Daar is niet genoeg politie voor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:33 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja. Als je hem op de korrel hebt en het azc waar hij verblijft al extra bemand met politie, zou hij niet de straat op mogen zonder dat er een undercover achter 'm aanzit 24/7.
Jawel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar is helemaal niet de mankracht voor in NL
Als die erachter loopt heeft dat ook weinig zin.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:33 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja. Als je hem op de korrel hebt en het azc waar hij verblijft al extra bemand met politie, zou hij niet de straat op mogen zonder dat er een undercover achter 'm aanzit 24/7.
Beveiligers. Politie weet ik niks van.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:34 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Jawel. Want het azc was ook al met tig politiemensen extra bemand als ik het goed begreep.
Zo kwam Wilders naar Helmond omdat eerder een gehandicapte dame door 4 jonge asielzoekers was verkracht en ze nu op een redelijke groenstrook/bosje een nieuwe locatie willen bouwen voor nog eens 75 jonge asielzoekers. De plek is juist waar al het jeugd langs fietst die uit zijn geweest en naar school fietsen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is heel lang geleden dat er zulke maatschappelijke ophef om een zaak is geweest.
Sterker nog. Een zaak als deze is in deze hoedanigheid uniek en van zeer grote invloed..zeker op de aankomende verkiezingen
In principe is links de afgelopen 20 jaar weinig aan de macht geweestquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:35 schreef BobW het volgende:
Links krijgt de schuld ondanks dat ze al jaren niet in de regering zitten, bijzonder.
Als je het toch politiek wil maken: PVV had de minister van Asiel, VVD de minister van Veiligheid.
Die percentages zullen nog wel een stuk lager liggen. Maar met een paar 100k is de kans groot dat er wel een paar gekken tussen zitten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Probleem is natuurlijk dat je dit soort personen 'zelf' (met heel veel haakjes) binnenhaalt en dan is de vraag of je het als maatschappij wilt accepteren dat je voor iedere 100 (of 1000) asielzoekers 1 rotte appel binnenhaalt.
Als je het bij de ene doet moet je het ook bij de andere doen? Hoezobhebben hun een luxe positie waarin ze beschermt moeten worden dat hun afkomst niet genoemd mag worden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
En dan weet je de afkomst, en dan? Slaap je dan beter? Het belangrijkste is, dat hij nu niet meer vrij rond zou kunnen lopen hier. Het land waar hij vandaan komt heeft er verder niks meer mee te maken.
En waarschijnlijk zijn die 3 mensen alleen al op die locatie hard nodigquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:35 schreef Tjoent het volgende:
Denk even na mensen. Als je - extra - politiemensen inzet op de locatie, dan hoeft er slechts één achter hem aan te gaan. Drie shifts van 8 uur. Drie mensen, die waren al op de locatie.
Links heeft een aardige vinger in de pap gehad. Maar de grootste judas is toch de VVD geweest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:35 schreef BobW het volgende:
Links krijgt de schuld ondanks dat ze al jaren niet in de regering zitten, bijzonder.
Als je het toch politiek wil maken: PVV had de minister van Asiel, VVD de minister van Veiligheid.
Schaduwen doe je dan ook met de fiets...quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als die erachter loopt heeft dat ook weinig zin.
De dader was op de fiets.
Waarom denk jij dan dat ze dat niet hebben gedaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:35 schreef Tjoent het volgende:
Denk even na mensen. Als je - extra - politiemensen inzet op de locatie, dan hoeft er slechts één achter hem aan te gaan. Drie shifts van 8 uur. Drie mensen, die waren al op de locatie.
De dader is schuldig. Dit is geen politieke kwestie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:35 schreef BobW het volgende:
Zo wordt het iedere keer gedownplayed terwijl er een grote statistische oververtegenwoordiging is van een bepaalde groep mannen in dit soort gewelddadigheden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Bij Joop sporen ze toch ook niet.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)mannen-tegen-vrouwen
Uizetten, ik denk dat hij achter slot en grendel hoort en liefst de doodstrafquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:36 schreef littlemindy het volgende:
Mooie uitnodiging ook aan alle veilige landers: Vraag asiel aan, pleeg een ernstige misdaad terwijl je nog in procedure zit, en je hebt 100% garantie dat je hier de komende 20 jaar mag blijven op een eigen kamertje voorzien van alle luxe.
Ik mag toch hopen dat dat stuk uitschot wordt uitgezet naar het kutste land ever.
Omdat de politie niet direct ter plekke was toen ze gebeld werden door Lisa. Als je 'm schaduwt, duikt er iemand bovenop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom denk jij dan dat ze dat niet hebben gedaan?
Wat zijn je prioriteiten? Als de zogenaamde veiligheid van anderen een gevaar kan zijn voor de mensen die hier al zijn?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:29 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Vooral heel benieuwd hoe de linkse partijen gaan reageren
Droppen boven de Middellandse zee is ook goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Uizetten, ik denk dat hij achter slot en grendel hoort en liefst de doodstraf
Als je hem uitzet is dat een belediging naar de familie dat die weer vrij kan rondlopen
Geen idee. Ze hadden 'm toch al op de korrel. Dan volg je 'm...quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom denk jij dan dat ze dat niet hebben gedaan?
Ik heb ook gelezen dat de politie in een stad eigenlijk in vijf minuten aanwezig moet kunnen zijn en dat was ook een half uur. Daar heb je niks aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:37 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Omdat de politie niet direct ter plekke was toen ze gebeld werden door Lisa. Als je 'm schaduwt, duikt er iemand bovenop.
Ale registers gaan open om het probleem te positioneren als veroorzaakt door de mannen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Bij Joop sporen ze toch ook niet.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)mannen-tegen-vrouwen
quote:De afgelopen twee weken:
Een Syrier die zijn vrouw vermoord
Een Georgier verdacht van een ernstig zedendelict in Zeist.
Een bewoner van een COA locatie die een kind van 17 vermoord.
Dat helpt niet nadat de misdrijven al gepleegd zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Grenzen dicht lijkt me beter. Voorkomen is altijd beter.
Hoezo moet jij het recht hebben om zijn afkomst te weten? Jij hebt verder niks met deze zaak te maken. Het is voor de familie al erg genoeg, ze hebben meermaals laten weten zo min mogelijk publieke aandacht voor de zaak te hebben, compleet begrijpelijk. Maar iemand van het fok forum moet alles weten over de dader?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:36 schreef jigggy het volgende:
[..]
Als je het bij de ene doet moet je het ook bij de andere doen? Hoezobhebben hun een luxe positie waarin ze beschermt moeten worden dat hun afkomst niet genoemd mag worden?
Bij dit soort gedrag ben je per definitie te ver heen, en ik ben voorstander om de dader te euthanaseren in plaats van (tientallen) jaren nog te laten parasiteren op de Nederlandse staat / de belastingbetaler. We hebben op het moment zeer schaarste van middelen dus beter zet je deze effectief in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:10 schreef VEM2012 het volgende:
Ik ben tegen de doodstraf. Vandaag is echter een dag dat ik twijfel…
Hoe kom je aan deze onzin? Het was lang geen half uur..quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb ook gelezen dat de politie in een stad eigenlijk in vijf minuten aanwezig moet kunnen zijn en dat was ook een half uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |