Was nog zo goed als leeg. Kon nog wel een seizoen mee. Hopelijk blijft hij leegquote:
Ik dacht al dat ik gek was, ik kan hem ook niet vindenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:01 schreef Morgane89 het volgende:
Ik wens iedereen heel veel plezier met BB! Maar ik heb er zelf helemaal niks mee en zou het subforum willen filteren uit de actieve topics. Alleen staat ie er niet tussen. Kan iemand dit fiksen?
Ik ga het doorgeven achter.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:01 schreef Morgane89 het volgende:
Ik wens iedereen heel veel plezier met BB! Maar ik heb er zelf helemaal niks mee en zou het subforum willen filteren uit de actieve topics. Alleen staat ie er niet tussen. Kan iemand dit fiksen?
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:01 schreef Morgane89 het volgende:
Als het goed is is het nu opgelostquote:Op vrijdag 3 januari 2025 08:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik gek was, ik kan hem ook niet vinden
Inderdaad. Dank je en veel plezier met mensen kijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is is het nu opgelost
Dank je welquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Inderdaad. Dank je en veel plezier met mensen kijken
Dank je, moest ook nog aangepast worden, maar had daar verder nog niets over lezen. Ik ga het er snel inzetten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:56 schreef Hunter het volgende:
@:Dotteke
in het COs topic staat dit:
Waar op tv te bekijken?
[NL] Vanaf 6 januari op werkdagen van 20.30 uur tot 21.50 uur op RTL5.
Dit jaar is er geen live show
[BE] Vanaf 6 januari dagelijks om 22.20 uur op Goplay en om 20.30 uur op play 4
Dit jaar is er geen live show
Maar:
In Belgiė kan je van maandag tot en met donderdag rond 22.20 uur naar de dagelijkse samenvatting kijken, maar op vrijdag is dat al om 20.40 uur. Aansluitend is er om 21.40 uur een live aflevering, gepresenteerd door Geraldine Kemper en Tatyana Beloy. (op zowel RTL als op de Belg, duurt een kwartier)
BB / [TV / Live #1] TV dus niet spoileren!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:04 schreef superniger het volgende:
Komt er ook een aparte tv topic voor niet stream kijkers?
Ik heb zitten kloten met postimg, deze links zijn dus wegquote:Op maandag 30 december 2024 19:24 schreef Dotteke het volgende:
De eerste 10
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan KinKiJan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb zitten kloten met postimg, deze links zijn dus weg
De nieuwe, inclusief namen van wie ze zijn om de post eventueel aan te passen:IK had het topic gesloten omdat de bewoners nu bekend zijn en ze helemaal te zien waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het geen meerwaarde hebben er was verder ook niet in gepost.
Ik heb het open gezet, maar heeft het meerwaarde?
BB / Bewoners tipje van de sluier 😊Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Mensen die pas 6 januari komen , en alle topics even doorlezen? we verbazen ons wel vaker toch over hoeveel meelezers die niet posten hier zijn? je zei vanmorgen ook dat mijn foto met leeftijden en landen overbodig was, maar heb ondertussen al 4 pm's gehad , fijn dat je hem weer hebt gemaakt, heb hem geprint of vastgezet.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had het topic gesloten omdat de bewoners nu bekend zijn en ze helemaal te zien waren.
BB / Bewoners tipje van de sluier 😊
Ik sloot een topic die ik zelf geopend hadquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mensen die pas 6 januari komen , en alle topics even doorlezen? we verbazen ons wel vaker toch over hoeveel meelezers die niet posten hier zijn? je zei vanmorgen ook dat mijn foto met leeftijden en landen overbodig was, maar heb ondertussen al 4 pm's gehad , fijn dat je hem weer hebt gemaakt, heb hem geprint of vastgezet.
je kan alles wel sluiten of verwijderen wat jij niet nodig vind, maar geen mens denkt gelijk he
je zei dit, dat betekend toch hetzelfde als , is overbodigquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik sloot een topic die ik zelf geopend haden verder nog niet in gepost was
En je foto's zijn niet overbodig, dat heb ik ook niet gezegd. Ik zei alleen staan al foto's van alle bewonersniet dat het overbodig was.
Daar zeg ik toch niet dat het niet mag?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
je zei dit, dat betekend toch hetzelfde als , is overbodig
Lief, maar die hebben we toch al staan
BB / De bewoners van Bigbrother 2025 aanklik baar naar het eigen topic
En in de COS staan ze ook
Je had de plaatjes overgenomen uit een ander topic waar ik ze in gezet had, maar ik had ze per ongeluk van postimage verwijderd dus de plaatjes zagen er nou als foutmeldingen uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had het topic gesloten omdat de bewoners nu bekend zijn en ze helemaal te zien waren.
BB / Bewoners tipje van de sluier 😊
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |