Dan doen ze toch al. Ze hebben lak aan ZC.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als BB dit toelaat is het hek van de dam , dan bepalen hun de regels ipv BB
idd laat ze dan maar samen gaan amaiquote:Op maandag 24 februari 2025 17:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat zou idd wel heel raar zijn als dat wordt toegelatenquote:Op maandag 24 februari 2025 17:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dan stap je nu stand te pede de poort uit!quote:Op maandag 24 februari 2025 17:04 schreef ledn81 het volgende:
Pootje heeft geen goesting meer.. zegt hij idd..
ben het nu aan het opnemen.. wat een watje
Eensquote:Op maandag 24 februari 2025 17:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan stap je nu stand te pede de poort uit!
Dus dat!quote:Op maandag 24 februari 2025 17:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan stap je nu stand te pede de poort uit!
Gewoon volgende keer met 20 man beginnen. Dan heb je spelingquote:Op maandag 24 februari 2025 17:05 schreef Paul het volgende:
vraag me af of er nog nieuw seizoen komt, dit seizoen loopt iedereen weg of dreigt met weglopen
het valt me steeds meer op dat zijn ogen heel dicht bij elkaar staanquote:
1x kan dat nog als twist, 2x eigenlijk al niet meer maar een derde keer is echt not done.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:06 schreef Paul het volgende:
als pootje weg gaat als sharice wegmoet bij live, moet BB ze samen laten gaan, anders gaat bewoners dit steeds als trucje gebruiken
Ik vind het een mooie knul om te zien. Maar zo inhoudsloos als die David S. Mooi pakketje, waardeloze inhoud.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
het valt me steeds meer op dat zijn ogen heel dicht bij elkaar staan![]()
Niet dat dit ergens belangrijk voor is, maar het valt me op
Dat lijkt me inderdaad ook beter. Dan heb je ook geen info van buiten af. En de eerste weken ook niemand laten wegsturen, zodat wij ook de bewoners beter kunnen leren kennen.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer met 20 man beginnen. Dan heb je speling
Ze kunnen al amper 10 normale kandidaten vinden, laat staan 20quote:Op maandag 24 februari 2025 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer met 20 man beginnen. Dan heb je speling
Maar wel allemaal met een naambordje op lopen. Ik ben zo ontzettend slecht in namen onthoudenquote:Op maandag 24 februari 2025 17:08 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad ook beter. Dan heb je ook geen info van buiten af. En de eerste weken ook niemand laten wegsturen, zodat wij ook de bewoners beter kunnen leren kennen.
ik vind het steeds minder een mooie knul worden, ogen staan dicht bij elkaar, rare puntoortjes en het is ook maar een heel klein iel mannetjequote:Op maandag 24 februari 2025 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie knul om te zien. Maar zo inhoudsloos als die David S. Mooi pakketje, waardeloze inhoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |