met de monotome stem erbij van keanuquote:Op maandag 24 februari 2025 15:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Klef Sharice en Bef Milena liggen weer op elkaar
hopelijk bezig met de strategie voor deze week bespreken qua het nominerenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Niet normaalquote:Op maandag 24 februari 2025 15:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Dan vond ik Ashley nog beter te pruimenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:40 schreef ledn81 het volgende:
Lijkt wel weer wat op vorig seizoen dit jaar qua dit gedoetje.
Ashley is vervangen door iemand uit Kampen die te makkelijk en teveel voor het zeggen heeft/in de schoot krijgt geworpen en een clubje om zich heen verzameld en daar leuke toneelstukjes mee maakt![]()
De generaal is vervangen door de voorzitter van het kartel
Ik denk ook niet dat je champignons luchtdicht in een pot moet bewaren.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:38 schreef Verity het volgende:
Ze hebben dit jaar wel veel gedoe met het eten dat steeds niet goed meer is.
ja ik bedoel Jolien heeft heel wat weg van Karen van vorig jaar, zelfde saaie mutsquote:Op maandag 24 februari 2025 15:40 schreef ledn81 het volgende:
Ashley is vervangen door iemand uit Kampen die te makkelijk en teveel voor het zeggen heeft/in de schoot krijgt geworpen en een clubje om zich heen verzameld en daar leuke toneelstukjes mee maakt![]()
ooh maai kot... hij heeft nieuwe tekst die op repeat staat?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu wil ook zijn valentijnskaarten
Die 2 kan je totaal niet vergelijken vind ikquote:Op maandag 24 februari 2025 15:40 schreef ledn81 het volgende:
Als ik Sharice was zou ik me ook echt genaaid voelen als ik mijn GC van ¤3.000 nu opeens niet zou mogen inzetten.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:40 schreef ledn81 het volgende:
Het zijn dezelfde 'domme' / neppe toneelstukjes voor de cameraquote:Op maandag 24 februari 2025 15:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die 2 kan je totaal niet vergelijken vind ik
Klopt ook voor geen meter. Dit is gewoon bescherming voor Jordyquote:Op maandag 24 februari 2025 15:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als ik Sharice was zou ik me ook echt genaaid voelen als ik mijn GC van ¤3.000 nu opeens niet zou mogen inzetten.
Dat gekras haalt niks uit en HG doet ook niet wat ie belooft.quote:
Die viel me ook op inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:37 schreef Luna68 het volgende:
Jordy zegt net ik kan alleen nog op de bank komen als er direct een nominatiepin komt en geen target. En nog zegt Mattie niet dat hij hem er dan met zijn GC af kan halen. Van je ‘vrienden’ moet je het hebben
of een gamechanger die echt superdupergeweldig is en waar die van Jordy weer niet voor geldenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:46 schreef Luna68 het volgende:
Die komt met een vrijstelling terug zeker
Het is een laffe speler, jammer dat Jordy die best scherp kan zijn dat niet ziet. Vlgs mij weet hij welke GC Mattie heeftquote:Op maandag 24 februari 2025 15:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die viel me ook op inderdaad.
Mattie speelt een heel gehaaid spel hoor,is goed met iedereen. Slipt zo overal tussendoor.
Ik hoop met een nominatiepin die ze bij Jordy oppriktquote:Op maandag 24 februari 2025 15:46 schreef Luna68 het volgende:
Die komt met een vrijstelling terug zeker
Wat liep Jordy nou weer te stoken? Het ging weer over Jane en Axel in ieder geval. What elsequote:
Dat ging over Sharice en was geen stokenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat liep Jordy nou weer te stoken? Het ging weer over Jane en Axel in ieder geval. What else
Ik dacht dat ik Jolien iets hoorde zeggen over dat Axel de hele tijd loopt te roepen dat hij gaat strijden. Mss denken ze dat Jane al iets heeft verteldquote:Op maandag 24 februari 2025 15:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat liep Jordy nou weer te stoken? Het ging weer over Jane en Axel in ieder geval. What else
Ijs is een nieuwe nickname voor iemand, zoals rice er een voor Charice is. Ik weet alleen niet meer voor wie. Het kartel ( zonder Jane) hadden het er vanmorgen over.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft zin in een grote bak met ijs 3 smaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |