Hey Supernigerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:37 schreef superniger het volgende:
Hopelijk wel een strakke moderatie op spoilers. Dat ging best vaak mis vorige seizoenen.
Ah, dus in de COS geen discussies over spoileren? , nahh.. ik voel 'm al aankomenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Superniger![]()
Zet gerust een tr als je zo bericht ziet.
Ik denk ook vaak dat mensen uit enthiosasme iets posten en niet specifiek om iets te verraden.
Of men denkt in de COS te zitten.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah, dus in de COS geen discussies over spoileren? , nahh.. ik voel 'm al aankomen
Dat hebben we dat altijd zowel hier als in de Cos gedaan omdat de live ook op de streams isquote:Op maandag 6 januari 2025 19:44 schreef MacDeMarco het volgende:
Hoe zit het met de vrijdag liveshows die ook op stream zijn te volgen? Moet dat ook hier of kan dat in de cos?
Ook op Videoland. rtl4 t/m zoveel zijn onder Live te vinden.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:22 schreef Folies het volgende:
Hallo, komt de uitzending ook op Videoland of moet ik daarvoor een tv abonnement voor hebben?
Groetjes!
Dank je! Ik begon mij ineens zorgen te maken.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ook op Videoland. rtl4 t/m zoveel zijn onder Live te vinden.
Zekers!quote:Op maandag 6 januari 2025 19:42 schreef Dotteke het volgende:
@:Gert heb je de koffie al klaar staan?
lekker doe een bakkie meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |