Daar heeft de bevolking altijd verstandig gestemd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:05 schreef Cebolinho het volgende:
[..]
Ja, in Polen leven ze ook in een fatsoenlijk land maar daar hebben ze geen last van dit soort dingen.
Het is geen gevangenis, maar een opvang. Dus net als jij en ik op eender welk tijdstip naar buiten mogen, mogen zij dat ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb ik me ook al afgevraagd.
Dus toch...quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Klopt ik ben een partijdige oneerlijke kremlin puppet. En links. Enzo.
Een oneliner a la "wir schaffen das" om maar iets te noemen voegt ook inhoudelijk niks toe. Op fok! mag alles, of je nou pro Israel of pro Pallie bent om maar wat te noemen, het word niet gecensureerd op die manier. Als je het dan vergelijkt met Joop.nl of nu.nl, dat zijn gigantische echokamers in vergelijking met fok!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:56 schreef Cebolinho het volgende:
[..]
Als je geen oneliner mag geven hier is dat ook gewoon censuur. Het ligt er hier maar aan wie er modereert en hoe zijn/haar pet staat.
De afkomst zegt iets over de culturele achtergrond. Een asielzoeker uit Oekraïne zal niet zo snel dit soort misdaden begaan in tegenstelling tot asielzoekers uit de 3e wereld waar vrouwen slechts een gebruiksvoorwerp zijn. Dat soort details zijn dus gewoon relevante feiten. Waarom zou je dat willen censureren?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
Mannen die vrouwen om half vier in de nacht achtervolgen zijn creeps. Dat kan iedereen zijn, ook iemand uit Denemarken of Georgië. Dat het bovengemiddeld veel asielzoekers zijn in Nederland is ook gewoon waar. Maar het maakt toch niet uit welk land hij afkomstig is? Het gaat mis met het asiel, niet met de afkomst.
Ik kijk juist meer algemeen wat iets, of iemand toevoegt. En ik geloof best dat je zat honden hebt die meer maatschappelijk toegevoegd of bijgedragen hebben dan deze dader/meneer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is vrij rationeel om de eigen soort hoger in rang te stellen dan een andere soort. Nog afgezien van 'dierenpsycholoog'. Dat lijkt mij op het niveau Jomanda.
Amenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De afkomst zegt iets over de culturele achtergrond. Een asielzoeker uit Oekraïne zal niet zo snel dit soort misdaden begaan in tegenstelling tot asielzoekers uit de 3e wereld waar vrouwen slechts een gebruiksvoorwerp zijn. Dat soort details zijn dus gewoon relevante feiten. Waarom zou je dat willen censureren?
Ze is rond 03:30 vertrokken, naar PD was het 23-28 minuten fietsen, ik weet niet waar jij die 03:45 vandaag haalt? Misschien heeft ze om 03:45 gebeld maar toen was ze nog 7 minuten fietsen verwijderd van PD.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik in het begin van dit topic al, maar niemand gelooft mij.
Maar geeft niks.
Dat mag best veranderen. Zeker als mensen uit landen komen waar vrijheid ver te zoeken was, en ineens krijgen ze ALLE vrijheid. Zeker omgeving Amsterdam, is wat anders dan een locatie op het platteland waar toch niks te doen is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is geen gevangenis, maar een opvang. Dus net als jij en ik op eender welk tijdstip naar buiten mogen, mogen zij dat ook.
Uit onmacht, niet met opzet. Dat vind ik persoonlijk nog erger omdat er dan geen mogelijkheid bestaat om dit bij te sturen. Die hele PVV met hun blabla en straffe taal heeft ook nog 0 effect gesorteerd op dit dossier. Beschamend en beangstigend.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De asiel shitshow nu is ook het resultaat van decennialang pappen en nathouden.
Ze mogen naar buiten, op dat terrein. En dat heeft helemaal niks net gevangen te maken, of crimineel. Puur dat ze niet met zijn allen of in groepjes (of in dit geval alleen) daar in de omgeving gaan dwalen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is geen gevangenis, maar een opvang. Dus met als jij en ik op eender welk tijdstip naar buiten mogen, mogen zij dat ook.
In de TBS schieten ze ook naar buiten via de ramen, daar hadden ze bij de moord op Mariska Peters ook niets door.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze mogen naar buiten, op dat terrein. En dat heeft helemaal niks net gevangen te maken, of crimineel. Puur dat ze niet met zijn allen of in groepjes daar in de omgeving gaan dwalen.
Oekrainers lopen dan weer het risico om door een Nederlander omgebracht te worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De afkomst zegt iets over de culturele achtergrond. Een asielzoeker uit Oekraïne zal niet zo snel dit soort misdaden begaan in tegenstelling tot asielzoekers uit de 3e wereld waar vrouwen slechts een gebruiksvoorwerp zijn. Dat soort details zijn dus gewoon relevante feiten. Waarom zou je dat willen censureren?
De hele asielproblematiek moet je EU breed oplossen door om te beginnen alle verdragen en afspraken aan te passen en daarna ook EU-breed uitvoering te gaan geven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Uit onmacht, niet met opzet. Dat vind ik persoonlijk nog erger omdat er dan geen mogelijkheid bestaat om dit bij te sturen. Die hele PVV met hun blabla en straffe taal heeft ook nog 0 effect gesorteerd op dit dossier. Beschamend en beangstigend.
Ik heb ook een dochter van deze leeftijd plus twee zoons die eruit zien als wat als dé dadergroep wordt gezien. Nou, tel uit onze winst in dit klimaat.
Het is inderdaad triest. Het is triest en tegelijkertijd ook logisch dat het gebeurd: het onderwerp migratie is zo hoog gespannen dat het minste geringste van het ene kamp de ander triggered, en andersom.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het is van alle kanten een kwestie van verlies. Het grootste is van het meisje en voor haar familie, maar wat een shitkermis is het alweer om het delict.
Er zit dus iemand in de asielprocedure waarvan de identiteit niet vaststaat (geen uitzondering), die al eerder en kort geleden een gewelddadig zedendelict heeft gepleegd maar nog vrij rondloopt, Wilders sloopt het resterende draagvlak voor asielzoekers verder, iedereen is boos op iedereen.
En dat arme kind is nog niet eens begraven, de rechtszaak is nog lang niet begonnen en er zijn al onverteerbare feiten naar boven gekomen. Het gaat alleen maar erger worden.
Heb je wel eens vanaf het Leidseplein naar Duivendrecht gefietst. Dat is een heel eind.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die tijdlijn blijft toch een beetje vaag. De politie zou pas 30 minuten na haar oproep gearriveerd zijn. Dus de aanval zou dan rond 03:45 al hebben plaatsgevonden. Slechts een kwartier nadat ze uit Amsterdam vertrokken was.
Nee, die steekt gewoon vijf mensen neerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De afkomst zegt iets over de culturele achtergrond. Een asielzoeker uit Oekraïne zal niet zo snel dit soort misdaden begaan in tegenstelling tot asielzoekers uit de 3e wereld waar vrouwen slechts een gebruiksvoorwerp zijn.
JA dit is een ramp voor de voorstanders van ieder dorp een eigen AZCquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
En dan blijven bestuurders zich maar afvragen waarom mensen geen AZC meer in hun buurt willen.
Mensen vergeten weer snel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, die steekt gewoon vijf mensen neer
Enkele maanden geleden zelfs nog. Iemand uit Oekraine op de dam. Enkele dagen geleden nog een Georgiër in Rotterdam. Misdaad komt voort uit elke nationaliteit. Daar kan je asielzoeker niet op screenen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |