Dat zegt ook iets over dat groepjequote:Op zondag 2 maart 2025 10:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Bevalt me sowieso niet dat hij maar alles bepaalt voor dat groepje. Maar die sukkels gaan ook echt in alles mee, kunnen niet meer voor zichzelf denken ofzo?
En gelijk hebben ze het als ze dat jiet meer doen want er komt niets terug haar kant op.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
Jane heeft opgevangen dat ze haar toch niet meer als eerste de kluis in willen laten gaan. Sharice zegt dat Jordy tegen Jolien en Keanu heeft gezegd dat ze een voordeel niet aan 'die persoon' moeten geven.
Idd, Jordy zijn verhaal is en blijft een mooi verhaal.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
.
Hij voelt zich gewaardeerd en dat geeft hem een boost en gezien zijn verleden begrijp ik dat heel goed maar hij slaat af en toe door
Onbegrijpelijkquote:Op zondag 2 maart 2025 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
Precies Jane: dat hebben kinderen gemaakt. ( over poster koning en koningin)
En dat Jolien zich laat piepelen door het kartel.
Jane zou ook gelijk hebben als ze gewoon als eerste gaat zonder hun goedkeuring. Deze heeft ze niet nodig.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze het als ze dat jiet meer doen want er komt niets terug haar kant op.
kartel beschermen jolien wel hoeven hun niet te doen neequote:Op zondag 2 maart 2025 10:26 schreef Juultje1981 het volgende:
En groep jaxel en sharice denken weer dat Jolien meeloopt met het groepje kartel. Het zijn haar maatjes en ze volgt echt niet perse beschermt hoeft ze echt niet te worden
Sowwwquote:Op zondag 2 maart 2025 10:23 schreef Koos1958 het volgende:
Charice ik ga niet weg voordat die motherfakker weg is.
Ze vinden het prima dat Jane als eerste gaat volgens mij alleen wilt Keanu wel voor pootjequote:Op zondag 2 maart 2025 10:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jane zou ook gelijk hebben als ze gewoon als eerste gaat zonder hun goedkeuring. Deze heeft ze niet nodig.
Jane moet gewoon alles kopen. Geld zat.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:29 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ze vinden het prima dat Jane als eerste gaat volgens mij alleen wilt Keanu wel voor pootje
Dat was vorige week inderdaad de afspraak. Hoor Jane net zeggen dat ze opgevangen heeft dat het nu anders is. Weet het verder ook nietquote:Op zondag 2 maart 2025 10:29 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ze vinden het prima dat Jane als eerste gaat volgens mij alleen wilt Keanu wel voor pootje
e veranderen per dag wat ze welquote:Op zondag 2 maart 2025 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat was vorige week inderdaad de afspraak. Hoor Jane net zeggen dat ze opgevangen heeft dat het nu anders is. Weet het verder ook niet
ja dat zou dan wezen omdat Jane nu weer goed overgelopen isquote:Op zondag 2 maart 2025 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat was vorige week inderdaad de afspraak. Hoor Jane net zeggen dat ze opgevangen heeft dat het nu anders is. Weet het verder ook niet
Haatdragendquote:Op zondag 2 maart 2025 10:30 schreef Koos1958 het volgende:
Blijkt nu wel dat sharice niet door milena werd beïnvloed ze is gewoon van zichzelf een lelijk persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |