What the hell happened?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:21 schreef Strani het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar...
UK was mijn favoriet vanavond
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:22 schreef Fred_B het volgende:
De Avrotros boomers hebben weer gesproken:
[ x ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, dat jong en vrolijk is wel positief. Bedenk ook dat ik vaak toch wel een afwijkende muzieksmaak heb, dus dat jij de normale bent
En het kan altijd erger. Het is niet dat je zegt dat UK jouw favoriet vanavond was.
Bij Letland heb ik Dragonball Z vibes.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Duitsland vind ik qua liedje denk ik wel het beste nu, ondanks dat het live niet super sterk is. Is ook een liedje wat wel een hitje kan worden in veel Europese landen. Letland vind ik geen geweldig nummer, maar prima. Albanië zou ik wel leuk vinden als winnaar.
Oostenrijk is knap gedaan, maar ik snap die favorietenrol niet helemaal. Zweden is wel erg aanstekelijk (en visueel past het ook goed), maar vind ik echt te inwisselbaar voor winst. Israël is nogal een dertien dozijn liedje in zijn soort, dus zou ook een rare winnaar zijn.
Nouja voor die deurenact moesten ze ook aankloppen bij Phillip Kirokov. Die vervelende rijke Rus.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:16 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja ja ja de legendarische deurenact natuurlijk. Het hoeft ook allemaal niet de wereld te kosten. Maar toch zie je wel een trend dat iedereen opeens Zweedse teams ging inhuren etc. Al komt er de laatste paar jaar wel weer wat meer diversificatie aan inzendingen.
Jij hebt dan weer een afwijkende komediesmaakquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, dat jong en vrolijk is wel positief. Bedenk ook dat ik vaak toch wel een afwijkende muzieksmaak heb, dus dat jij de normale bent
En het kan altijd erger. Het is niet dat je zegt dat UK jouw favoriet vanavond was.
Oostenrijk lift denk ik ook mee op de successen van Zwitserland dat met soortgelijke inzendingen een paar keer top 3 heeft gescoord en afgelopen jaar gewonnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Duitsland vind ik qua liedje denk ik wel het beste nu, ondanks dat het live niet super sterk is. Is ook een liedje wat wel een hitje kan worden in veel Europese landen. Letland vind ik geen geweldig nummer, maar prima. Albanië zou ik wel leuk vinden als winnaar.
Oostenrijk is knap gedaan, maar ik snap die favorietenrol niet helemaal. Zweden is wel erg aanstekelijk (en visueel past het ook goed), maar vind ik echt te inwisselbaar voor winst. Israël is nogal een dertien dozijn liedje in zijn soort, dus zou ook een rare winnaar zijn.
Ik vind Duitsland heel lastig te pijlen. Die scoren meestal toch slechter dan ze verdienen, al scoorden de liedjes die wel populair waren dan gelijk weer heel goed. Het is denk ik wel een liedje wat veel jonge stemmers zal aanspreken. Maar voor de jury zal het wel weer te hip zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij Letland heb ik Dragonball Z vibes.![]()
En ja, Zweden zou een mindere winnaar zijn.
Mocht Oostenrijk winnen, dan kijken we over 10 jaar terug op deze periode en zeggen we iets van: "Owja, toen dacht het songfestival nog dat ze artistiek was met de winst van Zwitserland en Oostenrijk".
Hoe zou Duitsland scoren, denk je? Dat wordt echt geen linkerrijtje, toch?
Kirkorov is een verschrikkelijke vent maar hij schrijft wel verdorie aanstekelijke liedjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nouja voor die deurenact moesten ze ook aankloppen bij Phillip Kirokov. Die vervelende rijke Rus.
Dat zal het inderdaad wel zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Oostenrijk lift denk ik ook mee op de successen van Zwitserland dat met soortgelijke inzendingen een paar keer top 3 heeft gescoord en afgelopen jaar gewonnen.
Het skiliftconcept, dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Oostenrijk lift denk ik ook mee op de successen van Zwitserland dat met soortgelijke inzendingen een paar keer top 3 heeft gescoord en afgelopen jaar gewonnen.
Je gevoel voor humor is net zo slecht als je muzieksmaakquote:
Daarom mag ik hier ook niet tijdens live-topics postenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je gevoel voor humor is net zo slecht als je muzieksmaak
Ja die! Och dat mannetje kon ook echt niet playbackenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:18 schreef Redefine het volgende:
[..]Ik vind het ook een leuk nummer.
Bekijk deze YouTube-video
Je posts daarbuiten in de SC gedogen we dan weer.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom mag ik hier ook niet tijdens live-topics posten
Ja de angst is vooral dat mensen zich laten afschrikken. Maar hier in de SC maakt het allemaal niet meer zo veel uit.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je posts daarbuiten in de SC gedogen we dan weer.
“Jonge, aandoenlijk ogende gozer dat met kopstem een emotioneel nummertje zingt” is een concept dat in deze tijd blijkbaar goed werkt. En je hebt natuurlijk elk jaar weer landen die het succes van de vorige winnaar proberen te kopiëren. Meestal flopt dat, maar Oostenrijk lijkt ermee weg te komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |