Volgens mij zit er niemand met die naam in het bb huisquote:Op maandag 24 februari 2025 18:05 schreef Silves het volgende:
Jij praat niet in je vlogs, ja dit moet ik mss ook gaan doen zegt de narcist pater zeurano.![]()
![]()
Neeeeeeeee niet doen, wil je nog wat volgers overhouden.
Dat vroeg ik mij dus ook af. Wel vreemd dat hij dat zo open op de streams zegt.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:11 schreef OmaJacky het volgende:
De TT.
Dat verhaal van Pootje.
David s heeft vantevoren al met BB besproken dat hij weg gaat opv degene die eruit gestemd werd.
Dus Pootje moet vantevoren al bij BB bekend maken dat hij dan weg wil. Als nu zowel Milena als Charice op de bank zitten en Milena wordt weg gestemd zal hij dan ook gaan? ( of gaat hij dat pas woensdag zeggen tegen die 2 als Milena haar target krijgt van Jordy en opgespeld door Matt.?)
Ik heb dat in de verste verte niet gezienquote:Op maandag 24 februari 2025 18:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan zie jij het idd anders dan ik, ik zie heel wat anders gelukkig.
Vanessa? die ken ik nietquote:Op maandag 24 februari 2025 18:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Vanessa die met die echte gezette kok aan het koken was....
nog geen reden om je dan precies hetzelfde te gaan gedragen, wat een idioot is hij tochquote:Op maandag 24 februari 2025 18:22 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy : wat ze mij vorige week heeft geflikt doe ik nu ook
Mag toch?quote:Op maandag 24 februari 2025 18:23 schreef OmaJacky het volgende:
Dus Milena heeft aan Matt gevraagd om Charice te redden.
owkeejquote:Op maandag 24 februari 2025 18:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nog geen reden om je dan precies hetzelfde te gaan gedragen, wat een idioot is hij toch
Maar hij zit verder nergens mee hoorquote:Op maandag 24 februari 2025 18:22 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy : wat ze mij vorige week heeft geflikt doe ik nu ook
En Mattie die doodgewoon blindelings volgt. Dat is toch een zeer verstandig persoon. Noch maar niet te spreken over de kloosterling.;quote:Op maandag 24 februari 2025 18:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nog geen reden om je dan precies hetzelfde te gaan gedragen, wat een idioot is hij toch
Snap het wel, ze heeft tegen hem gezegd hem niet erop te zetten.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar hij zit verder nergens mee hoor![]()
Milena kreeg de keus bij gelijke stand om 1 van de 2 van de bank te halen. Logisch toch dat je dat voor iemand doet met wie je het meest om gaat in dat huis.
Er is geen probleem. Dat hij haar erop wil is toch gewoon normaal en het spel. Het hele theater eromheen is niet nodig en neemt ie anderen altijd kwalijk.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Snap het wel, ze heeft tegen hem gezegd hem niet erop te zetten.
Mag toch dat hij haar erop wil? snap het probleem niet.
Aan jordy had ze gezegd je red toch wel mijn vriendin hequote:Op maandag 24 februari 2025 18:23 schreef OmaJacky het volgende:
Dus Milena heeft aan Matt gevraagd om Charice te redden.
Ja, maar dan is het toch ook logisch dat zij eigenlijk die vraag niet hoeft te stellen???? Of is ze dement aan het worden en is het vergeten aan wie ze het vraagt.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar hij zit verder nergens mee hoor![]()
Milena kreeg de keus bij gelijke stand om 1 van de 2 van de bank te halen. Logisch toch dat je dat voor iemand doet met wie je het meest om gaat in dat huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |