Bovendien is allang bewezen dat de PVV en de VVD geen belang hebben bij integratie. Die willen de chaos in stand houden. Het is voor de PVV juist prima als er op regelmatige basis een asielzoeker een delict pleegt, dat levert ze namelijk stemmen op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:16 schreef Middelpunt het volgende:
En alle ppv een ja21 fans zien dit natuurlijk als 'bewijs' van hun gelijk en dat we asielzoekers moeten weren. Er worden jaarlijks vele vrouwen vermoord en daar het nu door een asielzoeker is gegaan, lijkt me totaal geen argument om dan maar meteen alle asielzoekers niet meer toe te laten. Tenzij er echt bewijs is dat asielzoekers dit vaker doen? Zover ik weet is daar totaal geen bewijs voor. En zelfs al zou dat wel zo zijn: Collectieve schuld is problematisch: een hele groep straffen voor misdaden van (sommige) individuen druist in tegen het rechtsstatelijke idee dat ieder mens individueel wordt beoordeeld. Ook Nederlandse mannen zijn verantwoordelijk voor het merendeel van femicides (meestal (ex-)partners). Daaruit volgt niet dat alle Nederlandse mannen collectief rechten moeten verliezen. Ik snap het onderbuik gevoel en er mag best meer aandacht voor zijn dat sommige asielzoekers uit landen komen waar ze vrouwen niet gelijk behandelen, maar dit weer aangrijpen als argument voor een totale asielstop lost echt niks op en zorgt voor alleen maar meer polarisatie.
Wat dacht je van lokale politiek. Al die AZC- en opvangplannen gaat weer stampvolle zalencentra opleveren komend najaar met boze mensen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het lijkt er dus sterk op dat het een asielzoeker was. Deze zaak zal een grote rol gaan spelen in de aankomende verkiezingen.
gewoon openlijk vierendelen?/quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:46 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Als je dit eens wilt proberen op vrijwillige basis, kun je me een PM sturen.
Ik ben zeer groot voorstander van het herinvoeren van de doodstraf voor dit soort misdrijven overigens. Publiekelijk ook, op de Dam.
Niet door het overgrote deel van de Nederlanders nee. Net als dat het overgrote deel van de Nederlanders niet fantaseert om zelf actief asielzoekers te gaan deporteren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:48 schreef User98182 het volgende:
[..]
Lul niet, dat wordt helemaal niet actief gedaan.
Mwoahquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
het is niet zo dat de ene etniciteit meer moordt dan de ander
Wel eens van Koos Hertogs gehoord?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar die doen niet dit. Wij hebben nooit een cultuur gehad van dit soort misdaden.
Het is statistisch gewoon bewezen dat mensen met een non westerse afkomst in nl vaker betrokken zijn bij rapes en moordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
Polen en Hongaren moorden natuurlijk nooit.
In Warschau laatst nog een gruwelijke moord gepleegd, op een universiteit. Je fixatie op afkomst is erg raar, het is niet zo dat de ene etniciteit meer moordt dan de ander en dat erger zou zijn als iemand uit een bepaald land komt.
Laten we met dat voorzichtig zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:46 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik ben zeer groot voorstander van het herinvoeren van de doodstraf voor dit soort misdrijven overigens. Publiekelijk ook, op de Dam.
Precies. Dit is gebeurd terwijl Geert aan de macht is. Onder Geert is deze knul binnengelaten! Hij had beloofd de grenzen te sluiten!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het lijkt er dus sterk op dat het een asielzoeker was. Deze zaak zal een grote rol gaan spelen in de aankomende verkiezingen.
Statistieken zijn racistisch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:51 schreef jigggy het volgende:
[..]
Het is statistisch gewoon bewezen dat mensen met een non westerse afkomst in nl vaker betrokken zijn bij rapes en moorden
Dan verwijder ik mijn fok account vriendenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:52 schreef butz0rs het volgende:
Wat als het een blanke christelijke Oekraïense asielzoeker wasIk hoop voor de stormfronters hier dat het een usual suspect is.
Het komt voor. Maar niet in verhouding waarmee Afghanen, Somaliërs etc etc per 1000.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wel eens van Koos Hertogs gehoord?
Stenigen lijkt me wel wat, dan kan het publiek betrokken worden bij de executie en het is ook leuk voor kinderen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:46 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Oprecht benieuwd? Dat meisjes van hun fiets trekken en vermoorden iets typisch allochtoons is? Dat we dit in Nederland niet al hadden voor we asielzoekers hadden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat komt juist door asielzoekers en mensen met een migratieachtergrond.
Nee omdat dat het strafbaar is, terwijl het in huis nemen bijv. als 'logeerplek' niet strafbaar is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet door het overgrote deel van de Nederlanders nee. Net als dat het overgrote deel van de Nederlanders niet fantaseert om zelf actief asielzoekers te gaan deporteren.
Nee, iedereen krijgt gewoon een plekje in een azc en als dat er niet is wordt er gewoon een hotel voor ze geregeld. Of een cruiseschip, of.. of..quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef Wotte het volgende:
Ik weet niet hoe die asielprocedures in elkaar steken maar worden die mensen bij de poort niet psychologisch gescreend?
Denk het niet. Zijn signalement was eerder vrijgegeven en dat hij een donkere huidskleur heeft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:52 schreef butz0rs het volgende:
Wat als het een blanke christelijke Oekraïense asielzoeker wasIk hoop voor de stormfronters hier dat het een usual suspect is.
Naar verhouding is het echt een allochtonen probleem. En dat weet jij ook wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Oprecht benieuwd? Dat meisjes van hun fiets trekken en vermoorden iets typisch allochtoons is? Dat we dit in Nederland niet al hadden voor we asielzoekers hadden?
Kloptquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk het niet. Zijn signalement was eerder vrijgegeven en dat hij een donkere huidskleur heeft.
Je bedoelt hopelijk de eerste de beste Bokito of veligelandier toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:42 schreef User98182 het volgende:
En als er users zijn die pro asiel zijn, neem er 1 in huis joh
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Wil je mij niet aanspreken als het je eraan ontbreekt om op de inhoud te reageren?
Als de inhoud je niet aanstaat kun je uitleggen waarom of mij verder negeren.
Nee, donkere huidskleur.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:57 schreef jigggy het volgende:
[..]
Klopt
Witte sweater , getinte huid 5”7
Je kunt zoveel vragen stellen als je wil maar het is heel simpel. Als dat sujet Nederland niet binnen was gelaten was dit meisje nog in leven geweestquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Oprecht benieuwd? Dat meisjes van hun fiets trekken en vermoorden iets typisch allochtoons is? Dat we dit in Nederland niet al hadden voor we asielzoekers hadden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |