Was dat dat oude mannetje dat onderdeel was van een soort orkestje? Met een clip waarin ze met de hele meute in de auto gepropt gingen rijden?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had die het record van oudste deelnemer kunnen overnemen van die Zwitser
Ja ja ja de legendarische deurenact natuurlijk. Het hoeft ook allemaal niet de wereld te kosten. Maar toch zie je wel een trend dat iedereen opeens Zweedse teams ging inhuren etc. Al komt er de laatste paar jaar wel weer wat meer diversificatie aan inzendingen.quote:
Ik heb je een keer irl gezien en toen maakte je een vrolijke en jonge indruk.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:16 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Was dat dat oude mannetje dat onderdeel was van een soort orkestje? Met een clip waarin ze met de hele meute in de auto gepropt gingen rijden?
Vond ik stiekem een leuk liedje toen
Jij komt hier ook nooit om vrienden te maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb je een keer irl gezien en toen maakte je een vrolijke en jonge indruk.
Echt totaal anders dan je songfestivalsmaak
Hier sluit ik me eigenlijk bij aan. Er zijn een aantal leuke liedjes, maar niet echt iets wat eruit springt. Tot nu toe zijn Albanië, Letland en Duitsland mijn favoriet. Ik hoop heel erg op een verrassing en niet op Zweden, Israel of Oostenrijk. En liever ook niet Frankrijk, want dat lied deed me niets.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:17 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het wel heel lastig voor mijzelf om te zeggen wie ik het liefste zie winnen. Nog zeker wel een aantal leuke nummers, maar ik vind eigenlijk geen enkel nummer een winnaar. Dan maar hopen op een land wat nog nooit/al heel lang niet heeft gewonnen.
Als KAJ voor Finland had meegedaan hadden ze m’n zegen gehad. Ik wil vooral niet wéér naar Zweden. Maar dat wil geloof ik niemand, behalve Zweden en de top van de EBU.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:17 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het wel heel lastig voor mijzelf om te zeggen wie ik het liefste zie winnen. Nog zeker wel een aantal leuke nummers, maar ik vind eigenlijk geen enkel nummer een winnaar. Dan maar hopen op een land wat nog nooit/al heel lang niet heeft gewonnen.
Die Zweden huurt men al langer in, maar dan vooral voor de nummers. Met elk jaar weer een dozijn aan van die gelikte nummers als resultaat al lijkt dat de laatste jaren wat minder.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:16 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja ja ja de legendarische deurenact natuurlijk. Het hoeft ook allemaal niet de wereld te kosten. Maar toch zie je wel een trend dat iedereen opeens Zweedse teams ging inhuren etc. Al komt er de laatste paar jaar wel weer wat meer diversificatie aan inzendingen.
Ik vraag mij niet af als KAJ voor Finland, Noorwegen of Estland was gegaan waar ook een sauna cultuur was, of ze dan ook op nummer 1 hadden gestaan bij de bookies.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als KAJ voor Finland had meegedaan hadden ze m’n zegen gehad. Ik wil vooral niet wéér naar Zweden. Maar dat wil geloof ik niemand, behalve Zweden en de top van de EBU.
Het ergste is nog dat ik nuchter ben ookquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij komt hier ook nooit om vrienden te maken.
Ja, pijnlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik nuchter ben ookIk heb slechts 3 biertjes op.
Ik hoef niet terug te lezen om te weten dat dat nergens op slaatquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:strani check wat iemand hier tegen redefine zegt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:21 schreef Strani het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar...
UK was mijn favoriet vanavond
Los van het land, ik vond ze ook echt tegenvallen dinsdag. Zelfs als ik m'n personal bias zoveel mogelijk probeer uit te schakelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij niet af als KAJ voor Finland, Noorwegen of Estland was gegaan waar ook een sauna cultuur was, of ze dan ook op nummer 1 hadden gestaan bij de bookies.
Nou, dat jong en vrolijk is wel positief. Bedenk ook dat ik vaak toch wel een afwijkende muzieksmaak heb, dus dat jij de normale bentquote:
Dat was ook gewoon best vermakelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:21 schreef Strani het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar...
UK was mijn favoriet vanavond
Duitsland vind ik qua liedje denk ik wel het beste nu, ondanks dat het live niet super sterk is. Is ook een liedje wat wel een hitje kan worden in veel Europese landen. Letland vind ik geen geweldig nummer, maar prima. Albanië zou ik wel leuk vinden als winnaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier sluit ik me eigenlijk bij aan. Er zijn een aantal leuke liedjes, maar niet echt iets wat eruit springt. Tot nu toe zijn Albanië, Letland en Duitsland mijn favoriet. Ik hoop heel erg op een verrassing en niet op Zweden, Israel of Oostenrijk. En liever ook niet Frankrijk, want dat lied deed me niets.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij niet af als KAJ voor Finland, Noorwegen of Estland was gegaan waar ook een sauna cultuur was, of ze dan ook op nummer 1 hadden gestaan bij de bookies.
Dramatisch jengellied Frankrijk en overdramatische kutkopie Oostenrijk?!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:22 schreef Fred_B het volgende:
De Avrotros boomers hebben weer gesproken:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |