met de monotome stem erbij van keanuquote:Op maandag 24 februari 2025 15:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Klef Sharice en Bef Milena liggen weer op elkaar
hopelijk bezig met de strategie voor deze week bespreken qua het nominerenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Niet normaalquote:Op maandag 24 februari 2025 15:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Dan vond ik Ashley nog beter te pruimenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:40 schreef ledn81 het volgende:
Lijkt wel weer wat op vorig seizoen dit jaar qua dit gedoetje.
Ashley is vervangen door iemand uit Kampen die te makkelijk en teveel voor het zeggen heeft/in de schoot krijgt geworpen en een clubje om zich heen verzameld en daar leuke toneelstukjes mee maakt![]()
De generaal is vervangen door de voorzitter van het kartel
Ik denk ook niet dat je champignons luchtdicht in een pot moet bewaren.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:38 schreef Verity het volgende:
Ze hebben dit jaar wel veel gedoe met het eten dat steeds niet goed meer is.
ja ik bedoel Jolien heeft heel wat weg van Karen van vorig jaar, zelfde saaie mutsquote:Op maandag 24 februari 2025 15:40 schreef ledn81 het volgende:
Ashley is vervangen door iemand uit Kampen die te makkelijk en teveel voor het zeggen heeft/in de schoot krijgt geworpen en een clubje om zich heen verzameld en daar leuke toneelstukjes mee maakt![]()
ooh maai kot... hij heeft nieuwe tekst die op repeat staat?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu wil ook zijn valentijnskaarten
Die 2 kan je totaal niet vergelijken vind ikquote:Op maandag 24 februari 2025 15:40 schreef ledn81 het volgende:
Als ik Sharice was zou ik me ook echt genaaid voelen als ik mijn GC van ¤3.000 nu opeens niet zou mogen inzetten.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:40 schreef ledn81 het volgende:
Het zijn dezelfde 'domme' / neppe toneelstukjes voor de cameraquote:Op maandag 24 februari 2025 15:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die 2 kan je totaal niet vergelijken vind ik
Klopt ook voor geen meter. Dit is gewoon bescherming voor Jordyquote:Op maandag 24 februari 2025 15:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als ik Sharice was zou ik me ook echt genaaid voelen als ik mijn GC van ¤3.000 nu opeens niet zou mogen inzetten.
Dat gekras haalt niks uit en HG doet ook niet wat ie belooft.quote:
Die viel me ook op inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:37 schreef Luna68 het volgende:
Jordy zegt net ik kan alleen nog op de bank komen als er direct een nominatiepin komt en geen target. En nog zegt Mattie niet dat hij hem er dan met zijn GC af kan halen. Van je ‘vrienden’ moet je het hebben
of een gamechanger die echt superdupergeweldig is en waar die van Jordy weer niet voor geldenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:46 schreef Luna68 het volgende:
Die komt met een vrijstelling terug zeker
Het is een laffe speler, jammer dat Jordy die best scherp kan zijn dat niet ziet. Vlgs mij weet hij welke GC Mattie heeftquote:Op maandag 24 februari 2025 15:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die viel me ook op inderdaad.
Mattie speelt een heel gehaaid spel hoor,is goed met iedereen. Slipt zo overal tussendoor.
Ik hoop met een nominatiepin die ze bij Jordy oppriktquote:Op maandag 24 februari 2025 15:46 schreef Luna68 het volgende:
Die komt met een vrijstelling terug zeker
Wat liep Jordy nou weer te stoken? Het ging weer over Jane en Axel in ieder geval. What elsequote:
Dat ging over Sharice en was geen stokenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat liep Jordy nou weer te stoken? Het ging weer over Jane en Axel in ieder geval. What else
Ik dacht dat ik Jolien iets hoorde zeggen over dat Axel de hele tijd loopt te roepen dat hij gaat strijden. Mss denken ze dat Jane al iets heeft verteldquote:Op maandag 24 februari 2025 15:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat liep Jordy nou weer te stoken? Het ging weer over Jane en Axel in ieder geval. What else
Ijs is een nieuwe nickname voor iemand, zoals rice er een voor Charice is. Ik weet alleen niet meer voor wie. Het kartel ( zonder Jane) hadden het er vanmorgen over.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft zin in een grote bak met ijs 3 smaken
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat ging over Sharice en was geen stoken
Er was gehoord dat Sharice had gezegd dat ze maar alvast haar (exit)outfit voor vrijdag ging uitzoeken (begreep ik).quote:Op maandag 24 februari 2025 15:52 schreef mazaru het volgende:
[..]Ahh oke, dan ga ik weer terug naar mijn koffie
Ik dacht ook de namen van Axel en Jane te horen. Maar dat gefluister is lastig te verstaanquote:Op maandag 24 februari 2025 15:51 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Jolien iets hoorde zeggen over dat Axel de hele tijd loopt te roepen dat hij gaat strijden. Mss denken ze dat Jane al iets heeft verteld
Dat zou zo onterecht zijn. Dat zij er zo slecht opstaat komt grotendeels door Milena die zich overal weer inlikt.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er was gehoord dat Sharice had gezegd dat ze maar alvast haar (exit)outfit voor vrijdag ging uitzoeken (begreep ik).
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou zo onterecht zijn. Dat zij er zo slecht opstaat komt grotendeels door Milena die zich overal weer inlikt.
En die hebben vast ook heel.de tijd zin om een spel te spelen (en dan hoop ik dat als je wilt spelen ze ook echt zin erin hebben en het doenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:55 schreef OmaJacky het volgende:
Keanu is net zoals mijn kleinzoon van 5 , die wil alles wat mijn andere kleinkids van 7 ,10 en 11 jaar hebben of doen.
Ik hoor Keanu alleen maar zeggen , dat wil ik ook.
Sharice probeert Milena te bespelen/domineren, maar Milena heeft daar geen boodschap aan en doet precies wat haar zelf het beste uitkomt. En gooit ook iedereen onder de bus als het haar uitkomt. Dat zal Milena uiteindelijk ook met Sharice doen.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou zo onterecht zijn. Dat zij er zo slecht opstaat komt grotendeels door Milena die zich overal weer inlikt.
Wel graag nadat milena of Sharice of beiden er al uit zijnquote:Op maandag 24 februari 2025 15:58 schreef czvt het volgende:
Jesus (Jordy) en zijn apostelen (Mattie, Jolien) zijn goed bezig. Hoe hoger de ladder hoe dieper de val.
ja misschien zelfs téquote:Op maandag 24 februari 2025 15:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy weer overmoedig gedragen, denkt mastermind te zijn
De Mafklapperquote:Op maandag 24 februari 2025 16:00 schreef ledn81 het volgende:
Mileen en Sharice mogen niet fluisteren in gezelschap van Jordy
Jordy is de halve middag iedereen in de woonkamer aan het bijfluisteren over zijn nieuwste briljante idee![]()
[ afbeelding ]
Dus toch over Jane en Axelquote:Op maandag 24 februari 2025 15:55 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy tegen Keanu en Jolien: "Het gaat sowieso gebeuren, dat Axel of Jane ernaast komt te staan. Als Axel er geen heeft, komt Jane ernaast, als Axel er wel een heeft, s het Axel misschien Axel. Dus, voila, dus het kan niet anders dan dat en van beiden erop komt te staan. Want ik heb al gezegd, dat als ik geen target krijg deze week, ga ik hem bij jou [Jolien] weg halen. Dus, voila, en stel dat hij er wel een heeft, kan ie niet op hem gaan is de bank bekend."
Oh ja, Sharice gaat niet vrijuit, maar als ze een ander maatje had gekozen in dat huis dan was het een hele andere meid geweest. Zoals ze binnenkwam vond ik haar echt heel sympathiek.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sharice probeert Milena te bespelen/domineren, maar Milena heeft daar geen boodschap aan en doet precies wat haar zelf het beste uitkomt. En gooit ook iedereen onder de bus als het haar uitkomt. Dat zal Milena uiteindelijk ook met Sharice doen.
Maar Sharice laat zich ook weer opjutten door Milena, die Sharice overal voor laat opdraaien. Het is een giftige combi dit twee.
Niet leuk voor Jordy als zijn hele plannetje in duigen valt, wél leuk voor onsquote:Op maandag 24 februari 2025 16:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja misschien zelfs té![]()
Het is pas maandag, misschien komen er nog wel meer van die nieuwe gamechangers in het spel, alles kan nog veranderen
Dat ligt eraan Jane zelf heeft ook nog een target, een ze kan dan alleen zichzelf redden door op Axel te gaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:04 schreef Luna68 het volgende:
Ik snap niet waarom Jane perse op Axel moet stemmen. Als de twins, Jane en Axel een targetpin hebben dan hoef je toch maar op 1 of 2 personen te stemmen en kan ze op de twins gaan??
Hij probeert een wig te drijven tussen Axel en Jane zodat Axel weer alleen komt te staan en weer de pispaal kan worden voor hem en zijn meelopertjesquote:Op maandag 24 februari 2025 16:04 schreef Luna68 het volgende:
Ik snap niet waarom Jane perse op Axel moet stemmen. Als de twins, Jane en Axel een targetpin hebben dan hoef je toch maar op 1 of 2 personen te stemmen en kan ze op de twins gaan??
Het ging erover, dat hij Jane wel wil redden maar eerst Jolien wil redden. En dat Jane of Axel wel naast Sharice en Milena als ze 3 namen moeten noemen.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht ook de namen van Axel en Jane te horen. Maar dat gefluister is lastig te verstaan
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Charice een peren/appelmoes ging maken voor bij het stoofvlees maar ik zie geen stoofvlees.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat is Sharice eigenlijk aan het doen, met al die peren en appels?
Gisteren een heel leuk gesprek gezien tussen Sharice en Mattiequote:Op maandag 24 februari 2025 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja, Sharice gaat niet vrijuit, maar als ze een ander maatje had gekozen in dat huis dan was het een hele andere meid geweest. Zoals ze binnenkwam vond ik haar echt heel sympathiek.
Stoofvlees doen ze pas donderdag geloof ikquote:Op maandag 24 februari 2025 16:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Charice een peren/appelmoes te maken voor bij het stoofvlees maar ik zie geen stoofvlees.
Ik geloof er helemaal niets van dat hij het beste met Jane voorheeftquote:Op maandag 24 februari 2025 16:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het ging erover, dat hij Jane wel wil redden maar eerst Jolien wil redden. En dat Jane of Axel wel naast Sharice en Milena als ze 3 namen moeten noemen.
vergelijken?quote:Op maandag 24 februari 2025 16:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Eens, alleen denk ik dat Sharice alleen ook wel wat evils in zich heeft. Ze schoof ook alles in Axel zijn schoenen en vertelde dat aan iedereen toen ze net binnen waren. Ze is mede ‘schuldig’ dat Axel afgezonderd werd in de groep.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja, Sharice gaat niet vrijuit, maar als ze een ander maatje had gekozen in dat huis dan was het een hele andere meid geweest. Zoals ze binnenkwam vond ik haar echt heel sympathiek.
Kan goed maar niet meer via de kluis. Jordy had BB gevraagd of er nog GC te koop gingen komen in de kluis deze week. BB had gezegd van niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja misschien zelfs té![]()
Het is pas maandag, misschien komen er nog wel meer van die nieuwe gamechangers in het spel, alles kan nog veranderen
Dat precies.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij probeert een wig te drijven tussen Axel en Jane zodat Axel weer alleen komt te staan en weer de pispaal kan worden voor hem en zijn meelopertjes
quote:Op maandag 24 februari 2025 16:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sharice probeert Milena te bespelen/domineren, maar Milena heeft daar geen boodschap aan en doet precies wat haar zelf het beste uitkomt. En gooit ook iedereen onder de bus als het haar uitkomt. Dat zal Milena uiteindelijk ook met Sharice doen.
Maar Sharice laat zich ook weer opjutten door Milena, die Sharice overal voor laat opdraaien. Het is een giftige combi dit twee.
Beter dan de hele tijd mee fietsen achter de bedenker van dit complot, te makkelijk een ander alles laten bedenken, en er van profiteren, was toch pater zeur die Jordie naar huis wilde en zo ook alec ...quote:Op maandag 24 februari 2025 16:04 schreef Rhosyn het volgende:
Aan die hoofden van Jolien en Keanu te zien vinden zij ook dat Jordy een mafklapper is en worden zij heel moe van zijn eindeloos gelul over hetzelfde. = hoe kan ik mijn tegenstanders het hardste naaien
Die had ze ook: Elsa en ook Wicky. Ze heeft zichzelf door Milena laten meeslepen...quote:Op maandag 24 februari 2025 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Peertjes voor bij stoofvlees, dus gekookte peertjesquote:Op maandag 24 februari 2025 16:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Jaaaaaquote:Op maandag 24 februari 2025 16:09 schreef kater1 het volgende:
Jaaaaah heb na een halve dag weer streams!!! Kom ik meteen in eten klaarmaak sessie en hangende mensen op de bank. Alsof ik nooit ben weggeweest.
Ze hoeft hem niets te zeggen en hem ook niet te naaien. Axel is niet de target.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:01 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Heeft Jane het al gezegd aan Axel of gaat ze Jordi’s spel meespelen en haar maatje naaien om zo de finale te halen? Wat denken jullie?
Ik blijf echt geloven dat ze knetterverliefd is op Milena.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die had ze ook: Elsa en ook Wicky. Ze heeft zichzelf door Milena laten meeslepen...
Hoe bedoel je ?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
En die hebben vast ook heel.de tijd zin om een spel te spelen (en dan hoop ik dat als je wilt spelen ze ook echt zin erin hebben en het doen)
Dat, en hij vindt het denk ik ook wel lekker om een beetje de baas te spelen over Janequote:Op maandag 24 februari 2025 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij probeert een wig te drijven tussen Axel en Jane zodat Axel weer alleen komt te staan en weer de pispaal kan worden voor hem en zijn meelopertjes
quote:Op maandag 24 februari 2025 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
Lult jordy nu van ik had ze niet hoeven kopen
Jarenlang extreem onzeker over jezelf zijn, vooral door zijn gewicht. Zijn veel mensen in de wereld die daar last van hebben, is niets verkeerds aan. Wel erg vervelend voor hun.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:09 schreef czvt het volgende:
Jordy heeft in de buitenwereld geen vrienden zei hij meermaals. Hoe zou dat komen?
Dat verstond ik ookquote:Op maandag 24 februari 2025 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
Lult jordy nu van ik had ze niet hoeven kopen
Echt he? Net ook in die kamer 'Axel mag dit niet weten. Jij mag het niet tegen hem zeggen.... voor je eigen bestwil!'quote:Op maandag 24 februari 2025 16:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat, en hij vindt het denk ik ook wel lekker om een beetje de baas te spelen over Jane
quote:Op maandag 24 februari 2025 16:13 schreef DGK-Eric het volgende:
Blijft vrijgestelde Pootje nu tot de liveshow van vrijdag op z'n nest liggen met het zijn neus in het stukje stof van zijn vrouwke?
Jane snapt dat het kartel sterk is en knettergek en zij het zwakste lid daarvan is.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:15 schreef DGK-Eric het volgende:
Jane lijkt een beetje in gewetensnood.
Ze moet zich niet laten afpersen. Gewoon haar maatje trouw blijvenquote:Op maandag 24 februari 2025 16:15 schreef DGK-Eric het volgende:
Jane lijkt een beetje in gewetensnood.
Mattie is de puppet van Jordy (freeloader).quote:Op maandag 24 februari 2025 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
valt matthie op dat jane stiller is dan normaal.. hij vraagt wat er is
deur gaat dicht
hij wil weten wat er is
Wat heeft hij gedaan dan waar dat uit blijkt? Serieus, hij heeft wel gezegd dat hij haar niet vertrouwd, maar heeft nog niet op haar gestemd, haar wel gered en betrokken hij de dingen waar hij zelf aan denktquote:Op maandag 24 februari 2025 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niets van dat hij het beste met Jane voorheeft
jane is ook onbetrouwbaarquote:Op maandag 24 februari 2025 16:18 schreef mazaru het volgende:
Oh Jane, kijk toch uit voor deze gast! Die is net zo onbetrouwbaar als Jordy, zo niet erger
[ afbeelding ]
Jordy is niet onbetrouwbaar. Jordy heeft toch nu toe altijd gedaan wat hij heeft gezegd.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:18 schreef mazaru het volgende:
Oh Jane, kijk toch uit voor deze gast! Die is net zo onbetrouwbaar als Jordy, zo niet erger
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2025 16:13 schreef DGK-Eric het volgende:
Blijft vrijgestelde Pootje nu tot de liveshow van vrijdag op z'n nest liggen met zijn neus in het stukje stof van zijn vrouwke?
Eens, maar ze wil zichzelf natuurlijk ook niet buiten de groep plaatsen. Wat ook wel begrijpelijk is.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze moet zich niet laten afpersen. Gewoon haar maatje trouw blijven
Oké.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat Keanu altijd zin heeft om te spelen, maar op het moment zelf nooit.
Dat is wat mij ook dwars zit. Jane werd uitgekotst door de groep omdat zij te eerlijk was over hoe buiten aankeek naar jeffrey en Jolien.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:19 schreef marky het volgende:
Jane is zelf meteen op Axel gedoken. Axel is niet naar haar toe te komen.
Jane zelf is zelf ook niet altijd betrouwbaar geweest. Zou vorige week mee gaan op Jordy, maar toch op Pootje gestemd. Al is het onderdeel van het spel, ze speelt ook de info door aan Axel.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:18 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een groe vrienden.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:09 schreef czvt het volgende:
Jordy heeft in de buitenwereld geen vrienden zei hij meermaals. Hoe zou dat komen?
Dat heeft ze toch ook gelijk aan axel uitgelegd en die begreep het.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Jane zelf is zelf ook niet altijd betrouwbaar geweest. Zou vorige week mee gaan op Jordy, maar toch op Pootje gestemd. Al is het onderdeel van het spel, ze speelt ook de info door aan Axel.
Er zijn maar weinig mensen in BB betrouwbaar, maar dat hoort erbij.
Zij hebben een afspraak samen naar de finale te gaan. Als zij dat niet meer wil moet ze dat tegen Axel zeggen.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:26 schreef Flow3r het volgende:
Jane is Axel niks verplicht, ze moet doen wat ze moet om in de finale te komen
Ze wil bij het "groepje"horen als dubbelspel en denk dat ze dat ook wel zien. Is een soort testquote:Op maandag 24 februari 2025 16:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is wat mij ook dwars zit. Jane werd uitgekotst door de groep omdat zij te eerlijk was over hoe buiten aankeek naar jeffrey en Jolien.
Ze kon toen niet anders dan met Axel samen gaan want hij had ook problemen met Jordy en Niels en dat hij ziek werd. Stond daardoor buiten de groep.
Het was ook Jane haar idee om samen te gaan spioneren ieder bij een andere groep omdat Jane bij Mattheus in de buurt wilde blijven ( want vriend van haar vriendin)
Wat nu gebeurd is dat Mattheus en Keanu en Jordy en Jolien Jane opzetten tegen Axel. Al een paar weken eigenlijk.
Maar ik snap haar probleem nu niet. Ze hoeft niet op Axel te stemmen en hij heeft niet eens een target. Ze hoeft zich pas zorgen te maken als Milena een vrijstelling of target uit een spel krijgt en dan nog kan ze ook nog op een ander stemmen lijkt mij.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
De kans is groot dat Jordy aan Axel een target gaat gevenquote:Op maandag 24 februari 2025 16:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar ik snap haar probleem nu niet. Ze hoeft niet op Axel te stemmen en hij heeft niet eens een target. Ze hoeft zich pas zorgen te maken als Milena een vrijstelling of target uit een spel krijgt en dan nog kan ze ook nog op een ander stemmen lijkt mij.
Sorry, ik snap hem even niet.
Niet meer aan Milenaquote:Op maandag 24 februari 2025 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De kans is groot dat Jordy aan Axel een target gaat geven
quote:Op maandag 24 februari 2025 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane komt binnen.
Milena : We zijn gewoon aan het babbelen over koetjes en kalfjes .... dan zou ik eerst die creme doen en dan...
Ja. Die van Jolien.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy is geobsedeerd van Axelquote:Op maandag 24 februari 2025 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook denken, maar volgens mij denkt Jordy anders.
Hij heeft bedacht dat hij geen spel meer gaat spelen en nu mag Keanu het volgende spel spelen.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:31 schreef mazaru het volgende:
Jordy zegt dat hij geen target gaat krijgen. BB heeft hem flink gerustgesteld zo te horen.
quote:Op maandag 24 februari 2025 16:35 schreef Rhosyn het volgende:
Oh ja gaan ze bidden en Jolien daarna ook een kruis slaan. (club kartel)
Er is daar een naam voor, maar ik zwijg maar.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
en kickt enorm op het "belangrijk zijn"
Dat gaat niet, hij heeft 2 verschillende GC'squote:Op maandag 24 februari 2025 16:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Die van Jolien.
Voorlopig doet hij ff niks want hij wil nog ff genieten van de macht..
Hij kan zich wel verstoppen, maar als er iemand een nominatiepin mag opprikken bij een ander dan is hij niet veilig als het niet 1 van zijn slaafjes is.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij heeft bedacht dat hij geen spel meer gaat spelen en nu mag Keanu het volgende spel spelen.
En geen telefoon meer opnemen enz.![]()
Alle risioc's vermijden dat hij zelf een target kan oplopen.
Genieten van het spel.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is daar een naam voor, maar ik zwijg maar.
Volgens mij is het plan om de target van Matti aan Milena te geven. De andere GC is een target eraf halen. Dus alleen als Milena niet kan (al target of vrijstelling) dan Axel want geen andere keuze.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft heel veel risico genomen.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij heeft bedacht dat hij geen spel meer gaat spelen en nu mag Keanu het volgende spel spelen.
En geen telefoon meer opnemen enz.![]()
Alle risioc's vermijden dat hij zelf een target kan oplopen.
het is inmiddels wel heel erg lagere schoolniveau aan het wordenquote:Op maandag 24 februari 2025 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Rijstkartel is out, want heeft Matt verteld aan Milena in de sauna.
Nieuwe naam is ijs, en er zijn 3 smaken...
We weten van Jordy dat hij erg uitbundig is, of dat nou om negatieve of positieve dingen gaat.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
Jordy heeft gewoon een egoboost gekregen omdat hij vrijdag als 1e is genoemd en van zijn valentijnspost, dus de Fame is een beetje naar zijn hoofd gestegen. Hij denk volgens mij dat hij na BB een hele nieuwe carrière kan beginnen in de media.
Ieder gesprek van Axel met Jane gaat om Jordyquote:Op maandag 24 februari 2025 16:40 schreef Verity het volgende:
[..]
Vind dat wel mee vallen, zijn focus ligt echt op Sharice, Milena en Pootje
Vast niet. DIe liggen vaak tussen de Valentijnskaartenquote:Op maandag 24 februari 2025 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze horen iets op het dak .. zijn bang dat het ratten zijn
Ondanks dat het misschien haar kop kost.....????quote:Op maandag 24 februari 2025 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hij wil de target van Matt aan Milena doenquote:Op maandag 24 februari 2025 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
die ligt al een tijdje op de grond idd.. moest weer met versterkers in de weer om te horen wat ze te zeggen hadquote:Op maandag 24 februari 2025 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena mag weer kletsen zonder microfoon.. of afgedekte microfoon.
Dat zat er ook dik in. Hij is al zo vol van zichzelf, dat hij als eerste werd vrijgesproken was voor hem de bevestiging dat hij de populairste in het huis was. Dat heeft hij trouwens ook hardop gezegdquote:Op maandag 24 februari 2025 16:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
Jordy heeft gewoon een egoboost gekregen omdat hij vrijdag als 1e is genoemd en van zijn valentijnspost, dus de Fame is een beetje naar zijn hoofd gestegen. Hij denk volgens mij dat hij na BB een hele nieuwe carrière kan beginnen in de media.
Milena zei: Ik wil iets zeggen, maar kan pas als er geen camera's meer zijn.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena mag weer kletsen zonder microfoon.. of afgedekte microfoon.
Nee dat denkt hij niet. Hij had het van de week nog over om gewoon weer aan het werk te gaan. Hij weet heel goed van vorige seizoenen dat niemand daarvan echt kan leven van BB.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2025 16:47 schreef ledn81 het volgende:
Pootje kan ook met koekjes in de mond praten![]()
Eigenlijk veranderd dat niet veel aan zijn verstaanbaarheid
Ja klopt, was gister ook zo..Hij is zo benieuwd wat het hem allemaal gaat brengen, zei zelfs dat hij bang was om naar huis te gaan, voor wat er allemaal zougaan gebeuren..quote:Op maandag 24 februari 2025 16:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ze kunnen net zo goed Chinees spreken, dat versta ik net zo goedquote:Op maandag 24 februari 2025 16:47 schreef ledn81 het volgende:
Ik vluchtte ook al weg van die andere stream, maar kwam dat gesmak tegen.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:47 schreef ledn81 het volgende:
Ik mag hopen dat dat niet toegestaan wordt .. is zo'n spelbederfquote:Op maandag 24 februari 2025 16:48 schreef Verity het volgende:
Sharice: Die gaan zot he, als ik op de lijst sta en Pootje gaat in mijn plek.
Dus Pootje pakt de vrijstelling, gaat alsnog naar huis, omdat Sharice en Milena op de bank komen?!
Ja en ik denk dat hij wel moet oppassen. Hij stond vrijdag wel bovenaan qua stemmen, maat dat komt volgens mij meer omdat hij Charice op d'r plek heeft gezet.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jordy is erg irritant op het moment
Pootje de aanstaande weer op nieuwe papa komt uitgerust van een langverdiende vakantie om de taak te delen met zijn hoogzwangere vrouw........quote:
Wie is team terror?quote:Op maandag 24 februari 2025 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
gametalk met team terror in de suite.
Voor geen meter. Hij liegt keer op keer.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:21 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy is niet onbetrouwbaar. Jordy heeft toch nu toe altijd gedaan wat hij heeft gezegd.
En dat deed hij alleen maar omdat Sharice al op de grond lag na de discussie aan tafel met Jane. Als dat niet was gebeurd dan had hij gewoon zijn mond gehouden. Hij durft alleen als iemand al gevloerd is.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat hij wel moet oppassen. Hij stond vrijdag wel bovenaan qua stemmen, maat dat komt volgens mij meer omdat hij Charice op d'r plek heeft gezet.
Ik denk dat de kijkers hoe hij nu is niet zo leuk vinden.
O ja die naam hadden ze zichzelf gegeven BB begon daar over tijdens de live of niet?quote:Op maandag 24 februari 2025 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De terror twins met de uitbreiding erbij, dat is Pootje.
Daarom moeten ze er samen op..Hij kan er maar eentje “redden”quote:Op maandag 24 februari 2025 16:48 schreef Verity het volgende:
Dus Pootje pakt de vrijstelling, gaat alsnog naar huis, omdat Sharice en Milena op de bank komen?!
Ja, ik geloof niet dat ze perse wouden dat dat algemeen bekend werdquote:Op maandag 24 februari 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die naam hadden ze zichzelf gegeven BB begon daar over tijdens de live of niet?
Ze bedoelt, als zij (of Milena) naar huis moet, en hij gaat in hun plaats.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Daarom moeten ze er samen op..Hij kan er maar eentje “redden”
Jane loopt nu in de tuin. Hard roepen!quote:Op maandag 24 februari 2025 16:52 schreef Kinga het volgende:
Ik stond net bij het huis.. niks bijzonders te zien..
Ik hoop ook dat ze dat niet toestaan. Pootje heeft het al zo vaak over gehad dat hij naar huis wilt, dat ik het hem zie doen ook nog.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat niet toegestaan wordt .. is zo'n spelbederf
Zo,n vreselijke vent met zijn volharden w.vlaams praten en zijn hoogzwangere vrouw en peuter in de steek te laten om daar de hele dag in bed te liggen, en die tijd dat Eva de hele dag op zijn schoot lag en hem kriebelde, zou als vrouw zo snel rennen, daarom was hij van slag,,eva weg..kots op die vent.quote:
Ja, dat lijkt me ook inderdaad. Vond het bij die lange David ook eigenlijk niet kunnen. Dat is niet BB als mensen zelf gaan bepalenquote:Op maandag 24 februari 2025 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop dat ze dan maar gewoon allebei laten gaan en de week daarna geen exit.
Oh het zou mooi zijn als hij óok naar huis moetquote:Op maandag 24 februari 2025 16:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zou mij inderdaad woest maken. Valsspelers.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:48 schreef Verity het volgende:
Dan is BB af, echt.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Zou mij inderdaad woest maken. Valsspelers.
Ik zie een hele leuke BB speler die alles uit het spel haalt alle risico's neemt.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat hij wel moet oppassen. Hij stond vrijdag wel bovenaan qua stemmen, maat dat komt volgens mij meer omdat hij Charice op d'r plek heeft gezet.
Ik denk dat de kijkers hoe hij nu is niet zo leuk vinden.
Het enige dat daartegen helpt is zorgen dat je genoeg bewoners in huis hebt om niet in problemen te komen als er een paar weglopen. Hou je er teveel over dan kun je altijd nog dubbele exits doen.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:48 schreef Verity het volgende:
Dan zal hij wel een David S doen. Degene die naar huis moet bekend en dan opstaan en zeggen dat hij gaat.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Kunnen ze toch niet blijven doen. Ook al vraagt hij het optijd aan dan nog drie dagen wachten voordat hij zijn koffer kan pakken. En niet zoals David wachten tot de naar huisganer bekent is......quote:Op maandag 24 februari 2025 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Zou mij inderdaad woest maken. Valsspelers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hadden ze dit jaar beter de Arena als huis kunnen huren.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het enige dat daartegen helpt is zorgen dat je genoeg bewoners in huis hebt om niet in problemen te komen als er een paar weglopen. Hou je er teveel over dan kun je altijd nog dubbele exits doen.
Ik heb dan liever nu een dubbele exit en volgende week niemand weg. Dat is eerlijker naar de deelnemers die daar wel willen zijnquote:Op maandag 24 februari 2025 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het enige dat daartegen helpt is zorgen dat je genoeg bewoners in huis hebt om niet in problemen te komen als er een paar weglopen. Hou je er teveel over dan kun je altijd nog dubbele exits doen.
OMGquote:Op maandag 24 februari 2025 17:00 schreef Verity het volgende:
Milena: Je zat aan mijn tepel
Sharice: Das nie
Milena: Jawel, je zat daar onder bij mijn tietekes.
Dan moet Sharice wel haar gamchanger en geld inleveren want dit is gewoon afgesproken werkquote:Op maandag 24 februari 2025 16:56 schreef Verity het volgende:
[..]
Dan zal hij wel een David S doen. Degene die naar huis moet bekend en dan opstaan en zeggen dat hij gaat.
Al hoop ik dat BB dit nog eens toe laat.
dat w vlaams praten vind ik ook erg inderdaad, persoonlijk kan ik niet echt kotsen op iemand voor een spelletje.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Zo,n vreselijke vent met zijn volharden w.vlaams praten en zijn hoogzwangere vrouw en peuter in de steek te laten om daar de hele dag in bed te liggen, en die tijd dat Eva de hele dag op zijn schoot lag en hem kriebelde, zou als vrouw zo snel rennen, daarom was hij van slag,,eva weg..kots op die vent.
Als BB dit toelaat is het hek van de dam , dan bepalen hun de regels ipv BBquote:
Dan doen ze toch al. Ze hebben lak aan ZC.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als BB dit toelaat is het hek van de dam , dan bepalen hun de regels ipv BB
idd laat ze dan maar samen gaan amaiquote:Op maandag 24 februari 2025 17:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat zou idd wel heel raar zijn als dat wordt toegelatenquote:Op maandag 24 februari 2025 17:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dan stap je nu stand te pede de poort uit!quote:Op maandag 24 februari 2025 17:04 schreef ledn81 het volgende:
Pootje heeft geen goesting meer.. zegt hij idd..
ben het nu aan het opnemen.. wat een watje
Eensquote:Op maandag 24 februari 2025 17:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan stap je nu stand te pede de poort uit!
Dus dat!quote:Op maandag 24 februari 2025 17:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan stap je nu stand te pede de poort uit!
Gewoon volgende keer met 20 man beginnen. Dan heb je spelingquote:Op maandag 24 februari 2025 17:05 schreef Paul het volgende:
vraag me af of er nog nieuw seizoen komt, dit seizoen loopt iedereen weg of dreigt met weglopen
het valt me steeds meer op dat zijn ogen heel dicht bij elkaar staanquote:
1x kan dat nog als twist, 2x eigenlijk al niet meer maar een derde keer is echt not done.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:06 schreef Paul het volgende:
als pootje weg gaat als sharice wegmoet bij live, moet BB ze samen laten gaan, anders gaat bewoners dit steeds als trucje gebruiken
Ik vind het een mooie knul om te zien. Maar zo inhoudsloos als die David S. Mooi pakketje, waardeloze inhoud.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
het valt me steeds meer op dat zijn ogen heel dicht bij elkaar staan![]()
Niet dat dit ergens belangrijk voor is, maar het valt me op
Dat lijkt me inderdaad ook beter. Dan heb je ook geen info van buiten af. En de eerste weken ook niemand laten wegsturen, zodat wij ook de bewoners beter kunnen leren kennen.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer met 20 man beginnen. Dan heb je speling
Ze kunnen al amper 10 normale kandidaten vinden, laat staan 20quote:Op maandag 24 februari 2025 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer met 20 man beginnen. Dan heb je speling
Maar wel allemaal met een naambordje op lopen. Ik ben zo ontzettend slecht in namen onthoudenquote:Op maandag 24 februari 2025 17:08 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad ook beter. Dan heb je ook geen info van buiten af. En de eerste weken ook niemand laten wegsturen, zodat wij ook de bewoners beter kunnen leren kennen.
ik vind het steeds minder een mooie knul worden, ogen staan dicht bij elkaar, rare puntoortjes en het is ook maar een heel klein iel mannetjequote:Op maandag 24 februari 2025 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie knul om te zien. Maar zo inhoudsloos als die David S. Mooi pakketje, waardeloze inhoud.
Het wordt tijd dat het BB format op de schop gaat, het is niet meer van deze tijd om met 15 man te starten.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:08 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad ook beter. Dan heb je ook geen info van buiten af. En de eerste weken ook niemand laten wegsturen, zodat wij ook de bewoners beter kunnen leren kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |