Vriend, hoezo meten we met 2 maten is toch vraag 1?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:39 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoezo moet jij het recht hebben om zijn afkomst te weten? Jij hebt verder niks met deze zaak te maken. Het is voor de familie al erg genoeg, ze hebben meermaals laten weten zo min mogelijk publieke aandacht voor de zaak te hebben, compleet begrijpelijk. Maar iemand van het fok forum moet alles weten over de dader?
Het is in het belang van de familie heel belangrijk om dit zo snel mogelijk uit de media te halen. Er is geen belang om te weten of de dader uit Eritrea of Somalië komt. En al weet je dat, dat boeit toch geen reet.
Welke culturen zijn dit allemaal?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:32 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Stoppen met importeren van culturen waar vrouwen ondergeschikt zijn.
Welke twee maten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:40 schreef jigggy het volgende:
[..]
Vriend, hoezo meten we met 2 maten is toch vraag 1?
Dat ligt er maar aan wie je bent of het geen reet boeit of niet. Geert Wilders boeit het bijvoorbeeld heel veel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:39 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoezo moet jij het recht hebben om zijn afkomst te weten? Jij hebt verder niks met deze zaak te maken. Het is voor de familie al erg genoeg, ze hebben meermaals laten weten zo min mogelijk publieke aandacht voor de zaak te hebben, compleet begrijpelijk. Maar iemand van het fok forum moet alles weten over de dader?
Het is in het belang van de familie heel belangrijk om dit zo snel mogelijk uit de media te halen. Er is geen belang om te weten of de dader uit Eritrea of Somalië komt. En al weet je dat, dat boeit toch geen reet.
Het was een half uur. Bij Lisa. Lees maar na in de nieuwsberichten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:40 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze onzin? Het was lang geen half uur..
Dat het bij onze Nederlanders we gelijk weten dat het Hollanders zijn, maar vluchtelingen moeten beschermt worden dus mag ik geen afkomst wetenquote:
10 minuten wat ik heb begrepenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het was een half uur. Bij Lisa.
Deze heeft nu wel een verblijfsvergunningquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Grenzen dicht lijkt me beter. Voorkomen is altijd beter.
Hoho vergeet niet de asielzoeker uit AZC Breda die een meisje uit Limburg ontvoerde (en waarschijnlijk misbruikte).quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:39 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ale registers gaan open om het probleem te positioneren als veroorzaakt door de mannen.
Want het moet vooral niet benoemd worden waar het echt fout gaat zoals user @:hoppahop het waagde:
[..]
Er komt heus binnenkort wel een naam.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:40 schreef jigggy het volgende:
[..]
Bij Volkert wisten we het, moordenaar millie boele, Jos bregt en ik kan nog wel even doorgaan
Dat belang is er wel aangezien er nogal wat naïef volk straks weer een stem gaat uitbrengen op partijen die deze problematiek in stand houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:39 schreef Durmada het volgende:
Er is geen belang om te weten of de dader uit Eritrea of Somalië komt.
Laten we beginnen met de islamitische. Lekker in een ander deel van de wereld latenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:40 schreef Eilatan het volgende:
[..]
Welke culturen zijn dit allemaal?
De enigen die er op dit moment belang bij hebben zijn de familieleden. Fokkers hebben geen speciaal recht om extra informatie te krijgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan wie je bent of het geen reet boeit of niet. Geert Wilders boeit het bijvoorbeeld heel veel.
Nee, nou ik zal het nu zelf op gaan zoeken maar het was echt een half uur. Anders had ze waarschijnlijk nog wel geleefd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
10 minuten wat ik heb begrepen
15 minuten is de regel
Jij stelt het. Graag een officiële bron waar dit uit blijkt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het was een half uur. Bij Lisa. Lees maar na in de nieuwsberichten.
Afhankelijk van waar dit ‘geval’ vandaag komt , zijn er vaker issues met vaststellen van identiteit en geboortejarenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er komt heus binnenkort wel een naam.
Wat iemand al noemde: ze moeten wel echt z’n identiteit hebben. Wie weet is het zo’n figuur dat met vals paspoort en naam hier binnen is gekomen, levert weer gedoe op als de rechtszaken beginnen.
Ach er gaat nog veel meer naief volk zijn stem uitbrengen op een populistische idioot die weer precies niets gaat bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:42 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat belang is er wel aangezien er nogal wat naïef volk straks weer een stem gaat uitbrengen op partijen die deze problematiek in stand houden.
die kan je intrekken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Deze heeft nu wel een verblijfsvergunning
Dat is toch al heel lang zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Bij Joop sporen ze toch ook niet.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)mannen-tegen-vrouwen
Wat is dit nou voor onzin.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Stelling:
Je hebt van die prostituees/sekswerkers die in opdracht van de overheid/gemeente werken, en dus betaald worden met gemeenschapsgeld. Wanneer zo iemand als deze dader in beeld komt bij de instanties, sturen ze zo een sekswerker erop af om hem rustig te krijgen. Bij deze kerel heeft dit niet plaatsgevonden en voelde hij zich hierdoor waarschijnlijk genaaid en heeft een moord gepleegd.
Meerdere personen(zowel asielzoekers als andere inwoners) zijn op de hoogte van dit en gaan zich ook ernaar gedragen, omdat ongepast(seksueel overschrijdend) gedrag beloond wordt.
Wat vinden jullie van deze stelling?
Gewoon doorsnijden en jaarringen tellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar dit ‘geval’ vandaag komt , zijn er vaker issues met vaststellen van identiteit en geboortejaren
Jos Bregt werd nog gezocht op het moment dat zijn identiteit bekend gemaakt werd. Bij Millie Boele werd het ook niet 1 uur na aanhouding bekend gemaakt dacht ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:40 schreef jigggy het volgende:
[..]
Bij Volkert wisten we het, moordenaar millie boele, Jos bregt en ik kan nog wel even doorgaan
Je wist dezelfde avond nog wie de dader was heugde ik me want ze waren bij die agent in de tuin aan het gravenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:45 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Jos Bregt werd nog gezocht op het moment dat zijn identiteit bekend gemaakt werd. Bij Millie Boele werd het ook niet 1 uur na aanhouding bekend gemaakt dacht ik.
Dat is onzin. Dit is een moordpartij met heel veel media aandacht. De familie heeft het zwaar genoeg en het is van belang dat niet alles gedeeld hoeft te worden. Je weet al dat het een asielzoeker is, alsof het dan nog uitmaakt welke nationaliteit er precies is. Het is vooral zaak dat dit zo snel mogelijk uit de media verdwijnt, zodat de familie rust kan vinden om dit te verwerken. Er is geen enkel belang dat een of andere fokker precies hoeft te weten waar de verdachte vandaan komt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:41 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dat het bij onze Nederlanders we gelijk weten dat het Hollanders zijn, maar vluchtelingen moeten beschermt worden dus mag ik geen afkomst weten
stel voor dat dit(stelling) zou kloppen, wat zou je ervan vinden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor onzin.
Ja en als er gestemd moet worden voor een wetswijziging dan stemt links altijd tegen minder import, toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:35 schreef BobW het volgende:
Links krijgt de schuld ondanks dat ze al jaren niet in de regering zitten, bijzonder.
Als je het toch politiek wil maken: PVV had de minister van Asiel, VVD de minister van Veiligheid.
Ik snap alle argumenten, maar als ik hier weer rationeel over kan denken, dan kan ik precies aangeven waarom doodstraf niet ok is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Bij dit soort gedrag ben je per definitie te ver heen, en ik ben voorstander om de dader te euthanaseren in plaats van (tientallen) jaren nog te laten parasiteren op de Nederlandse staat / de belastingbetaler. We hebben op het moment zeer schaarste van middelen dus beter zet je deze effectief in.
Daarnaast heeft deze meneer, nooit iets toegevoegd en alleen maar gekost en genomen, met zijn actie vanuit maatschappelijk perspectief veel schade veroorzaakt omdat deze jonge vrouw een heel (economisch) leven nog voor haar had.
Nee, maar met welke partij wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
We feliciteren Geert W. met de verkiezingswinst.
En er gaat geen reet veranderen.
Daders van seksueel geweld krijgen een sekswerker van de gemeente toegewezen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Stelling:
Je hebt van die prostituees/sekswerkers die in opdracht van de overheid/gemeente werken, en dus betaald worden met gemeenschapsgeld. Wanneer zo iemand als deze dader in beeld komt bij de instanties, sturen ze zo een sekswerker erop af om hem rustig te krijgen. Bij deze kerel heeft dit niet plaatsgevonden en voelde hij zich hierdoor waarschijnlijk genaaid en heeft een moord gepleegd.
Meerdere personen(zowel asielzoekers als andere inwoners) zijn op de hoogte van dit en gaan zich ook ernaar gedragen, omdat ongepast(seksueel overschrijdend) gedrag beloond wordt.
Wat vinden jullie van deze stelling?
Er is een rechtse meerderheid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:46 schreef Cebolinho het volgende:
[..]
Ja en als er gestemd moet worden voor een wetswijziging dan stemt links altijd tegen minder import, toch?
Tuurlijk word die meer beschermt , we wisten van alle bovenstaande voorbeelden het toen ook al vrij vlot, ik vind dat ik recht heb om tegen mijn nichtjes te zeggen voor welke mensen ze beter ‘s avonds op kunnen oassenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:46 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat is onzin. Dit is een moordpartij met heel veel media aandacht. De familie heeft het zwaar genoeg en het is van belang dat niet alles gedeeld hoeft te worden. Je weet al dat het een asielzoeker is, alsof het dan nog uitmaakt welke nationaliteit er precies is. Het is vooral zaak dat dit zo snel mogelijk uit de media verdwijnt, zodat de familie rust kan vinden om dit te verwerken. Er is geen enkel belang dat een of andere fokker precies hoeft te weten waar de verdachte vandaan komt.
Niks met bescherming te maken. Alsof de verdachte nu meer "beschermd" zou worden omdat je zijn afkomst niet weet.
Die ze dan kunnen misbruikenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Daders van seksueel geweld krijgen een sekswerker van de gemeente toegewezen?
het is een stelling he, geen feit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Daders van seksueel geweld krijgen een sekswerker van de gemeente toegewezen?
Gelukkig wordt het door de NOS een COA-locatie genoemd want anders krijgt AZC zo'n negatieve connotatie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh, gelukkig verbleef de verdachte op een COA locatie. Anders was dit ongetwijfeld het laatste deel van deze reeks geweest.
Je bent niet goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:47 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
het is een stelling he, geen feit.
ja, is het antwoord op je vraag
https://www.vrt.be/vrtnws(...)uis-fietste-met-ern/quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:43 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Jij stelt het. Graag een officiële bron waar dit uit blijkt.
Ik bedoel met het oog op nieuwe misdrijven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat helpt niet nadat de misdrijven al gepleegd zijn.
Alsof je nichtjes gelijk kunnen weten of iemand uit Mali komt of uit Eritrea. Goed verhaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:47 schreef jigggy het volgende:
[..]
Tuurlijk word die meer beschermt , we wisten van alle bovenstaande voorbeelden het toen ook al vrij vlot, ik vind dat ik recht heb om tegen mijn nichtjes te zeggen voor welke mensen ze beter ‘s avonds op kunnen oassen
En als ze dat hier 100% zeker weten wordt dat ook wel bekend. Zij werd gevonden in zijn achtertuin, dan heb je vrij snel door wie het is, ook omdat het een politie-agent was dus mensen kenden hem.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:46 schreef jigggy het volgende:
[..]
Je wist dezelfde avond nog wie de dader was heugde ik me
Waarom kom je met die stelling?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:46 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
stel voor dat dit(stelling) zou kloppen, wat zou je ervan vinden?
Inderdaad. Wat een bizarre stelling. Alsof zo'n vrouw dan nou ja verzin het zelf maar mag worden aangedaanquote:
Hoe laat belde ze dan ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
https://www.vrt.be/vrtnws(...)uis-fietste-met-ern/
Lisa ging met vrienden uit rond het Leidseplein en vertrok om 3.30 uur naar huis met de fiets. Nadat ze zelf alarm had geslagen door naar het noodnummer te bellen, kon haar telefoon worden gelokaliseerd. Toen de politie ter plaatse kwam, rond 4.15 uur, werd ze levenloos in een berm aangetroffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |