abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218565024
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:39 schreef Durmada het volgende:

[..]
Hoezo moet jij het recht hebben om zijn afkomst te weten? Jij hebt verder niks met deze zaak te maken. Het is voor de familie al erg genoeg, ze hebben meermaals laten weten zo min mogelijk publieke aandacht voor de zaak te hebben, compleet begrijpelijk. Maar iemand van het fok forum moet alles weten over de dader?

Het is in het belang van de familie heel belangrijk om dit zo snel mogelijk uit de media te halen. Er is geen belang om te weten of de dader uit Eritrea of Somalië komt. En al weet je dat, dat boeit toch geen reet.
Uiteindelijk zal dit wel naar buiten komen. Zeker bij de rechtszaak.

In principe maakt de afkomst ook niet uit tijdens de rechtszaak.

In principe geldt voor iedereen dezelfde techtsgang of je nou Nederlander of een aasielzoeker bent

Moord is voor mij gewoon de doodstraf of je nou Nederlander bent of somalier

maar dit wordt weer slappe hap

De man is gewoon ontoerekeningsvatbaar

Hij zal wel door oorlogsgeweld getraumatiseerd zijn ofzo

Dit soort zaken zal de advocaat van de verdacht allemaal gaan gebruiken om de strafmaat naar beneden te krijgen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218565025
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:52 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Het punt is dat “liegen” erover zinloos is als er nog gewoon een openbare rechtszaak komt.
Maar als het verhaal klopt dan zou Lisa de politie hebben gebeld terwijl die man letterlijk op haar hielen zat en zou tien minuten later de politie zijn gearriveerd Die dader was daarna zo snel weg dat niemand hem nog kon vinden.

Te voet.

Ja, kan.

Ik ga werken, fijne avond! :)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 18:56:50 #253
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_218565027
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:54 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het lijken de afgelopen dagen wel bovengemiddeld veel migranten te zijn dus wellicht is het goed omdat me te wegen in de risicoanalyse
Ik zou in die situatie niet heel veel moeite doen om tijdens de risicoanalyse ook nog even het land van herkomst te bepalen.
AZ
ALKMAAR
pi_218565029
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:54 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Ik heb daar mijn mening op uiterst beschaafde wijze gedeeld, waarbij ik discussies met bepaalde bekende gebruikers aldaar niet uit te weg ben gegaan. Ik kan kreeg dan wel eens een bericht dat ik “niet moest stoken” e.d. :') Nog nooit een ban of iets in die richting gehad.

Inmiddels kan ik niet meer op die website komen:

[ afbeelding ]

Mijn vriendin (daar niet actief) kan gewoon op de website. Ikzelf via VPN ook.

Ik zie hier een hoop geklaag op de moderatie, maar in vergelijking met diverse online platformen blinkt fok echt uit in het vrij kunnen etaleren van je mening. En dat allemaal dankzij (en soms ten koste van) de moderators hier.

Soms vergeten we hoe goed we het eigenlijk hebben, zo ook op fok.
Als je geen oneliner mag geven hier is dat ook gewoon censuur. Het ligt er hier maar aan wie er modereert en hoe zijn/haar pet staat.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 18:57:30 #255
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218565033
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:48 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
https://www.vrt.be/vrtnws(...)uis-fietste-met-ern/

Lisa ging met vrienden uit rond het Leidseplein en vertrok om 3.30 uur naar huis met de fiets. Nadat ze zelf alarm had geslagen door naar het noodnummer te bellen, kon haar telefoon worden gelokaliseerd. Toen de politie ter plaatse kwam, rond 4.15 uur, werd ze levenloos in een berm aangetroffen.
Die tijdlijn blijft toch een beetje vaag. De politie zou pas 30 minuten na haar oproep gearriveerd zijn. Dus de aanval zou dan rond 03:45 al hebben plaatsgevonden. Slechts een kwartier nadat ze uit Amsterdam vertrokken was.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_218565035
quote:
18s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Twee vervoegingsfouten en een stijlfout in 5 woorden. Het is toch ergens wel knap.

Valt me overigens mee dat je nog het woord 'mensen' gebruikt....
Bewezen: ‘Taalverbeteraars zijn onprettige mensen’
pi_218565037
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:50 schreef ZarB het volgende:

[..]
Oh het las alsof dit al het geval is en dat deze dader, ik bedoel verdachte, die sekswerker niet had gekregen.

Nou ja, seksueel geweld heeft zelden te maken met het willen bevredigen van seksuele behoeften, maar veel meer met macht. Dus tenzij je de sekswerker wilt laten verkrachten, lijkt het me niet echt zoden aan de dijk zetten.
Er is geen fatsoenlijke sekswerker te vinden voor zoiets, als het al zou bestaan. Die kijken wel uit.
pi_218565038
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:57 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Die tijdlijn blijft toch een beetje vaag. De politie zou pas 30 minuten na haar oproep gearriveerd zijn. Dus de aanval zou dan rond 03:45 al hebben plaatsgevonden. Slechts een kwartier nadat ze uit Amsterdam vertrokken was.
Ja, dat zei ik in het begin van dit topic al, maar niemand gelooft mij.

Maar geeft niks.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218565045
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:54 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Ik heb daar mijn mening op uiterst beschaafde wijze gedeeld, waarbij ik discussies met bepaalde bekende gebruikers aldaar niet uit te weg ben gegaan. Ik kan kreeg dan wel eens een bericht dat ik “niet moest stoken” e.d. :') Nog nooit een ban of iets in die richting gehad.

Inmiddels kan ik niet meer op die website komen:

[ afbeelding ]

Mijn vriendin (daar niet actief) kan gewoon op de website. Ikzelf via VPN ook.

Ik zie hier een hoop geklaag op de moderatie, maar in vergelijking met diverse online platformen blinkt fok echt uit in het vrij kunnen etaleren van je mening. En dat allemaal dankzij (en soms ten koste van) de moderators hier.

Soms vergeten we hoe goed we het eigenlijk hebben, zo ook op fok.
Het verbaast mij niets dat daar censuur hoogtij viert.
pi_218565046
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik snap alle argumenten, maar als ik hier weer rationeel over kan denken, dan kan ik precies aangeven waarom doodstraf niet ok is.
Is het dan wel een rationele keuze om bijvoorbeeld een hond na een bijtincident in te slapen? Waarom niet jarenlang de hond behandelen met een dierenpsycholoog? Is het niet idealisme of overtuiging wat je verwart met rationaliteit?
pi_218565049
Deze topic kan wel dicht

moordenaar is gepakt

voor rest is het allemaal bullshit tot de rechtzaak
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 18:59:53 #262
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218565050
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:33 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Dat de discussie zelf hierover nu maatschappelijk losbarst, is m.i. normaal en zelfs noodzakelijk. Ook in het licht van de naderende verkiezingen.

Maar het gaat over de manier waarop en die is inderdaad echt om te huilen, vanuit beide kanten. Met Wilders die middels een tweet weer een nieuwe ondergrens weet te bereiken. :r
Het is van alle kanten een kwestie van verlies. Het grootste is van het meisje en voor haar familie, maar wat een shitkermis is het alweer om het delict.

Er zit dus iemand in de asielprocedure waarvan de identiteit niet vaststaat (geen uitzondering), die al eerder en kort geleden een gewelddadig zedendelict heeft gepleegd maar nog vrij rondloopt, Wilders sloopt het resterende draagvlak voor asielzoekers verder, iedereen is boos op iedereen.

En dat arme kind is nog niet eens begraven, de rechtszaak is nog lang niet begonnen en er zijn al onverteerbare feiten naar boven gekomen. Het gaat alleen maar erger worden.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:00:18 #263
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_218565052
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:54 schreef RotatoR het volgende:

[..]
In deze false balance drogreden trapt niemand meer in. Als je de statistieken erop naslaat is het heel duidelijk welke mannen de creeps zijn.
Mannen die vrouwen om half vier in de nacht achtervolgen zijn creeps. Dat kan iedereen zijn, ook iemand uit Denemarken of Georgië. Dat het bovengemiddeld veel asielzoekers zijn in Nederland is ook gewoon waar. Maar het maakt toch niet uit welk land hij afkomstig is? Het gaat mis met het asiel, niet met de afkomst.
AZ
ALKMAAR
pi_218565055
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:56 schreef Cebolinho het volgende:

[..]
Als je geen oneliner mag geven hier is dat ook gewoon censuur. Het ligt er hier maar aan wie er modereert en hoe zijn/haar pet staat.
Wij hebben het hier zo slecht nog niet. Moet je zelfs daar nu tegenin willen gaan?
pi_218565059
Ben ik de enige die het raar vind dat AZC's snachts niet gesloten zijn? Of is dat al besproken :@
  Forum Admin vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:01:53 #266
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218565060
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:56 schreef Cebolinho het volgende:

[..]
Klopt ik ben een partijdige oneerlijke kremlin puppet. En links. Enzo.

Fijn weekend nog.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:01:57 #267
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218565062
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:59 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Het is van alle kanten een kwestie van verlies. Het grootste is van het meisje en voor haar familie, maar wat een shitkermis is het alweer om het delict.

Er zit dus iemand in de asielprocedure waarvan de identiteit niet vaststaat (geen uitzondering), die al eerder en kort geleden een gewelddadig zedendelict heeft gepleegd maar nog vrij rondloopt, Wilders sloopt het resterende draagvlak voor asielzoekers verder, iedereen is boos op iedereen.

En dat arme kind is nog niet eens begraven, de rechtszaak is nog lang niet begonnen en er zijn al onverteerbare feiten naar boven gekomen. Het gaat alleen maar erger worden.
De asiel shitshow nu is ook het resultaat van decennialang pappen en nathouden.
pi_218565066
quote:
Wat 'onprettig' valt natuurlijk te kwantificeren...

At best is het een slechte vertaling van een goed onderzoek. Maar het zou ook zo maar eens een kulonderzoek kunnen zijn.
pi_218565067
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Deze topic kan wel dicht

moordenaar is gepakt

voor rest is het allemaal bullshit tot de rechtzaak
Dat Feyenoord topic waar jij altijd reageert kan ook wel dicht

PSV gaat kampioen worden

Voor de rest is het allemaal bushit tot de laatste speeldag
pi_218565072
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:56 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Maar als het verhaal klopt dan zou Lisa de politie hebben gebeld terwijl die man letterlijk op haar hielen zat en zou tien minuten later de politie zijn gearriveerd Die dader was daarna zo snel weg dat niemand hem nog kon vinden.

Te voet.

Ja, kan.

Ik ga werken, fijne avond! :)
Je kan in 7 a 8 minuten een heel eind verderop zijn..
Stop s.v.p. met verspreiden van aannames, desinformatie en onzin verhalen.
pi_218565078
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:57 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ik zou die tijdstippen allemaal niet te precies nemen, overal staat wat anders. De politie heeft het zelf over "kort na 4:00" dat ze is gevonden.
quote:
Agenten vonden haar daar kort na 04.00 uur ’s nachts.
pi_218565080
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:00 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Wij hebben het hier zo slecht nog niet. Moet je zelfs daar nu tegenin willen gaan?
Je moet niet claimen dat je een transparant forum hebt waar iedereen zijn mening mag geven, om ze vervolgens aan ban te geven wanneer die mening je niet aanstaat, als is hij gewoon correct volgens de huisregels.
pi_218565083
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:59 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Is het dan wel een rationele keuze om bijvoorbeeld een hond na een bijtincident in te slapen? Waarom niet jarenlang de hond behandelen met een dierenpsycholoog? Is het niet idealisme of overtuiging wat je verwart met rationaliteit?
Het is vrij rationeel om de eigen soort hoger in rang te stellen dan een andere soort. Nog afgezien van 'dierenpsycholoog'. Dat lijkt mij op het niveau Jomanda.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:04:10 #274
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218565084
quote:
Daar hadden we hier geen onderzoek voor nodig.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218565086
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:59 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Hear, hear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')