En terecht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:11 schreef Toefjes het volgende:
Er komt nergens meer een AZC zonder een gevecht
Ja dir doet de bouw van nieuwe AZC s geen goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:11 schreef Toefjes het volgende:
Mogen ze hem voor bedankenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:11 schreef Toefjes het volgende:
En de politie die zichzelf ook nog even op de borst klopt hoe goed ze het gedaan hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:09 schreef matthijst het volgende:
Wat een gezwam. Achteraf beetje meeleven.
Taak voor politiek Den Haag. Maar goed, liever een kansloze noodwet bedenken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:11 schreef Benny het volgende:
"Er ligt geen blauwdruk klaar om dit aan te pakken"
Joh
Hoe moeten bestuurders er wel uitzien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Als je die drie figuren ziet heb ik nul vertrouwen in de toekomst, dat is nu de driehoek. Het kan net zo goed het bestuur zijn van de jeudeboulesvereniging.
De dader ook.quote:
Die wil niks oplossen hoor. Dan is z’n brandstof weg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij ging het toch even oplossen met zijn noodwet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is het ook. De dood van een 17 meisje te gebruiken voor politiek gewin.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Ik heb precies hetzelfde. Ik was altijd voor, maar mijn vriendin heeft mij overtuigd met goede argumenten. Maar op dagen als deze…quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:10 schreef VEM2012 het volgende:
Ik ben tegen de doodstraf. Vandaag is echter een dag dat ik twijfel…
Vertel? Waar kan ik het zien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:14 schreef superniger het volgende:
Lale gooit liters olie op het vuur.
Die heeft een uitlaatklep.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:14 schreef superniger het volgende:
Lale gooit liters olie op het vuur.
Polen heeft zo'n blueprint die goed werkt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:11 schreef Benny het volgende:
"Er ligt geen blauwdruk klaar om dit aan te pakken"
Joh
Hongarije ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:15 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Polen heeft zo'n blueprint die goed werkt.
Dat is gewoon onzin.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:12 schreef vosss het volgende:
[..]
En de politie die zichzelf ook nog even op de borst klopt hoe goed ze het gedaan hebben.
Dat is nogal een trap na zeg; hoe krijgt ie het uit z'n strot.
Als ze goed werk hadden geleverd dan leefde dat grietje nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |