Maar ik snap haar probleem nu niet. Ze hoeft niet op Axel te stemmen en hij heeft niet eens een target. Ze hoeft zich pas zorgen te maken als Milena een vrijstelling of target uit een spel krijgt en dan nog kan ze ook nog op een ander stemmen lijkt mij.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze moet zich niet laten afpersen. Gewoon haar maatje trouw blijven
De kans is groot dat Jordy aan Axel een target gaat gevenquote:Op maandag 24 februari 2025 16:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar ik snap haar probleem nu niet. Ze hoeft niet op Axel te stemmen en hij heeft niet eens een target. Ze hoeft zich pas zorgen te maken als Milena een vrijstelling of target uit een spel krijgt en dan nog kan ze ook nog op een ander stemmen lijkt mij.
Sorry, ik snap hem even niet.
Niet meer aan Milenaquote:Op maandag 24 februari 2025 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De kans is groot dat Jordy aan Axel een target gaat geven
quote:Op maandag 24 februari 2025 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane komt binnen.
Milena : We zijn gewoon aan het babbelen over koetjes en kalfjes .... dan zou ik eerst die creme doen en dan...
Ja. Die van Jolien.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy is geobsedeerd van Axelquote:Op maandag 24 februari 2025 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook denken, maar volgens mij denkt Jordy anders.
Hij heeft bedacht dat hij geen spel meer gaat spelen en nu mag Keanu het volgende spel spelen.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:31 schreef mazaru het volgende:
Jordy zegt dat hij geen target gaat krijgen. BB heeft hem flink gerustgesteld zo te horen.
quote:Op maandag 24 februari 2025 16:35 schreef Rhosyn het volgende:
Oh ja gaan ze bidden en Jolien daarna ook een kruis slaan. (club kartel)
Er is daar een naam voor, maar ik zwijg maar.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
en kickt enorm op het "belangrijk zijn"
Dat gaat niet, hij heeft 2 verschillende GC'squote:Op maandag 24 februari 2025 16:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Die van Jolien.
Voorlopig doet hij ff niks want hij wil nog ff genieten van de macht..
Hij kan zich wel verstoppen, maar als er iemand een nominatiepin mag opprikken bij een ander dan is hij niet veilig als het niet 1 van zijn slaafjes is.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij heeft bedacht dat hij geen spel meer gaat spelen en nu mag Keanu het volgende spel spelen.
En geen telefoon meer opnemen enz.![]()
Alle risioc's vermijden dat hij zelf een target kan oplopen.
Genieten van het spel.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is daar een naam voor, maar ik zwijg maar.
Volgens mij is het plan om de target van Matti aan Milena te geven. De andere GC is een target eraf halen. Dus alleen als Milena niet kan (al target of vrijstelling) dan Axel want geen andere keuze.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |