Ale registers gaan open om het probleem te positioneren als veroorzaakt door de mannen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Bij Joop sporen ze toch ook niet.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)mannen-tegen-vrouwen
quote:De afgelopen twee weken:
Een Syrier die zijn vrouw vermoord
Een Georgier verdacht van een ernstig zedendelict in Zeist.
Een bewoner van een COA locatie die een kind van 17 vermoord.
Dat helpt niet nadat de misdrijven al gepleegd zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Grenzen dicht lijkt me beter. Voorkomen is altijd beter.
Hoezo moet jij het recht hebben om zijn afkomst te weten? Jij hebt verder niks met deze zaak te maken. Het is voor de familie al erg genoeg, ze hebben meermaals laten weten zo min mogelijk publieke aandacht voor de zaak te hebben, compleet begrijpelijk. Maar iemand van het fok forum moet alles weten over de dader?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:36 schreef jigggy het volgende:
[..]
Als je het bij de ene doet moet je het ook bij de andere doen? Hoezobhebben hun een luxe positie waarin ze beschermt moeten worden dat hun afkomst niet genoemd mag worden?
Bij dit soort gedrag ben je per definitie te ver heen, en ik ben voorstander om de dader te euthanaseren in plaats van (tientallen) jaren nog te laten parasiteren op de Nederlandse staat / de belastingbetaler. We hebben op het moment zeer schaarste van middelen dus beter zet je deze effectief in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:10 schreef VEM2012 het volgende:
Ik ben tegen de doodstraf. Vandaag is echter een dag dat ik twijfel…
Hoe kom je aan deze onzin? Het was lang geen half uur..quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb ook gelezen dat de politie in een stad eigenlijk in vijf minuten aanwezig moet kunnen zijn en dat was ook een half uur.
Vriend, hoezo meten we met 2 maten is toch vraag 1?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:39 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoezo moet jij het recht hebben om zijn afkomst te weten? Jij hebt verder niks met deze zaak te maken. Het is voor de familie al erg genoeg, ze hebben meermaals laten weten zo min mogelijk publieke aandacht voor de zaak te hebben, compleet begrijpelijk. Maar iemand van het fok forum moet alles weten over de dader?
Het is in het belang van de familie heel belangrijk om dit zo snel mogelijk uit de media te halen. Er is geen belang om te weten of de dader uit Eritrea of Somalië komt. En al weet je dat, dat boeit toch geen reet.
Welke culturen zijn dit allemaal?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:32 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Stoppen met importeren van culturen waar vrouwen ondergeschikt zijn.
Welke twee maten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:40 schreef jigggy het volgende:
[..]
Vriend, hoezo meten we met 2 maten is toch vraag 1?
Dat ligt er maar aan wie je bent of het geen reet boeit of niet. Geert Wilders boeit het bijvoorbeeld heel veel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:39 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoezo moet jij het recht hebben om zijn afkomst te weten? Jij hebt verder niks met deze zaak te maken. Het is voor de familie al erg genoeg, ze hebben meermaals laten weten zo min mogelijk publieke aandacht voor de zaak te hebben, compleet begrijpelijk. Maar iemand van het fok forum moet alles weten over de dader?
Het is in het belang van de familie heel belangrijk om dit zo snel mogelijk uit de media te halen. Er is geen belang om te weten of de dader uit Eritrea of Somalië komt. En al weet je dat, dat boeit toch geen reet.
Het was een half uur. Bij Lisa. Lees maar na in de nieuwsberichten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:40 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze onzin? Het was lang geen half uur..
Dat het bij onze Nederlanders we gelijk weten dat het Hollanders zijn, maar vluchtelingen moeten beschermt worden dus mag ik geen afkomst wetenquote:
10 minuten wat ik heb begrepenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het was een half uur. Bij Lisa.
Deze heeft nu wel een verblijfsvergunningquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Grenzen dicht lijkt me beter. Voorkomen is altijd beter.
Hoho vergeet niet de asielzoeker uit AZC Breda die een meisje uit Limburg ontvoerde (en waarschijnlijk misbruikte).quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:39 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ale registers gaan open om het probleem te positioneren als veroorzaakt door de mannen.
Want het moet vooral niet benoemd worden waar het echt fout gaat zoals user @:hoppahop het waagde:
[..]
Er komt heus binnenkort wel een naam.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:40 schreef jigggy het volgende:
[..]
Vriend, hoezo meten we met 2 maten is toch vraag 1?
Bij Volkert wisten we het, moordenaar millie boele, Jos bregt en ik kan nog wel even doorgaan
Dat belang is er wel aangezien er nogal wat naïef volk straks weer een stem gaat uitbrengen op partijen die deze problematiek in stand houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:39 schreef Durmada het volgende:
Er is geen belang om te weten of de dader uit Eritrea of Somalië komt.
Laten we beginnen met de islamitische. Lekker in een ander deel van de wereld latenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:40 schreef Eilatan het volgende:
[..]
Welke culturen zijn dit allemaal?
De enigen die er op dit moment belang bij hebben zijn de familieleden. Fokkers hebben geen speciaal recht om extra informatie te krijgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan wie je bent of het geen reet boeit of niet. Geert Wilders boeit het bijvoorbeeld heel veel.
Nee, nou ik zal het nu zelf op gaan zoeken maar het was echt een half uur. Anders had ze waarschijnlijk nog wel geleefd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
10 minuten wat ik heb begrepen
15 minuten is de regel
Jij stelt het. Graag een officiële bron waar dit uit blijkt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het was een half uur. Bij Lisa. Lees maar na in de nieuwsberichten.
Afhankelijk van waar dit ‘geval’ vandaag komt , zijn er vaker issues met vaststellen van identiteit en geboortejarenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er komt heus binnenkort wel een naam.
Wat iemand al noemde: ze moeten wel echt z’n identiteit hebben. Wie weet is het zo’n figuur dat met vals paspoort en naam hier binnen is gekomen, levert weer gedoe op als de rechtszaken beginnen.
Ach er gaat nog veel meer naief volk zijn stem uitbrengen op een populistische idioot die weer precies niets gaat bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:42 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat belang is er wel aangezien er nogal wat naïef volk straks weer een stem gaat uitbrengen op partijen die deze problematiek in stand houden.
die kan je intrekken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Deze heeft nu wel een verblijfsvergunning
Dat is toch al heel lang zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Bij Joop sporen ze toch ook niet.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)mannen-tegen-vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |