abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215863684

Heb jij de hele dag de stream aan? En heb je een talent voor schrijven of vind je het gewoon leuk om een verslag te delen van dat geen wat jij op de streams hebt gezien? Dan kun je die hier delen voor mensen die niet de mogelijkheid hebben om de streams te volgen.
Dit topic is alleen bedoeld voor streamverslagen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216197059
22:05 Big Brother: Er is een belangrijk nieuwtje vanaf nu zijn jullie 24/7 live te volgen in Nederland en België.
pi_216198212
23:25
Buiten zitten Jeffrey en Niels de dingen voor morgen te bespreken. Ze moeten morgen 3 mensen kiezen die ook een nominatietarget krijgen. Op dit moment besluiten ze voor : Elsa, Fleur en Milena.

Tegelijkertijd zegt Niels dat ze er nog maar een nachtje over moeten slapen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 08-01-2025 17:57:56 ]
pi_216198233
De bewoners zijn het huis binnengekomen met een spel, ze moeten geld of dingen kiezen.
Elsa had de mystery box gekozen en daar zat de sleutel in!, later blijkt dat die van de luxe suite is met 2 bedden, ze mag iemand meenemen, dat is Linda geworden.
verder was er bij het spel nog ravioli, geldbedragen een sleutel, een kledingkast token
Keano en Jordy hebben een nominatie target pin, Mattheus kiest voor 1000 euro en Jeffrey gaat voor 500 euro en Fleur voor 250 euro. Milena heeft het blik Ravioli.
Verder zit alles in het huis op slot, de kasten de kraan alles! back to basics.
Er zijn buiten koude douches, geen spiegels.
Er is een weegschaal, waar ze allemaal even op gaan staan.
Er zijn blikken eten met de tekst SLOB
Er zijn kisten met paprika's en Appels.
We hebben een snel kennismakingsrondje gezien.
Fleur verteld dat ze alopecia heeft (ziekte dat je haren uitvallen, soms komen ze terug, vaak niet.. dan heb je kale plekken)
Ze draagt een pruik.
Lennie is ook eerlijk en verteld gelijk over haar Transitie
Linda zegt dat het hier geen ponykamp is
Jeffrey en Niels zijn allebei niet kort van stof, praten graag en veel.
Elsa komt over als een leider en een soort mama.
Niels en Jeffrey moeten morgen drie namen geven, het lijkt er op dat hun beslissingen moeten nemen voor nomineren, ze denken aan Elsa, Fleur en Milena, maar willen er nog een nachtje over slapen
De overige bewoners moeten slapen op de grond met een slaapzak.
Ze gaan na een lange vermoeiende dag slapen in hun slaapzakken en Linda en Elsa in hun heerlijk bedje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 18-01-2025 07:19:00 ]
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
  maandag 6 januari 2025 @ 23:43:31 #5
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_216198333
23.35

De meesten liggen op bed.

Alleen Jeffrey en Niels zitten buiten te kletsen. Jeffrey zegt een aantal keren dat hij de PIN aan Elsa wil geven, omdat zij binnen en buiten te sterk is. Maar zegt ook, dat hij door wil met de sterken, en verwacht dat Elsa mag blijven.

Elsa en Linda zijn nog wakker in de Suite.

SL
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_216199182
8:00
De dag begint in het Big Brother huis. Het warm water alarm gaat af, en Niels rent naar de buitendouches om warm te kunnen douchen. De rest heeft niet zo'n haast.

SPOILER
8:31
En het warm water alarm is weer uit. Ze hebben dus ongeveer 24-25 minuten warm water.

10:15
BB zegt dat Jeffrey en Niels naar het boudoir moeten, de watte? BB bedoelt de make-up ruimte.
De bewoners moeten daar 1-voor-1 naar toe om een 'speech' te houden.

De bewoners die nog geen nominatietarget hebben komen 1 voor 1 langs, en houden een korte speech voor de heren. Veel zeggen :'Ik wil graag meedoen, ik ga niet smeken, ik respecteer jullie keuze'.

Ik heb ze niet allemaal meegekregen, zie de CoS rond 10.00-11.00.
Niels vindt Milena zo oprecht, heeft toch weer moeite om op haar te stemmen.
Fleur ratelt en gaat weg omdat ze niet meer weet wat te zeggen. Komt dan toch weer terug, en moet huilen.
Elsa is als laatste en krijgt Jeffrey aan het huilen.

12:50
De lunch bestaat uit gebakken paprika.
SPOILER
Op de slaapkamer is Fleur in haar eentje haar tas aan het inpakken, onder gezucht van haar kant. Onbekend is waarom ze dit doet.

[ Bericht 12% gewijzigd door Li0nHeart op 08-01-2025 17:57:48 ]
pi_216203227
Tot nu toe gewonnen geld (overzicht)

Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_216203671
14:35
De finale van de zelfbedachte zakloopwedstrijd vindt plaats. Even gebeurt er iets in het huis.
SPOILER
15:45
De Targetpins komen uit de vending machine, en Niels en Jeffrey mogen deze oppinnen bij de bewoners die zij gekozen hebben. Ze geven nog een kleine speech dat ze beiden de keuze hebben gemaakt, en dat ze zich niet gaan verantwoorden.

SPOILER
- Milena
- Elsa
- Fleur

Keanu en Jordy zijn al voorzien van een targetpin.

SPOILER

[ Bericht 30% gewijzigd door Li0nHeart op 08-01-2025 17:57:39 ]
pi_216204698
16:00
Milena en Fleur stormen naar buiten. Vooral Fleur is boos, ze wil de reden weten, maar de mannen hebben gezegd dat niet te zullen zeggen. Milena heeft binnen gezegd dat dit een reden kan zijn voor haar om de volgende keer op beide heren te stemmen. Ze snapt niet dat dat niet goed valt. Verder zegt ze dat het haar niet zoveel kan schelen.

SPOILER
Fleur is wel enigszins pissig.
Fleur : Dit is altijd een beetje zoals m'n leven loopt .. een inbetween.

[ Bericht 9% gewijzigd door Li0nHeart op 08-01-2025 17:57:18 ]
pi_216209388
19:15
Het alarm gaat. Er is (in de CoS) even onduidelijkheid wat er aan de hand is, maar aan de hand van wat de bewoners daarna vertellen blijkt dat ze hebben moeten nomineren. Een voor een worden de bewoners naar de DBK geroepen.

Keanu had niet verwacht dat het er drie moesten zijn.

Ze hebben dus uiteindelijk 3 personen moeten nomineren. Ze konden (waarschijnlijk) alleen kiezen uit degenen die een nominatietarget hebben.
pi_216212780
Dag 6 in het BB huis.

De bewoners zagen vanmorgen dat er 2 kledingkasten gevuld zijn met kleding van andere bewoners.
1 kast mannenkleding in de maat xs, andere kast vrouwenkleding.
Af en toe gaan de bewoners kijken wat er in hangt en speculeren ze wat voor een bewoners zouden zijn en speculeren ze op welke manier en wanneer de nieuwe bewoners het huis in gaan komen.

Jeffrey wilde zijn haarlijn scheren in de spiegel van Lennie maar dat mag niet van bb hij krijgt een 'zendercheck'.
Keano scheert zich mbv de spiegels van de kasten.
Foto van @Hunter:
SPOILER
Ze mogen ook niet met de badjas aan het ontbijt gaan zitten blijkt als Fleur in haar badjas wil gaan ontbijten.

Buiten gesprekje Niels en Jordy
niels: er zijn een aantal personen die altijd happy joy joy zijn
komt een moment die zo zijn ook elkaar erop zetten
tactisch gaan denken
Jordy: maar dat gebeurde gister dus al een beetje
Niels ; ik heb gesprekje gehad met Milena en Fleur, gezegd dat ik het oke vind hoe ze reageren naar mij. ze hebben ff tijd genomen.

Mattheus heeft een haartransplantatie gehad in Turkije.

Linda en Elsa vinden het niet zo leuk dat ze samen zouden eten en dat er na een uur nog niemand is terwijl het ontbijt al klaar is. Linda gaat de mensen op een vriendelijke manier vragen om te komen eten.
Ze eten gezamenlijk Slob met appel :9 of paprika met appel :9

Niels komt aanzetten met 2 stofzuigers ~O>

Jordy geeft aan dat er openlijk naar hem werd gekeken gister
Linda: ja door 2 die zelf waren genomineerd
jordy ik ben eerlijk geweest over op wie ik heb gestemd en dan zie je andere mensen die zooo met een gestrekt been..
daarom zat ik bij niels en deed ik niet mee met die oefening
maar omdat ik niet zo ben dacht ik van, tja het is wel begonnen
Jordy is bang.
gister dacht ie; moet nu ook even gaan nadenken
tegen linda: jullie konden op alle 5 stemmen
ik niet (door die pin)

Ze mochten douchen met warm water (weet even niet wie wel of niet zijn gegaan).
beeld van @Puzzie :
SPOILER
Uit de Cos @Kodiak100
Niels is het geboortekaartje wezen brengen zijn vader waar hij al lang geen contact mee had.
Maar vader zei wat moet ik hier meer en deed de deur weer dicht

Om 11 uur zegt de papegaai : " hoog bezoek maak het huis schoon".
Beeld van @Puzzie
[img][img]https://i.gyazo.com/76cbf26c443bed84be305c5d85cac655.gif[/img][/img]

Daarna gaan ze weer speculeren wie het zou zijn en hoe ze het huis in zouden komen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 18-01-2025 07:19:46 ]
Smile, it's free therapy.
pi_216213252
De bewoners wachten geduldig af of er nog wat gebeuren gaat.

[ Bericht 70% gewijzigd door Kissingbird op 08-01-2025 14:16:47 ]
pi_216215108
De bewoners horen 2 x een geluid.. in de tuin bij de roze deur.
Opeens komen er 2 nieuwe bewoners binnen gelopen.

@Puzzie:
SPOILER
BB:
dit zijn Remi en Jolien
jullie nieuwe huisgenoten en nieuwe concurrenten
R en J ook voor jullie geldt niets is zomaar ook voor jullie moet gewerkt worden
en het belangrijkste is je speelt voor jezelf
?
beiden krijgen een startbedrag van 200 euro

Remi is 30 jaar
woont in Hoofddorp
werkt als host en begeleider in een entertainment centrum (bowlen , eten).
Dj sinds 2 maanden
Nog nooit een sportieve hobby gehad wil graag dj oppakken
hij is singel en aan het daten, ziet wel iemand..

Jolien is 27, woont in Swalmen bij Gent
werkt bij een bank.
woont bij haar ouders, heeft 2 zussen
vorig jaar miss verkiezing gewonnen, doet nu mee in de organisatie

Ze heeft de 1e aflevering gezien
ze mag niet te veel vertellen, heeft na die aflevering niet meer naar de live gekeken en ook geen comments gekeken online, of geprobeerd.
ze heeft 2 video's gezien, die van jordy en jeffrey.
Remi zegt niks gezien te hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 18-01-2025 07:20:06 ]
pi_216216306
Ze stellen zich voor , spelen spelletjes, Remi en Jolien moeten even naar de DBK.
pi_216217275
17:25
Jordy en Niels gaan maar weer eens naar buiten en uiteraard weer over de nominaties praten. Jordy is bang dat hij erop staat, en Niels denkt dat hij gelijk heeft. Jordy is ook bang dat hij naar huis moet.

SPOILER
Even later roepen ze Remi naar buiten om hem beter te leren kennen. Wat opvalt is dat Remi veel door mensen heen praat als ze iets proberen te vertellen. Hij stelt vragen, maar het antwoord lijkt hem niet zoveel te interesseren.
Toch lukt het Jordy en Niels een aantal persoonlijk dingen te delen.

17:55
En het eten wordt geserveerd, iedereen gaat om de kistjes zitten die als eettafel dienst doen.
SPOILER

[ Bericht 22% gewijzigd door Dotteke op 18-01-2025 07:20:39 ]
pi_216221976
22:15
Milena kan nog steeds niet echt loslaten dat ze een targetpin heeft gekregen gister. Ze spreekt Niels er maar weer eens op aan in de slaapkamer. Ze had niet verwacht dat mensen op haar zouden stemmen. Ze moet even huilen.

Milena legt alle verantwoordelijkheid bij Jeffrey en Niels.

23:15
Op verzoek/bevel van Elsa moet de groep nog een 'Centraal' doen, waarbij iedereen iets over de dag moet zeggen.
SPOILER

[ Bericht 21% gewijzigd door Dotteke op 18-01-2025 07:20:55 ]
pi_216223672
7:00
De donderdag begint voor Elsa op tijd in het BB-huis. Ze is als eerste wakker en loopt rond 7 uur al in de keuken rond. Ze probeert iets te maken in een beslagkom. Ze raspt hier onder andere appels voor. Ook gaan er blikken slob in de kom.

SPOILER
11:05
Na een weinig spannende ochtend krijgen de bewoners het bericht dat de nominaties bekend gemaakt gaan worden door middel van een geluid. De bewoners spoeden zich naar de woonkamer.

De genomineerden zijn Fleur, Jordy en Milena.

SPOILER
11:25
Jordy is in de put. En bozig. Niels is buiten bij hem om hem moed in te praten.

Jordy: Het is gewoon kut! Ik heb nog geen moment zonder een ding op mijn shirt gelopen. Zal je zien, door een spel, en doordat ik op een verkeerde knop hebt gedrukt.

Fleur wil graag weten wie op wie gestemd heeft zei ze eerder. Milena zag het aankomen. Ze zegt wel dat ze het peroonlijk opvat.

En nog even iets van later uit de CoS (door @Finesse):

Keanu heeft bij Jordy zijn twijfels gekregen, daarom wilde hij Milena en Fleur saven. Maar toen hij in de DBK zat, bleek hij er maar 1 te kunnen saven. Omdat hij geen keuze tussen Milena en Fleur kon maken en omdat hij dacht dat die elkaar zouden saven, besloot hij Elsa te saven.

[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 18-01-2025 07:21:14 ]
pi_216229578
16:50
Jeffrey en Jolien lijken goed te klikken. Ze zitten vaak samen en kletsen veel samen.
SPOILER
19:45
Het is spelletjestijd, onder leiding van Elsa. Persoon 1 moet een samengesteld woord zeggen (boekenplank) en de volgende moet het nieuwe woord beginnen met het 2e gedeelte van het vorige woord (plankenkoorts) enz.

SPOILER
Iedereen doet enthousiast mee. Hilariteit alom.

20:30
Milena in gesprek met Keanu.

Milena : Ik weet niet of dit het allemaal waard is om mijn kinderen zo lang niet te zien. Zo leuk vind ik het nu ook weer niet.
[..]
Keanu : Ben je dat gewend in je leven dat je niet mag huilen?
Milena : Niet perse, ik huil veel...

Milena mist haar kindjes. Zogauw ze dat zegt pinkt ze weer traantjes weg.
SPOILER
Keanu : Je zegt steeds, nee, ik mag niet janken, maar misschien moet je even 1x goed janken.
SPOILER
Milena : Ik ga even op bed liggen, onder m'n deken, bleiten.

[ Bericht 29% gewijzigd door Dotteke op 18-01-2025 07:21:45 ]
pi_216233035
20:50
Jeffrey hoort Milena in bed zachtjes huilen en roept haar bij zich. Het gaat daarna wel over Jeffrey. Hij voelt zich onder druk gezet door de rest omdat hij goed klikt met Jolien. Voelt alsof ze hen als stelletje pushen.

SPOILER
Milena vraagt naar relatie van Jeffrey. Hij zegt dat ze nog steeds goed overeen komen en hij hoopt dat ze het buiten misschien weer kunnen oppakken.

Jeffrey vindt het kinderachtig dat de rest nu gelijk 'zo' gaat denken over zijn goede klik met Jolien.
Jeffrey : Dat is een mooi meisje, superlief ook. Dat klikt wel. Maar dat hoeft niet direct zo. En zij springen daar direct zo op.
Jeffrey : Ik denk, mocht dat binnen een maand of 2 maand groeien tot iets, dan is dat zo. Maar dat hoeft niet direct vanaf dag 1 gepusht te worden.
Jeffrey : We komen goed overeen, maar als we dan samen zitten te babbelen, dat wordt dat gelijk een ding. Met de camera's erop..
Jeffrey : Ik ken die 1 dag.. 1 DAG! Ik wil met die praten, babbelen, maar ja..

Jeffrey : Ik had vanaf het begin het gevoel dat ze me in deze situatie wouden duwen of zo .... de liefdeskaart

[ Bericht 5% gewijzigd door Dotteke op 18-01-2025 07:21:57 ]
pi_216240187
ochtend
Er is weinig spannends over de ochtend te vertellen. Men hangt een beetje, kletst en doet een soort van zelfbedacht slagbal.

13:35
Alleen de koffer van Fleur staat in de voorraadkamer. Er ligt een brief die zegt dat de andere twee de weekendtas gebruiken mogen om in te pakken.
SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 18-01-2025 07:22:11 ]
pi_216240191
13:36

Terwijl de bewoners zitten te eten, roept Big Brother dat de voorraadkamer open is.
In de voorraadkamer staat de koffer van Fleur. Op de koffer ligt een briefje.
Jordy en Milena, jullie kunnen alle spullen inpakken in jullie weekendtas.
pi_216244002
Tijdens het avondeten noemt Elsa Niels, Lennie en Milena de grootste eters.
Lennie schrikt ervan dat Elsa dat zegt. Elsa geeft aan dat het niet erg is.
Lennie lacht en huilt tegelijk. Elsa komt haar knuffelen.

Lennie: Ik heb een lastige relatie met eten thuis, dus dat ligt sowieso gevoelig.
Elsa: Sorry
Lennie: Geen enkel probleem, dat kun je niet weten.

Lennie slaat haar arm om Elsa heen.

Elsa: Ik heb ook een lastige relatie met eten. Eten wint altijd van mij!

Beide lachen, maar daarna begint Lennie weer te huilen.
Keanu neemt Lennie even apart. Ze gaan samen in het boudoir zitten.

Keanu: Dit gaat zoveel verder dan het eten he?
Lennie: Ja
Keanu: I know. Kom even zitten schat. Gewoon even laten gaan. Laat het gewoon even gaan en dan praten we dadelijk verder. Je hoeft niks te zeggen.

Lennie leunt snikkend tegen Keanu aan. Fleur komt ook binnen. Na een tijdje begint ze haar verhaal:

Lennie: Ik denk dat dat eten… Dat ligt gewoon gevoelig. Ik heb buiten best wel moeite met eten. Niet omdat ik te weinig eet…

Ze komt even op adem.

Lennie: Niet omdat ik te weinig eet, maar omdat ik te veel eet. Ik heb sinds een jaar of twee… Ik heb een heel nare break-up gehad. En sinds die tijd… Ik heb… Mijn coping-mechanisme was mijn eten. En ik heb sindsdien best wel een probleempje ontwikkeld. Ik heb last van boulimie.
pi_216246477
21:50
Tijdens de live werd door BB bekend gemaakt dat Jordy en Milena in het huis mogen blijven, en dat dat dus betekent dat Fleur naar huis moet. Ze mag via de DBK en een kort praatje met BB direct de auto in.

(image Hoempah)
SPOILER

[ Bericht 17% gewijzigd door Dotteke op 18-01-2025 07:22:31 ]
pi_216247525
23:23
7 bewoners worden naar de Decision Room geroepen. Na enig doorvragen vertelt BB dat ze daar zijn omdat ze allemaal op Fleur hebben gestemd. En daarom mogen zij de 'erfenis' van Fleur verdelen, de 650 euro. Ze krijgen allemaal 93 euro.
SPOILER
(Image : Puzzie)

BB vertelt dat dit in het vervolg altijd zo zal zijn. Het geld van degene die eruit gaat wordt verdeeld over degenen die op hem/haar gestemd hebben.

[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 18-01-2025 07:23:06 ]
pi_216251021
9:00
Na het opstaan ontdekken ze dat er 2 nieuwe kasten zijn.

[ Bericht 65% gewijzigd door Li0nHeart op 11-01-2025 10:45:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')