Dat is ook een doelwit, hij is het kartel de rest zijn volgelingen.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:05 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy, jordy,jordy en daar blijft het bij axel over gaan .
het stijgt hem weer eens naar de bolquote:Op zondag 2 maart 2025 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy heeft weer een idee.
Hij gaat weer vals spelen...en denkt te kunnen bepalen wat er gaat gebeuren.
Domme sukkel..
Hij zegt het tegen Jolien en die kijkt dom en zegt: okee
Jordy schiet door in zijn acties, dat is een valkuil voor hemquote:Op zondag 2 maart 2025 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy heeft weer een idee.
Hij gaat weer vals spelen...en denkt te kunnen bepalen wat er gaat gebeuren.
Domme sukkel..
Hij zegt het tegen Jolien en die kijkt dom en zegt: okee
Er beginnen nu steeds meer trouwe volgelingen in te zien dat hij 1 grote act is.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jordy schiet door in zijn acties, dat is een valkuil voor hem
Oeh lekkahquote:Op zondag 2 maart 2025 10:19 schreef Juultje1981 het volgende:
Ieder speelt voor zich toch? Ik kijk uit naar de sensatie die het oplevert en daar kijk ik toch voor
Jordy bespeelt de boel voor eigen eer. . Zogenaamd voor de reuring.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:18 schreef Kinga het volgende:
Die kartel leden zijn ook dom zeg. Die gaan maar blind akkoord dat Jordy het meeste geld wil pakken? VOOR DE SENSA. Idiots.
Alsof hij weet wat wat voor spel er gespeeld gaat worden.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:20 schreef OmaJacky het volgende:
Jordy wil weer eens sensa maken.
Als de pot bv 10.000 is dan wik hij dat Jolien, Keanu en Mattie als 1e gaan. Dan gaat hij als 4e en neemt op 4 euro na de rest van de pot.
Yep.quote:
Ja dat verbaasd mij dat hij daar geen sancties op zetquote:Op zondag 2 maart 2025 10:22 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Yep.
Het duurt echt lang voordat ze aangekleed zijn.
Ze hebben steeds meer poep aan BB.
Hij heeft nu al 2x omgeroepen dat Keanu en Jolien naar de PR moeten komen
Ja, dat zei hij. Jolien ging haar trui uit trekken (om iets anders aan te gaan doen) en gelijk een camerawissel. Hoe preuts het er hier aan toe gaat in vergelijking met de rest van de wereld....quote:
Ik ben niet echt een volgeling van Jordy, in het begin vond ik hem niks later zag ik wat meer leuke dingen van hem, het voordeel van dit seizoen voor mij is dat geen favoriet heb waardoor ik wat minder blinde vlekken heb wat de leuke en minder leuke kanten zijn van iemand.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er beginnen nu steeds meer trouwe volgelingen in te zien dat hij 1 grote act is.
Bevalt me sowieso niet dat hij maar alles bepaalt voor dat groepje. Maar die sukkels gaan ook echt in alles mee, kunnen niet meer voor zichzelf denken ofzo?quote:Op zondag 2 maart 2025 10:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jordy bespeelt de boel voor eigen eer. . Zogenaamd voor de reuring.
Ik ben niet vergeten dat hij over Keanu zei die boos op hem was: dan moet hij maar niet in mijn plannetje vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |