Ijs is een nieuwe nickname voor iemand, zoals rice er een voor Charice is. Ik weet alleen niet meer voor wie. Het kartel ( zonder Jane) hadden het er vanmorgen over.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft zin in een grote bak met ijs 3 smaken
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat ging over Sharice en was geen stoken
Er was gehoord dat Sharice had gezegd dat ze maar alvast haar (exit)outfit voor vrijdag ging uitzoeken (begreep ik).quote:Op maandag 24 februari 2025 15:52 schreef mazaru het volgende:
[..]Ahh oke, dan ga ik weer terug naar mijn koffie
Ik dacht ook de namen van Axel en Jane te horen. Maar dat gefluister is lastig te verstaanquote:Op maandag 24 februari 2025 15:51 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Jolien iets hoorde zeggen over dat Axel de hele tijd loopt te roepen dat hij gaat strijden. Mss denken ze dat Jane al iets heeft verteld
Dat zou zo onterecht zijn. Dat zij er zo slecht opstaat komt grotendeels door Milena die zich overal weer inlikt.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er was gehoord dat Sharice had gezegd dat ze maar alvast haar (exit)outfit voor vrijdag ging uitzoeken (begreep ik).
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou zo onterecht zijn. Dat zij er zo slecht opstaat komt grotendeels door Milena die zich overal weer inlikt.
En die hebben vast ook heel.de tijd zin om een spel te spelen (en dan hoop ik dat als je wilt spelen ze ook echt zin erin hebben en het doenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:55 schreef OmaJacky het volgende:
Keanu is net zoals mijn kleinzoon van 5 , die wil alles wat mijn andere kleinkids van 7 ,10 en 11 jaar hebben of doen.
Ik hoor Keanu alleen maar zeggen , dat wil ik ook.
Sharice probeert Milena te bespelen/domineren, maar Milena heeft daar geen boodschap aan en doet precies wat haar zelf het beste uitkomt. En gooit ook iedereen onder de bus als het haar uitkomt. Dat zal Milena uiteindelijk ook met Sharice doen.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou zo onterecht zijn. Dat zij er zo slecht opstaat komt grotendeels door Milena die zich overal weer inlikt.
Wel graag nadat milena of Sharice of beiden er al uit zijnquote:Op maandag 24 februari 2025 15:58 schreef czvt het volgende:
Jesus (Jordy) en zijn apostelen (Mattie, Jolien) zijn goed bezig. Hoe hoger de ladder hoe dieper de val.
ja misschien zelfs téquote:Op maandag 24 februari 2025 15:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy weer overmoedig gedragen, denkt mastermind te zijn
De Mafklapperquote:Op maandag 24 februari 2025 16:00 schreef ledn81 het volgende:
Mileen en Sharice mogen niet fluisteren in gezelschap van Jordy
Jordy is de halve middag iedereen in de woonkamer aan het bijfluisteren over zijn nieuwste briljante idee![]()
[ afbeelding ]
Dus toch over Jane en Axelquote:Op maandag 24 februari 2025 15:55 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy tegen Keanu en Jolien: "Het gaat sowieso gebeuren, dat Axel of Jane ernaast komt te staan. Als Axel er geen heeft, komt Jane ernaast, als Axel er wel een heeft, s het Axel misschien Axel. Dus, voila, dus het kan niet anders dan dat en van beiden erop komt te staan. Want ik heb al gezegd, dat als ik geen target krijg deze week, ga ik hem bij jou [Jolien] weg halen. Dus, voila, en stel dat hij er wel een heeft, kan ie niet op hem gaan is de bank bekend."
Oh ja, Sharice gaat niet vrijuit, maar als ze een ander maatje had gekozen in dat huis dan was het een hele andere meid geweest. Zoals ze binnenkwam vond ik haar echt heel sympathiek.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sharice probeert Milena te bespelen/domineren, maar Milena heeft daar geen boodschap aan en doet precies wat haar zelf het beste uitkomt. En gooit ook iedereen onder de bus als het haar uitkomt. Dat zal Milena uiteindelijk ook met Sharice doen.
Maar Sharice laat zich ook weer opjutten door Milena, die Sharice overal voor laat opdraaien. Het is een giftige combi dit twee.
Niet leuk voor Jordy als zijn hele plannetje in duigen valt, wél leuk voor onsquote:Op maandag 24 februari 2025 16:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja misschien zelfs té![]()
Het is pas maandag, misschien komen er nog wel meer van die nieuwe gamechangers in het spel, alles kan nog veranderen
Dat ligt eraan Jane zelf heeft ook nog een target, een ze kan dan alleen zichzelf redden door op Axel te gaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:04 schreef Luna68 het volgende:
Ik snap niet waarom Jane perse op Axel moet stemmen. Als de twins, Jane en Axel een targetpin hebben dan hoef je toch maar op 1 of 2 personen te stemmen en kan ze op de twins gaan??
Hij probeert een wig te drijven tussen Axel en Jane zodat Axel weer alleen komt te staan en weer de pispaal kan worden voor hem en zijn meelopertjesquote:Op maandag 24 februari 2025 16:04 schreef Luna68 het volgende:
Ik snap niet waarom Jane perse op Axel moet stemmen. Als de twins, Jane en Axel een targetpin hebben dan hoef je toch maar op 1 of 2 personen te stemmen en kan ze op de twins gaan??
Het ging erover, dat hij Jane wel wil redden maar eerst Jolien wil redden. En dat Jane of Axel wel naast Sharice en Milena als ze 3 namen moeten noemen.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht ook de namen van Axel en Jane te horen. Maar dat gefluister is lastig te verstaan
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Charice een peren/appelmoes ging maken voor bij het stoofvlees maar ik zie geen stoofvlees.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat is Sharice eigenlijk aan het doen, met al die peren en appels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |