Denk dat ze prima het verschil tussen een Syriėr en een Somaliėr kunnen zien ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
Alsof je nichtjes gelijk kunnen weten of iemand uit Mali komt of uit Eritrea. Goed verhaal.
niet mij, maar de stelling bekritiseren aub.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom kom je met die stelling?
Dat staat er niet, dat weet ik ook niet, maar ik lees hier 3 kwartier.quote:
De totale tijd tussen het verlaten van het Leidseplein op de fiets en het aantreffen van het levenloze lichaam was 45 minuten. 30 minuten is dus een onzin verhaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, nou ik zal het nu zelf op gaan zoeken maar het was echt een half uur. Anders had ze waarschijnlijk nog wel geleefd.
Er is gemeld 10 minutenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat staat er niet, dat weet ik ook niet, maar ik lees hier 3 kwartier.
Oh het las alsof dit al het geval is en dat deze dader, ik bedoel verdachte, die sekswerker niet had gekregen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:47 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
het is een stelling he, geen feit.
ja, is het antwoord op je vraag
Je leest gewoon niet goed en vult het helemaal zelf in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat staat er niet, dat weet ik ook niet, maar ik lees hier 3 kwartier.
Maar goed, ik wil er geen ding van maken, ze is overleden.
En dan moordenaars iemand geven om te vermoorden en bankovervallers een bank geven?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:47 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
het is een stelling he, geen feit.
ja, is het antwoord op je vraag
Denk wel dat ze maatschappelijke onrust proberen te voorkomen natuurlijk want dit is natuurlijk wel een maatschappelijk kruidvat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:46 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat is onzin. Dit is een moordpartij met heel veel media aandacht. De familie heeft het zwaar genoeg en het is van belang dat niet alles gedeeld hoeft te worden. Je weet al dat het een asielzoeker is, alsof het dan nog uitmaakt welke nationaliteit er precies is. Het is vooral zaak dat dit zo snel mogelijk uit de media verdwijnt, zodat de familie rust kan vinden om dit te verwerken. Er is geen enkel belang dat een of andere fokker precies hoeft te weten waar de verdachte vandaan komt.
Niks met bescherming te maken. Alsof de verdachte nu meer "beschermd" zou worden omdat je zijn afkomst niet weet.
Als ik bij de politie zou werken zou ik ook zeggen 10 minuten. Zo bedoel ik het.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:51 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Je leest gewoon niet goed en vult het helemaal zelf in.
En dan zeg jij: voor de Somaliėr moet je oppassen, de Syriėr mag je je laten achtervolgen? Wat een onzin, gast. Elke man die een meisje om half vier s'nachts achtervolgt is een creep, dan kan het een Noor zijn of een Somaliėr. Ik mag hopen dat je je nichtjes betere adviezen geeft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:49 schreef jigggy het volgende:
[..]
Denk dat ze prima het verschil tussen een Syriėr en een Somaliėr kunnen zien ja.
Het punt is dat “liegen” erover zinloos is als er nog gewoon een openbare rechtszaak komt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als ik bij de politie zou werken zou ik ook zeggen 10 minuten. Zo bedoel ik het.
Ik heb daar mijn mening op uiterst beschaafde wijze gedeeld, waarbij ik discussies met bepaalde bekende gebruikers aldaar niet uit te weg ben gegaan. Ik kan kreeg dan wel eens een bericht dat ik “niet moest stoken” e.d.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is toch al heel lang zo.
Maar het is wel godgeklaagd.
Het lijken de afgelopen dagen wel bovengemiddeld veel migranten te zijn dus wellicht is het goed omdat me te wegen in de risicoanalysequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:52 schreef Durmada het volgende:
[..]
En dan zeg jij: voor de Somaliėr moet je oppassen, de Syriėr mag je je laten achtervolgen? Wat een onzin, gast. Elke man die een meisje om half vier s'nachts achtervolgt is een creep, dan kan het een Noor zijn of een Somaliėr. Ik mag hopen dat je je nichtjes betere adviezen geeft.
Ik denk eerder dat hij dan allang één van zijn behandelaren heeft omgelegd en daarna zijn eigen strot heeft doorgesneden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:52 schreef Twiitch het volgende:
Binnen nu en 10-15 jaar is deze parel alweer op (begeleid) verlof.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:52 schreef Durmada het volgende:
[..]
En dan zeg jij: voor de Somaliėr moet je oppassen, de Syriėr mag je je laten achtervolgen? Wat een onzin, gast. Elke man die een meisje om half vier s'nachts achtervolgt is een creep, dan kan het een Noor zijn of een Somaliėr. Ik mag hopen dat je je nichtjes betere adviezen geeft.
In deze false balance drogreden trapt niemand meer in. Als je de statistieken erop naslaat is het heel duidelijk welke mannen de creeps zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:52 schreef Durmada het volgende:
[..]
De deugers van de gedecimeerde NSC stemmen toch tegenquote:
Was het maar allemaal zo simpel...quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik bedoel met het oog op nieuwe misdrijven.
Nu komen ze hierheen, plegen een misdrijf, worden dan veroordeeld en zitten hun straf uit op kosten van de staat.
Beter NU grenzen dicht, wellicht iedereen die niet mag blijven uitzetten en heel veel camera toezicht.
Vrouwen wellicht ook toestaan een klein mesje bij zich te dragen en pepperspray.
Voorarrest verlengen ze wel met 14 dagen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:03 schreef Momo het volgende:
Maandag wordt hij voorgeleid bij rechter
Raar.quote:
We moeten wederom blij zijn dat er iemand dood is dan kun je gerechtvaardigd ingrijpen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:21 schreef -river- het volgende:
Al na het seksueel geweld van 15 augustus aan de Weesperzijde kwam de verdachte en diens locatie in beeld. Hij werd donderdag aangehouden in een asielzoekerscentrum in Duivendrecht.
Bron: Telegraaf
Als hij al in beeld was, waarom liep hij dan nog rond om te moorden?
Ik kan iets niet winnen met argumenten dus val een dyslect aan op zijn vervoegingsfoutenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Twee vervoegingsfouten en een stijlfout in 5 woorden. Het is toch ergens wel knap.
Valt me overigens mee dat je nog het woord 'mensen' gebruikt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |