Ik vind dat maar raar van die vriendin, het zegt veel over haar om dat zo te doen.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:44 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja net gelezen op SM...nu is hij echt gedumpt.
Heeft Jane helemaal niet nodigquote:Op maandag 24 februari 2025 17:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet waarom BB geen schort geeft voor het koken
Ze was live gisteravond geloof ik ,en kreeg er allemaal vragen over. Zelf vertrekt ze begin april voor onbepaalde tijd naar buitenland. Zij is gewend dit zo te doen, op deze manier verkoopt ze haar kleding..tja..it Sells, zullen we maar zeggenquote:Op maandag 24 februari 2025 17:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat maar raar van die vriendin, het zegt veel over haar om dat zo te doen.
Dat was EJVJL eigenlijk, en een beetje De Bondgenoten nu, al zitten er daar ook veel kaartenbak typetjes in de laatste tijd.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:46 schreef mazaru het volgende:
Het zou leuk zijn als ze eens een BB zouden hebben met normale mensen van de straat. Niet uit het boekje van de modellenbureaus.
Dat is alweer een heel ander meer logisch verhaal .,.vrij weinig aan de hand dus danquote:Op maandag 24 februari 2025 17:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze was live gisteravond geloof ik ,en kreeg er allemaal vragen over. Zelf vertrekt ze begin april voor onbepaalde tijd naar buitenland. Zij is gewend dit zo te doen, op deze manier verkoopt ze haar kleding..tja..it Sells, zullen we maar zeggen
Misschien een volgende BB met volwassenen?quote:Op maandag 24 februari 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Inderdaad! Bijvoorbeeld 40 man ... en in een loods of zo. En 3 maand, wat is nou 3 maand. Gewoon een jaar!
Golden BBquote:Op maandag 24 februari 2025 17:49 schreef czvt het volgende:
[..]
Misschien een volgende BB met volwassenen?
Nee ze heeft wel aangegeven dat het wat haar betreft wel klaar is.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is alweer een heel ander meer logisch verhaal .,.vrij weinig aan de hand dus dan
Jane laat hem echt niet vallen hoor. Die twee zijn maatjes.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:49 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Eigenlijk staat Axel als ik het zo bekijk helemaal alleen. Jane vermijdt nu ook elk contact en trekt naar Matti. Sneu, van iedereen daar.
Dat is het ook, als je dit vergelijkt met de eerste series Big Brother, is het behoorlijk kinderachtig geworden.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:49 schreef czvt het volgende:
[..]
Tja een al sm gedoe, maar eerlijk je vriendje in melena in haar kont kruipen, zou ik ook niet kunnen zien..blijf haar pamperen en zijn hand boven haar kroon houden..maarja dit is alles voor de duimpjes op SM, gelukkig mijn relatie niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat maar raar van die vriendin, het zegt veel over haar om dat zo te doen.
Hij begon met 100 euro , toen naar 200 en toen in dezelfde zin 400.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Keanu zou er 200 euro voor over hebben ofzo geloof ik vertelde hij net tegen Jane en Jolien
Zaten vanmorgen nog afspraken te maken in de sauna over Axel zijn favo onderwerp Jordy.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:49 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Eigenlijk staat Axel als ik het zo bekijk helemaal alleen. Jane vermijdt nu ook elk contact en trekt naar Matti. Sneu, van iedereen daar.
Ja niet met die over het paard getilde puistenpubersquote:Op maandag 24 februari 2025 17:49 schreef czvt het volgende:
[..]
Nope, dan zou Jane nu finalist zijn want is nog de enige vrouwelijke Nederlandse.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
en als Pootje weg is, dan is Mattheus finalist want de laatste belgische man
Zoiets als die halve dooie David olverit?quote:Op maandag 24 februari 2025 17:49 schreef czvt het volgende:
[..]
Echt he?quote:Op maandag 24 februari 2025 17:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Bende van de zwarte hand kleutertjes met geheimtaal.
Dat was wel heel slecht gecast. Gooi er maar een paar figuren in zoals Tiny en Louquote:Op maandag 24 februari 2025 17:56 schreef Silves het volgende:
[..]
Zoiets als die halve dooie David olverit?
Het is vaker uit geweest en Mattie heeft niets raars gedaanquote:Op maandag 24 februari 2025 17:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee ze heeft wel aangegeven dat het wat haar betreft wel klaar is.
One way ticket.....to thailand toch.....ben benieuwd wanneer ze weer thuis is......quote:Op maandag 24 februari 2025 17:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze was live gisteravond geloof ik ,en kreeg er allemaal vragen over. Zelf vertrekt ze begin april voor onbepaalde tijd naar buitenland. Zij is gewend dit zo te doen, op deze manier verkoopt ze haar kleding..tja..it Sells, zullen we maar zeggen
Nee klopt, maar ik heb wel het idee dat hij gevoelens heeft voor Milena.Hij behandelt/benaderd haar wel op een andere manier dan de andere dames. Ik zou het iig niet erg leuk vinden om daar naar te moeten kijken als partnerquote:Op maandag 24 februari 2025 17:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is vaker uit geweest en Mattie heeft niets raars gedaan
Ik heb dat niet gezien , ik zie het ook niet..quote:Op maandag 24 februari 2025 18:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik heb wel het idee dat hij gevoelens heeft voor Milena.Hij behandelt/benaderd haar wel op een andere manier dan de andere dames. Ik zou het iig niet erg leuk vinden om daar naar te moeten kijken als partner
quote:Op maandag 24 februari 2025 18:00 schreef mazaru het volgende:
Keanu heeft het over de dingen die hij allemaal heeft meegemaakt. De tegenslagen in zijn leven.
Een gesloten Mac Donalds...een niet werkende wifi...een kapotte föhn....een bad hair day.... zijn moeder die zijn bed niet heeft verschoond....geen roze ballonnetjes op zijn verjaardag.
Het leven is keihard voor de jeugd van tegenwoordig
Keanu heeft het over de dingen die hij allemaal heeft meegemaakt. De tegenslagen in zijn leven.
Een gesloten Mac Donalds...een niet werkende wifi...een kapotte föhn....een bad hair day.... zijn moeder die zijn bed niet heeft verschoond....geen roze ballonnetjes op zijn verjaardag.
Is toch zijn keus....nooit zou hij bij het groepje willen horen van Jordy......hij had liever David en David en milena en Sharice.....en natuurlijk het dubbelspel met Jane.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:49 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Echt niet? Hij kruipt bijna voor haar manquote:Op maandag 24 februari 2025 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien , ik zie het ook niet..
Dan zie jij het idd anders dan ik, ik zie heel wat anders gelukkig.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Echt niet? Hij kruipt bijna voor haar man
Wat dacht je van een Vanessa die met die echte gezette kok aan het koken was....quote:Op maandag 24 februari 2025 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was wel heel slecht gecast. Gooi er maar een paar figuren in zoals Tiny en Lou
quote:Op maandag 24 februari 2025 18:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Vanessa die met die echte gezette kok aan het koken was....
Ze staan nog op youtubequote:Op maandag 24 februari 2025 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was wel heel slecht gecast. Gooi er maar een paar figuren in zoals Tiny en Lau
Eens, denk alleen 1 probleem de meeste slimme volwassenen doen niet mee aan BBquote:Op maandag 24 februari 2025 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Gewoon volwassen mensen en niet allemaal van die wannabee youtubers die alleen maar denken aan het aantal volgers op Instagram
Dat snap ik dan ook wel weer. Als je ziet hoe het thuisfront het moet ontgelden dan haak je al af.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens, denk alleen 1 probleem de meeste slimme volwassenen doen niet mee aan BB
Volgens mij zit er niemand met die naam in het bb huisquote:Op maandag 24 februari 2025 18:05 schreef Silves het volgende:
Jij praat niet in je vlogs, ja dit moet ik mss ook gaan doen zegt de narcist pater zeurano.![]()
![]()
Neeeeeeeee niet doen, wil je nog wat volgers overhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |