Ja klopt, was gister ook zo..Hij is zo benieuwd wat het hem allemaal gaat brengen, zei zelfs dat hij bang was om naar huis te gaan, voor wat er allemaal zougaan gebeuren..quote:Op maandag 24 februari 2025 16:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
Jordy heeft gewoon een egoboost gekregen omdat hij vrijdag als 1e is genoemd en van zijn valentijnspost, dus de Fame is een beetje naar zijn hoofd gestegen. Hij denk volgens mij dat hij na BB een hele nieuwe carrière kan beginnen in de media.
Ze kunnen net zo goed Chinees spreken, dat versta ik net zo goedquote:Op maandag 24 februari 2025 16:47 schreef ledn81 het volgende:
Pootje kan ook met koekjes in de mond praten![]()
Eigenlijk veranderd dat niet veel aan zijn verstaanbaarheid
Ik vluchtte ook al weg van die andere stream, maar kwam dat gesmak tegen.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:47 schreef ledn81 het volgende:
Pootje kan ook met koekjes in de mond praten![]()
Eigenlijk veranderd dat niet veel aan zijn verstaanbaarheid
Ik mag hopen dat dat niet toegestaan wordt .. is zo'n spelbederfquote:Op maandag 24 februari 2025 16:48 schreef Verity het volgende:
Sharice: Die gaan zot he, als ik op de lijst sta en Pootje gaat in mijn plek.
Dus Pootje pakt de vrijstelling, gaat alsnog naar huis, omdat Sharice en Milena op de bank komen?!
Ja en ik denk dat hij wel moet oppassen. Hij stond vrijdag wel bovenaan qua stemmen, maat dat komt volgens mij meer omdat hij Charice op d'r plek heeft gezet.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jordy is erg irritant op het moment
Pootje de aanstaande weer op nieuwe papa komt uitgerust van een langverdiende vakantie om de taak te delen met zijn hoogzwangere vrouw........quote:
Wie is team terror?quote:Op maandag 24 februari 2025 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
gametalk met team terror in de suite.
Voor geen meter. Hij liegt keer op keer.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:21 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy is niet onbetrouwbaar. Jordy heeft toch nu toe altijd gedaan wat hij heeft gezegd.
En dat deed hij alleen maar omdat Sharice al op de grond lag na de discussie aan tafel met Jane. Als dat niet was gebeurd dan had hij gewoon zijn mond gehouden. Hij durft alleen als iemand al gevloerd is.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat hij wel moet oppassen. Hij stond vrijdag wel bovenaan qua stemmen, maat dat komt volgens mij meer omdat hij Charice op d'r plek heeft gezet.
Ik denk dat de kijkers hoe hij nu is niet zo leuk vinden.
O ja die naam hadden ze zichzelf gegeven BB begon daar over tijdens de live of niet?quote:Op maandag 24 februari 2025 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De terror twins met de uitbreiding erbij, dat is Pootje.
Daarom moeten ze er samen op..Hij kan er maar eentje “redden”quote:Op maandag 24 februari 2025 16:48 schreef Verity het volgende:
Sharice: Die gaan zot he, als ik op de lijst sta en Pootje gaat in mijn plek.
Dus Pootje pakt de vrijstelling, gaat alsnog naar huis, omdat Sharice en Milena op de bank komen?!
Ja, ik geloof niet dat ze perse wouden dat dat algemeen bekend werdquote:Op maandag 24 februari 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die naam hadden ze zichzelf gegeven BB begon daar over tijdens de live of niet?
Ze bedoelt, als zij (of Milena) naar huis moet, en hij gaat in hun plaats.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Daarom moeten ze er samen op..Hij kan er maar eentje “redden”
Jane loopt nu in de tuin. Hard roepen!quote:Op maandag 24 februari 2025 16:52 schreef Kinga het volgende:
Ik stond net bij het huis.. niks bijzonders te zien..
Ik hoop ook dat ze dat niet toestaan. Pootje heeft het al zo vaak over gehad dat hij naar huis wilt, dat ik het hem zie doen ook nog.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat niet toegestaan wordt .. is zo'n spelbederf
Zo,n vreselijke vent met zijn volharden w.vlaams praten en zijn hoogzwangere vrouw en peuter in de steek te laten om daar de hele dag in bed te liggen, en die tijd dat Eva de hele dag op zijn schoot lag en hem kriebelde, zou als vrouw zo snel rennen, daarom was hij van slag,,eva weg..kots op die vent.quote:
Ja, dat lijkt me ook inderdaad. Vond het bij die lange David ook eigenlijk niet kunnen. Dat is niet BB als mensen zelf gaan bepalenquote:Op maandag 24 februari 2025 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop dat ze dan maar gewoon allebei laten gaan en de week daarna geen exit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |