Ijs is een nieuwe nickname voor iemand, zoals rice er een voor Charice is. Ik weet alleen niet meer voor wie. Het kartel ( zonder Jane) hadden het er vanmorgen over.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft zin in een grote bak met ijs 3 smaken
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat ging over Sharice en was geen stoken
Er was gehoord dat Sharice had gezegd dat ze maar alvast haar (exit)outfit voor vrijdag ging uitzoeken (begreep ik).quote:Op maandag 24 februari 2025 15:52 schreef mazaru het volgende:
[..]Ahh oke, dan ga ik weer terug naar mijn koffie
Ik dacht ook de namen van Axel en Jane te horen. Maar dat gefluister is lastig te verstaanquote:Op maandag 24 februari 2025 15:51 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Jolien iets hoorde zeggen over dat Axel de hele tijd loopt te roepen dat hij gaat strijden. Mss denken ze dat Jane al iets heeft verteld
Dat zou zo onterecht zijn. Dat zij er zo slecht opstaat komt grotendeels door Milena die zich overal weer inlikt.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er was gehoord dat Sharice had gezegd dat ze maar alvast haar (exit)outfit voor vrijdag ging uitzoeken (begreep ik).
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou zo onterecht zijn. Dat zij er zo slecht opstaat komt grotendeels door Milena die zich overal weer inlikt.
En die hebben vast ook heel.de tijd zin om een spel te spelen (en dan hoop ik dat als je wilt spelen ze ook echt zin erin hebben en het doenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:55 schreef OmaJacky het volgende:
Keanu is net zoals mijn kleinzoon van 5 , die wil alles wat mijn andere kleinkids van 7 ,10 en 11 jaar hebben of doen.
Ik hoor Keanu alleen maar zeggen , dat wil ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |