Oh het zou mooi zijn als hij óok naar huis moetquote:Op maandag 24 februari 2025 16:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Daarom moeten ze er samen op..Hij kan er maar eentje “redden”
Zou mij inderdaad woest maken. Valsspelers.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:48 schreef Verity het volgende:
Sharice: Die gaan zot he, als ik op de lijst sta en Pootje gaat in mijn plek.
Dus Pootje pakt de vrijstelling, gaat alsnog naar huis, omdat Sharice en Milena op de bank komen?!
Dan is BB af, echt.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Zou mij inderdaad woest maken. Valsspelers.
Ik zie een hele leuke BB speler die alles uit het spel haalt alle risico's neemt.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat hij wel moet oppassen. Hij stond vrijdag wel bovenaan qua stemmen, maat dat komt volgens mij meer omdat hij Charice op d'r plek heeft gezet.
Ik denk dat de kijkers hoe hij nu is niet zo leuk vinden.
Het enige dat daartegen helpt is zorgen dat je genoeg bewoners in huis hebt om niet in problemen te komen als er een paar weglopen. Hou je er teveel over dan kun je altijd nog dubbele exits doen.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:48 schreef Verity het volgende:
Sharice: Die gaan zot he, als ik op de lijst sta en Pootje gaat in mijn plek.
Dus Pootje pakt de vrijstelling, gaat alsnog naar huis, omdat Sharice en Milena op de bank komen?!
Dan zal hij wel een David S doen. Degene die naar huis moet bekend en dan opstaan en zeggen dat hij gaat.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Daarom moeten ze er samen op..Hij kan er maar eentje “redden”
Kunnen ze toch niet blijven doen. Ook al vraagt hij het optijd aan dan nog drie dagen wachten voordat hij zijn koffer kan pakken. En niet zoals David wachten tot de naar huisganer bekent is......quote:Op maandag 24 februari 2025 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Zou mij inderdaad woest maken. Valsspelers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hadden ze dit jaar beter de Arena als huis kunnen huren.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het enige dat daartegen helpt is zorgen dat je genoeg bewoners in huis hebt om niet in problemen te komen als er een paar weglopen. Hou je er teveel over dan kun je altijd nog dubbele exits doen.
Ik heb dan liever nu een dubbele exit en volgende week niemand weg. Dat is eerlijker naar de deelnemers die daar wel willen zijnquote:Op maandag 24 februari 2025 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het enige dat daartegen helpt is zorgen dat je genoeg bewoners in huis hebt om niet in problemen te komen als er een paar weglopen. Hou je er teveel over dan kun je altijd nog dubbele exits doen.
OMGquote:Op maandag 24 februari 2025 17:00 schreef Verity het volgende:
Milena: Je zat aan mijn tepel
Sharice: Das nie
Milena: Jawel, je zat daar onder bij mijn tietekes.
Dan moet Sharice wel haar gamchanger en geld inleveren want dit is gewoon afgesproken werkquote:Op maandag 24 februari 2025 16:56 schreef Verity het volgende:
[..]
Dan zal hij wel een David S doen. Degene die naar huis moet bekend en dan opstaan en zeggen dat hij gaat.
Al hoop ik dat BB dit nog eens toe laat.
dat w vlaams praten vind ik ook erg inderdaad, persoonlijk kan ik niet echt kotsen op iemand voor een spelletje.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Zo,n vreselijke vent met zijn volharden w.vlaams praten en zijn hoogzwangere vrouw en peuter in de steek te laten om daar de hele dag in bed te liggen, en die tijd dat Eva de hele dag op zijn schoot lag en hem kriebelde, zou als vrouw zo snel rennen, daarom was hij van slag,,eva weg..kots op die vent.
Als BB dit toelaat is het hek van de dam , dan bepalen hun de regels ipv BBquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |