Gisteren een heel leuk gesprek gezien tussen Sharice en Mattiequote:Op maandag 24 februari 2025 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja, Sharice gaat niet vrijuit, maar als ze een ander maatje had gekozen in dat huis dan was het een hele andere meid geweest. Zoals ze binnenkwam vond ik haar echt heel sympathiek.
Stoofvlees doen ze pas donderdag geloof ikquote:Op maandag 24 februari 2025 16:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Charice een peren/appelmoes te maken voor bij het stoofvlees maar ik zie geen stoofvlees.
Ik geloof er helemaal niets van dat hij het beste met Jane voorheeftquote:Op maandag 24 februari 2025 16:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het ging erover, dat hij Jane wel wil redden maar eerst Jolien wil redden. En dat Jane of Axel wel naast Sharice en Milena als ze 3 namen moeten noemen.
vergelijken?quote:Op maandag 24 februari 2025 16:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat is Sharice eigenlijk aan het doen, met al die peren en appels?
Eens, alleen denk ik dat Sharice alleen ook wel wat evils in zich heeft. Ze schoof ook alles in Axel zijn schoenen en vertelde dat aan iedereen toen ze net binnen waren. Ze is mede ‘schuldig’ dat Axel afgezonderd werd in de groep.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja, Sharice gaat niet vrijuit, maar als ze een ander maatje had gekozen in dat huis dan was het een hele andere meid geweest. Zoals ze binnenkwam vond ik haar echt heel sympathiek.
Kan goed maar niet meer via de kluis. Jordy had BB gevraagd of er nog GC te koop gingen komen in de kluis deze week. BB had gezegd van niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja misschien zelfs té![]()
Het is pas maandag, misschien komen er nog wel meer van die nieuwe gamechangers in het spel, alles kan nog veranderen
Dat precies.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij probeert een wig te drijven tussen Axel en Jane zodat Axel weer alleen komt te staan en weer de pispaal kan worden voor hem en zijn meelopertjes
quote:Op maandag 24 februari 2025 16:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sharice probeert Milena te bespelen/domineren, maar Milena heeft daar geen boodschap aan en doet precies wat haar zelf het beste uitkomt. En gooit ook iedereen onder de bus als het haar uitkomt. Dat zal Milena uiteindelijk ook met Sharice doen.
Maar Sharice laat zich ook weer opjutten door Milena, die Sharice overal voor laat opdraaien. Het is een giftige combi dit twee.
Beter dan de hele tijd mee fietsen achter de bedenker van dit complot, te makkelijk een ander alles laten bedenken, en er van profiteren, was toch pater zeur die Jordie naar huis wilde en zo ook alec ...quote:Op maandag 24 februari 2025 16:04 schreef Rhosyn het volgende:
Aan die hoofden van Jolien en Keanu te zien vinden zij ook dat Jordy een mafklapper is en worden zij heel moe van zijn eindeloos gelul over hetzelfde. = hoe kan ik mijn tegenstanders het hardste naaien
Die had ze ook: Elsa en ook Wicky. Ze heeft zichzelf door Milena laten meeslepen...quote:Op maandag 24 februari 2025 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Peertjes voor bij stoofvlees, dus gekookte peertjesquote:Op maandag 24 februari 2025 16:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat is Sharice eigenlijk aan het doen, met al die peren en appels?
Jaaaaaquote:Op maandag 24 februari 2025 16:09 schreef kater1 het volgende:
Jaaaaah heb na een halve dag weer streams!!! Kom ik meteen in eten klaarmaak sessie en hangende mensen op de bank. Alsof ik nooit ben weggeweest.
Ze hoeft hem niets te zeggen en hem ook niet te naaien. Axel is niet de target.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:01 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Heeft Jane het al gezegd aan Axel of gaat ze Jordi’s spel meespelen en haar maatje naaien om zo de finale te halen? Wat denken jullie?
Ik blijf echt geloven dat ze knetterverliefd is op Milena.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die had ze ook: Elsa en ook Wicky. Ze heeft zichzelf door Milena laten meeslepen...
Hoe bedoel je ?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
En die hebben vast ook heel.de tijd zin om een spel te spelen (en dan hoop ik dat als je wilt spelen ze ook echt zin erin hebben en het doen)
Dat, en hij vindt het denk ik ook wel lekker om een beetje de baas te spelen over Janequote:Op maandag 24 februari 2025 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij probeert een wig te drijven tussen Axel en Jane zodat Axel weer alleen komt te staan en weer de pispaal kan worden voor hem en zijn meelopertjes
quote:Op maandag 24 februari 2025 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
Lult jordy nu van ik had ze niet hoeven kopen
Jarenlang extreem onzeker over jezelf zijn, vooral door zijn gewicht. Zijn veel mensen in de wereld die daar last van hebben, is niets verkeerds aan. Wel erg vervelend voor hun.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:09 schreef czvt het volgende:
Jordy heeft in de buitenwereld geen vrienden zei hij meermaals. Hoe zou dat komen?
Dat verstond ik ookquote:Op maandag 24 februari 2025 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
Lult jordy nu van ik had ze niet hoeven kopen
Echt he? Net ook in die kamer 'Axel mag dit niet weten. Jij mag het niet tegen hem zeggen.... voor je eigen bestwil!'quote:Op maandag 24 februari 2025 16:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat, en hij vindt het denk ik ook wel lekker om een beetje de baas te spelen over Jane
quote:Op maandag 24 februari 2025 16:13 schreef DGK-Eric het volgende:
Blijft vrijgestelde Pootje nu tot de liveshow van vrijdag op z'n nest liggen met het zijn neus in het stukje stof van zijn vrouwke?
Jane snapt dat het kartel sterk is en knettergek en zij het zwakste lid daarvan is.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:15 schreef DGK-Eric het volgende:
Jane lijkt een beetje in gewetensnood.
Ze moet zich niet laten afpersen. Gewoon haar maatje trouw blijvenquote:Op maandag 24 februari 2025 16:15 schreef DGK-Eric het volgende:
Jane lijkt een beetje in gewetensnood.
Mattie is de puppet van Jordy (freeloader).quote:Op maandag 24 februari 2025 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
valt matthie op dat jane stiller is dan normaal.. hij vraagt wat er is
deur gaat dicht
hij wil weten wat er is
Wat heeft hij gedaan dan waar dat uit blijkt? Serieus, hij heeft wel gezegd dat hij haar niet vertrouwd, maar heeft nog niet op haar gestemd, haar wel gered en betrokken hij de dingen waar hij zelf aan denktquote:Op maandag 24 februari 2025 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niets van dat hij het beste met Jane voorheeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |