Mijn favorieten voor de winst zijn:quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:36 schreef NailQueen het volgende:
Zweden en Frankrijk worden wel weer geholpen
Het is duidelijk dat 1 van deze 2 zal en moet winnen. Wat een treurnis eigenlijk dat de organisatie zo’n grote invloed heeft tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:36 schreef NailQueen het volgende:
Bedankt Zweden daarvoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat 1 van deze 2 zal en moet winnen. Wat een treurnis eigenlijk dat de organisatie zo’n grote invloed heeft tegenwoordig.
Twee favorieten direct na elkaar, ik zou niet al te blij zijn als Zweedse en vooral Franse fan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:36 schreef NailQueen het volgende:
Er zit wel een op pauze tussen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:13 schreef LekkerWeertje het volgende:
Pff, Finland direct na Claude. Ben bang dat t publiek hem meteen vergeet.
Dat doe je toch echt zelf hèquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ben ik blij dat ik vanmiddag een ESF break heb. Dat hele over analyseren van de startpositie maakt mij gek.
Gaan ze dan onze OP herschrijvenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zit wel een op pauze tussen.
Autocorrect blijft ondoorgrondelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee waar dat woordje 'op' nou weer vandaan kwam.
Silvester had vooral nachtmerries dat hij tussen de twee haatlanden, Israël en Luxemburg, in moest. Nu hebben ze die twee landen weer niet uit elkaar gehaald en moet Estland er tussen. Het voelt niet heel toevallig dat een vriend van Joost Klein opgeofferd wordt...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:09 schreef NailQueen het volgende:
Litouwen ook weer opnieuw genaaid door na Israël te moeten. Silverster Belt heeft er nog steeds nachtmerries van
Luxemburg een haatland? Ik heb wat gemist geloof ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Silvester had vooral nachtmerries dat hij tussen de twee haatlanden, Israël en Luxemburg, in moest. Nu hebben ze die twee landen weer niet uit elkaar gehaald en moet Estland er tussen. Het voelt niet heel toevallig dat een vriend van Joost Klein opgeofferd wordt...
Vorig jaar wel, die waren toen de grootste fans van Israel en hadden ook een Israelische zangeres. Hoe het nu zit, weet ik niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Luxemburg een haatland? Ik heb wat gemist geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |