Die legervoertuigen zullen na drie jaar ook wel aan vervanging toe zijn.quote:
Azerbeidzjan is nu de grootste prutser denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:36 schreef NailQueen het volgende:
Nu heeft elk land zich in de afgelopen jaren wel een keer gekwalificeerd toch?
Dat hadden we tien jaar geleden ook niet kunnen denken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Azerbeidzjan is nu de grootste prutser denk ik
Letland had een lange NQ-streak maar die hebben ze onlangs verbroken. Meeste landen schieten wel 1x per 3-4 jaar raak minimaal.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:36 schreef NailQueen het volgende:
Dat was in 2022. Maar alsnog zijn zij nu de koploperquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Azerbeidzjan laatst in 2021 dacht ik, volgens mij is dat de langste streak van deelnemende landen
In het begin stuurden ze goede nummers die terecht hoog eindigden (Always enzo) maar op een bepaald moment kwam de klad erin.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hadden we tien jaar geleden ook niet kunnen denken.
Ohja, toen waren ze Q met 0 televotepunten toch? Alleen maar jurypuntenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat was in 2022. Maar alsnog zijn zij nu de koploper
Klopt ja. Om dan met de zwakste inzending te winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:41 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
In het begin stuurden ze goede nummers die terecht hoog eindigden (Always enzo) maar op een bepaald moment kwam de klad erin.
Ohja. Dus in theorie idd vanaf 2021quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja, toen waren ze Q met 0 televotepunten toch? Alleen maar jurypunten
Ze zijn daar nog aan het bedenken of het gunstig is voor hun inzending.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:42 schreef Fred_B het volgende:
Waar blijven die Italiaanse televotingresultaten?
Ja dat vind ik dan wel weer leuk. De langste NQ streaks (op Montenegro na dan) waren Denemarken, San Marino en Malta en die hebben het wel alle drie weten te halen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:36 schreef NailQueen het volgende:
Die kunnen weer alle hoge punten aan elkaar verdelen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:45 schreef molloot200 het volgende:
Voor het eerst sinds 2014 alle Nordics in de finale
Het is wel het type oubollige muziek dat wat oudere mensen leuk vinden. Al zal het dan 21e ipv 24e worden ofzo.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:45 schreef molloot200 het volgende:
Denemarken zou het bij de jury’s nog weleens behoorlijk kunnen doen?
Noem je mij en @grazz nu oud?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel het type oubollige muziek dat wat oudere mensen leuk vinden. Al zal het dan 21e ipv 24e worden ofzo.
Honest Vocal Coach van YouTube vond Denemarken helemaal geweldig en die zal ook ergens achter in de 50 zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel het type oubollige muziek dat wat oudere mensen leuk vinden. Al zal het dan 21e ipv 24e worden ofzo.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |