Dat zou nogal vreemd zijn geweestquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:22 schreef Moira het volgende:
Zeg nou maar gewoon Australië, dit is toch ook lullig voor die artiesten?
MOIRA waarom dit oprakelenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:23 schreef Moira het volgende:
Australië is een nog ergere NQ dan Denemarken Fyr og Flamme - Ov os pa hinanden was
BLIJFT EEN BANGER EN HAD MOETEN KWALIFICEREN, NET ALS MILKSHAKE MANquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:23 schreef Meke het volgende:
[..]
MOIRA waarom dit oprakelen![]()
![]()
![]()
Dat is echt nog jaaaren mijn wekker geweest
Vooral Denemarken, wordt echt boos van die recapquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:23 schreef Guanabana het volgende:
Waarom Armenië wel? En WAAROM DENEMARKEN.
Ja honderd procent!!quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:24 schreef Moira het volgende:
[..]
BLIJFT EEN BANGER EN HAD MOETEN KWALIFICEREN, NET ALS MILKSHAKE MAN
Hij was live gewoon solid
Ja ook echt geen idee voor wie ik ben zaterdagquote:
Maar dit was echt een televote nummerquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:24 schreef Redefine het volgende:
Australië moet het de laatste jaren niet echt van de televoting hebben, dat zal ze nu mogelijk genekt hebben.
Vooral Denemarken is echt onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:23 schreef Guanabana het volgende:
Waarom Armenië wel? En WAAROM DENEMARKEN.
Ja echt zondequote:Op donderdag 15 mei 2025 23:24 schreef Meridiaan het volgende:
Wat een West- en Noord Europees feestje is dat ESF toch
Ben gewoon ouderwetsch voor Nederland, verder zal het allemaal welquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ook echt geen idee voor wie ik ben zaterdag
Dat Denemarken meer stemmen trok is toch wel een wonderquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:24 schreef Redefine het volgende:
Australië moet het de laatste jaren niet echt van de televoting hebben, dat zal ze nu mogelijk genekt hebben.
MIN DUOLINGO SYSTER!quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja honderd procent!!![]()
DU ER KVINNE, JEG ER MAN
Ja, truequote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben gewoon ouderwetsch voor Nederland, verder zal het allemaal wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |