Mijn favorieten voor de winst zijn:quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:36 schreef NailQueen het volgende:
Zweden en Frankrijk worden wel weer geholpen
Het is duidelijk dat 1 van deze 2 zal en moet winnen. Wat een treurnis eigenlijk dat de organisatie zo’n grote invloed heeft tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:36 schreef NailQueen het volgende:
Bedankt Zweden daarvoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat 1 van deze 2 zal en moet winnen. Wat een treurnis eigenlijk dat de organisatie zo’n grote invloed heeft tegenwoordig.
Twee favorieten direct na elkaar, ik zou niet al te blij zijn als Zweedse en vooral Franse fan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:36 schreef NailQueen het volgende:
Er zit wel een op pauze tussen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:13 schreef LekkerWeertje het volgende:
Pff, Finland direct na Claude. Ben bang dat t publiek hem meteen vergeet.
Dat doe je toch echt zelf hèquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ben ik blij dat ik vanmiddag een ESF break heb. Dat hele over analyseren van de startpositie maakt mij gek.
Gaan ze dan onze OP herschrijvenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zit wel een op pauze tussen.
Autocorrect blijft ondoorgrondelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee waar dat woordje 'op' nou weer vandaan kwam.
Silvester had vooral nachtmerries dat hij tussen de twee haatlanden, Israël en Luxemburg, in moest. Nu hebben ze die twee landen weer niet uit elkaar gehaald en moet Estland er tussen. Het voelt niet heel toevallig dat een vriend van Joost Klein opgeofferd wordt...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:09 schreef NailQueen het volgende:
Litouwen ook weer opnieuw genaaid door na Israël te moeten. Silverster Belt heeft er nog steeds nachtmerries van
Luxemburg een haatland? Ik heb wat gemist geloof ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Silvester had vooral nachtmerries dat hij tussen de twee haatlanden, Israël en Luxemburg, in moest. Nu hebben ze die twee landen weer niet uit elkaar gehaald en moet Estland er tussen. Het voelt niet heel toevallig dat een vriend van Joost Klein opgeofferd wordt...
Vorig jaar wel, die waren toen de grootste fans van Israel en hadden ook een Israelische zangeres. Hoe het nu zit, weet ik niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Luxemburg een haatland? Ik heb wat gemist geloof ik.
Oef, sterkte.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn ketel heeft storing. En die storing gaat alleen weg als we ongeveer alle andere apparaten in ons huis uitzetten. Dus douchen is eerst een tripje naar de meterkast. Even een electricien bellen...
O wat irritantquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn ketel heeft storing. En die storing gaat alleen weg als we ongeveer alle andere apparaten in ons huis uitzetten. Dus douchen is eerst een tripje naar de meterkast. Even een electricien bellen...
Dan is het nogal voorbarig om ze nu een haatland te noemen. Best kans dat het vooral de fans van dat liedje waren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vorig jaar wel, die waren toen de grootste fans van Israel en hadden ook een Israelische zangeres. Hoe het nu zit, weet ik niet.
Bij de uitslag nog een plekje omhoog en we hebben er weer een elfde plek bij.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Owja, songfestival, dingen. 12e plek, wel prima.
Nee, ik noemde Luxemburg 2024 een haatland. Het enige wat ik over dit jaar zeg, is dat ze niet uit elkaar gehaald zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is het nogal voorbarig om ze nu een haatland te noemen. Best kans dat het vooral de fans van dat liedje waren.
Ah zoquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, ik noemde Luxemburg 2024 een haatland. Het enige wat ik over dit jaar zeg, is dat ze niet uit elkaar gehaald zijn.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Martin Osterdahl in de bunker met zijn duimpje is meest trieste ooit. Laat dat gewoon weg.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Martin Osterdahl in de bunker met zijn duimpje is meest trieste ooit. Laat dat gewoon weg.
Ik vind haar dus echt heel leuk. Maar ik hou dan ook wel van die enorme droge en flauwe humor, met een randje.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef molloot200 het volgende:
Ik krijg van die Hazel presentatrice (de blonde) echt Emma Wortelboer vibes
Ik ook. Maar ik vind haar dat nogal wisselvallig brengen. Bij de gemaakte items erg goed en soms ook tijdens de show. Maar bij veel momenten tijdens de show dan weer dat het niet werkt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind haar dus echt heel leuk. Maar ik hou dan ook wel van die enorme droge en flauwe humor, met een randje.
Ja het is een beetje off-topic, maar ik vind haar ook leukquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind haar dus echt heel leuk. Maar ik hou dan ook wel van die enorme droge en flauwe humor, met een randje.
Ja, dat vroeg ik mij ook net af. Wat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Luxemburg een haatland? Ik heb wat gemist geloof ik.
Geloof dat ze vorig jaar openlijk sympathie voor Israel uitspraken terwijl die delegatie iedereen ernstig liep te zieken. Zoiets was het.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik mij ook net af. Wat heb ik gemist.
Zit de uitleg daarna van Billie.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik mij ook net af. Wat heb ik gemist.
Allemaal vandaag even een touwtje uit de brievenbus laten hangenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:21 schreef Arizona het volgende:
Jan Terlouw overleden.![]()
Wat was ik dok op zjn boeken
En Joost was volgens haar ook terecht gediskwalificeerd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:20 schreef Saboo het volgende:
[..]
Geloof dat ze vorig jaar openlijk sympathie voor Israel uitspraken terwijl die delegatie iedereen ernstig liep te zieken. Zoiets was het.
In de slowchat is niks off-topic.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:10 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ja het is een beetje off-topic, maar ik vind haar ook leuk. Niet alles sloeg even goed aan, maar mad respect toch, als je voor een publiek van 110 miljoen (!) mensen wereldwijd gaat improviseren met een tong-kunstje
Dan ben je gewoon af.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En Joost was volgens haar ook terecht gediskwalificeerd.
Ik vond haar (improv) green room interviews echt vermakelijk. Waarschijnlijk hier en daar behoorlijk ongemakkelijk voor de artiesten, maar ik moest er best wel om lachen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik vind haar dat nogal wisselvallig brengen. Bij de gemaakte items erg goed en soms ook tijdens de show. Maar bij veel momenten tijdens de show dan weer dat het niet werkt.
Gelukkig is het nieuwe topic niet ver wegquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:37 schreef Saboo het volgende:
[..]
Oh shit haha, door de titel denk ik steeds dat dit het Finland topic is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |