ja dat doe je niet tochquote:
en dat geloven we allemaal Jane, echt waar hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 13:39 schreef Joyce-43 het volgende:
hij was bereid om de strijdbijl te begraven ja tuurlijk Jane
Dit inderdaad, en wat is Axel ook voor van alles uitgemaakt toen hij een paar euro meer nam. Maar ja, nu is het Jordy dus is het hilarischquote:Op zondag 2 maart 2025 13:40 schreef -river- het volgende:
Wat grappig, ik kan mij nog herinneren dat Keanu en Lennie werden uitgekotst door superheld Jordy. Maar het is nu Jordy dus is het grappig.
Heeft hij een reden om zijn haat aan te houden, die hij toch al niet zou opheven.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:40 schreef Verity het volgende:
Axel: Dat geintje gaat wel je kop kosten pik
Ja hoe durven ze boos te worden als iemand al het prijzengeld pakt waar iedereen voor speelde.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Jees zeg gewoon echt boos worden die Sharice en Axel
ik vind het leuk en erg zuur hoe boos die andere reagerenquote:Op zondag 2 maart 2025 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Benieuwd hoe de kijker hierop gaat reageren
Mwah, die heeft nu een legitieme reden om de pik op hem te hebben wat ie voorheen toch al had.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:42 schreef Verity het volgende:
Axel: Ik ga er alles aan doen, dat hij nergens meer als eerste gaat. Let's play a game.
Axel: En dan ook niet meer beledigt zijn, als ik hem nog steeds als target hebt.
Lijkt erop dat Axel het ergste vindt.
quote:Op zondag 2 maart 2025 13:39 schreef engine het volgende:
Jordy mag niet meer als eerste![]()
Janeja axel wou de strijdbijl begraven
gelooft ze het zelfsquote:Op zondag 2 maart 2025 13:39 schreef engine het volgende:
Jordy mag niet meer als eerste![]()
Janeja axel wou de strijdbijl begraven
Jolien had nee kunnen zeggen, ik wil het geld.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:43 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
juist Jolien, wel voor de neus van een ander 10.000 euro wegnemen maar moeilijk doen over 160 euro die je nu misloopt xD
Jolien, de domme doos mag terug nar het klooster. De mestkevers keuren dit nog goed ook! Verstaan wie kan.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:43 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
juist Jolien, wel voor de neus van een ander 10.000 euro wegnemen maar moeilijk doen over 160 euro die je nu misloopt xD
Punt is dat hij dit anderen heel kwalijk heeft genomen. B.v. Axel is hierdoor buiten de groep gezet. Maar nu hij het zelf doet is het natuurlijk hilarischquote:Op zondag 2 maart 2025 13:44 schreef Lillfex het volgende:
Ja ik snap die kwaadheid dan niet het gaat maar om duizend euro en ik lig in een deuk Ik vind het wel leuke streams
Volgens mij heb je dat standaard klaar staan om te postenquote:Op zondag 2 maart 2025 13:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
die had dat nooit gewonnen van axel want axel had daar nooit toegegeven.. net als jordy nooit had toegegeven mocht hij daar zittenquote:Op zondag 2 maart 2025 13:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Jolien had nee kunnen zeggen, ik wil het geld.
7 eurootjes over gelaten, maar pootje moest zo nodig alles weer pakkenquote:
Gaat om principe. Het was hij die altijd melde dat het eerlijk verdeeld moest worden en kwaad was dat sommige 20 tot 40 euro meer hadden genomen. Axel, Linda en Lenie waren toen mensen die er uit moesten van hem.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:44 schreef Lillfex het volgende:
Ja ik snap die kwaadheid dan niet het gaat maar om duizend euro en ik lig in een deuk Ik vind het wel leuke streams
Hij heeft dagenlang hardop slecht over Axel gesproken omdat Axel een paar euro meer nam dan de ander en nu hij alles pakt is het grappig, rare wereld.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Punt is dat hij dit anderen heel kwalijk heeft genomen. B.v. Axel is hierdoor buiten de groep gezet. Maar nu hij het zelf doet is het natuurlijk hilarisch
lult die nou met het is de manier waarop? ze opperde hetzelfdequote:Op zondag 2 maart 2025 13:41 schreef Ireth het volgende:
Jane, zout ff op met je principes, Axel kan best wel zelf praten, die heeft geen woordvoerder nodig...
maar nu mag het niet meer van Axelquote:Op zondag 2 maart 2025 13:46 schreef KinKiJan het volgende:
Maar het blijft gewoon dom dat ze hem wéér eerder lieten gaan.
Niks van vorige keer geleerd en niets gedaan met dat ze Jordy al hadden horen zeggen dat ie dit zou gaan doen.
Ach ja hij zal ermee moeten dealen Jordy dan he maar ik vind het grappigquote:Op zondag 2 maart 2025 13:46 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Gaat om principe. Het was hij die altijd melde dat het eerlijk verdeeld moest worden en kwaad was dat sommige 20 tot 40 euro meer hadden genomen. Axel, Linda en Lenie waren toen mensen die er uit moesten van hem.
Dus hoe speelt Axel het niet al hard. Jordy maakt hier duidelijk een grapje. Axel is venijnig.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:45 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
die had dat nooit gewonnen van axel want axel had daar nooit toegegeven.. net als jordy nooit had toegegeven mocht hij daar zitten
Dan nog is het je eigen schuld.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:45 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
die had dat nooit gewonnen van axel want axel had daar nooit toegegeven.. net als jordy nooit had toegegeven mocht hij daar zitten
Dat was vooral het probleem van Jeffrey. Om anderen uit te testen en zichzelf betrouwbaar te laten lijken.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Punt is dat hij dit anderen heel kwalijk heeft genomen. B.v. Axel is hierdoor buiten de groep gezet. Maar nu hij het zelf doet is het natuurlijk hilarisch
quote:Op zondag 2 maart 2025 13:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
7 eurootjes over gelaten, maar pootje moest zo nodig alles weer pakken
Ze hebben het gemunt op Jordy en Pootje is een van hen.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:47 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
maar waarom zijn ze niet verontwaardigd over pootje dan die ook de hele 7 euro pakt en niet een euro voor de andere over heeft gelaten?
ikke ook hahahaquote:Op zondag 2 maart 2025 13:42 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahahahaha och och och, hoe zuurder ze doen hoe leuker ik het vind worden
Dit kan je natuurlijk ook andersom bekijken, Axel deed het toen wel, en jordy mag het niet van hem...quote:Op zondag 2 maart 2025 13:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij heeft dagenlang hardop slecht over Axel gesproken omdat Axel een paar euro meer nam dan de ander en nu hij alles pakt is het grappig, rare wereld.
Ja? Gewoon een normale vraag, hoezo weer? Heeft hij het al eerder gedaan dan??quote:
Dat was in de eerste weekquote:Op zondag 2 maart 2025 13:46 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Gaat om principe. Het was hij die altijd melde dat het eerlijk verdeeld moest worden en kwaad was dat sommige 20 tot 40 euro meer hadden genomen. Axel, Linda en Lenie waren toen mensen die er uit moesten van hem.
het is een grap en eigenlijk is het iedereen speelt voor zichzelf he en Sharice wilde hetzelfde doen zei ze nog 2 uur terugquote:Op zondag 2 maart 2025 13:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja hoe durven ze boos te worden als iemand al het prijzengeld pakt waar iedereen voor speelde.
net zoals het eigen schuld is dat ze jordy eerst laten gaan ondanks hij de laatste keer de kluis leeg kocht.. dan nu niet zeurenquote:
Ze zijn nu in een andere fase van het spel beland. Het gaat nu meer naar ieder voor zich. In het begin had je iedereen nog nodig.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:49 schreef -river- het volgende:
Als iemand ook maar een euro meer durfde te pakken waren ze in zijn ogen onbeschoft en nu is hij in zijn ogen grappig.
*** Mod edit Net een mod breek gedaan dat we dit niet gaan doen****quote:Op zondag 2 maart 2025 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het is een grap en eigenlijk is het iedereen speelt voor zichzelf he en Sharice wilde hetzelfde doen zei ze nog 2 uur terug
Die zal allicht ontslagen worden door zijn huidige werkgever. Die kan niet door de beugel buiten de BB wereld.quote:
Jane heeft haar kant duidelijk gekozen, Axel, Sharice en Pootje. Ze gaat als dubbelagent nog meer info vergaren.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:50 schreef Schakeltopia het volgende:
jane ging plassen, maar zit gewoon lekker suite sessie met pootje en axel
In die deugwereld niet nee. Lekker belangrijk, moet maar eens klaar zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:51 schreef czvt het volgende:
[..]
Die zal allicht ontslagen worden door zijn huidige werkgever. Die kan niet door de beugel buiten de BB wereld.
dat moet helemaal niet, zijn hier misschien nog wel meer jordy haters dan fans op sommige dagen..quote:Op zondag 2 maart 2025 13:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Oke, dus als Jordy iets doet is het een grap en hij mag alles en als een ander het doet niet. Jammer van dit forum dat je ook hier een absoluute Jordy fan moet zijn.
Axel deed het,jordy keurde dat af, foei jordy.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Oke, dus als Jordy iets doet is het een grap en hij mag alles en als een ander het doet niet. Jammer van dit forum dat je ook hier een absoluute Jordy fan moet zijn.
Vind je ? Sorry Je hoeft hier echt geen Jordyfan te zijn Er zijn genoeg mensen die voor iemand anders zijn waar je ook gewoon je mening kan uiten toch?quote:Op zondag 2 maart 2025 13:51 schreef -river- het volgende:
[..]
het was toch BB die zei dat hij als eerste mocht?quote:Op zondag 2 maart 2025 13:46 schreef KinKiJan het volgende:
Maar het blijft gewoon dom dat ze hem wéér eerder lieten gaan.
Niks van vorige keer geleerd en niets gedaan met dat ze Jordy al hadden horen zeggen dat ie dit zou gaan doen.
Absoluut wel. In mijn geval is dit de beste beslissing.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In die deugwereld niet nee. Lekker belangrijk, moet maar eens klaar zijn.
ik verplicht jou niet om een Jordy fan te wezen hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 13:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik haat niemand snap alleen niet waarom je blindelings fan van iemand kan zijn die en snoep/koek maar nu ook geld van medebewoners pakt waar ze allemaal voor hebben gespeeld. Hij kan gewoon niets fout doen blijkbaar en dat past niet bij mij.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:52 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat moet helemaal niet, zijn hier misschien nog wel meer jordy haters dan fans op sommige dagen..
gaat om de reactie hierop; axel geeft letterlijk hetzelfde gedaan voor nog minder euro’s dus hij is de laatste die hierover mag klagen
Wat heeft "een spel spelen" daar in hemelsnaam mee te maken??quote:Op zondag 2 maart 2025 13:51 schreef czvt het volgende:
[..]
Die zal allicht ontslagen worden door zijn huidige werkgever. Die kan niet door de beugel buiten de BB wereld.
nee het gaat erom, zoals eerder gezegd, dat axel de laatste persoon is die hier boos om kan zijn daar hij dit zelf letterlijk na 2 dagen in het huis ook meer heeft gepaktquote:Op zondag 2 maart 2025 13:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik haat niemand snap alleen niet waarom je blindelings fan van iemand kan zijn die en snoep/koek maar nu ook geld van medebewoners pakt waar ze allemaal voor hebben gespeeld. Hij kan gewoon niets fout doen blijkbaar en dat past niet bij mij.
De rest bleef in de zon liggen en niemand kwam overeind..quote:Op zondag 2 maart 2025 13:53 schreef happyme28 het volgende:
Jane die blijft maar proberen.
Waarom mocht Jordy weer als eerste eigenlijk?
Zei hij vorige keer ook.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:53 schreef Kissingbird het volgende:
Axel gaat ervoor zorgen dat Jordy NOOIT meer als eerste tweede derde de kluis ingaat
Pauper gedrag.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Stelletje Aso's in die Suite de 1 zit scheten te laten en de ander zit te boeren
Meer dan je denkt in de business wereld. Onderschat dit niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat heeft "een deel spelen" daar in hemelsnaam mee te maken??
En bb vond het ook fantastisch bleekquote:Op zondag 2 maart 2025 13:56 schreef engine het volgende:
Snapt axel zelf niet dat hij toch wel op jordy stemt![]()
Er is niks veranderd alleen heeft jordy wat meer geld
And guess what, gaat toch nergens heen dus het is verspilde moeite zolang hij daar al zit, in zijn anti Jordy tunnel.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:56 schreef engine het volgende:
Snapt axel zelf niet dat hij toch wel op jordy stemt![]()
Er is niks veranderd alleen heeft jordy wat meer geld
Dat moeten we nog maar even afwachten, de vraag is in hoeverre de tv kijker dit waardeertquote:Op zondag 2 maart 2025 13:58 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
hoe harder axel en de gang tegen jordy keren hoe harder de kijker jordy saved heb ik het gevoel
Heerlijk! Ze geven het hem op een presenteerblaadje.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
De rest bleef in de zon liggen en niemand kwam overeind..
Oehh spannend.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
Axel; eerste schot is gevuurd , pakt dikke sloek, ik ga hard spelen
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:01 schreef Dotteke het volgende:
Oke, ik denk dat ik zo de boel maar voor een uurtje dicht gooi, kan iedereen even tot rust komen
Weer trs het is niet normaal meer hoe het hier gaat
Kom op, wat is dit voor onzin dan.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:01 schreef Dotteke het volgende:
Oke, ik denk dat ik zo de boel maar voor een uurtje dicht gooi, kan iedereen even tot rust komen
ja die stuurde er gewoon op aan ook hahahquote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:01 schreef Ireth het volgende:
De sfeer elders is ook redelijk pro-jordy als ik het zo zie
Nee, ze moesten zelf de volgorde bepalen. Jordy riep meteen dat hij wel zou gaan en tegen z'n groepje dat ie alles zou gaan pakken.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:52 schreef Verida het volgende:
[..]
het was toch BB die zei dat hij als eerste mocht?
ja asociaal hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 13:56 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Schijten boeren en scheten laten zal het stinken in dat rattenhol 🤢
Pak je koffer dan maar vast, ben je er nog steeds? Al die grootspraak van die gast.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:03 schreef Verity het volgende:
Pootje denkt dat hij naar huis gaat, als de bank Pootje, Axel en Sharice is.
oh, dat had ik dan niet goed meegekregen, ik dat dat jordy als eerste mocht omdat hij dm was (of zoiets,)quote:Op zondag 2 maart 2025 14:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, ze moesten zelf de volgorde bepalen. Jordy riep meteen dat hij wel zou gaan en tegen z'n groepje dat ie alles zou gaan pakken.
Jolien zei nog vraag wel even aan de rest of ze het ok vinden dat je als eerste gaat, waarna Jordy zei dat hij gewoon gaat, want iedereen ligt toch buiten. Onderweg grapte hij nog naar Jane dat ie een eurotje voor Jane zou overlaten. Terwijl Jolien op stream 1 vroeg wat de rest er buiten van vond als Jordy als eerste zou gaan, stond Jordy op stream 2 al in de DR....
hij is geen dm? dat zijn de fans deze weekquote:Op zondag 2 maart 2025 14:04 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, dat had ik dan niet goed meegekregen, ik dat dat jordy als eerste mocht omdat hij dm was (of zoiets,)
dankje voor de uitleg
Hij denkt dat de kijker hem naar huis stemt, omdat hij steeds zegt dat hij naar huis wilt.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pak je koffer dan maar vast, ben je er nog steeds? Al die grootspraak van die gast.
Sharice heeft nu wel een streepje voor om te laten wieberen vrijdag.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij denkt dat de kijker hem naar huis stemt, omdat hij steeds zegt dat hij naar huis wilt.
snap niet dat dat zo gedaan moet wordenquote:Op zondag 2 maart 2025 14:01 schreef Dotteke het volgende:
Op X wel, fb niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:03 schreef Hznootje het volgende:
[..]Ik zie juist weer hele andere reacties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Dotteke op 02-03-2025 14:36:36 ]Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
je bent niet alleen hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinige ben hier op t forum die Jordy en z'n kartel helemaal niks aan meer vind.
In het begin was t best grappig maar de lol gaat er voor mij vanaf.
Jolien die als een loops hondje achter die mannen aanloopt, zielig aan het doen is omdat ze zogenaamd geen ruggengraat heeft en dat het daardoor Axel kwalijk wordt genomen over die 10k.
Mattie die altijd precies hetzelfde dacht als een ander.
Keanu die nog in z'n puberfase zit en die alles wat Jordy doet geweldig vindt.
En Jordy die z'n 'rol' als voorzitter te overdreven doet en zichzelf geweldig vindt.
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op X wel, fb niet.Echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 02-03-2025 14:36:56 ]Allemaal cabaretteketet!
We ??quote:Op zondag 2 maart 2025 14:11 schreef Folies het volgende:
Het gezeik was het hem meer dan zat waard. Zo is dat jordy, we smulden!
nou daar kan hij wel eens gelijk in hebbenquote:Op zondag 2 maart 2025 14:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij denkt dat de kijker hem naar huis stemt, omdat hij steeds zegt dat hij naar huis wilt.
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinige ben hier op t forum die Jordy en z'n kartel helemaal niks aan meer vind.
Jolien die als een loops hondje achter die mannen aanloopt, zielig aan het doen is omdat ze zogenaamd geen ruggengraat heeft en dat het daardoor Axel kwalijk wordt genomen over die 10k.
En Jordy die z'n 'rol' als voorzitter te overdreven doet en zichzelf geweldig vindt.
bang dat hij werd afgeluisterdquote:Op zondag 2 maart 2025 14:13 schreef Verity het volgende:
Waarom stond Axel af te luisteren bij de suite deur? Ik switchte net van stream.
En omdat ze op een plastic dingetje kauwen wat vroeger stoere cowboys.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:13 schreef Roxiebb het volgende:
Axel en Pootje vinden zichzeLF echte mannen omdat ze scheten laten. Succes Jane met je bondje 😝😝😝
lekker uit genastquote:Op zondag 2 maart 2025 14:16 schreef Roxiebb het volgende:
Axel laat zijn bondgenoten de gamechangers kopen, houdt dus zelf zijn grote som, want zit daar voor het geld.
Ik heb, anders dan dat wegmoffelen van voedsel wat ik ook niet heel grappig meer vind,maar wel snap uit verveling en bonding, hem nog nooit echt horen liegen. Sterker nog, hij vertelt vaak van te voren wat hij gaat doen.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:10 schreef Ireth het volgende:
1 pluspunt vind ik wel voor jordy: hij is er oprecht () open over naar iedereen, hij verteld exact hoe het gegaan is tegen iedereen.
Oh Axel had ook eerder geld gehouden/gepakt??quote:Op zondag 2 maart 2025 14:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
En omdat ze op een plastic dingetje kauwen wat vroeger stoere cowboys.
Ben benieuwd of en wanneer de kluis dicht gaat blijven. Op een gegeven moment kan er ook niet meer worden gespeeld met GC's. En het prijzengeld kan ook niet te laag worden.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:16 schreef Roxiebb het volgende:
Axel laat zijn bondgenoten de gamechangers kopen, houdt dus zelf zijn grote som, want zit daar voor het geld.
Dit slaat toch echt helemaal nergens op wat Jolien zegtquote:Op zondag 2 maart 2025 13:43 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
Op de BBQ met die verenbaalquote:Op zondag 2 maart 2025 14:19 schreef Ireth het volgende:
Zo, #teampapagaai heeft gezelschap gekregen...
jolien levert achteraf commentaar op de manier waarop ze denkt dat het goed zou vallen bij de restquote:Op zondag 2 maart 2025 14:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit slaat toch echt helemaal nergens op wat Jolien zegtJolien heeft vaak achteraf commentaar maar dat moet ze eens gaan doen op het moment dat er iets gaande is.
ja dat is domquote:Op zondag 2 maart 2025 14:21 schreef Joyce-43 het volgende:
vertel JAne nou eens niet alles Jordy!!!!
Ik vind het alleen maar leuker worden. De kaartclub en 24kitchen hoeft voor mij echt niet. Die andere zijn gewoon zuur. We zaten aan het begin te zeuren dat het saai was.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
SL: boodschappenquote:Op zondag 2 maart 2025 14:21 schreef Ireth het volgende:
Nominatie alarm???
Allemaal naar de gameroom!
Keanu moet weer pissen..
En ik wou net boodschappen doen![]()
We zullen wel niet mee mogen kijken
?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:19 schreef Ireth het volgende:
Zo, #teampapagaai heeft gezelschap gekregen...
ja dat is echt heel domquote:
Dat klopt ook Ik ben dat gezeur zat dat hij steeds zegt dat die naar huis wil Als hij erop komt mag hij van mij dan ook gaanquote:Op zondag 2 maart 2025 14:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om en hij zei duidelijk als ik het had gedaan was het BB huis te klein geweest. En hij had er meer respect voor gehad als hij 10 K had genomen.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:18 schreef Juultje1981 het volgende:
Wat een klein kind is Axel toch pffffff alleen maar omdat hij minder dan 200 euro is misgelopen
Ook gewoon een domme vergelijking. Het ging om totaal iets andersquote:Op zondag 2 maart 2025 14:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit slaat toch echt helemaal nergens op wat Jolien zegtJolien heeft vaak achteraf commentaar maar dat moet ze eens gaan doen op het moment dat er iets gaande is.
En hopen dat we mee mogen kijken!quote:Op zondag 2 maart 2025 14:25 schreef Kissingbird het volgende:
HOOOP dat dit idd open nominaties zijn
ja dan komen ze erachter dat ze dubbel spel speeltquote:Op zondag 2 maart 2025 14:23 schreef Verity het volgende:
Jane alleen in de suite: Kutzooi
Ik denk dat ze bang is voor open nominatie
Het is haar mening en waarom dar dom noemen? Dat is niet oke.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook gewoon een domme vergelijking. Het ging om totaal iets anders
Ow God ja, dat stond ook bij de optiesquote:
nee, niet als je in het kartel zitquote:Op zondag 2 maart 2025 14:26 schreef Kinga het volgende:
WTF? Jordy zegt nu ook tegen mensen wie ze moeten nomineren?! Mogen mensen dat lekker zelf bepalen?!
Nee hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Vergeet de popcorn en bitterballen niet mee te nemen! Gewoon voor het geval datquote:Op zondag 2 maart 2025 14:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow God ja, dat stond ook bij de opties![]()
Dan ga ik boodschappen doen..
denk dat ze niet anders kan want dan valt ze Sharice Axel en pootje weer aan en bij die hoort ze dus gewoonquote:Op zondag 2 maart 2025 14:25 schreef happyme28 het volgende:
Zou niet slim zijn van Jane om nu al kleur te bekennen. Nu heeft ze Jordy nog nodig. Denk niet dat dat haar buiten het huis in dank wordt afgenomen.
100% eensquote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Doet Axel niet hetzelfde met Jane Je kan stemmen toch op wie je wil Je hoeft niet mee te gaan he maar dan sta je alleen. Ja als dat beter uit komt ............quote:Op zondag 2 maart 2025 14:27 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, niet als je in het kartel zit
dan moet je braaf doen wat je gezegd wordt, daar verdien je dan een koekje mee
Onzin, ze moeten niets en kunnen ook gewoon overlopen naar de andere groep. Zijn allemaal volwassen mensen, geen juf, met een schoolklasquote:Op zondag 2 maart 2025 14:27 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, niet als je in het kartel zit
dan moet je braaf doen wat je gezegd wordt, daar verdien je dan een koekje mee
Ik vind (en zei) dat Jolien een domme vergelijking maakte, lijkt me gewoon okquote:Op zondag 2 maart 2025 14:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is haar mening en waarom dar dom noemen? Dat is niet oke.
en Mayonaisequote:Op zondag 2 maart 2025 14:28 schreef Verity het volgende:
[..]
Vergeet de popcorn en bitterballen niet mee te nemen! Gewoon voor het geval dat
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:29 schreef Ireth het volgende:
Hou eens allemaal je klep als BB praat, stelletje ouwehoeren!
Ben het bijna met alles eens.. behalve dat ik Jordy al van dag één niet leuk en zeker niet grappig vind, maar verder kan ik me hier prima in vinden.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op X wel, fb niet.Dit slaat dus weer echt nergens op. Dat schuim op X en FB gaat vaak te ver in hun uitspraken.. echt trieste figuren daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 02-03-2025 14:39:02 ]Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
en daarna, oh zo leuk zo leuk.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
En Jane zegge ze zijn bij de plaatselijke kringloop geweest
Dit is al vanaf den beginne zoquote:Op zondag 2 maart 2025 14:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit slaat dus weer echt nergens op. Dat schuim op X en FB gaat vaak te ver in hun uitspraken.. echt trieste figuren daar
daar zegt ze toch niets lelijks mee ?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
En Jane zegge ze zijn bij de plaatselijke kringloop geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |