SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!
Ja erg jammerquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel typisch dat al die authentieke oostblokmuziek eruit ligt
Er stemde simpelweg niet zoveel oostblok mee vandaag.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel typisch dat al die authentieke oostblokmuziek eruit ligt
quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:23 schreef Moira het volgende:
Oh ik loop achter, ik zie nu pas geen Australië
Bloedbadquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:23 schreef Meke het volgende:
Aahh wel gegund maar ook wel veel jammere NQ's
Dat zou nogal vreemd zijn geweestquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:22 schreef Moira het volgende:
Zeg nou maar gewoon Australië, dit is toch ook lullig voor die artiesten?
MOIRA waarom dit oprakelenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:23 schreef Moira het volgende:
Australië is een nog ergere NQ dan Denemarken Fyr og Flamme - Ov os pa hinanden was
BLIJFT EEN BANGER EN HAD MOETEN KWALIFICEREN, NET ALS MILKSHAKE MANquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:23 schreef Meke het volgende:
[..]
MOIRA waarom dit oprakelen![]()
![]()
![]()
Dat is echt nog jaaaren mijn wekker geweest
Vooral Denemarken, wordt echt boos van die recapquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:23 schreef Guanabana het volgende:
Waarom Armenië wel? En WAAROM DENEMARKEN.
Ja honderd procent!!quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:24 schreef Moira het volgende:
[..]
BLIJFT EEN BANGER EN HAD MOETEN KWALIFICEREN, NET ALS MILKSHAKE MAN
Hij was live gewoon solid
Ja ook echt geen idee voor wie ik ben zaterdagquote:
Maar dit was echt een televote nummerquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:24 schreef Redefine het volgende:
Australië moet het de laatste jaren niet echt van de televoting hebben, dat zal ze nu mogelijk genekt hebben.
Vooral Denemarken is echt onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:23 schreef Guanabana het volgende:
Waarom Armenië wel? En WAAROM DENEMARKEN.
Ja echt zondequote:Op donderdag 15 mei 2025 23:24 schreef Meridiaan het volgende:
Wat een West- en Noord Europees feestje is dat ESF toch
Ben gewoon ouderwetsch voor Nederland, verder zal het allemaal welquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ook echt geen idee voor wie ik ben zaterdag
Dat Denemarken meer stemmen trok is toch wel een wonderquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:24 schreef Redefine het volgende:
Australië moet het de laatste jaren niet echt van de televoting hebben, dat zal ze nu mogelijk genekt hebben.
MIN DUOLINGO SYSTER!quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja honderd procent!!![]()
DU ER KVINNE, JEG ER MAN
Ja, truequote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben gewoon ouderwetsch voor Nederland, verder zal het allemaal wel![]()
Ik bedoel meer dat men in Europa een beetje klaar met Australië als deelnemer is. Dat is overigens nergens op gebaseerdquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar dit was echt een televote nummeral mag ik eigk niet klagen want ik heb zelf ook geen geld gegeven aan de EBU dit jaar
Hahaha ja ik ken letterlijk ook alleen door Duolingo dat zinnetjequote:
Terwijl dat op een internationaal forum juist als zekerheid gezien werdquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Griekenland hadden we bijna allemaal afgestreept
Zeker.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat Denemarken meer stemmen trok is toch wel een wonder
Ik ben zo iemand die vind dat Australië mag blijven omdat ze solid nummers blijven sturen, waaronder Milkshake Manquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat men in Europa een beetje klaar met Australië als deelnemer is. Dat is overigens nergens op gebaseerd
Staging was best saai maar voor de liefhebber was dit wel dé optie als je voor een ballad wilde gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Griekenland hadden we bijna allemaal afgestreept
Samen met Zweden één van de welgeteld twee nummers die ik puur op basis van Spotify voor deze week echt leuk vondquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:23 schreef Moira het volgende:
Voor @:Treinhoer was Australië echt de winnaar
Dat geldt voor bijna de hele show. Inclusief Petra.quote:
Ach het is toch ook idioot dat ze meedoen. Had het bij die ene keer gelaten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat men in Europa een beetje klaar met Australië als deelnemer is. Dat is overigens nergens op gebaseerd
Van mij ook hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:27 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die vind dat Australië mag blijven omdat ze solid nummers blijven sturen, waaronder Milkshake Man
Tonight Again was ook een televote nummer (overigens ook een jurynummerquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:27 schreef NailQueen het volgende:
Stuurt Australie voor het eerst een televotenummer, wordt het gelijk afgestraft
Alle baltics sowieso, Armenië, Oekraïne, Polenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:27 schreef Meridiaan het volgende:
Hoeveel Oost Europese landen zijn er nu uiteindelijk door?
Polen, Albanië en Armenië geloof ik.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:27 schreef Meridiaan het volgende:
Hoeveel Oost Europese landen zijn er nu uiteindelijk door?
En dat verklaart ook waarom Denemarken door is en Australië niet. Denemarken heeft een 13 in een dozijn lied, maar klinkt tussen de rest gewoon heerlijk voor de oortjes. Wat een powerhouse is ze ook. Ik snap wel dat ze door is.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:27 schreef blackswangreen het volgende:
Als je zo die recap hoort van de 10 gekwalificeerden... mijn god wat een crap is het dit jaar, echt niet te doen. Zo slecht allemaal. La Poupee Monte Le Son valt eigenlijk positief op omdat het een normaal liedje is.
Zaterdag Lynda Woodruff en dan is de ellende compleet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna de hele show. Inclusief Petra.
Dat zal voor het eerst zijn lijkt mij.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:30 schreef Fred_B het volgende:
Niemand van ex-Joegoslavië in de finale trouwens..
Vorige jaren rond 01:30-02:30. Ik blijf op, hoef morgen niet te werken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:30 schreef NailQueen het volgende:
Blijven we nog op voor de running order? Hier gaat morgen de wekker weer om 07.15 uur
Plus Oekraine.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Polen, Albanië en Armenië geloof ik.
In de moderne tijd sowieso. Daar zal misschien nog wel een withdrawal gaan volgenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal voor het eerst zijn lijkt mij.
Voor het eerst sinds 2013quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:30 schreef Fred_B het volgende:
Niemand van ex-Joegoslavië in de finale trouwens. Albanië gaat schroeien.
bikkelquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Vorige jaren rond 01:30-02:30. Ik blijf op, hoef morgen niet te werken.
Misschien wordt het een Suusje.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:30 schreef Fred_B het volgende:
Dat was wel een hele goede zangeres.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:33 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Misschien wordt het een Suusje.
Tot op de dag van vandaag een totaal onbegrijpelijke inzending.
Misschien Montenegro dat weer eens een jaartje overslaat.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de moderne tijd sowieso. Daar zal misschien nog wel een withdrawal gaan volgen
Maar wel een draak van een nummer.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was wel een hele goede zangeres.
Tijd voor nieuwe elektrische auto’squote:Op donderdag 15 mei 2025 23:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Misschien Montenegro dat weer eens een jaartje overslaat.
Dat vond ik in het begin ook. Maar heb m later wel vaker gehoord en daardoor toch nog wel wat gaan waarderen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar wel een draak van een nummer.
Ik heb het geprobeerd maar ik blijf het een hoop gegil en geschreeuw vinden..quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vond ik in het begin ook. Maar heb m later wel vaker gehoord en daardoor toch nog wel wat gaan waarderen.
Toch zullen mensen het wel weer een Oostblok feestje vindenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:34 schreef Fred_B het volgende:
Bijna heel noordwest Europa, dus alle Nordics, Baltics, Nelux, Iberia, Big 5 en host, Oostenrijk, san Marino en Polen in de finale trouwens.
Eigenlijk alleen geen Ierland en België
Azerbeidzjan laatst in 2021 dacht ik, volgens mij is dat de langste streak van deelnemende landenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:36 schreef NailQueen het volgende:
Nu heeft elk land zich in de afgelopen jaren wel een keer gekwalificeerd toch?
Die legervoertuigen zullen na drie jaar ook wel aan vervanging toe zijn.quote:
Azerbeidzjan is nu de grootste prutser denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:36 schreef NailQueen het volgende:
Dat hadden we tien jaar geleden ook niet kunnen denken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Azerbeidzjan is nu de grootste prutser denk ik
Letland had een lange NQ-streak maar die hebben ze onlangs verbroken. Meeste landen schieten wel 1x per 3-4 jaar raak minimaal.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:36 schreef NailQueen het volgende:
Dat was in 2022. Maar alsnog zijn zij nu de koploperquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Azerbeidzjan laatst in 2021 dacht ik, volgens mij is dat de langste streak van deelnemende landen
In het begin stuurden ze goede nummers die terecht hoog eindigden (Always enzo) maar op een bepaald moment kwam de klad erin.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hadden we tien jaar geleden ook niet kunnen denken.
Ohja, toen waren ze Q met 0 televotepunten toch? Alleen maar jurypuntenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat was in 2022. Maar alsnog zijn zij nu de koploper
Klopt ja. Om dan met de zwakste inzending te winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:41 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
In het begin stuurden ze goede nummers die terecht hoog eindigden (Always enzo) maar op een bepaald moment kwam de klad erin.
Ohja. Dus in theorie idd vanaf 2021quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja, toen waren ze Q met 0 televotepunten toch? Alleen maar jurypunten
Ze zijn daar nog aan het bedenken of het gunstig is voor hun inzending.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:42 schreef Fred_B het volgende:
Waar blijven die Italiaanse televotingresultaten?
Ja dat vind ik dan wel weer leuk. De langste NQ streaks (op Montenegro na dan) waren Denemarken, San Marino en Malta en die hebben het wel alle drie weten te halen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:36 schreef NailQueen het volgende:
Die kunnen weer alle hoge punten aan elkaar verdelen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:45 schreef molloot200 het volgende:
Voor het eerst sinds 2014 alle Nordics in de finale
Het is wel het type oubollige muziek dat wat oudere mensen leuk vinden. Al zal het dan 21e ipv 24e worden ofzo.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:45 schreef molloot200 het volgende:
Denemarken zou het bij de jury’s nog weleens behoorlijk kunnen doen?
Noem je mij en @grazz nu oud?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel het type oubollige muziek dat wat oudere mensen leuk vinden. Al zal het dan 21e ipv 24e worden ofzo.
Honest Vocal Coach van YouTube vond Denemarken helemaal geweldig en die zal ook ergens achter in de 50 zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel het type oubollige muziek dat wat oudere mensen leuk vinden. Al zal het dan 21e ipv 24e worden ofzo.
Ja.quote:
Dat is de enige reden om Denemarken goed te vindenquote:
TT 101 heeft hem al als eerste nieuwsquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:51 schreef Redefine het volgende:
Israël is een paar minuten te vroeg voor a new day will rise.
Ik zag het net in het live topic ja. Vrij achterlijk om dit op teletekst te zetten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
TT 101 heeft hem al als eerste nieuws
[ afbeelding ]
Niet slim. De nieuwswaarde is 0 en je geeft de pallieaanhangers weer een stok om op Twitter te gaan schuimbekken dat de NOS een genocide supportende zionistentoko is. Of iets van gelijke strekking.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag het net in het live topic ja. Vrij achterlijk om dit op teletekst te zetten.
Of het wel of niet slim is vind ik geen punt. Daar hoeven ze ook niet over na te denken. Sowieso geldt dat bij elk ander bericht rechts Nederland weer zou schuimbekken. Maar het is gewoon vreemd om alleen Israël te benoemen, zeker omdat Oostenrijk de grote favoriet is van deze halve finale.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Niet slim. De nieuwswaarde is 0 en je geeft de pallieaanhangers weer een stok om op Twitter te gaan schuimbekken dat de NOS een genocide supportende zionistentoko is. Of iets van gelijke strekking.
Zeker. Het helpt ook niet voor de landen die er nu (mogelijk) tijdelijk niet bij zijn om te overwegen om weer terug te keren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:03 schreef Momo het volgende:
Wel jammer juist zoveel Oost Europese landen afvallen, en daar zijn er juist laatste jaren een aantal gestopt, soms met een rage quit omdat hun act niet door was.
Gaan we Montenegro volgend jaar terug zien?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:03 schreef Momo het volgende:
Wel jammer juist zoveel Oost Europese landen afvallen, en daar zijn er juist laatste jaren een aantal gestopt, soms met een rage quit omdat hun act niet door was.
Voor de wedstrijd zou het beter zijn als vorig jaar Kroatië had gewonnen of anders dit jaar Albanië maar daar lijkt top 5 maximaal haalbare.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Het helpt ook niet voor de landen die er nu (mogelijk) tijdelijk niet bij zijn om te overwegen om weer terug te keren.
Die komen denk ik ook wel terug. Macedonië eventueel ook nog wel als ze het geld hebben. Roemenië zodra ze weer vrede hebben gesloten tussen hun muziekbusiness en de organisatie. De rest komt voorlopig niet terug vrees ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:04 schreef Momo het volgende:
Moldavië moet sowieso volgend jaar terugkomen, zodat het Europese publiek kennis kan maken met oppergod Tudor Bumbac
Ja. Daarom zou een overwinning van Zweden ook ongunstig zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd zou het beter zijn als vorig jaar Kroatië had gewonnen of anders dit jaar Albanië maar daar lijkt top 5 maximaal haalbare.
Aan de andere kant, er zaten ook niet echt hoogvliegers tussen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:03 schreef Momo het volgende:
Ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gaan we Montenegro volgend jaar terug zien?
NEE! Dat nooit.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:23 schreef Moira het volgende:
Australië is een nog ergere NQ dan Denemarken Fyr og Flamme - Ov os pa hinanden was
Nee, niet echt, van de afvallers had Tsjechië wel potentie voor een lage top 10.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, er zaten ook niet echt hoogvliegers tussen.
Ik mis nog de EBU.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
Fuck Israel
Fuck Denemarken
Fuck Martin Österdahl.
Ja. Al viel die on stage wat tegen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, niet echt, van de afvallers had Tsjechië wel potentie voor een lage top 10.
Ik dacht aan jou lieve NailQueen!! Heel veel allora'squote:Op donderdag 15 mei 2025 23:26 schreef NailQueen het volgende:
Van Toto Cutugno. De grondlegger van ons favoriete italiaanse woordje: ALLORA!
Stel je maar mentaal in op een Zweedse saunaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:08 schreef cosmosis het volgende:
Gaat onze Nederlandse Fransman Claude winnen? Ik heb er een hard hoofd in, jullie?
Ik krijg het idee dat ze niet mee kunnen met de veranderde trends op het ESF. Sinds Euphoria is er iets veranderd, die traditionele ESF-nummers en balkanballads scoren niet meer. Het zijn vaak kleinere landen met een beperkt budget, en dan is er geen geld voor een gelikte act die eruit ziet als een videoclip.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:03 schreef Momo het volgende:
Had die het record van oudste deelnemer kunnen overnemen van die Zwitserquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:08 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Moldova you receive from the televote .....386 points
Ik denk dat we een prima score gaan neerzetten, maar de winst lijkt me te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:08 schreef cosmosis het volgende:
Gaat onze Nederlandse Fransman Claude winnen? Ik heb er een hard hoofd in, jullie?
Dat zou een wansmaak van epische proporties zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Stel je maar mentaal in op een Zweedse sauna
Dat laatste is wel echt jammer hoor. Slovenië, Kroatië eruit, dat is terecht. Maar Servië en Montenegro had ik meer gegund.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:26 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Heel Scandinavië door en heel ex-Joegoslavië naar huis.
Hier heb je trouwens 100% gelijk in.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of het wel of niet slim is vind ik geen punt. Daar hoeven ze ook niet over na te denken. Sowieso geldt dat bij elk ander bericht rechts Nederland weer zou schuimbekken. Maar het is gewoon vreemd om alleen Israël te benoemen, zeker omdat Oostenrijk de grote favoriet is van deze halve finale.
Zoiets als Servië of Slovenië had best door kunnen gaan toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, er zaten ook niet echt hoogvliegers tussen.
Die is in principe ook geen favoriet voor winst. Maar dit is wel een jaar waar de bookmakers het weleens er flink naast kunnen zitten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:08 schreef cosmosis het volgende:
Albanië als suprisewinnaar zou zo mooi zijn. Ik zou janken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:30 schreef Fred_B het volgende:
Terwijl er regelmatig wel van die moderne nummers in hun voorrondes voorbij komen. Maar die winnen dan weer niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ze niet mee kunnen met de veranderde trends op het ESF. Sinds Euphoria is er iets veranderd, die traditionele ESF-nummers en balkanballads scoren niet meer. Het zijn vaak kleinere landen met een beperkt budget, en dan is er geen geld voor een gelikte act die eruit ziet als een videoclip.
@Strani check wat iemand hier tegen redefine zegt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hier heb je trouwens 100% gelijk in.
Moldavië: hold my beer.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ze niet mee kunnen met de veranderde trends op het ESF. Sinds Euphoria is er iets veranderd, die traditionele ESF-nummers en balkanballads scoren niet meer. Het zijn vaak kleinere landen met een beperkt budget, en dan is er geen geld voor een gelikte act die eruit ziet als een videoclip.
Muzikaal technisch zou hij zeker in de top5 moeten komen, de concurrentie is dit jaar erg matigquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is in principe ook geen favoriet voor winst. Maar dit is wel een jaar waar de bookmakers het weleens er flink naast kunnen zitten.
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Albanië als suprisewinnaar zou zo mooi zijn. Ik zou janken.
Servië kan ik nog wel begrijpen, maar ik denk dat die last hebben gehad van hun startpositie. Slovenië was denk ik toch te saai en cliché.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zoiets als Servië of Slovenië had best door kunnen gaan toch?
Jammer dat die wel een klein groepje artiesten moet hebben. Maar bij de audities daar altijd goed om te zien dat ze een goed gevoel voor humor hebben, ook al hebben ze daar niet veel qua rijkdom.quote:
Muzikaal technisch zijn er wel meer dan vijf die beter of minimaal vergelijkbaar zijn hoor. En qua liedje ook nog wel. Maar qua charisma/uitstraling kan er bijna niemand aan hem tippen. En het liedje ligt wel makkelijk in het gehoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:12 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Muzikaal technisch zou hij zeker in de top5 moeten komen, de concurrentie is dit jaar erg matig
Razendsnel, nee ik had geen zin in een Israël Palestina discussie in het live topicquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
@:Momo, wat was je snel vanavond met het verwijderen van mijn bericht. Echt petje af
Eens. Klopt eigenlijk ook wel voor Albanië (nou ja niet qua humor dan), die wisselen stuivertje met Moldavië wie het armste land is, maar komen visueel eigenlijk altijd wel sterk uit de hoek.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Jammer dat die wel een klein groepje artiesten moet hebben. Maar bij de audities daar altijd goed om te zien dat ze een goed gevoel voor humor hebben, ook al hebben ze daar niet veel qua rijkdom.
99quote:
Laten we eerst de running order afwachten. Vorig jaar hadden ze ons ook een rotstreek geleverdquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:08 schreef cosmosis het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee. Ergens begin 30, dat is wel een veilige gok
Ik ontken alles.quote:
Was dat dat oude mannetje dat onderdeel was van een soort orkestje? Met een clip waarin ze met de hele meute in de auto gepropt gingen rijden?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had die het record van oudste deelnemer kunnen overnemen van die Zwitser
Ja ja ja de legendarische deurenact natuurlijk. Het hoeft ook allemaal niet de wereld te kosten. Maar toch zie je wel een trend dat iedereen opeens Zweedse teams ging inhuren etc. Al komt er de laatste paar jaar wel weer wat meer diversificatie aan inzendingen.quote:
Ik heb je een keer irl gezien en toen maakte je een vrolijke en jonge indruk.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:16 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Was dat dat oude mannetje dat onderdeel was van een soort orkestje? Met een clip waarin ze met de hele meute in de auto gepropt gingen rijden?
Vond ik stiekem een leuk liedje toen
Jij komt hier ook nooit om vrienden te maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb je een keer irl gezien en toen maakte je een vrolijke en jonge indruk.
Echt totaal anders dan je songfestivalsmaak
Hier sluit ik me eigenlijk bij aan. Er zijn een aantal leuke liedjes, maar niet echt iets wat eruit springt. Tot nu toe zijn Albanië, Letland en Duitsland mijn favoriet. Ik hoop heel erg op een verrassing en niet op Zweden, Israel of Oostenrijk. En liever ook niet Frankrijk, want dat lied deed me niets.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:17 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het wel heel lastig voor mijzelf om te zeggen wie ik het liefste zie winnen. Nog zeker wel een aantal leuke nummers, maar ik vind eigenlijk geen enkel nummer een winnaar. Dan maar hopen op een land wat nog nooit/al heel lang niet heeft gewonnen.
Als KAJ voor Finland had meegedaan hadden ze m’n zegen gehad. Ik wil vooral niet wéér naar Zweden. Maar dat wil geloof ik niemand, behalve Zweden en de top van de EBU.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:17 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het wel heel lastig voor mijzelf om te zeggen wie ik het liefste zie winnen. Nog zeker wel een aantal leuke nummers, maar ik vind eigenlijk geen enkel nummer een winnaar. Dan maar hopen op een land wat nog nooit/al heel lang niet heeft gewonnen.
Die Zweden huurt men al langer in, maar dan vooral voor de nummers. Met elk jaar weer een dozijn aan van die gelikte nummers als resultaat al lijkt dat de laatste jaren wat minder.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:16 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja ja ja de legendarische deurenact natuurlijk. Het hoeft ook allemaal niet de wereld te kosten. Maar toch zie je wel een trend dat iedereen opeens Zweedse teams ging inhuren etc. Al komt er de laatste paar jaar wel weer wat meer diversificatie aan inzendingen.
Ik vraag mij niet af als KAJ voor Finland, Noorwegen of Estland was gegaan waar ook een sauna cultuur was, of ze dan ook op nummer 1 hadden gestaan bij de bookies.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als KAJ voor Finland had meegedaan hadden ze m’n zegen gehad. Ik wil vooral niet wéér naar Zweden. Maar dat wil geloof ik niemand, behalve Zweden en de top van de EBU.
Het ergste is nog dat ik nuchter ben ookquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij komt hier ook nooit om vrienden te maken.
Ja, pijnlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik nuchter ben ookIk heb slechts 3 biertjes op.
Ik hoef niet terug te lezen om te weten dat dat nergens op slaatquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:strani check wat iemand hier tegen redefine zegt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:21 schreef Strani het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar...
UK was mijn favoriet vanavond
Los van het land, ik vond ze ook echt tegenvallen dinsdag. Zelfs als ik m'n personal bias zoveel mogelijk probeer uit te schakelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij niet af als KAJ voor Finland, Noorwegen of Estland was gegaan waar ook een sauna cultuur was, of ze dan ook op nummer 1 hadden gestaan bij de bookies.
Nou, dat jong en vrolijk is wel positief. Bedenk ook dat ik vaak toch wel een afwijkende muzieksmaak heb, dus dat jij de normale bentquote:
Dat was ook gewoon best vermakelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:21 schreef Strani het volgende:
Duitsland vind ik qua liedje denk ik wel het beste nu, ondanks dat het live niet super sterk is. Is ook een liedje wat wel een hitje kan worden in veel Europese landen. Letland vind ik geen geweldig nummer, maar prima. Albanië zou ik wel leuk vinden als winnaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier sluit ik me eigenlijk bij aan. Er zijn een aantal leuke liedjes, maar niet echt iets wat eruit springt. Tot nu toe zijn Albanië, Letland en Duitsland mijn favoriet. Ik hoop heel erg op een verrassing en niet op Zweden, Israel of Oostenrijk. En liever ook niet Frankrijk, want dat lied deed me niets.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij niet af als KAJ voor Finland, Noorwegen of Estland was gegaan waar ook een sauna cultuur was, of ze dan ook op nummer 1 hadden gestaan bij de bookies.
Dramatisch jengellied Frankrijk en overdramatische kutkopie Oostenrijk?!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:22 schreef Fred_B het volgende:
De Avrotros boomers hebben weer gesproken:
[ x ]
What the hell happened?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:21 schreef Strani het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:22 schreef Fred_B het volgende:
De Avrotros boomers hebben weer gesproken:
[ x ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, dat jong en vrolijk is wel positief. Bedenk ook dat ik vaak toch wel een afwijkende muzieksmaak heb, dus dat jij de normale bent
En het kan altijd erger. Het is niet dat je zegt dat UK jouw favoriet vanavond was.
Bij Letland heb ik Dragonball Z vibes.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Duitsland vind ik qua liedje denk ik wel het beste nu, ondanks dat het live niet super sterk is. Is ook een liedje wat wel een hitje kan worden in veel Europese landen. Letland vind ik geen geweldig nummer, maar prima. Albanië zou ik wel leuk vinden als winnaar.
Oostenrijk is knap gedaan, maar ik snap die favorietenrol niet helemaal. Zweden is wel erg aanstekelijk (en visueel past het ook goed), maar vind ik echt te inwisselbaar voor winst. Israël is nogal een dertien dozijn liedje in zijn soort, dus zou ook een rare winnaar zijn.
Nouja voor die deurenact moesten ze ook aankloppen bij Phillip Kirokov. Die vervelende rijke Rus.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:16 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja ja ja de legendarische deurenact natuurlijk. Het hoeft ook allemaal niet de wereld te kosten. Maar toch zie je wel een trend dat iedereen opeens Zweedse teams ging inhuren etc. Al komt er de laatste paar jaar wel weer wat meer diversificatie aan inzendingen.
Jij hebt dan weer een afwijkende komediesmaakquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, dat jong en vrolijk is wel positief. Bedenk ook dat ik vaak toch wel een afwijkende muzieksmaak heb, dus dat jij de normale bent
En het kan altijd erger. Het is niet dat je zegt dat UK jouw favoriet vanavond was.
Oostenrijk lift denk ik ook mee op de successen van Zwitserland dat met soortgelijke inzendingen een paar keer top 3 heeft gescoord en afgelopen jaar gewonnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Duitsland vind ik qua liedje denk ik wel het beste nu, ondanks dat het live niet super sterk is. Is ook een liedje wat wel een hitje kan worden in veel Europese landen. Letland vind ik geen geweldig nummer, maar prima. Albanië zou ik wel leuk vinden als winnaar.
Oostenrijk is knap gedaan, maar ik snap die favorietenrol niet helemaal. Zweden is wel erg aanstekelijk (en visueel past het ook goed), maar vind ik echt te inwisselbaar voor winst. Israël is nogal een dertien dozijn liedje in zijn soort, dus zou ook een rare winnaar zijn.
Ik vind Duitsland heel lastig te pijlen. Die scoren meestal toch slechter dan ze verdienen, al scoorden de liedjes die wel populair waren dan gelijk weer heel goed. Het is denk ik wel een liedje wat veel jonge stemmers zal aanspreken. Maar voor de jury zal het wel weer te hip zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij Letland heb ik Dragonball Z vibes.![]()
En ja, Zweden zou een mindere winnaar zijn.
Mocht Oostenrijk winnen, dan kijken we over 10 jaar terug op deze periode en zeggen we iets van: "Owja, toen dacht het songfestival nog dat ze artistiek was met de winst van Zwitserland en Oostenrijk".
Hoe zou Duitsland scoren, denk je? Dat wordt echt geen linkerrijtje, toch?
Kirkorov is een verschrikkelijke vent maar hij schrijft wel verdorie aanstekelijke liedjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nouja voor die deurenact moesten ze ook aankloppen bij Phillip Kirokov. Die vervelende rijke Rus.
Dat zal het inderdaad wel zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Oostenrijk lift denk ik ook mee op de successen van Zwitserland dat met soortgelijke inzendingen een paar keer top 3 heeft gescoord en afgelopen jaar gewonnen.
Het skiliftconcept, dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Oostenrijk lift denk ik ook mee op de successen van Zwitserland dat met soortgelijke inzendingen een paar keer top 3 heeft gescoord en afgelopen jaar gewonnen.
Je gevoel voor humor is net zo slecht als je muzieksmaakquote:
Daarom mag ik hier ook niet tijdens live-topics postenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je gevoel voor humor is net zo slecht als je muzieksmaak
Ja die! Och dat mannetje kon ook echt niet playbackenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:18 schreef Redefine het volgende:
[..]Ik vind het ook een leuk nummer.
Bekijk deze YouTube-video
Je posts daarbuiten in de SC gedogen we dan weer.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom mag ik hier ook niet tijdens live-topics posten
Ja de angst is vooral dat mensen zich laten afschrikken. Maar hier in de SC maakt het allemaal niet meer zo veel uit.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je posts daarbuiten in de SC gedogen we dan weer.
“Jonge, aandoenlijk ogende gozer dat met kopstem een emotioneel nummertje zingt” is een concept dat in deze tijd blijkbaar goed werkt. En je hebt natuurlijk elk jaar weer landen die het succes van de vorige winnaar proberen te kopiëren. Meestal flopt dat, maar Oostenrijk lijkt ermee weg te komen.quote:
Wij weten inmiddels wel wat voor jamon we hier in de kuip met jou hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja de angst is vooral dat mensen zich laten afschrikken. Maar hier in de SC maakt het allemaal niet meer zo veel uit.
Dat is elk jaar wel ja, dat men denkt 'vorig jaar werkte dit heel goed, dus dan gaat dat dit jaar geheid scoren.'quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:33 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
“Jonge, aandoenlijk ogende gozer dat met kopstem een emotioneel nummertje zingt” is een concept dat in deze tijd blijkbaar goed werkt. En je hebt natuurlijk elk jaar weer landen die het succes van de vorige winnaar proberen te kopiëren. Meestal flopt dat, maar Oostenrijk lijkt ermee weg te komen.
Al denk ik niet dat het genoeg is voor de winst.
Mensen lopen gewoon op de gekste plekken daar!!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:34 schreef Redefine het volgende:
Ik zie dat je vandaag in Barcelona hebt lopen rellen @:Strani
Kenners van de wansmaak jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:35 schreef grazz het volgende:
Gewoon oud genoemd worden![]()
[ afbeelding ]
Deze twee kenners hadden het anders wel goed voorspeld in het voorspellingstopic @:Cyan9
Dat kunnen ze gewoon niet hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:35 schreef grazz het volgende:
Gewoon oud genoemd worden![]()
[ afbeelding ]
Deze twee kenners hadden het anders wel goed voorspeld in het voorspellingstopic @:Cyan9
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:37 schreef grazz het volgende:
[..]stiekem zat jij ook of met je voet mee te tappen of
Er viel niks mee te tappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja 3 x al en dacht niets te merken maar rook wel wat .. had de ramen al dichtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:39 schreef Strani het volgende:
"Veel rook bij brand op vrachtschip in Amsterdam, meerdere NL-Alerts verstuurd"
You heard it from me first beste mensen.
Wanneer wordt je genaaid is dan de vraag?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 02:01 schreef BillDauterive het volgende:
Nou.. die volgorde schiet niet op, dat komt morgen dan wel. Hopelijk worden we niet genaaid.
Dat was juist verschrikkelijk, gered door de staging.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:27 schreef blackswangreen het volgende:
Als je zo die recap hoort van de 10 gekwalificeerden... mijn god wat een crap is het dit jaar, echt niet te doen. Zo slecht allemaal. La Poupee Monte Le Son valt eigenlijk positief op omdat het een normaal liedje is.
Straks eens kijken en bedenken welke complottheorieën er op los gelaten kunnen wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 02:23 schreef TheVulture het volgende:
https://www.songfestivalw(...)finale-songfestival/
Claude als 12e tussen Letland en Finland, Oostenrijk als 9e. Zweden en Frankrijk als 23 en 24 en let op Albanië als afsluiter.
Estland wordt gebruikt als bliksemafleider voor Israël
Mijn favorieten voor de winst zijn:quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:36 schreef NailQueen het volgende:
Zweden en Frankrijk worden wel weer geholpen
Het is duidelijk dat 1 van deze 2 zal en moet winnen. Wat een treurnis eigenlijk dat de organisatie zo’n grote invloed heeft tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:36 schreef NailQueen het volgende:
Bedankt Zweden daarvoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat 1 van deze 2 zal en moet winnen. Wat een treurnis eigenlijk dat de organisatie zo’n grote invloed heeft tegenwoordig.
Twee favorieten direct na elkaar, ik zou niet al te blij zijn als Zweedse en vooral Franse fan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:36 schreef NailQueen het volgende:
Er zit wel een op pauze tussen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:13 schreef LekkerWeertje het volgende:
Pff, Finland direct na Claude. Ben bang dat t publiek hem meteen vergeet.
Dat doe je toch echt zelf hèquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ben ik blij dat ik vanmiddag een ESF break heb. Dat hele over analyseren van de startpositie maakt mij gek.
Gaan ze dan onze OP herschrijvenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zit wel een op pauze tussen.
Autocorrect blijft ondoorgrondelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee waar dat woordje 'op' nou weer vandaan kwam.
Silvester had vooral nachtmerries dat hij tussen de twee haatlanden, Israël en Luxemburg, in moest. Nu hebben ze die twee landen weer niet uit elkaar gehaald en moet Estland er tussen. Het voelt niet heel toevallig dat een vriend van Joost Klein opgeofferd wordt...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:09 schreef NailQueen het volgende:
Litouwen ook weer opnieuw genaaid door na Israël te moeten. Silverster Belt heeft er nog steeds nachtmerries van
Luxemburg een haatland? Ik heb wat gemist geloof ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Silvester had vooral nachtmerries dat hij tussen de twee haatlanden, Israël en Luxemburg, in moest. Nu hebben ze die twee landen weer niet uit elkaar gehaald en moet Estland er tussen. Het voelt niet heel toevallig dat een vriend van Joost Klein opgeofferd wordt...
Vorig jaar wel, die waren toen de grootste fans van Israel en hadden ook een Israelische zangeres. Hoe het nu zit, weet ik niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Luxemburg een haatland? Ik heb wat gemist geloof ik.
Oef, sterkte.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn ketel heeft storing. En die storing gaat alleen weg als we ongeveer alle andere apparaten in ons huis uitzetten. Dus douchen is eerst een tripje naar de meterkast. Even een electricien bellen...
O wat irritantquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn ketel heeft storing. En die storing gaat alleen weg als we ongeveer alle andere apparaten in ons huis uitzetten. Dus douchen is eerst een tripje naar de meterkast. Even een electricien bellen...
Dan is het nogal voorbarig om ze nu een haatland te noemen. Best kans dat het vooral de fans van dat liedje waren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vorig jaar wel, die waren toen de grootste fans van Israel en hadden ook een Israelische zangeres. Hoe het nu zit, weet ik niet.
Bij de uitslag nog een plekje omhoog en we hebben er weer een elfde plek bij.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Owja, songfestival, dingen. 12e plek, wel prima.
Nee, ik noemde Luxemburg 2024 een haatland. Het enige wat ik over dit jaar zeg, is dat ze niet uit elkaar gehaald zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is het nogal voorbarig om ze nu een haatland te noemen. Best kans dat het vooral de fans van dat liedje waren.
Ah zoquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, ik noemde Luxemburg 2024 een haatland. Het enige wat ik over dit jaar zeg, is dat ze niet uit elkaar gehaald zijn.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Martin Osterdahl in de bunker met zijn duimpje is meest trieste ooit. Laat dat gewoon weg.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Martin Osterdahl in de bunker met zijn duimpje is meest trieste ooit. Laat dat gewoon weg.
Ik vind haar dus echt heel leuk. Maar ik hou dan ook wel van die enorme droge en flauwe humor, met een randje.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef molloot200 het volgende:
Ik krijg van die Hazel presentatrice (de blonde) echt Emma Wortelboer vibes
Ik ook. Maar ik vind haar dat nogal wisselvallig brengen. Bij de gemaakte items erg goed en soms ook tijdens de show. Maar bij veel momenten tijdens de show dan weer dat het niet werkt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind haar dus echt heel leuk. Maar ik hou dan ook wel van die enorme droge en flauwe humor, met een randje.
Ja het is een beetje off-topic, maar ik vind haar ook leukquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind haar dus echt heel leuk. Maar ik hou dan ook wel van die enorme droge en flauwe humor, met een randje.
Ja, dat vroeg ik mij ook net af. Wat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Luxemburg een haatland? Ik heb wat gemist geloof ik.
Geloof dat ze vorig jaar openlijk sympathie voor Israel uitspraken terwijl die delegatie iedereen ernstig liep te zieken. Zoiets was het.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik mij ook net af. Wat heb ik gemist.
Zit de uitleg daarna van Billie.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik mij ook net af. Wat heb ik gemist.
Allemaal vandaag even een touwtje uit de brievenbus laten hangenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:21 schreef Arizona het volgende:
Jan Terlouw overleden.![]()
Wat was ik dok op zjn boeken
En Joost was volgens haar ook terecht gediskwalificeerd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:20 schreef Saboo het volgende:
[..]
Geloof dat ze vorig jaar openlijk sympathie voor Israel uitspraken terwijl die delegatie iedereen ernstig liep te zieken. Zoiets was het.
In de slowchat is niks off-topic.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:10 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ja het is een beetje off-topic, maar ik vind haar ook leuk. Niet alles sloeg even goed aan, maar mad respect toch, als je voor een publiek van 110 miljoen (!) mensen wereldwijd gaat improviseren met een tong-kunstje
Dan ben je gewoon af.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En Joost was volgens haar ook terecht gediskwalificeerd.
Ik vond haar (improv) green room interviews echt vermakelijk. Waarschijnlijk hier en daar behoorlijk ongemakkelijk voor de artiesten, maar ik moest er best wel om lachen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik vind haar dat nogal wisselvallig brengen. Bij de gemaakte items erg goed en soms ook tijdens de show. Maar bij veel momenten tijdens de show dan weer dat het niet werkt.
Gelukkig is het nieuwe topic niet ver wegquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:37 schreef Saboo het volgende:
[..]
Oh shit haha, door de titel denk ik steeds dat dit het Finland topic is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |