Die is al AF sinds ze daar is!quote:Op zondag 2 maart 2025 10:32 schreef greysbones het volgende:
En dat Jane mee gaat in de haat van sharice maakt haar er ook niet beter op staan
Het is een regelrechte verbitterde egoïst die zijn ware aard toont. Allicht buiten het huis ook. Als hij BB wint dan is dit door toedoen van BB zelf.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:28 schreef Kinga het volgende:
Het klopt wel wat ze zeggen, Jordy is het baasje en de rest zijn hondjes die er achteraan lopen.
quote:Op zondag 2 maart 2025 10:33 schreef czvt het volgende:
[..]
Het is een regelrechte verbitterde egoïst die zijn ware aard toont. Allicht buiten het huis ook. Als hij BB wint dan is dit door toedoen van BB zelf.
Dat heb ik nu ook steeds gevonden. Milena had tenminste nog een beetje zelfreflectie en wist dat ze grove dingen had gezegd, Sharice praatte dat goed en vond hun haat spuien niet fout.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:30 schreef Koos1958 het volgende:
Blijkt nu wel dat sharice niet door milena werd beïnvloed ze is gewoon van zichzelf een lelijk persoon.
Dat is toch elk jaar zo? BB krijgt altijd de schuld en is de baasquote:Op zondag 2 maart 2025 10:33 schreef czvt het volgende:
[..]
Het is een regelrechte verbitterde egoïst die zijn ware aard toont. Allicht buiten het huis ook. Als hij BB wint dan is dit door toedoen van BB zelf.
Jordy is tactisch, maar hij niet alleen. Jolien heeft ook al meerdere keren behoorlijk tactische dingen gezegd, waardoor ze een andere richting ingingen.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:28 schreef Kinga het volgende:
Het klopt wel wat ze zeggen, Jordy is het baasje en de rest zijn hondjes die er achteraan lopen.
Eensquote:Op zondag 2 maart 2025 10:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jane zou ook gelijk hebben als ze gewoon als eerste gaat zonder hun goedkeuring. Deze heeft ze niet nodig.
Jolien is geen domme damequote:Op zondag 2 maart 2025 10:37 schreef Verity het volgende:
[..]
Jordy is tactisch, maar hij niet alleen. Jolien heeft ook al meerdere keren behoorlijk tactische dingen gezegd, waardoor ze een andere richting ingingen.
Vind het wel grappig dat mensen Jordy ervoor afrekenen, terwijl het onderdeel is van BB. Daarnaast worden de zogenaamde volgelingen er niet voor afgerekend, terwijl ze net zo hard mee doen.
Ik mag het hopenquote:Op zondag 2 maart 2025 10:41 schreef Roxiebb het volgende:
Jane die betuttelend praat over Jolien, net zoals Sharice en Axel die meepraten.
Volgens mij speelt Jolien hen er alle drie uit.
Daar geloof ik inderdaad ook niks vanquote:Op zondag 2 maart 2025 10:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jaja......wie denkt ze in de maling te nemen.....
Gaat steeds meer opvallen.....Ook Axel stijgt het naar zijn hoofd....als hij denk met deze uitspraken zijn populariteit een boost te geven.....triest...........ook met het vloeken gaat het lekker in de groep met David erbij......quote:Op zondag 2 maart 2025 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik verbazend vind dat axel en sharice het persoonlijk maken richting jordy. Gister zei.axel zelf nog van joh sharice haat jordy nog meer dan ik doe.ik heb dat bij de 4 van het "kartel" nog nooit horen zeggen van die hatelijke dingen. 1x jordy tegen sharice uitgevlogen en gelijk had hij. Die lui kunnen spel en persoonlijk niet scheiden. Vooral sharice slaat erin door. Jammer want nergens voor nodig. En axel zegt van ik mag je wel tegen jordy en draait zich om en zegt totaal iets anders en dat hij hem echt niet moet in de sauna
Dit is ook precies de reden dat ik klaar ben met axelquote:Op zondag 2 maart 2025 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik verbazend vind dat axel en sharice het persoonlijk maken richting jordy. Gister zei.axel zelf nog van joh sharice haat jordy nog meer dan ik doe.ik heb dat bij de 4 van het "kartel" nog nooit horen zeggen van die hatelijke dingen. 1x jordy tegen sharice uitgevlogen en gelijk had hij. Die lui kunnen spel en persoonlijk niet scheiden. Vooral sharice slaat erin door. Jammer want nergens voor nodig. En axel zegt van ik mag je wel tegen jordy en draait zich om en zegt totaal iets anders en dat hij hem echt niet moet in de sauna
Dat willen ze uitdragen, maar dat zijn helemaal niet twee groepen.....David Sharice en Jane en Axel is gewoon 1 groep.....quote:Op zondag 2 maart 2025 10:32 schreef Juultje1981 het volgende:
Verschil tussen de twee groepen is alleen dat het kartel overlegt wie ze eruit willen maar elkaar echt als maatjes zien. De andere groep zijn groepjes van twee die overleggen dus dat vind ik veel meer tactisch dan het kartel die elkaar safen omdat ze elkaar er echt in willen houden de andere werken samen om zichzelf te redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |