeker, ook gestraft wordt.
Het is niet alsof deze man over 3 maanden weer vrij is als hij schuldig wordt bevonden he?
1x poging tot verkrachting , 1 x iemand verkracht en erna iemand vermoordquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar er was toch geen sprake van seksueel misbruik of verkrachtig?
Heeft wel een andere vrouw gewelddadig verkracht en op een andere vrouw een poging gedaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar er was toch geen sprake van seksueel misbruik of verkrachtig?
@Durmadaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens, meisjes - niet reageren op whataboutism dat soms ook een blanke Hollander misdaden pleegt. Het is zuigen en trollen en louter bedoeld om je wanhopig te maken.
Oh, het is dus al zeker dat het om dezelfde dader gaat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft wel een andere vrouw gewelddadig verkracht en op een andere vrouw een poging gedaan.
We wonen in het westen. Kijk eens naar verhoudingsgewijs.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Migranten zijn oververtegenwoordigd. Maar ook westerlingen kunnen er wat van, dat is alleen iets wat je niet wil(?) zien.
Hij word van alle 3 verdacht jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh, het is dus al zeker dat het om dezelfde dader gaat?
Wat ik wil zien is dat Westerlingen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit. Zo hoort dat in een Westers land namelijk. Migranten die hierheen komen, horen zich te gedragen en niet oververtegenwoordigd te zijn in de criminalieit zolang ze behoren tot een minderheid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Migranten zijn oververtegenwoordigd. Maar ook westerlingen kunnen er wat van, dat is alleen iets wat je niet wil(?) zien.
Ja, lees het nieuws dan even voordat je hier postquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh, het is dus al zeker dat het om dezelfde dader gaat?
Ik kots echt van je laatste opmerkingquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:18 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Wat ik wil zien is dat Westerlingen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit. Zo hoort dat in een Westers land namelijk. Migranten die hierheen komen, horen zich te gedragen en niet oververtegenwoordigd te zijn in de criminalieit zolang ze behoren tot een minderheid.
Gelukkig is het nog een kwestie van tijd voordat de autochtone Nederlander in de minderheid is, dus bovenstaand probleem wordt snel opgelost
Hij zal waarschijnlijk wel een lichtere straf krijgen om de asielprocedure niet in gevaar te brengen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dan, net als deze asielzoeker, ook gestraft wordt.
Het is niet alsof deze man over 3 maanden weer vrij is als hij schuldig wordt bevonden he?
In de grote steden is de autochtoon al in de minderheidquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:18 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Wat ik wil zien is dat Westerlingen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit. Zo hoort dat in een Westers land namelijk. Migranten die hierheen komen, horen zich te gedragen en niet oververtegenwoordigd te zijn in de criminalieit zolang ze behoren tot een minderheid.
Gelukkig is het nog een kwestie van tijd voordat de autochtone Nederlander in de minderheid is, dus bovenstaand probleem wordt snel opgelost
Een vreemde blanke man?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Of dat kind wat in Rotterdam seksueel is misbruikt door een vreemde blanke man, meegetrokken in bosjes.
Geen haan die er naar kraait. Niet interessant genoeg. Paar dagen geleden gebeurd.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)zuiderpark-rotterdamquote:Wel is bekend dat hij een lichte huidskleur had, een zwart/grijs baardje en opvallende groen-blauwe ogen.
Is er een topic over hier? Zo nee, mag je die best openen hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Of dat kind wat in Rotterdam seksueel is misbruikt door een vreemde blanke man, meegetrokken in bosjes.
Geen haan die er naar kraait. Niet interessant genoeg. Paar dagen geleden gebeurd.
Laat je niet provoceren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:18 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik kots echt van je laatste opmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |