Klopt, op 1 of andere manier zijn het altijd vreemde of rare gastenquote:Op maandag 24 februari 2025 18:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens, denk alleen 1 probleem de meeste slimme volwassenen doen niet mee aan BB
jaaa zag het al hahahaquote:Op maandag 24 februari 2025 18:19 schreef Kissingbird het volgende:
wie pakt mijn topic? Ireth had lapo @:rinardo
En goedenavond hier
Hoevaak ga jij nog sorry zeggen,quote:Op maandag 24 februari 2025 18:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
sorry voor mijn gedrag, ik doe alweer normaal
ik wens iedereen een fijne avond
en ja hoor, ik blijf loyaal richting Jane, Jolien
overigens ik stem nog steeds op Jolien in de favoriete bewoner polls, dat geef ik openlijk toe
Huh???quote:Op maandag 24 februari 2025 18:19 schreef Kissingbird het volgende:
wie pakt mijn topic? Ireth had lapo @:rinardo
En goedenavond hier
rinardo dacht dat hij lapo had.. had eerst wat anders in zijn post staan..quote:
Ow, ik was bezig met avondeten, dus niks van meegekregenquote:Op maandag 24 februari 2025 19:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
rinardo dacht dat hij lapo had.. had eerst wat anders in zijn post staan..
Je kan je ook nog opgeven voor Fan week, Kan je een spel voor Sjolle komen spelenquote:Op maandag 24 februari 2025 22:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
ahhhhhh de lieverd, ik ga gauw een beterschapskaartje sturen
Of misschien een boodschap voor haar ergens achterlatenquote:Op maandag 24 februari 2025 22:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je kan je ook nog opgeven voor Fan week, Kan je een spel voor Sjolle komen spelen
XOXO Kissingbird voor Axelquote:Op maandag 24 februari 2025 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Of misschien een boodschap voor haar ergens achterlaten![]()
XOXO Odie22
en ik die kwoot maar zoeken, ga je ineens naar een ander topicquote:Op maandag 24 februari 2025 22:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je kan je ook nog opgeven voor Fan week, Kan je een spel voor Sjolle komen spelen
Zolang het duurt, deze trol is altijd aanwezig om de boel op te naaien. Al jaren langquote:
Ik dacht ik zet het maar hierquote:Op maandag 24 februari 2025 22:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
en ik die kwoot maar zoeken, ga je ineens naar een ander topic
Morguh Ebinas, lekker bakkiequote:
Morguh Kodiakquote:
Ik verwachtquote:
Hier is het pas de tweede. Alles wat maar fout kon gaan is al fout gegaan hier vanmorgenquote:
Dat valt wel mee, er is een groot tekort in de zorg, en niet al die oudjes in bejaardentehuizen zullen BB kijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:38 schreef tassie127 het volgende:
Lees net op insta dat een cliënt van sharice niet meer door haar geholpen wil worden. Denk niet dat ze straks nog een baan heeft.
Oh nee, inmiddels een paar uurtjes verder (ik was even weg) en ik hoop dat het weer meer mee zit vanaf nu.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het pas de tweede. Alles wat maar fout kon gaan is al fout gegaan hier vanmorgen
Kon eerst mijn sokken niet vinden, toen werkte de inlog van mijn pc niet, toen de inlog van mijn outlookmail niet.
Toen wilde ik een luchtje op doen viel de fles kats doormidden de hele vloer onder de parfum. Het is net douglas hier nu En het was echt ver weggespetterd, en overal glas
En dan moet je niets kunnen das ellende. Heb het geprobeerd maar toch maar mijn hulp gebeld.
Dat is zo schat die komt dan ook gelijk.
Ik rook het zelf niet echt. Maar de hulp zei dat het behoorlijk te ruiken wasquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh nee, inmiddels een paar uurtjes verder (ik was even weg) en ik hoop dat het weer meer mee zit vanaf nu.
Wat zal het ruiken bij jou. Even heerlijk, maar na een paar uur is het wellicht een beetje te veel van het goede?
dat geloof ik. zal nog wel even blijven ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik rook het zelf niet echt. Maar de hulp zei dat het behoorlijk te ruiken was
Dit was een nep versie van chanel chance eau tendre De echte kan ik niet betalenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
dat geloof ik. zal nog wel even blijven ook.
Gelukkig ruik je het zelf niet zo meer, anders zou het nog tegen gaan staan ook.
Ben je snel jarig? Dan weet jij wat te vragen
Owwww da's jammer (niet de nep versie), dat wordt geduld hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit was een nep versie van chanel chance eau tendre De echte kan ik niet betalen![]()
Nee ik ben nog lang niet jarig duurt nog wel een paar maanden
Ach het is ook niet anders, altid zonde geld. Maar het valt niet meer terug te draaienquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Owwww da's jammer (niet de nep versie), dat wordt geduld hebben
Gelukkig nog wat in huisquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach het is ook niet anders, altid zonde geld. Maar het valt niet meer terug te draaien
heb nog wle de echte chanel 5
DOe ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:53 schreef Ebinas het volgende:
@:Dotteke
Ik heb verkeerd gepost in SV![]()
Wil je het verwijderen?
Ik zag al dat je dat getikt hadquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Stuur maar een tikkie. Mijn 1e dit seizoen
Is voor ons een voordeel. Voor jou nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag al dat je dat getikt had
Ja ik word dit seizoen niet echt rijkvan de tikkies
Waar is het saai?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is voor ons een voordeel. Voor jou niet![]()
Denk toch omdat het daar best vaak saai is.
Op je gemakkie kan je het grotendeels bijhouden allemaak,
O dat, maar in de COS gaat het de hele dag wel doorquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat, maar in de COS gaat het de hele dag wel door
Aleen @:frummelie is er niet vaak, daar had ik vorige jaar een lekker zakcentje aan verdiend
Nog eens even kijken of ik deze weken nog een nieuwe chanel chance eau tendre bij elkaar kan verdienenquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog eens even kijken of ik deze weken nog een nieuwe chanel chance eau tendre bij elkaar kan verdienen
Nou wie weetquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Ik krijg het nu wat rustiger, dus kan wat meer op FOK! rondhangen, dus wellicht kan ik bijdragen
Goedemorgen...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat, maar in de COS gaat het de hele dag wel door
Aleen @:frummelie is er niet vaak, daar had ik vorige jaar een lekker zakcentje aan verdiend
Nou niet dus dit seizoen, je moet iets minder je best doenquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Jaja Grijpstaatje, zo heb je mooi je zakjes gevuld...
Nou ik vond er echt niks aan maar nu er iets meer reuring komt vind ik het wel leuker om naar te kijken... maar ik vind dit het minste seizoen ever...quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou niet dus dit seizoen, je moet iets minder je best doen![]()
Je bent er niet veel dit seizoen, vindt je er niets aan?
Ja nu wordt het wel leuk hè. Gisteren ook met dat tellen en bb er tussen door kwam.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik vond er echt niks aan maar nu er iets meer reuring komt vind ik het wel leuker om naar te kijken... maar ik vind dit het minste seizoen ever...
En voel niet echt de drang om elke dag m'n streams aan te zetten...
Ja het wordt iets beter haha en zag net dat eindelijk die keuken vrijgegeven is... ik vind dat allemaal te lang duren...quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu wordt het wel leuk hè. Gisteren ook met dat tellen en bb er tussen door kwam.
Lees trouwens net elders dat er een filmpje rond gaat over snarige. Door een patiënt van haar. Dat die niet meer door haar geholpen wil worden. Heb jij daar iets over gezien?
Wie???quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu wordt het wel leuk hè. Gisteren ook met dat tellen en bb er tussen door kwam.
Lees trouwens net elders dat er een filmpje rond gaat over snarige. Door een patiënt van haar. Dat die niet meer door haar geholpen wil worden. Heb jij daar iets over gezien?
Het is wat. Waarom denkt ze niet na voor ze iets zegt. Je kan op je klompen nagaan dat mensen kijken en horen wat je zegtquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja het wordt iets beter haha en zag net dat eindelijk die keuken vrijgegeven is... ik vind dat allemaal te lang duren...
Ik heb gisteren even de streams aangehad en moest wel om BB lachen, was wel effe humor..
Ik ben gisteren ben heel even op het forum geweest en heb gelezen dat er een klant is die niet meer geholpen wil worden door Sharice maar van een filmpje weet ik niks...
Heb ze ook weer aan, was ff naar de fysioquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:17 schreef Frummelie het volgende:
Ik zal de streams maar eens even aanzetten btw hi
Morguhquote:
Oeps, mijn mobiel maakt er weer wat anders van snarigequote:
Ja dom dom dom...quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat. Waarom denkt ze niet na voor ze iets zegt. Je kan op je klompen nagaan dat mensen kijken en horen wat je zegt
Het blijken gewone mensen te zijnquote:
* Kodiak100 Bekend dat hij ook alles op kleur gesorteerd heeft hangenquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:48 schreef Rhosyn het volgende:
Je kleding op kleur in je kast.![]()
Dan moet je wel heel veel kleren hebben
quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
* Kodiak100 Bekend dat hij ook alles op kleur gesorteerd heeft hangen![]()
Ik heb ook mijn kleding op kleur gesorteerdquote:
Hey Eric, paar dagen niet gezien?quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn kleding op kleur gesorteerd![]()
En mijn boekenkast ook!
Ja dat geeft rust, en overzichtquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Eric, paar dagen niet gezien?
Vind dat wel mooi staan alles op kleur zowel hangend als liggend op kleur
Ja op alfabethische volgorde is wat boeken betreft wel handigerquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:27 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja dat geeft rust, en overzicht(ik heb alleen hangend). Boeken op kleur staat ook mooi, alleen kan je nooit meer een boek terugvinden
Ja, ik weet het niet zo goed met dit seizoen: het pakt me niet echt. Ligt deels aan de cast die ik mediocre vind, en deels aan de keuzes die er 'achter' worden gemaakt. Het lijkt een beetje paniekvoetbal af en toe en niet helemaal goed en volledig doordacht dit seizoen.
En daarnaast heb ik natuurlijk ook nog andere dingen te doen dan BB kijken.
En dat kan, alles kan hierquote:
Hij is behoorlijk los in de heupjesquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is behoorlijk los in de heupjes
dit zie ikquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja dat is in het verhaal ,meldingen komen rechtsboven bij het pijltje/driehoekje
Ik krijg altijd een melding als er daar iets gepost wordt maar dat zal vast liggen aan instellingenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
dit zie ik
[ link | afbeelding ]image upload
Morguh Li0nquote:
Komt waarschijnlijk door de storing dat je niet kon inloggen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 07:59 schreef Ebinas het volgende:
Moguhhhh,![]()
Ik kon vanochtend ook niet inloggen. Nieuw wachtwoord aangevraagd en ineens zat ik zonder wat dan ook weer in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan er letterlijk voor staan al zal daar nu wel beveiliging rondlopenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:21 schreef Joyce-43 het volgende:
zit te kijken op googlemaps, maar echt in de buurt kom je niet van het huis he?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:18 schreef Kodiak100 het volgende:
@:Joyce-43
Bekijk deze YouTube-videoja ik ken hem nog ( haalde hem even in de war)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heerlijk om weer te horen he hahahI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
was jij er al keer geweest ? nu beveiliging ivm de exit zeker?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je kan er letterlijk voor staan al zal daar nu wel beveiliging rondlopen
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jawel hoor, ligt gewoon aan de openbare weg. Maar je ziet allemaal schuttingen. Je kunt bij die deur komen waar ze vanavond uit gaan. En een rondje om de parkeerplaats rijden.ja daar sta ik ook nu met google maps hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is die deur toch?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ja kloptquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja daar sta ik ook nu met google maps haha
[ afbeelding ]
dit is die deur toch?
Ik ben er in november nog langs gereden toen waren ze druk bezig met allerlei aannemersquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was jij er al keer geweest ? nu beveiliging ivm de exit zeker?
aha okquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ben er in november nog langs gereden toen waren ze druk bezig met allerlei aannemers
vraag ik me ook af,maar wij weten wel de achterkant dan van SL's hahahaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:59 schreef Cupfighter het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag, hoe zouden mensen tegen mij aankijken als ik in het BB huis zou zitten, wat zouden de commentaren op streams zijn
Ik vul er vast 2 in, slordig en trekt teveel naar de vrouwen
Gaat nog tegenvallen. Het is echt niet dat ze alle zeven "op handbreedte" in de lucht staan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:57 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Jane vanavond omhoog kijkt. 7 Planeten op een rij is echt heel bijzonder
Ik denk dat het verhaal ik wil het geld als ik win, gebruiken voor mijn kiendjes misschien ook nog wat mensen over de streep trektquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:49 schreef engine het volgende:
Snap er niks van dat milena boven sharice staat in de polls
Ik hoop dat het helder genoeg is om ieder geval de vijf te zien die je met het blote oog kan zien. Het is best wel heel bijzonder. Maar ik ben bang dat het vanavond niet gaat lukken want terwijl vanmiddag het zonnetje lekker scheen, trekt het nu helemaal dichtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaat nog tegenvallen. Het is echt niet dat ze alle zeven "op handbreedte" in de lucht staan.
5 met het blote oog te zien tussen west, heel laag en zuid-oost 60 graden hoog.
NG artikel hierover
Ik gebruik er een mooie gratis app voor om te navigeren in de sterrenhemel: Stellarium
De betaalde versie heeft natuurlijk weer meer kunstjes maar die heb ik niet nodig.
Hier een vooruitblik van een deeltje van de hemel voor vanavond.
[ afbeelding ]
hoe maak je onderscheid tussen planeten en sterren? als je met het blote oog kijktquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaat nog tegenvallen. Het is echt niet dat ze alle zeven "op handbreedte" in de lucht staan.
5 met het blote oog te zien tussen west, heel laag en zuid-oost 60 graden hoog.
NG artikel hierover
Ik gebruik er een mooie gratis app voor om te navigeren in de sterrenhemel: Stellarium
De betaalde versie heeft natuurlijk weer meer kunstjes maar die heb ik niet nodig.
Hier een vooruitblik van een deeltje van de hemel voor vanavond.
[ afbeelding ]
Hier (zuid-oost Brabant) vanavond 50% bewolking en windkracht 5 op 500 meter hoogte, dus af en toe moet het een stuk open zijn. Maar het is afwachten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat het helder genoeg is om ieder geval de vijf te zien die je met het blote oog kan zien. Het is best wel heel bijzonder. Maar ik ben bang dat het vanavond niet gaat lukken want terwijl vanmiddag het zonnetje lekker scheen, trekt het nu helemaal dicht
Als het goed is hebben we morgen nog een kans. Ik ga duimen!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier (zuid-oost Brabant) vanavond 50% bewolking en windkracht 5 op 500 meter hoogte, dus af en toe moet het een stuk open zijn. Maar het is afwachten.
Met die app Stellarium weet je waar je moet kijken en een planeet is echt wel feller en groter dan een "standaard "ster. Met een gewone verrekijker zie je al een bolletje i.p.v. een puntje.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe maak je onderscheid tussen planeten en sterren? als je met het blote oog kijkt
zal die app eens downloaden heb helaas geen verrekijkerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met die app Stellarium weet je waar je moet kijken en een planeet is echt wel feller en groter dan een "standaard "ster. Met een gewone verrekijker zie je al een bolletje i.p.v. een puntje.
Het is een prachtige app die zich oriënteert op je locatie. Als je rond draait met je telefoon draait ie mooi mee. Je kunt een beetje in- of uitzoomen om hem gelijk te krijgen met het beeld in de lucht.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zal die app eens downloaden heb helaas geen verrekijker
zag vorige keer die heldere planeten wel geloof ik die je toen ook kon zien vorige maand geloof ik zag ook een beetje soort oranjegloed achtige
ff testen vanavondquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is een prachtige app die zich oriënteert op je locatie. Als je rond draait met je telefoon draait ie mooi mee. Je kunt een beetje in- of uitzoomen om hem gelijk te krijgen met het beeld in de lucht.
Hij doet het nu ook al hoor. Je kunt zelfs de sterren zien aan de andere kant van de wereld / onder je voetenquote:
ja heb al even gekeken maar ja ben meer benieuwd wat er vanavond dan eventueel boven me te zien is hahahaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij doet het nu ook al hoor. Je kunt zelfs de sterren zien aan de andere kant van de wereld / onder je voeten
Hij draait bij mij niet, moet met mijn vingers over het scherm bewegen om te laten draaien, doe ik nou wat fout?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is een prachtige app die zich oriënteert op je locatie. Als je rond draait met je telefoon draait ie mooi mee. Je kunt een beetje in- of uitzoomen om hem gelijk te krijgen met het beeld in de lucht.
Tik een keer op het kompas symbooltje midden onder en volg de instructie (Richt je apparaat omhoog als dat gevraagd wordt)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij draait bij mij niet, moet met mijn vingers over het scherm bewegen om te laten draaien, doe ik nou wat fout?
Ik heb geen idee van haar thuissituatie, interesseert me ook nietquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik kan er totaal naast zitten, maar volgens mij heeft ze een goede baan, thuisbezorging in Belgie met een goede traiteur
En dikke auto met dr kiendjes af te zetten.
Lekker beppen met dr vrienden over andere moeders afkraken
Kan me er niets bij voorstellen, maar mssn is ze buiten huis best aardig.
Hopelijk komen die vlaamse dames een bij de tafel van Gert ofzo
Boeit me totaal niet hoe ze het thuis allemaal regelt, ze doet het hier in iedergeval slechtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik krijg nu soort Gooische Vrouwen vibes, maar dan de Vlaamse variant
Ik krijg dit als ik op het kompas drukquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tik een keer op het kompas symbooltje midden onder en volg de instructie (Richt je apparaat omhoog als dat gevraagd wordt)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik krijg dit als ik op het kompas druk
Ik zie heel veel sterren, maar geen idee welke het zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ik vind het ook niet leuk zo. Ik wil gewoon een intelligent persoon naast me die ze aanwijst en zegt welke het zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:05 schreef Ireth het volgende:
Ik heb hem er al weer uitgegooid![]()
Heb gegoogled op dat "sensormodus" en dat blijkt wel alkemaal gewoon goed ingesteld te staan. Ben er al weer klaar mee
Ja zoiets ja!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk zo. Ik wil gewoon een intelligent persoon naast me die ze aanwijst en zegt welke het zijn.
Ik heb vanmiddag nog een frietje zuurvlees opquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben gek op friet. Maar hoef er niets boven op. Krijg je van die kleffe frieten
Ik had wel zelf friet gemaakt. Maar zoals gezegd wil ik er niets op. Maak er wel eens een belgisch stoofpotje bij. Maar nooit er op. Zuurvlees heb ik nog nooit gehad. Lijkt mij niet lekker.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog een frietje zuurvlees op
Ja ik weet wel dat de Belgische variant ook weer net iets anders is maar vind het allemaal ook wel veel op elkaar lijken. Vind het allemaal lekkerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had wel zelf friet gemaakt. Maar zoals gezegd wil ik er niets op. Maak er wel eens een belgisch stoofpotje bij. Maar nooit er op. Zuurvlees heb ik nog nooit gehad. Lijkt mij niet lekker.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:46 schreef spapaars het volgende:
Hier kan je Secret Story bekijken (Portugees)
https://www.cxtvlive.com/live-tv/tvi-reality
Hoe dan?quote:
Gewoon op m'n balkon en naar boven kijkenquote:
Ik vind dat dan wel weer handigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
Vind het wel balen dat veel dingen laat in de avond gebeuren in deze BB
O dat is leuk, las er later inderdaad over dat er 7 planeten te zien zijn geweestquote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:43 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon op m'n balkon en naar boven kijken
[..]
Ik vind dat dan wel weer handigs avonds heb ik meer tijd om te kijken.
Wat een techneutenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk zo. Ik wil gewoon een intelligent persoon naast me die ze aanwijst en zegt welke het zijn.
Ik heb hem er nog niet afgehaald hoor. Ik ga er nog wel even mee stoeien.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een techneutenEr zit een zoekfunctie op en als je bv MAAN in tikt laat die app zien waar die staat ten opzichte van de horizon, zelfs als ie er onder zit. Het gebruikt van kwoots op FOK! is is voor een beginner ook niet meteen duidelijk
![]()
Maar goed, dat moet natuurlijk ieder voor zichzelf uitmaken
Wel in een airfryer mag ik hopen anders is het niet in BB stijlquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb de tv aan
Appeltaart aan het bakken
Ik werd er depri van![]()
Dacht laat ik ook eens stemmen, kan ik niet stemmen omdat ik niet ingelogd bent zegt hij. Maar ik ben wel ingelogdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:17 schreef ledn81 het volgende:
Jordy en Jolien/mattie krijgen vanavond vast een steuntje in de rug![]()
[ afbeelding ]
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
Las dat er meer mensen dat probleem hadden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht laat ik ook eens stemmen, kan ik niet stemmen omdat ik niet ingelogd bent zegt hij. Maar ik ben wel ingelogd
Hij staat nog gewoon in de COS hoor, ik geef je alleen antwoord omdat mijn antwoordt niet iets is wat op de streams isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Las dat er meer mensen dat probleem hadden.
Vind het wel raar dat je hem weg haalt uit de COS. gaat toch over de COS / water op de COS gaat gebeuren vanavond. Maargoed ook prima zo.
ah ok, ik zag hem zo snel niet meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij staat nog gewoon in de COS hoor, ik geef je alleen antwoord omdat mijn antwoordt niet iets is wat op de streams is
Staat er nog gewoon,quote:
Ben jij helderziende? en wie is Holmaatje?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ik verheug mij niet op de terugkeer van Jordy uit de DR al schreeuwend ik heb dit en ik heb dat en kijk mij eens wat ik heb en Keanu zijn onvrijwillige holmaatje er ja knikkend achteraan hobbelend
Dat staat er voorquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ben jij helderziende? en wie is Holmaatje?
Ik zeker 3 x in de week, ben gek op kruidenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:31 schreef chufi het volgende:
Maar wie gebruikt regelmatig 15 verschillende kruiden ?
Jij hebt mij naar de slowchat geloktquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ben jij helderziende? en wie is Holmaatje?
Ik ook maar ik gebruik veel van dezelfde 3-5 kruiden .. heb nog wel veel andere potjes die ik dus niet of nooit gebruik ...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik zeker 3 x in de week, ben gek op kruiden
Ik had hem al gezien een tijdje terug. Vraag mij echt af of hij echt zo rijk is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:05 schreef Jockari het volgende:
Toeval of niet, maar op VTM2 begint net de aflevering van Steenrijk - Straatarm met Matt...
Altijd Walra Satijn katoenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ligt er toch aan welke stof? Linnen, katoen , satijn mie mie mie
Jeweetog
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:12 schreef -river- het volgende:
[..]
En zeker niet recht uit de verpakking met de fabriekstinkgeur.
NL https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef Willewa het volgende:
Maar goed ik lees dus dat het is gezegd dat er morgen een feestje zou zijn, maar zie het niet in de streamverslagen en ook niet op de BB instagram pagina. Is dat nou zeker of? Dan kan ik een beetje rekening houden
vergeleken met andere jaren inderdaad, misschien eerst 1 en later wat meer, we houden hoopquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar die freezes zijn wel een teleurstelling tot nu toe ....
Hoezo dan? Is toch altijd zo dat er tijd tussen zit en niet vlak achter elkaar (behalve in finaleweek).quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
vergeleken met andere jaren inderdaad, misschien eerst 1 en later wat meer, we houden hoop
Thanksquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
NL https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Bel https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
[ link | afbeelding ]
waren 2 bij die tot morgen gingenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Thanks![]()
Zou het nog kunnen dat het om vandaag ging denk je of beetje uitgesloten? Ik weet niet wanneer deze stemmingen waren.
Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:32 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat ik over 29 minuten 45 word
Hiep hiep hiep hoeraaaaa Van harte gefeliciteerd Tassiequote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:32 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat ik over 29 minuten 45 word
Morguh Kodiakquote:
Morguh Ebinasquote:
Is kijken of het een leuk streamdagje wordt.quote:
Ik heb geen idee eerlijk gezegdquote:Op zondag 2 maart 2025 09:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is kijken of het een leuk streamdagje wordt.
Is dat op zondag of moeten we wachten tot maandag?
quote:Op zondag 2 maart 2025 09:04 schreef Ebinas het volgende:
Zucht eindelijk ff tikken hier.
Denkt kat anders over.
Ohhhhh jij zit lekker te tikken?....kom ik vet voor je scherm en toetsenbord zitten aandacht vragen
Even hier want dit hoort helemaal niet in de COSquote:Op zondag 2 maart 2025 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet om er hier een hele discussie van te maken
Maar er staan best vaak zaken die niet kloppen
Maar niet serieus zijn.. zoals hierboven de toevoeging van Rhosyn dat het water daar warm is
Moeten dan alles afgemeten worden ?
Hey Ruudquote:Op zondag 2 maart 2025 10:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als er weer een tergend lange SL is, die er nu aan zit te komen van wege het spel, dan kunnen de liefhebbers van de vogels weer gaan kijken naar Beleef de Lente
Het broedseizoen is weer begonnen.
Ja, maar ik snap het wel, kijk wat er allemaal speelt in tv wereld hier in Nederland.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij. Jolien ging haar trui uit trekken (om iets anders aan te gaan doen) en gelijk een camerawissel. Hoe preuts het er hier aan toe gaat in vergelijking met de rest van de wereld....
Helaas wel jaquote:Op zondag 2 maart 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap het wel, kijk wat er allemaal speelt in tv wereld hier in Nederland.
Nederland is echt aan het verpruitsen
En ik denk dat men daarom ook zo voorzichtig in de RLSsenquote:
Erg preuts, maar daar zijn we denk ik ook met zijn allen "schuldig" aan.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij. Jolien ging haar trui uit trekken (om iets anders aan te gaan doen) en gelijk een camerawissel. Hoe preuts het er hier aan toe gaat in vergelijking met de rest van de wereld....
wooow bedankt, super leuk en mooi!!!!quote:Op zondag 2 maart 2025 10:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als er weer een tergend lange SL is, die er nu aan zit te komen van wege het spel, dan kunnen de liefhebbers van de vogels weer gaan kijken naar Beleef de Lente
Heeft zogezegd 1800 euro per week te besteden. Mooi bedrag natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had hem al gezien een tijdje terug. Vraag mij echt af of hij echt zo rijk is.
Klopt helemaalquote:Op zondag 2 maart 2025 10:43 schreef Tascha071 het volgende:
Ik kan de stream (lock) nu niet volgen deze ochtend maar volg zoveel als ik kan de cos. Ik hoop dat Jane het lef pakt om gewoon zonder toestemming de kluis in te gaan.
Ook hoop ik dat ze zich zoveel als mogelijk weg houd van sharisse. Haar wrok houding doet niemand goed.
Geloof er niet zo veel van dat hij bij de rijke hoort.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft zogezegd 1800 euro per week te besteden. Mooi bedrag natuurlijk.
Zal vast een vrouwen of mode ding zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 10:44 schreef rinardo het volgende:
Ik vind die wenkies van Jane zo raar en hoog en verkeerd omhoog staan ofzo ?
[ link | afbeelding ]
Deze was bijna Scanman-waardig maar het was nog lang geen nipplegatequote:Op zondag 2 maart 2025 10:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Erg preuts, maar daar zijn we denk ik ook met zijn allen "schuldig" aan.
Gisteren lag Jolien ook wat onflateus in het jurkje van Jane op de bank.
Het duurde nog lang voordat de camera hoek werd gewisseld
quote:Op zondag 2 maart 2025 10:48 schreef freaky40 het volgende:
Zat er weer een game aan te komen voor de SL?
hier staan ze inderdaad wel heel raarquote:Op zondag 2 maart 2025 10:44 schreef rinardo het volgende:
Ik vind die wenkies van Jane zo raar en hoog en verkeerd omhoog staan ofzo ?
[ link | afbeelding ]
Toch leerzaam BBquote:Op zondag 2 maart 2025 10:51 schreef OmaJacky het volgende:
Ik heb wel gelachen gisteren.
Had een feest van 12,5 huwelijk van mijn dochter en schoonzoon.
DJ erbij en een heleboel dansen.
En ... abataba ( of zoiets) werd opeens gedraait.
Had goed opgelet bij het dansje van de bewoners en kon een groot gedeelte van die dans doen.
Stond ik daar als 60 jarige een dansje te doen die niemand kon.
quote:Op zondag 2 maart 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Ruud
Ja dat zit er wel aan te komen inderdaad.
Leuk dat beleef de lente weer begint. Daar af en toe ook maar weer eens een kijkje gaan nemen
@:Engine het begint weer
Gefeliciteerdquote:Op zondag 2 maart 2025 10:51 schreef OmaJacky het volgende:
Ik heb wel gelachen gisteren.
Had een feest van 12,5 huwelijk van mijn dochter en schoonzoon.
DJ erbij en een heleboel dansen.
En ... abataba ( of zoiets) werd opeens gedraait.
Had goed opgelet bij het dansje van de bewoners en kon een groot gedeelte van die dans doen.
Stond ik daar als 60 jarige een dansje te doen die niemand kon.
Dat dacht ik al, had je meegekregen dat ik van de week een eekhoorntje in de tuin had zitten?quote:
Leuk zeg, woon je dicht bij een bos?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, had je meegekregen dat ik van de week een eekhoorntje in de tuin had zitten?
Lief dank je wel.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch leerzaam BB![]()
Nog gefeliciteerd met het 12,5 jarige huwelijk van je dochter en schoonzoon
Ow ja, wat leuk. Slinger het gelijk aanquote:Op zondag 2 maart 2025 10:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja redelijk dichtbij, en hier aan de zijkant en tegen over veel bomen waar ze in zittenquote:Op zondag 2 maart 2025 11:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Leuk zeg, woon je dicht bij een bos?
Leuk zeg, ja dat is wel een gemis als je in een centrum van een stad woontquote:Op zondag 2 maart 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja redelijk dichtbij, en hier aan de zijkant en tegen over veel bomen waar ze in zitten
ik ook nietquote:Op zondag 2 maart 2025 12:34 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Op Instagram iets invullen bij BB en ik snap het niet!
Ja, daar kom je het niet tegen, maar daar heb je weerandere voordelen. Je bent snel bij de winkelquote:Op zondag 2 maart 2025 11:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Leuk zeg, ja dat is wel een gemis als je in een centrum van een stad woont
Klopt en ik vind de natuur mooi en als ik even op de fiets stap ben ik vrij vlot in de natuur, Nijmegen heeft een groene omgevingquote:Op zondag 2 maart 2025 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar kom je het niet tegen, maar daar heb je weerandere voordelen. Je bent snel bij de winkel
Lekker toch dan ben je er ook echt uitquote:Op zondag 2 maart 2025 12:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt en ik vind de natuur mooi en als ik even op de fiets stap ben ik vrij vlot in de natuur, Nijmegen heeft een groene omgeving
Dat is met een scootmobiel inderdaad lastig, k kan nog wel wandelen maar moet wel op tijd rusten dat vergeet ik nog wel eens en dan kom ik niet meet vooruitquote:Op zondag 2 maart 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch dan ben je er ook echt uit
Ik hoef voor het bos maar een paar tellen te lopen maar kom er eigenlijk nooit meer
Een kkeer geprobeerd met de scootmobiel maar was geen goed idee met die dikke boomwortels overal
Ook mooi kudt, maar gelukkig kan je nog wel fietsenquote:Op zondag 2 maart 2025 12:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is met een scootmobiel inderdaad lastig, k kan nog wel wandelen maar moet wel op tijd rusten dat vergeet ik nog wel eens en dan kom ik niet meet vooruit
Ja ik heb een progressieve spierziekte dus ik probeer nu nog alles te doen wat ik kan maar vergeet soms mijn grenzen dat is wel typerend voor mijquote:Op zondag 2 maart 2025 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook mooi kudt, maar gelukkig kan je nog wel fietsen
Ik kan wel kleine stukkies lopen gelukkig, maar dan heb ik ook dat ik ineens niet meer verder kan van de pijn![]()
Dus gok het er niet meer op. Wil toch in beweging blijven dus ik hobbel hier met de rollater achter in de paden. Dan ben ik altijd dicht bij huis mocht het niet meer willen.
Fijn dat die er zijn toch, kan je tenminste nog lekker wegquote:Op zondag 2 maart 2025 12:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik heb een progressieve spierziekte dus ik probeer nu nog alles te doen wat ik kan maar vergeet soms mijn grenzen dat is wel typerend voor mij
Ik heb wel een e bike , op een gewone fiets kom ik niet ver
Ja vervelend maar er zijn ergere dingen, ik wil soms meer dan ik kan en dan merk ik het wel maar ik probeer zoveel mogelijk nog te doenquote:Op zondag 2 maart 2025 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat die er zijn toch, kan je tenminste nog lekker weg
Vervelend dat je een progresieve spierziekte heb
Herkenbaar hoor Maar fijn dat je je leven er niet door laat leiden en lekker je dingen doetquote:Op zondag 2 maart 2025 13:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja vervelend maar er zijn ergere dingen, ik wil soms meer dan ik kan en dan merk ik het wel maar ik probeer zoveel mogelijk nog te doen
Zeker, overigens best leuk om zo wat dingen van elkaar te lezen die los staan van BBquote:Op zondag 2 maart 2025 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor Maar fijn dat je je leven er niet door laat leiden en lekker je dingen doet
Ja dat is het leuke van een SC daar mag het overal over gaanquote:Op zondag 2 maart 2025 13:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zeker, overigens best leuk om zo wat dingen van elkaar te lezen die los staan van BB
Is al weer openquote:Op zondag 2 maart 2025 13:31 schreef Joyce-43 het volgende:
bene je klaar met vegen hhahahah is cruciaal moment
Trs? ja begrijp niet waarom mensen zo persoonlijk moeten wordenquote:Op zondag 2 maart 2025 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is al weer open
Ik geloof dat dit het enige forum is waar zoveel trs gezet worden
@Kissingbirdquote:Op zondag 2 maart 2025 13:32 schreef Kissingbird het volgende:
bb: 1300 euro en dat moet verdeeld worden
laten we kijken wat je persoonlijke saldo is 2033 euro dat is niet heel veel maar gelukkig kun je daar wat aan doen,.
Jordy van die 1300 euro hoeveel daarvan wil jij?
Jordy: Gedeeld door 8 162 pp
BB: maar ja. .wil je dat delen door ?
Jordy: ben altijd van het principe geweest omdat te doen
bb: geweest klinkt al vt
jordy: wil wel wat spanning in het spel brengen maar ik vind 1300 niet zo heel veel.. als ik het allemaal pak word ik niet heel veel rijker
BB: jane je mag even weg uit de gang( stond te luisteren)
Jordy: klein bedrag en is het me niet waard om op te pakken..
BB: kan ook een argument zijn , jongens het was niet zo veel
Jordy: ik weet niet hoe dit buiten gaat vallen als ik dit doe. het is niet mijn beste zet..
BB: er bestaat iets als beste en leukste zet
Jordy: zou wel leuk zijn als ik 7 euro over laat dat ze allemaal 1 euro kunnen pakken. Ik weet niet hoeveel de rest heeft.
Er zijn er met meer geld weggegaan vorige week die het niet hebben verdiend. Ik heb mensen gered met de gc.Als ik het tactisch breng vinden ze het wellicht grappig. Als het 10 k was geweest had ik het gedaan, gepakt.. 1300. zet ik dit op het spel?
BB: ik kan me voorstellen dat het met 10 k anders is
Jordy: ik ga leven in de brouwerij brengen ik pak 1293 euro , ga ik dit doen?
BB Jordy dan ga ik 1293 euro uit de pot halen.. en zie hier je nieuwe bedrag. Het siert je dat je 7 euro over laat om te delen door 7 met een 3026 euro is je nieuwe saldo. Denk maar zo; een goede grap is onbetaalbaar.
Ik ook niet. Dit programma brengt niet het beste in de mensen naar bovenquote:Op zondag 2 maart 2025 13:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Trs? ja begrijp niet waarom mensen zo persoonlijk moeten worden
neequote:Op zondag 2 maart 2025 13:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:Kissingbird
Moet er boven de 1e zin nog wat? begint beetje raar ik snap het niet. Heb niet gekeken namelijk.
Deze zin, wat betekend dat?
BB zei op de 1e dag, je speelt dit spel voor jezelf, en als het geld voor iedereen zou zijn, dan had BB toch wel ingesprongen, en gezegd je moet delen?quote:Op zondag 2 maart 2025 13:54 schreef -river- het volgende:
quote:
Op zondag 2 maart 2025 13:52 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat moet helemaal niet, zijn hier misschien nog wel meer jordy haters dan fans op sommige dagen..
gaat om de reactie hierop; axel geeft letterlijk hetzelfde gedaan voor nog minder euro’s dus hij is de laatste die hierover mag klagen
Ik haat niemand snap alleen niet waarom je blindelings fan van iemand kan zijn die en snoep/koek maar nu ook geld van medebewoners pakt waar ze allemaal voor hebben gespeeld. Hij kan gewoon niets fout doen blijkbaar en dat past niet bij mij.
Dank je, ik snap er weinig van, veel fouten en afkortingen, maar worstel me er doorheenquote:
Het lastige is ook dat BB vrij rap praat en soms zelf ook kromme zinsbouw gebruikt.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dank je, ik snap er weinig van, veel fouten en afkortingen, maar worstel me er doorheen
Ik vindt Jordy in zijn gedrag ookquote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinige ben hier op t forum die Jordy en z'n kartel helemaal niks aan meer vind.
In het begin was t best grappig maar de lol gaat er voor mij vanaf.
Jolien die als een loops hondje achter die mannen aanloopt, zielig aan het doen is omdat ze zogenaamd geen ruggengraat heeft en dat het daardoor Axel kwalijk wordt genomen over die 10k.
Mattie die altijd precies hetzelfde dacht als een ander.
Keanu die nog in z'n puberfase zit en die alles wat Jordy doet geweldig vindt.
En Jordy die z'n 'rol' als voorzitter te overdreven doet en zichzelf geweldig vindt.
Ja maar het begint ineens met een zin over 1300 euro, ik heb geen idee waar dat vandaan komt, ik was in ZH chemo, en ben dan heel moe, en als ik dan ook nog 6 x iets moet lezen omdat ik het niet snap, dus vraag ik het hier netjes in SC, krijg ik een antwoord met NEE . er zullen toch meer zijn die denken huh?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het lastige is ook dat BB vrij rap praat en soms zelf ook kromme zinsbouw gebruikt.
Volgens mij ook om het voor de Belgische kijker begrijpbaar te houden
Ik vond hem juist in begin niet leuk, en nu wel hahahaquote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinige ben hier op t forum die Jordy en z'n kartel helemaal niks aan meer vind.
In het begin was t best grappig maar de lol gaat er voor mij vanaf.
Jolien die als een loops hondje achter die mannen aanloopt, zielig aan het doen is omdat ze zogenaamd geen ruggengraat heeft en dat het daardoor Axel kwalijk wordt genomen over die 10k.
Mattie die altijd precies hetzelfde dacht als een ander.
Keanu die nog in z'n puberfase zit en die alles wat Jordy doet geweldig vindt.
En Jordy die z'n 'rol' als voorzitter te overdreven doet en zichzelf geweldig vindt.
Klopt eindelijk beetje pit in het huis, kan er ook wel om lachenquote:Op zondag 2 maart 2025 14:21 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar leuker worden. De kaartclub en 24kitchen hoeft voor mij echt niet. Die andere zijn gewoon zuur. We zaten aan het begin te zeuren dat het saai was.
Mensen typen in razend tempo meequote:Op zondag 2 maart 2025 14:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja maar het begint ineens met een zin over 1300 euro, ik heb geen idee waar dat vandaan komt, ik was in ZH chemo, en ben dan heel moe, en als ik dan ook nog 6 x iets moet lezen omdat ik het niet snap, dus vraag ik het hier netjes in SC, krijg ik een antwoord met NEE . er zullen toch meer zijn die denken huh?
bb: geweest klinkt al vt wat betekend dit?
Als er 1 blij mee is dan ben ik het wel, zeker, maar als ik dan om iets vraag, en ik krijg als antwoord enkel ''nee'', dan vind ik dat jammer , terwijl ik het in het juiste topic doequote:Op zondag 2 maart 2025 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen typen in razend tempo mee
Met wat er wordt gezegd
Is het soms even goed lezen
Ja
Maar ik ben als ik niet mee kan kijken enorm blij met alle sv die er worden gemaakt
En fouten kijk ik al helemaal niet naar
Misschien ..quote:Op zondag 2 maart 2025 14:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als er 1 blij mee is dan ben ik het wel, zeker, maar als ik dan om iets vraag, en ik krijg als antwoord enkel ''nee'', dan vind ik dat jammer , terwijl ik het in het juiste topic doe
ja, typen zonder emoticons ik weet het, krijg er vaker van te horen, komt anders over als dat jet bedoeld. op whatsapp moet ik ook altijd smileys erbij doen , anders denken mensen dat ik het verkeerd bedoel, dus snap je helemaal. Mijn foutquote:Op zondag 2 maart 2025 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien ..
als je gewoon had gevraagd wat VT betekent
In plaats daarvan vraag je of er wat mist en dat het raar is
Terwijl iemand de moeite neemt om dit überhaupt te doen
ene keer wel andere keer niet valt geen pijl op te trekkenquote:Op zondag 2 maart 2025 14:53 schreef Ynti het volgende:
Late reactie: Jordy heeft bijna al het verdiende geld gepakt. Maar gestuurd door BB.
Mogen we altijd meekijken als er geld verdeeld wordt?
Hier geloof ik niets van, er wordt gestuurd, maar zo erg neequote:Op zondag 2 maart 2025 14:55 schreef Verity het volgende:
[..]
Het is niet zeker dat het gestuurd is, al zou het me niet verbazen dat op de tv "pak alles" stond. Vooral, omdat hij ook zo moest lachen.
Ik denk dat ze haar eigen weg wel volgt, maar we zullen het nooit wetenquote:Op zondag 2 maart 2025 15:15 schreef -river- het volgende:
Jane zegt altijd heel duidelijk dat ze haar eigen spel wilt spelen en niet bij een groepje wil horen. Het is dan ook niet verplicht om een kant te kiezen.
Jordy van die 1300 euro hoeveel daarvan wil jij?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja maar het begint ineens met een zin over 1300 euro, ik heb geen idee waar dat vandaan komt, ik was in ZH chemo, en ben dan heel moe, en als ik dan ook nog 6 x iets moet lezen omdat ik het niet snap, dus vraag ik het hier netjes in SC, krijg ik een antwoord met NEE . er zullen toch meer zijn die denken huh?
bb: geweest klinkt al vt wat betekend dit?
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dank je, ik snap er weinig van, veel fouten en afkortingen, maar worstel me er doorheen
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als er 1 blij mee is dan ben ik het wel, zeker, maar als ik dan om iets vraag, en ik krijg als antwoord enkel ''nee'', dan vind ik dat jammer , terwijl ik het in het juiste topic doe
Voor mij heeft het niks te maken met wel of geen emoticon bij een bericht zetten. Wel de manier waarop je iets vraagt.. de toon.. en dat dit via de cos, dm , pm , sc gaat in mijn geval. (door jou)quote:Op zondag 2 maart 2025 14:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, typen zonder emoticons ik weet het, krijg er vaker van te horen, komt anders over als dat jet bedoeld. op whatsapp moet ik ook altijd smileys erbij doen , anders denken mensen dat ik het verkeerd bedoel, dus snap je helemaal. Mijn fout
ahhhh oke hahaha nu snap ik hem , thank youquote:Op zondag 2 maart 2025 15:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jordy van die 1300 euro hoeveel daarvan wil jij?
Jordy: Gedeeld door 8 162 pp
BB: maar ja. .wil je dat delen door ?
Jordy: ben altijd van het principe geweest omdat te doen
Jordy zij dat hij altijd van het principe was geweest om te delen.. dus BB stuurde daarop in door te zeggen dat "geweest" al klonk als verleden tijd, dus dat Jordy nu niet zo zou redeneren en niet zou gaan delen.
Tis TR-zondag vandaag, eens wat anders dan SL-zondagquote:Op zondag 2 maart 2025 15:34 schreef Rhosyn het volgende:
Wie doen de TR's dan steeds. ?? Ik heb dat nog nooit gedaan.
Wat een zielige jankerds.
No problemquote:Op zondag 2 maart 2025 15:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voor mij heeft het niks te maken met wel of geen emoticon bij een bericht zetten. Wel de manier waarop je iets vraagt.. de toon.. en dat dit via de cos, dm , pm , sc gaat in mijn geval.
De zin om nog iets in het SV te zetten gaat me wel over op deze manier.
Cos is even dicht geweest, modbreak, terwijl ik al met een bericht bezig was.. gebeurde meerdere dingen op stream.. heb zo goed als het kon zitten mee te typen. En als was dit niet aan de hand geweest.. ik probeer het zo goed mogelijk mee te typen.
Als er taalvouten instaan is dat jammer maar maakt het mij niet uit... gaat het mij niet om. Vind je zo te zien wat van... dat kan.
het zal dat er zoals jij zegt fouten instaan dan.. als het maar klopt met wat er op de stream te zien was
psssst niet te hard zeggen zometeen krijgen we alsnog SL'squote:Op zondag 2 maart 2025 15:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis TR-zondag vandaag, eens wat anders dan SL-zondag
quote:Op zondag 2 maart 2025 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
psssst niet te hard zeggen zometeen krijgen we alsnog SL's![]()
Wow, krijg je zoveel vragen via andere kanalen? Dan zou ik er ook geen zin meer in hebben.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voor mij heeft het niks te maken met wel of geen emoticon bij een bericht zetten. Wel de manier waarop je iets vraagt.. de toon.. en dat dit via de cos, dm , pm , sc gaat in mijn geval.
De zin om nog iets in het SV te zetten gaat me wel over op deze manier.
Als iets niet in de COS hoort wordt het standaard hier naartoe gesleept om te voorkomen dat er teveel offtopic in de COS komt...quote:Op zondag 2 maart 2025 15:37 schreef Folies het volgende:
[..]
Wow, krijg je zoveel vragen via andere kanalen? Dan zou ik er ook geen zin meer in hebben.
Valt me ook op dat er hier reacties staan op berichten uit de CoS.
Rare manieren van communiceren.
Een en ander afhankelijk of een TR al dan niet terecht isquote:Op zondag 2 maart 2025 15:38 schreef -river- het volgende:
@:Dotteke kan je dan niet gewoon de leden die landingen trs zetten een ban geven ipv een topic sluiten?
Ik zie in het topic niets TR waardigs voorbij komen, ja meningen maar dat mag toch?quote:Op zondag 2 maart 2025 15:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een en ander afhankelijk of een TR al dan niet terecht is
Ik zie hier teksten staan welke gewoon in CoS gevraagd kunnen worden, want het gaat over de streams.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als iets niet in de COS hoort wordt het standaard hier naartoe gesleept om te voorkomen dat er teveel offtopic in de COS komt...
Ja. Waarom Dotteke lastig vallen als je boos wordt op wat iemand schrijft.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:38 schreef -river- het volgende:
@:Dotteke kan je dan niet gewoon de leden die landingen trs zetten een ban geven ipv een topic sluiten?
Inderdaad, iedereen mag een eigen mening hebben over bewoners en zolang deze door de beugel kunnen maar niet over jou eigen favoriet gaan dan hoef je toch geen TR te zetten?quote:Op zondag 2 maart 2025 15:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Waarom Dotteke lastig vallen als je boos wordt op wat iemand schrijft.
Ik heb niks raars gelezen. Of geschreven?quote:Op zondag 2 maart 2025 15:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een en ander afhankelijk of een TR al dan niet terecht is
Wat ik wel of niet heb gezien maakt niet uit, Dot is degene die oordeelt of een tr al dan niet terecht is.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb niks raars gelezen. Of geschreven?
Een TR is als je als user persoonlijk wordt aangevallen toch?
Of als mensen racistische uitingen hebben. of iets dergelijks.
Ik word ook wel eens pissig maar ik ga dan ff wat anders doen.
Niet bij Dotteke klagen ..
Dat klopt.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat ik wel of niet heb gezien maakt niet uit, Dot is degene die oordeelt of een tr al dan niet terecht is.
Mensen doen zo hun best een SV of een berichtje te schrijven, Waarom toch steeds overal commentaar op. Dit is niet de eerste keer dat ik dat lees.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:Kissingbird
Moet er boven de 1e zin nog wat? begint beetje raar ik snap het niet. Heb niet gekeken namelijk.
Deze zin, wat betekend dat?
Maar je kan toch geen TR zetten omdat iemand iets negatiefs zegt over jouw favoriet, zo werkt een forum niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat ik wel of niet heb gezien maakt niet uit, Dot is degene die oordeelt of een tr al dan niet terecht is.
Nogmaals 3e x sorry heb al lijstje gekregen met afkortingen, weet inmiddels dat vt verleden tijd betekend, het was maar een vraag, sorryquote:Op zondag 2 maart 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen doen zo hun best een SV of een berichtje te schrijven, Waarom toch steeds overal commentaar op. Dit is niet de eerste keer dat ik dat lees.
Beats me? Geen idee of daar TR's voor gezet zijn? Überhaupt geen idee waar een tr is gezet. Ik ben maar een user, en hou dat ook graag zo, geen blauw kleurtje voor mijquote:Op zondag 2 maart 2025 15:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Maar je kan toch geen TR zetten omdat iemand iets negatiefs zegt over jouw favoriet, zo werkt een forum niet.
Ik kan geen bans geven en voor een tr zetten al helemaal niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:38 schreef -river- het volgende:
Daar zitten dan waarschijnlijk totaal andere users.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is soms net een kleuterschool
Het is nergens op heel FOK! zo erg als hier
Het is niet gewoon een vraag als je er nog even je mening bij zet in een post ernaquote:Op zondag 2 maart 2025 15:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nogmaals 3e x sorry heb al lijstje gekregen met afkortingen, weet inmiddels dat vt verleden tijd betekend, het was maar een vraag, sorry
Als het goed is zitten overal volwassen mensenquote:Op zondag 2 maart 2025 15:52 schreef Folies het volgende:
[..]
Daar zitten dan waarschijnlijk totaal andere users.
Tja, daar ben je mod voor....quote:Op zondag 2 maart 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan geen bans geven en voor een tr zetten al helemaal niet.
Als mensen eens opletten wat ze posten was het niet nodig een tr te zetten.
En als ik die allemaal af moet werken dan ben ik wel even bezig en voor ik weer een berichtje verwijder en toevallig net het topic sluit dan kan er geen nieuwe geopend worden. Staan er twee of drie TR's dan zal ik hem niet sluiten.
Het is soms net een kleuterschool
Het is nergens op heel FOK! zo erg als hier
Ik was ook net op zoek.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:31 schreef Verida het volgende:
cos dood?
er wordt geen nieuwe geopend
edit, weer tot leven gewekt zo te zien
O daar zat inderdaad een groot gat tussenquote:
Zijn eigenlijk elk jaar dezelfde vragen, die hebben we vorig jaar ook gehadquote:Op zondag 2 maart 2025 19:33 schreef mazaru het volgende:
Wat een rare vragen op de homepage
Wie roddelt er het meest
Wie is de beste teamplayer
Wie klaagt er het meest
Wie doet er het meest in het huishouden
Klopt de meeste users die in de Cos zitten zie je niet op de rest van het forumquote:Op zondag 2 maart 2025 15:52 schreef Folies het volgende:
[..]
Daar zitten dan waarschijnlijk totaal andere users.
Of dat feestje voor hell week in het 2e seizoen waar het huis ook opgedeeld wasquote:Op zondag 2 maart 2025 23:36 schreef Willewa het volgende:
Throwback naar dronken Lindsey die moest nomineren in de DBK. Dat was wel een topshow.
Hmm dat kan ik me ff niet herinneren, dat feestjequote:Op zondag 2 maart 2025 23:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Of dat feestje voor hell week in het 2e seizoen waar het huis ook opgedeeld was
Hejj goedemorgen @Dottekequote:
Hey daar is ze hoorquote:Op maandag 3 maart 2025 07:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj goedemorgen @:Dotteke
Ik heb volgens mij vanaf vrijdag niet meer gekeken, ik heb ook de kleine live niet gezien.. wel heel even hier geweest om te kijken wie er vertrokken was... was wel verrast dat Milena moest gaan, ik had op Sharice gerekend zoals de poll van Salar aangaf.. (daar had ik nog wel even naar gekeken)
Haha jaaaaa ben even aant lezen hier en daar...quote:Op maandag 3 maart 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey daar is ze hoor
Ja dat was voor mij ook een verrassing die had ik ook niet zien aankomen
Zo zie je maar het is nooit zeker die pol van Salar, de tweede keer al deze rondequote:Op maandag 3 maart 2025 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha jaaaaa ben even aant lezen hier en daar...
Ja Salar zit altijd goed met de uitslag dus Tsjaa kweetnie hi..
Ooh dan heb ik de 1ste gemistquote:Op maandag 3 maart 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zie je maar het is nooit zeker die pol van Salar, de tweede keer al deze ronde
Ja hoor, al was ik het gisteren wel even klaar meequote:Op maandag 3 maart 2025 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dan heb ik de 1ste gemist![]()
Hoest met Dotje, kan je de drukte nog aan?
De poll van salar sluit om 18.00 uur, daarna kon er nog heel lang "echt" gestemd worden. Dus met een klein verschil kan daar nog verschuiving in komen. Bij grotere verschillen klopt ie wel altijd.quote:Op maandag 3 maart 2025 07:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj goedemorgen @:Dotteke
Ik heb volgens mij vanaf vrijdag niet meer gekeken, ik heb ook de kleine live niet gezien.. wel heel even hier geweest om te kijken wie er vertrokken was... was wel verrast dat Milena moest gaan, ik had op Sharice gerekend zoals de poll van Salar aangaf.. (daar had ik nog wel even naar gekeken)
O ja dat kan het zijn, de lijnen sluiten ook pas tegen 12.30 uur natuurlijk en de tv kijker gaat misschien later stemmen dan de streamersquote:Op maandag 3 maart 2025 08:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
De poll van salar sluit om 18.00 uur, daarna kon er nog heel lang "echt" gestemd worden. Dus met een klein verschil kan daar nog verschuiving in komen. Bij grotere verschillen klopt ie wel altijd.
Ja ik las net zoiets, ik heb niet alles gelezen maar er was wel een beetje tumult begrijp ik...quote:Op maandag 3 maart 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, al was ik het gisteren wel even klaar mee
Ja dat is natuurlijk zo..quote:Op maandag 3 maart 2025 08:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
De poll van salar sluit om 18.00 uur, daarna kon er nog heel lang "echt" gestemd worden. Dus met een klein verschil kan daar nog verschuiving in komen. Bij grotere verschillen klopt ie wel altijd.
Veel is ook weg hoor. Vind het gewoon zo jammer. We kijken allemaal naar iets leuks waarom dan niet gewoon elkaar respecteren en de bewoners respecteren. Zij zorgen voor ons vermaak. Maar soms lijkt het dat het voor sommige een ergenis is.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik las net zoiets, ik heb niet alles gelezen maar er was wel een beetje tumult begrijp ik...
Morguh Kodiakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |