Ik bedoel meer dat men in Europa een beetje klaar met Australië als deelnemer is. Dat is overigens nergens op gebaseerdquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar dit was echt een televote nummeral mag ik eigk niet klagen want ik heb zelf ook geen geld gegeven aan de EBU dit jaar
Hahaha ja ik ken letterlijk ook alleen door Duolingo dat zinnetjequote:
Terwijl dat op een internationaal forum juist als zekerheid gezien werdquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Griekenland hadden we bijna allemaal afgestreept
Zeker.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat Denemarken meer stemmen trok is toch wel een wonder
Ik ben zo iemand die vind dat Australië mag blijven omdat ze solid nummers blijven sturen, waaronder Milkshake Manquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat men in Europa een beetje klaar met Australië als deelnemer is. Dat is overigens nergens op gebaseerd
Staging was best saai maar voor de liefhebber was dit wel dé optie als je voor een ballad wilde gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Griekenland hadden we bijna allemaal afgestreept
Samen met Zweden één van de welgeteld twee nummers die ik puur op basis van Spotify voor deze week echt leuk vondquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:23 schreef Moira het volgende:
Voor @:Treinhoer was Australië echt de winnaar
Dat geldt voor bijna de hele show. Inclusief Petra.quote:
Ach het is toch ook idioot dat ze meedoen. Had het bij die ene keer gelaten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat men in Europa een beetje klaar met Australië als deelnemer is. Dat is overigens nergens op gebaseerd
Van mij ook hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:27 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die vind dat Australië mag blijven omdat ze solid nummers blijven sturen, waaronder Milkshake Man
Tonight Again was ook een televote nummer (overigens ook een jurynummerquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:27 schreef NailQueen het volgende:
Stuurt Australie voor het eerst een televotenummer, wordt het gelijk afgestraft
Alle baltics sowieso, Armenië, Oekraïne, Polenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:27 schreef Meridiaan het volgende:
Hoeveel Oost Europese landen zijn er nu uiteindelijk door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |