Ik bedoel meer dat men in Europa een beetje klaar met Australië als deelnemer is. Dat is overigens nergens op gebaseerdquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar dit was echt een televote nummeral mag ik eigk niet klagen want ik heb zelf ook geen geld gegeven aan de EBU dit jaar
Hahaha ja ik ken letterlijk ook alleen door Duolingo dat zinnetjequote:
Terwijl dat op een internationaal forum juist als zekerheid gezien werdquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Griekenland hadden we bijna allemaal afgestreept
Zeker.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat Denemarken meer stemmen trok is toch wel een wonder
Ik ben zo iemand die vind dat Australië mag blijven omdat ze solid nummers blijven sturen, waaronder Milkshake Manquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat men in Europa een beetje klaar met Australië als deelnemer is. Dat is overigens nergens op gebaseerd
Staging was best saai maar voor de liefhebber was dit wel dé optie als je voor een ballad wilde gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Griekenland hadden we bijna allemaal afgestreept
Samen met Zweden één van de welgeteld twee nummers die ik puur op basis van Spotify voor deze week echt leuk vondquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:23 schreef Moira het volgende:
Voor @:Treinhoer was Australië echt de winnaar
Dat geldt voor bijna de hele show. Inclusief Petra.quote:
Ach het is toch ook idioot dat ze meedoen. Had het bij die ene keer gelaten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat men in Europa een beetje klaar met Australië als deelnemer is. Dat is overigens nergens op gebaseerd
Van mij ook hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:27 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die vind dat Australië mag blijven omdat ze solid nummers blijven sturen, waaronder Milkshake Man
Tonight Again was ook een televote nummer (overigens ook een jurynummerquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:27 schreef NailQueen het volgende:
Stuurt Australie voor het eerst een televotenummer, wordt het gelijk afgestraft
Alle baltics sowieso, Armenië, Oekraïne, Polenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:27 schreef Meridiaan het volgende:
Hoeveel Oost Europese landen zijn er nu uiteindelijk door?
Polen, Albanië en Armenië geloof ik.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:27 schreef Meridiaan het volgende:
Hoeveel Oost Europese landen zijn er nu uiteindelijk door?
En dat verklaart ook waarom Denemarken door is en Australië niet. Denemarken heeft een 13 in een dozijn lied, maar klinkt tussen de rest gewoon heerlijk voor de oortjes. Wat een powerhouse is ze ook. Ik snap wel dat ze door is.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:27 schreef blackswangreen het volgende:
Als je zo die recap hoort van de 10 gekwalificeerden... mijn god wat een crap is het dit jaar, echt niet te doen. Zo slecht allemaal. La Poupee Monte Le Son valt eigenlijk positief op omdat het een normaal liedje is.
Zaterdag Lynda Woodruff en dan is de ellende compleet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna de hele show. Inclusief Petra.
Dat zal voor het eerst zijn lijkt mij.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:30 schreef Fred_B het volgende:
Niemand van ex-Joegoslavië in de finale trouwens..
Vorige jaren rond 01:30-02:30. Ik blijf op, hoef morgen niet te werken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:30 schreef NailQueen het volgende:
Blijven we nog op voor de running order? Hier gaat morgen de wekker weer om 07.15 uur
Plus Oekraine.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Polen, Albanië en Armenië geloof ik.
In de moderne tijd sowieso. Daar zal misschien nog wel een withdrawal gaan volgenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal voor het eerst zijn lijkt mij.
Voor het eerst sinds 2013quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:30 schreef Fred_B het volgende:
Niemand van ex-Joegoslavië in de finale trouwens. Albanië gaat schroeien.
bikkelquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Vorige jaren rond 01:30-02:30. Ik blijf op, hoef morgen niet te werken.
Misschien wordt het een Suusje.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:30 schreef Fred_B het volgende:
Niemand van ex-Joegoslavië in de finale trouwens. Albanië gaat schroeien.
Dat was wel een hele goede zangeres.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:33 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Misschien wordt het een Suusje.
Tot op de dag van vandaag een totaal onbegrijpelijke inzending.
Misschien Montenegro dat weer eens een jaartje overslaat.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de moderne tijd sowieso. Daar zal misschien nog wel een withdrawal gaan volgen
Maar wel een draak van een nummer.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was wel een hele goede zangeres.
Tijd voor nieuwe elektrische auto’squote:Op donderdag 15 mei 2025 23:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Misschien Montenegro dat weer eens een jaartje overslaat.
Dat vond ik in het begin ook. Maar heb m later wel vaker gehoord en daardoor toch nog wel wat gaan waarderen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar wel een draak van een nummer.
Ik heb het geprobeerd maar ik blijf het een hoop gegil en geschreeuw vinden..quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vond ik in het begin ook. Maar heb m later wel vaker gehoord en daardoor toch nog wel wat gaan waarderen.
Toch zullen mensen het wel weer een Oostblok feestje vindenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:34 schreef Fred_B het volgende:
Bijna heel noordwest Europa, dus alle Nordics, Baltics, Nelux, Iberia, Big 5 en host, Oostenrijk, san Marino en Polen in de finale trouwens.
Eigenlijk alleen geen Ierland en België
Azerbeidzjan laatst in 2021 dacht ik, volgens mij is dat de langste streak van deelnemende landenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:36 schreef NailQueen het volgende:
Nu heeft elk land zich in de afgelopen jaren wel een keer gekwalificeerd toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |