Ik denk dat we een prima score gaan neerzetten, maar de winst lijkt me te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:08 schreef cosmosis het volgende:
Gaat onze Nederlandse Fransman Claude winnen? Ik heb er een hard hoofd in, jullie?
Dat zou een wansmaak van epische proporties zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Stel je maar mentaal in op een Zweedse sauna
Dat laatste is wel echt jammer hoor. Slovenië, Kroatië eruit, dat is terecht. Maar Servië en Montenegro had ik meer gegund.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:26 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Heel Scandinavië door en heel ex-Joegoslavië naar huis.
Hier heb je trouwens 100% gelijk in.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of het wel of niet slim is vind ik geen punt. Daar hoeven ze ook niet over na te denken. Sowieso geldt dat bij elk ander bericht rechts Nederland weer zou schuimbekken. Maar het is gewoon vreemd om alleen Israël te benoemen, zeker omdat Oostenrijk de grote favoriet is van deze halve finale.
Zoiets als Servië of Slovenië had best door kunnen gaan toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, er zaten ook niet echt hoogvliegers tussen.
Die is in principe ook geen favoriet voor winst. Maar dit is wel een jaar waar de bookmakers het weleens er flink naast kunnen zitten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:08 schreef cosmosis het volgende:
Gaat onze Nederlandse Fransman Claude winnen? Ik heb er een hard hoofd in, jullie?
Albanië als suprisewinnaar zou zo mooi zijn. Ik zou janken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:30 schreef Fred_B het volgende:
Niemand van ex-Joegoslavië in de finale trouwens. Albanië gaat schroeien.
Terwijl er regelmatig wel van die moderne nummers in hun voorrondes voorbij komen. Maar die winnen dan weer niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ze niet mee kunnen met de veranderde trends op het ESF. Sinds Euphoria is er iets veranderd, die traditionele ESF-nummers en balkanballads scoren niet meer. Het zijn vaak kleinere landen met een beperkt budget, en dan is er geen geld voor een gelikte act die eruit ziet als een videoclip.
@Strani check wat iemand hier tegen redefine zegt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hier heb je trouwens 100% gelijk in.
Moldavië: hold my beer.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ze niet mee kunnen met de veranderde trends op het ESF. Sinds Euphoria is er iets veranderd, die traditionele ESF-nummers en balkanballads scoren niet meer. Het zijn vaak kleinere landen met een beperkt budget, en dan is er geen geld voor een gelikte act die eruit ziet als een videoclip.
Muzikaal technisch zou hij zeker in de top5 moeten komen, de concurrentie is dit jaar erg matigquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is in principe ook geen favoriet voor winst. Maar dit is wel een jaar waar de bookmakers het weleens er flink naast kunnen zitten.
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Albanië als suprisewinnaar zou zo mooi zijn. Ik zou janken.
Servië kan ik nog wel begrijpen, maar ik denk dat die last hebben gehad van hun startpositie. Slovenië was denk ik toch te saai en cliché.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zoiets als Servië of Slovenië had best door kunnen gaan toch?
Jammer dat die wel een klein groepje artiesten moet hebben. Maar bij de audities daar altijd goed om te zien dat ze een goed gevoel voor humor hebben, ook al hebben ze daar niet veel qua rijkdom.quote:
Muzikaal technisch zijn er wel meer dan vijf die beter of minimaal vergelijkbaar zijn hoor. En qua liedje ook nog wel. Maar qua charisma/uitstraling kan er bijna niemand aan hem tippen. En het liedje ligt wel makkelijk in het gehoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:12 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Muzikaal technisch zou hij zeker in de top5 moeten komen, de concurrentie is dit jaar erg matig
Razendsnel, nee ik had geen zin in een Israël Palestina discussie in het live topicquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
@:Momo, wat was je snel vanavond met het verwijderen van mijn bericht. Echt petje af
Eens. Klopt eigenlijk ook wel voor Albanië (nou ja niet qua humor dan), die wisselen stuivertje met Moldavië wie het armste land is, maar komen visueel eigenlijk altijd wel sterk uit de hoek.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Jammer dat die wel een klein groepje artiesten moet hebben. Maar bij de audities daar altijd goed om te zien dat ze een goed gevoel voor humor hebben, ook al hebben ze daar niet veel qua rijkdom.
99quote:
Laten we eerst de running order afwachten. Vorig jaar hadden ze ons ook een rotstreek geleverdquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:08 schreef cosmosis het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee. Ergens begin 30, dat is wel een veilige gok
Ik ontken alles.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |