Als ze de GC alleen maar mogen gebruiken als het BB uitkomt voor hun favoriet, dan stellen die dingen ook niks voor.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:08 schreef Verida het volgende:
als Pootje gratis mag opstappen, vind ik ook dat alle GC dan uit het spel gehaald moeten worden, of niet meer geldig zijn
en dan allemaal weer gewoon zonder GC verder spelen.
lolquote:Op maandag 24 februari 2025 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het steeds minder een mooie knul worden, ogen staan dicht bij elkaar, rare puntoortjes en het is ook maar een heel klein iel mannetje
Met 20 bewoners heb je zeker een naambordje nodig. Of zoals nu, alleen dan de namen voorop en achterop het shirt.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wel allemaal met een naambordje op lopen. Ik ben zo ontzettend slecht in namen onthouden
quote:Op maandag 24 februari 2025 17:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Met 20 bewoners heb je zeker een naambordje nodig. Of zoals nu, alleen dan de namen voorop en achterop het shirt.
En dat zegt de jankerd.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:11 schreef engine het volgende:
Keanu wil dat mensen breken
Okay test me dan
Gevaarlijke praat van engiequote:Op maandag 24 februari 2025 17:11 schreef engine het volgende:
Keanu wil dat mensen breken
Okay test me dan
... die al in paniek raakt als zijn dakgootje op zijn voorhoofd niet goed zit.quote:
Inderdaad! Bijvoorbeeld 40 man ... en in een loods of zo. En 3 maand, wat is nou 3 maand. Gewoon een jaar!quote:Op maandag 24 februari 2025 17:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat het BB format op de schop gaat, het is niet meer van deze tijd om met 15 man te starten.
Als het echt zo gaat dan kunnen ze net zo goed stoppen....Mijn huis mijn regels. Dan maar eerder klaar met de weglopers maar niemand mag meer ingeruild worden door een ander.....eruit gestemd blijft eruit gestemd.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:18 schreef ledn81 het volgende:
Pootje heeft geen goesting meer en de 4 worden zot denkt Sharice als hij vertrekt in haar plaats
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
quote:Op maandag 24 februari 2025 16:59 schreef ledn81 het volgende:
Belgische vertaler in de zaal? Vooral het laatste stukje.. dat ie naar huis gaat..
gaat vooral om het feit dat als ie niet lekker slaapt als ie zijn matras niet goed krijgt denk ik?
maar er speelt zich thuis ook iets af.. en een backup
Maar versta hem zo slecht. @:Jockari ?'Ik weet wat ik hier doe en wat ik thuis heb'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ik lig niet op de kamer op zo een matras' (ik wil niet op die kamer op een matras zoals dat daar gaan liggen)
dat zou echt bespottelijk zijnquote:Op maandag 24 februari 2025 17:18 schreef ledn81 het volgende:
Pootje heeft geen goesting meer en de 4 worden zot denkt Sharice als hij vertrekt in haar plaats
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
En die grijns er ook bij he.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als het echt zo gaat dan kunnen ze net zo goed stoppen....Mijn huis mijn regels. Dan maar eerder klaar met de weglopers maar niemand mag meer ingeruild worden door een ander.....eruit gestemd blijft eruit gestemd.
Dan Utopia terug!quote:Op maandag 24 februari 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Inderdaad! Bijvoorbeeld 40 man ... en in een loods of zo. En 3 maand, wat is nou 3 maand. Gewoon een jaar!
quote:Op maandag 24 februari 2025 17:18 schreef Silves het volgende:
Iemand al erachter wat Melena in de PR heeft gekregen??
Ook niet gezien in haar gebarentaal of haar gefluister ?, hoop wel dat ze een tegenvaller heeft.quote:
Het is iets algemeens Keanu heeft waarschijnlijk hetzelfde voorstel gisterenavond gehadquote:Op maandag 24 februari 2025 17:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Ook niet gezien in haar gebarentaal of haar gefluister ?, hoop wel dat ze een tegenvaller heeft.
ow oke, zoiets als een keuken of meubilair..quote:Op maandag 24 februari 2025 17:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is iets algemeens Keanu heeft waarschijnlijk hetzelfde voorstel gisterenavond gehad
Keanu zou er 200 euro voor over hebben ofzo geloof ik vertelde hij net tegen Jane en Jolienquote:Op maandag 24 februari 2025 17:32 schreef Silves het volgende:
[..]
ow oke, zoiets als een keuken of meubilair..
Heeft hij nu geweigerd? rare snuiter..quote:Op maandag 24 februari 2025 17:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Keanu zou er 200 euro voor over hebben ofzo geloof ik vertelde hij net tegen Jane en Jolien
Hij wilde al een tijdje de ultieme zelfverheerlijking.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:14 schreef spapaars het volgende:
Jordy streelt zijn ego met voor de zoveelste keer zijn post te lezen.
Alleen dat roeren in de pan trek ik nietquote:Op maandag 24 februari 2025 17:30 schreef Flory- het volgende:
Dat Jane kookt met die lichte kleren aan, geen vijf minuten zou dat hier schoon blijven
Van hun (wanabee) influencer bestaanquote:Op maandag 24 februari 2025 17:35 schreef riri het volgende:
Waar betalen die lui in dat huis al die vakanties van en al die merkkleding die ze allemaal beschrijven? Zitten ze daar alleen maar om nog sneller geld te maken of zo? De vriend van Jane, de DJ Jorda is ook geen arme jongen en Jane zelf ook niet....
Niet met een lepel neequote:Op maandag 24 februari 2025 17:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen dat roeren in de pan trek ik niet
Jane verhuurt haar huis in Adam al voor 1800,- euro..de rest is leuk voor er bij toch?quote:Op maandag 24 februari 2025 17:35 schreef riri het volgende:
Waar betalen die lui in dat huis al die vakanties van en al die merkkleding die ze allemaal beschrijven? Zitten ze daar alleen maar om nog sneller geld te maken of zo? De vriend van Jane, de DJ Jorda is ook geen arme jongen en Jane zelf ook niet....
Je hebt ook nog Belgische vrouwen.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
en als Pootje weg is, dan is Mattheus finalist want de laatste belgische man
Dat zegt weinig , Jolien,Sharice en Milena zijn er ook nogquote:Op maandag 24 februari 2025 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
Is dat niet gewoon een sjiek woord voor influencers?quote:Op maandag 24 februari 2025 17:39 schreef Verity het volgende:
Mattheus vindt zichzelf geen influencer, maar een content creator
En met het meedoen aan programma's, daar krijgen ze ook geld voor.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Van hun (wanabee) influencer bestaan
Ja net gelezen op SM...nu is hij echt gedumpt.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jane verhuurt haar huis in Adam al voor 1800,- euro..de rest is leuk voor er bij toch?
Keanu woont nog thuis volgens mij, Jolien ook
Mattheus woont straks ook weer thuis
Ik vind dat maar raar van die vriendin, het zegt veel over haar om dat zo te doen.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:44 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja net gelezen op SM...nu is hij echt gedumpt.
Heeft Jane helemaal niet nodigquote:Op maandag 24 februari 2025 17:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet waarom BB geen schort geeft voor het koken
Ze was live gisteravond geloof ik ,en kreeg er allemaal vragen over. Zelf vertrekt ze begin april voor onbepaalde tijd naar buitenland. Zij is gewend dit zo te doen, op deze manier verkoopt ze haar kleding..tja..it Sells, zullen we maar zeggenquote:Op maandag 24 februari 2025 17:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat maar raar van die vriendin, het zegt veel over haar om dat zo te doen.
Dat was EJVJL eigenlijk, en een beetje De Bondgenoten nu, al zitten er daar ook veel kaartenbak typetjes in de laatste tijd.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:46 schreef mazaru het volgende:
Het zou leuk zijn als ze eens een BB zouden hebben met normale mensen van de straat. Niet uit het boekje van de modellenbureaus.
Dat is alweer een heel ander meer logisch verhaal .,.vrij weinig aan de hand dus danquote:Op maandag 24 februari 2025 17:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze was live gisteravond geloof ik ,en kreeg er allemaal vragen over. Zelf vertrekt ze begin april voor onbepaalde tijd naar buitenland. Zij is gewend dit zo te doen, op deze manier verkoopt ze haar kleding..tja..it Sells, zullen we maar zeggen
Misschien een volgende BB met volwassenen?quote:Op maandag 24 februari 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Inderdaad! Bijvoorbeeld 40 man ... en in een loods of zo. En 3 maand, wat is nou 3 maand. Gewoon een jaar!
Golden BBquote:Op maandag 24 februari 2025 17:49 schreef czvt het volgende:
[..]
Misschien een volgende BB met volwassenen?
Nee ze heeft wel aangegeven dat het wat haar betreft wel klaar is.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is alweer een heel ander meer logisch verhaal .,.vrij weinig aan de hand dus dan
Jane laat hem echt niet vallen hoor. Die twee zijn maatjes.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:49 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Eigenlijk staat Axel als ik het zo bekijk helemaal alleen. Jane vermijdt nu ook elk contact en trekt naar Matti. Sneu, van iedereen daar.
Dat is het ook, als je dit vergelijkt met de eerste series Big Brother, is het behoorlijk kinderachtig geworden.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:49 schreef czvt het volgende:
[..]
Tja een al sm gedoe, maar eerlijk je vriendje in melena in haar kont kruipen, zou ik ook niet kunnen zien..blijf haar pamperen en zijn hand boven haar kroon houden..maarja dit is alles voor de duimpjes op SM, gelukkig mijn relatie niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat maar raar van die vriendin, het zegt veel over haar om dat zo te doen.
Hij begon met 100 euro , toen naar 200 en toen in dezelfde zin 400.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Keanu zou er 200 euro voor over hebben ofzo geloof ik vertelde hij net tegen Jane en Jolien
Zaten vanmorgen nog afspraken te maken in de sauna over Axel zijn favo onderwerp Jordy.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:49 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Eigenlijk staat Axel als ik het zo bekijk helemaal alleen. Jane vermijdt nu ook elk contact en trekt naar Matti. Sneu, van iedereen daar.
Ja niet met die over het paard getilde puistenpubersquote:Op maandag 24 februari 2025 17:49 schreef czvt het volgende:
[..]
Nope, dan zou Jane nu finalist zijn want is nog de enige vrouwelijke Nederlandse.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
Zoiets als die halve dooie David olverit?quote:Op maandag 24 februari 2025 17:49 schreef czvt het volgende:
[..]
Echt he?quote:Op maandag 24 februari 2025 17:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Bende van de zwarte hand kleutertjes met geheimtaal.
Dat was wel heel slecht gecast. Gooi er maar een paar figuren in zoals Tiny en Louquote:Op maandag 24 februari 2025 17:56 schreef Silves het volgende:
[..]
Zoiets als die halve dooie David olverit?
Het is vaker uit geweest en Mattie heeft niets raars gedaanquote:Op maandag 24 februari 2025 17:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee ze heeft wel aangegeven dat het wat haar betreft wel klaar is.
One way ticket.....to thailand toch.....ben benieuwd wanneer ze weer thuis is......quote:Op maandag 24 februari 2025 17:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze was live gisteravond geloof ik ,en kreeg er allemaal vragen over. Zelf vertrekt ze begin april voor onbepaalde tijd naar buitenland. Zij is gewend dit zo te doen, op deze manier verkoopt ze haar kleding..tja..it Sells, zullen we maar zeggen
Nee klopt, maar ik heb wel het idee dat hij gevoelens heeft voor Milena.Hij behandelt/benaderd haar wel op een andere manier dan de andere dames. Ik zou het iig niet erg leuk vinden om daar naar te moeten kijken als partnerquote:Op maandag 24 februari 2025 17:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is vaker uit geweest en Mattie heeft niets raars gedaan
Ik heb dat niet gezien , ik zie het ook niet..quote:Op maandag 24 februari 2025 18:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik heb wel het idee dat hij gevoelens heeft voor Milena.Hij behandelt/benaderd haar wel op een andere manier dan de andere dames. Ik zou het iig niet erg leuk vinden om daar naar te moeten kijken als partner
quote:Op maandag 24 februari 2025 18:00 schreef mazaru het volgende:
Keanu heeft het over de dingen die hij allemaal heeft meegemaakt. De tegenslagen in zijn leven.
Een gesloten Mac Donalds...een niet werkende wifi...een kapotte föhn....een bad hair day.... zijn moeder die zijn bed niet heeft verschoond....geen roze ballonnetjes op zijn verjaardag.
Het leven is keihard voor de jeugd van tegenwoordig
Keanu heeft het over de dingen die hij allemaal heeft meegemaakt. De tegenslagen in zijn leven.
Een gesloten Mac Donalds...een niet werkende wifi...een kapotte föhn....een bad hair day.... zijn moeder die zijn bed niet heeft verschoond....geen roze ballonnetjes op zijn verjaardag.
Is toch zijn keus....nooit zou hij bij het groepje willen horen van Jordy......hij had liever David en David en milena en Sharice.....en natuurlijk het dubbelspel met Jane.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:49 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Echt niet? Hij kruipt bijna voor haar manquote:Op maandag 24 februari 2025 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien , ik zie het ook niet..
Dan zie jij het idd anders dan ik, ik zie heel wat anders gelukkig.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Echt niet? Hij kruipt bijna voor haar man
Wat dacht je van een Vanessa die met die echte gezette kok aan het koken was....quote:Op maandag 24 februari 2025 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was wel heel slecht gecast. Gooi er maar een paar figuren in zoals Tiny en Lou
quote:Op maandag 24 februari 2025 18:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Vanessa die met die echte gezette kok aan het koken was....
Ze staan nog op youtubequote:Op maandag 24 februari 2025 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was wel heel slecht gecast. Gooi er maar een paar figuren in zoals Tiny en Lau
Eens, denk alleen 1 probleem de meeste slimme volwassenen doen niet mee aan BBquote:Op maandag 24 februari 2025 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Gewoon volwassen mensen en niet allemaal van die wannabee youtubers die alleen maar denken aan het aantal volgers op Instagram
Dat snap ik dan ook wel weer. Als je ziet hoe het thuisfront het moet ontgelden dan haak je al af.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens, denk alleen 1 probleem de meeste slimme volwassenen doen niet mee aan BB
Volgens mij zit er niemand met die naam in het bb huisquote:Op maandag 24 februari 2025 18:05 schreef Silves het volgende:
Jij praat niet in je vlogs, ja dit moet ik mss ook gaan doen zegt de narcist pater zeurano.![]()
![]()
Neeeeeeeee niet doen, wil je nog wat volgers overhouden.
Dat vroeg ik mij dus ook af. Wel vreemd dat hij dat zo open op de streams zegt.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:11 schreef OmaJacky het volgende:
De TT.
Dat verhaal van Pootje.
David s heeft vantevoren al met BB besproken dat hij weg gaat opv degene die eruit gestemd werd.
Dus Pootje moet vantevoren al bij BB bekend maken dat hij dan weg wil. Als nu zowel Milena als Charice op de bank zitten en Milena wordt weg gestemd zal hij dan ook gaan? ( of gaat hij dat pas woensdag zeggen tegen die 2 als Milena haar target krijgt van Jordy en opgespeld door Matt.?)
Ik heb dat in de verste verte niet gezienquote:Op maandag 24 februari 2025 18:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan zie jij het idd anders dan ik, ik zie heel wat anders gelukkig.
Vanessa? die ken ik nietquote:Op maandag 24 februari 2025 18:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Vanessa die met die echte gezette kok aan het koken was....
nog geen reden om je dan precies hetzelfde te gaan gedragen, wat een idioot is hij tochquote:Op maandag 24 februari 2025 18:22 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy : wat ze mij vorige week heeft geflikt doe ik nu ook
Mag toch?quote:Op maandag 24 februari 2025 18:23 schreef OmaJacky het volgende:
Dus Milena heeft aan Matt gevraagd om Charice te redden.
owkeejquote:Op maandag 24 februari 2025 18:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nog geen reden om je dan precies hetzelfde te gaan gedragen, wat een idioot is hij toch
Maar hij zit verder nergens mee hoorquote:Op maandag 24 februari 2025 18:22 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy : wat ze mij vorige week heeft geflikt doe ik nu ook
En Mattie die doodgewoon blindelings volgt. Dat is toch een zeer verstandig persoon. Noch maar niet te spreken over de kloosterling.;quote:Op maandag 24 februari 2025 18:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nog geen reden om je dan precies hetzelfde te gaan gedragen, wat een idioot is hij toch
Snap het wel, ze heeft tegen hem gezegd hem niet erop te zetten.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar hij zit verder nergens mee hoor![]()
Milena kreeg de keus bij gelijke stand om 1 van de 2 van de bank te halen. Logisch toch dat je dat voor iemand doet met wie je het meest om gaat in dat huis.
Er is geen probleem. Dat hij haar erop wil is toch gewoon normaal en het spel. Het hele theater eromheen is niet nodig en neemt ie anderen altijd kwalijk.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Snap het wel, ze heeft tegen hem gezegd hem niet erop te zetten.
Mag toch dat hij haar erop wil? snap het probleem niet.
Aan jordy had ze gezegd je red toch wel mijn vriendin hequote:Op maandag 24 februari 2025 18:23 schreef OmaJacky het volgende:
Dus Milena heeft aan Matt gevraagd om Charice te redden.
Ja, maar dan is het toch ook logisch dat zij eigenlijk die vraag niet hoeft te stellen???? Of is ze dement aan het worden en is het vergeten aan wie ze het vraagt.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar hij zit verder nergens mee hoor![]()
Milena kreeg de keus bij gelijke stand om 1 van de 2 van de bank te halen. Logisch toch dat je dat voor iemand doet met wie je het meest om gaat in dat huis.
Vind het wel meevallen.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er is geen probleem. Dat hij haar erop wil is toch gewoon normaal en het spel. Het hele theater eromheen is niet nodig en neemt ie anderen altijd kwalijk.
Vind ik ook hoor gewoon degene eruit die volgens het publiek eruit gestemd is.....En Pootje kan vertrekken zonder zijn geld.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
BB gaat er nooit mee accoord wat pootje wil gaan doen. Dat is denk niets volgens contract en gaat de persoon die weg zou moeten er gewoon uit. Anders hadden ze Elsa ook wel kunnen laten blijven.
En een boete er boven opquote:Op maandag 24 februari 2025 18:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor gewoon degene eruit die volgens het publiek eruit gestemd is.....En Pootje kan vertrekken zonder zijn geld.
Is ook wel apart.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
BB gaat er nooit mee accoord wat pootje wil gaan doen. Dat is denk niets volgens contract en gaat de persoon die weg zou moeten er gewoon uit. Anders hadden ze Elsa ook wel kunnen laten blijven.
Ook heeft hij het excuus al gebruikt voor zijn kindje om daar mee op vakantie te gaanquote:Op maandag 24 februari 2025 18:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is ook wel apart.
Vorige week wilde hij weg.. daarna weer niet " want wilde alleen weten hoe hij ervoor staat'
wil een vrijstelling
en nu opeens weer weg las ik hier net terug
ja.. en daarna was het : nee wil gewoon weten hoe ik ervoor sta in de buitenwereld.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook heeft hij het excuus al gebruikt voor zijn kindje om daar mee op vakantie te gaan
Ze liep al te klagen dat het veel te weinig was en dat ze hooguit drie bitterballen de man haddenquote:Op maandag 24 februari 2025 18:39 schreef Kissingbird het volgende:
vrijdag bij de live show frituur dings zegt jolien
15 min live show![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 18:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze liep al te klagen dat het veel te weinig was en dat ze hooguit drie bitterballen de man hadden
Mattie wilde eerder meedoen met kaarten maar toen hadden zij gezegd : "nee we spelen alleen met ons groepje"quote:Op maandag 24 februari 2025 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
waaat waaar ging dit over????
wordt opeens het beeld geschakeld
Milena zei tegen Pootje iets over iemand die nog steeds gekwetst is over / van? buiten nog..
Mattiequote:Op maandag 24 februari 2025 18:47 schreef Flory- het volgende:
Die jongen laat alles liggen en aan het einde trekt hij,pas door.
Over wie gaat dit?
quote:Op maandag 24 februari 2025 18:50 schreef Kissingbird het volgende:
Mathie: jane wil je wat weten , geheim.. mag je tegen niemand zeggen.
Hij zegt haar dat kallabokah of zoiets.. hou je bek is.
Kunnen er drie zijn Axel Matti en Pootjequote:Op maandag 24 februari 2025 18:47 schreef Flory- het volgende:
Die jongen laat alles liggen en aan het einde trekt hij pas door.
Over wie gaat dit?
Elsa 2.0 grapjesquote:Op maandag 24 februari 2025 18:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mattie wilde eerder meedoen met kaarten maar toen hadden zij gezegd : "nee we spelen alleen met ons groepje"
Vertelde Mattie net buiten an jordy. En Milena heeft door dat Mattie zich daar wat gekwetst over voelt. Weer een misbegrepen grapje
Heb het opgezocht, het is cala a bocaquote:Op maandag 24 februari 2025 18:50 schreef Kissingbird het volgende:
Mathie: jane wil je wat weten , geheim.. mag je tegen niemand zeggen.
Hij zegt haar dat kallabokah of zoiets.. hou je bek is.
Op dit moment is hij dat toch ook met 5 GCquote:Op maandag 24 februari 2025 18:53 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Het is een bijeengeraapt stelletje nobody’s! En die malloot van een Jordy, denkt dat hij de man is daar met zijn 5 GC in zijn handen! Het is eigenlijk een komedie show ipv Bigbrother. Ik moet opeens zo hard erom lachen…🤣
SPOILER: ~45 min. geleden, leven daar buitenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Meen je niet? 🤣quote:Op maandag 24 februari 2025 18:54 schreef Visual het volgende:
[..]
Op dit moment is hij dat toch ook met 5 GC
Mooi shotquote:Op maandag 24 februari 2025 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
De rest buiten: "Holy shit! Holy shit!"
Ja, als dat zo is is dat wat BB wil. Hard gespeeld, risico genomen en dan verloren. Maar goed, uiteindelijk bepaald BB. We gaan het zien. Topspelquote:
Nou, dan hoop ik maar op de tuinset.....quote:Op maandag 24 februari 2025 19:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, als dat zo is is dat wat BB wil. Hard gespeeld, risico genomen en dan verloren. Maar goed, uiteindelijk bepaald BB.
de tuinset zat in de keuze die het publiek kon makenquote:Op maandag 24 februari 2025 19:01 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik maar op de tuinset.....
ja maar het kan.. daar ging het me omquote:
ach het is als draaien aan een rad van fortuinquote:Op maandag 24 februari 2025 19:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja maar het kan.. daar ging het me om![]()
alles kan veranderen
quote:Op maandag 24 februari 2025 19:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt hier nog meer gestuurd dan door de knvb bij een gemiddelde wedstrijd 500m verderop
ik zoeken naar die 2quote:Op maandag 24 februari 2025 19:05 schreef KinKiJan het volgende:
Hahaha, die 2 zijn ook naar binnen gegaan
edit: grrr en weer naar buiten
Bamm jonguh, tand door zijn lipquote:Op maandag 24 februari 2025 19:05 schreef greysbones het volgende:
keanu staat te wiebelen op een vijversteen
oehhh i wishhh
ik dacht meer plonsquote:Op maandag 24 februari 2025 19:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bamm jonguh, tand door zijn lip
Ja, ik luisterde naar Mattheus en Jane buiten toen die schreeuwerd er weer bij kwam. Dus ik naar de andere stream waar we de keuken zagen, lopen die 2 daar ook de keuken binnenquote:
roep maar weer als er wel iets in zitquote:Op maandag 24 februari 2025 19:07 schreef Kissingbird het volgende:
attentie attentie
het hoofd van keanu is leeg
Ben blij dat het even leeg is. Hoop dat hij niet gaat zeurenquote:Op maandag 24 februari 2025 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
roep maar weer als er wel iets in zit
Kunnen we lang wachtenquote:Op maandag 24 februari 2025 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
roep maar weer als er wel iets in zit
ach jaquote:
dat bedacht ik gisteren ook al met dat mooie jasje wat ze aan had,ik kleed me echt wel om dan hahaquote:Op maandag 24 februari 2025 17:30 schreef Flory- het volgende:
Dat Jane kookt met die lichte kleren aan, geen vijf minuten zou dat hier schoon blijven
euhhhquote:Op maandag 24 februari 2025 19:09 schreef Kodiak100 het volgende:
vandaag was een schmink loze dag volgens Milena
We kunnen niet elke dag uitgedost zijn
ook voor jou geldtquote:
Dat vind ik oprecht ookquote:Op maandag 24 februari 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
Jane
dat weet ik oprecht niet
het is echt besmettelijk
dat oprecht
quote:Op maandag 24 februari 2025 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook voor jou geldt
meld maar als hij wakker en alert is
Zeggen alleen mensen die niet oprecht zijn, zoals een Jane in deze....quote:Op maandag 24 februari 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
Jane
dat weet ik oprecht niet
het is echt besmettelijk
dat oprecht
neenquote:Op maandag 24 februari 2025 19:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zeggen alleen mensen die niet oprecht zijn, zoals een Jane in deze....
Ze zei het idd, alleen dan dat Jane zelf zou moeten gaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:09 schreef happyme28 het volgende:
Volgens mij zei Jolien net letterlijk wat BB zei. Jane verschoot er van. Niemand zag het volgens mij.
Het was me oprecht nog niet opgevallen.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
neen
oprecht is het nieuwe stopwoord
Wat ik zeg, dat zeggen alleen mensen die zelf niet oprecht zijn.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
neen
oprecht is het nieuwe stopwoord
aaah ze halen het parade paardje van seizoen Kristoff vera dimi etc van stalquote:
Wat bedoel je?quote:Op maandag 24 februari 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah ze halen het parade paardje van seizoen Kristoff vera dimi etc van stal
keanu kan niks loslatenquote:Op maandag 24 februari 2025 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu kan het niet loslaten : Wat zou Jane moeten doen...
daar hebben ze heel veel lol mee gehadquote:
Vooral Keanu. Jordy: We zien het vanzelf.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat zou Jane moeten doen ?
Vragen Mattie, Keanu en Jordy zich af
okeeeeequote:Op maandag 24 februari 2025 19:17 schreef ledn81 het volgende:
29 februari is het caranaval bij Pootje in het dorp
quote:Op maandag 24 februari 2025 19:17 schreef engine het volgende:
pootje wanneer begint carnaval?
Erghens begom fasd fewfs dfaosdjfwe
Duidelijk
Dįt weet ik nog, vond ik ook, maar zulke details herinner ik echt nietquote:Op maandag 24 februari 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar hebben ze heel veel lol mee gehad
en was wel een van de betere seizoenen
ik heb allerlei nutteloze details in mijn hoofdquote:Op maandag 24 februari 2025 19:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dįt weet ik nog, vond ik ook, maar zulke details herinner ik echt niet
quote:Op maandag 24 februari 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb allerlei nutteloze details in mijn hoofd
Dit in tegenstelling tot Keanu, die niets in zijn hoofd heeftquote:Op maandag 24 februari 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb allerlei nutteloze details in mijn hoofd
Als... dan duurt het toch maar een uurtje of anderhalf.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:21 schreef Flory- het volgende:
Hoop niet dat ze weer gaan carnavallen ofzo daar
is dan toch maar een klein uurquote:Op maandag 24 februari 2025 19:21 schreef Flory- het volgende:
die denkt dat Jordy en matti elkaar wel even willen scherenquote:Op maandag 24 februari 2025 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot Keanu, dit niets in zijn hoofd heeft
quote:Op maandag 24 februari 2025 19:21 schreef Flory- het volgende:
quote:
quote:Op maandag 24 februari 2025 19:21 schreef Li0nHeart het volgende:
SL op 2 .. dus Axel zal zo wel geroepen worden.
Too muchquote:Op maandag 24 februari 2025 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is dan toch maar een klein uur
Hamsterenquote:
kids will be kidsquote:Op maandag 24 februari 2025 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Kiki is echt irritant. En Jordy ook. Laat Jane eens met rust.
In het noorden, ik woon in Groningen, kent men geen carnaval , zwolle/kampen is 50 min van hierquote:Op maandag 24 februari 2025 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Komt uit Kampen .. heel veel gereformeerder krijg je het niet...
Nee, dat valt aardig samen met de grens van het rooms-katholicisme.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
In het noorden, ik woon in Groningen, kent men geen carnaval , zwolle/kampen is 50 min van hier
kampen hebben ze net geen zwarte kousen meerquote:Op maandag 24 februari 2025 19:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
In het noorden, ik woon in Groningen, kent men geen carnaval , zwolle/kampen is 50 min van hier
voor iemand die het spel speeltquote:Op maandag 24 februari 2025 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy gaat zich weer verder verlullen.
Hij vertelt wat hij kan zonder te zeggen wat het is.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy gaat zich weer verder verlullen.
hij zei 4 ipv 5quote:Op maandag 24 februari 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor iemand die het spel speelt
heeft hij dit onderdeel niet onder de knie
anders moet hij afwassenquote:Op maandag 24 februari 2025 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, Axel blijgt wel even weg ... niet zo'n makkelijke keus?
jordy bedoel je?quote:Op maandag 24 februari 2025 19:29 schreef Flory- het volgende:
Je zal constant zoveel aandacht nodig hebben
Voor de spiegelquote:Op maandag 24 februari 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
jordy bedoel je?
ik denk dat hij het in zijn eentje ook doet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |