Punt is dat hij dit anderen heel kwalijk heeft genomen. B.v. Axel is hierdoor buiten de groep gezet. Maar nu hij het zelf doet is het natuurlijk hilarischquote:Op zondag 2 maart 2025 13:44 schreef Lillfex het volgende:
Ja ik snap die kwaadheid dan niet het gaat maar om duizend euro en ik lig in een deuk Ik vind het wel leuke streams
Volgens mij heb je dat standaard klaar staan om te postenquote:Op zondag 2 maart 2025 13:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
die had dat nooit gewonnen van axel want axel had daar nooit toegegeven.. net als jordy nooit had toegegeven mocht hij daar zittenquote:Op zondag 2 maart 2025 13:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Jolien had nee kunnen zeggen, ik wil het geld.
7 eurootjes over gelaten, maar pootje moest zo nodig alles weer pakkenquote:
Gaat om principe. Het was hij die altijd melde dat het eerlijk verdeeld moest worden en kwaad was dat sommige 20 tot 40 euro meer hadden genomen. Axel, Linda en Lenie waren toen mensen die er uit moesten van hem.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:44 schreef Lillfex het volgende:
Ja ik snap die kwaadheid dan niet het gaat maar om duizend euro en ik lig in een deuk Ik vind het wel leuke streams
Hij heeft dagenlang hardop slecht over Axel gesproken omdat Axel een paar euro meer nam dan de ander en nu hij alles pakt is het grappig, rare wereld.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Punt is dat hij dit anderen heel kwalijk heeft genomen. B.v. Axel is hierdoor buiten de groep gezet. Maar nu hij het zelf doet is het natuurlijk hilarisch
lult die nou met het is de manier waarop? ze opperde hetzelfdequote:Op zondag 2 maart 2025 13:41 schreef Ireth het volgende:
Jane, zout ff op met je principes, Axel kan best wel zelf praten, die heeft geen woordvoerder nodig...
maar nu mag het niet meer van Axelquote:Op zondag 2 maart 2025 13:46 schreef KinKiJan het volgende:
Maar het blijft gewoon dom dat ze hem wéér eerder lieten gaan.
Niks van vorige keer geleerd en niets gedaan met dat ze Jordy al hadden horen zeggen dat ie dit zou gaan doen.
Ach ja hij zal ermee moeten dealen Jordy dan he maar ik vind het grappigquote:Op zondag 2 maart 2025 13:46 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Gaat om principe. Het was hij die altijd melde dat het eerlijk verdeeld moest worden en kwaad was dat sommige 20 tot 40 euro meer hadden genomen. Axel, Linda en Lenie waren toen mensen die er uit moesten van hem.
Dus hoe speelt Axel het niet al hard. Jordy maakt hier duidelijk een grapje. Axel is venijnig.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:45 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
die had dat nooit gewonnen van axel want axel had daar nooit toegegeven.. net als jordy nooit had toegegeven mocht hij daar zitten
Dan nog is het je eigen schuld.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:45 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
die had dat nooit gewonnen van axel want axel had daar nooit toegegeven.. net als jordy nooit had toegegeven mocht hij daar zitten
Dat was vooral het probleem van Jeffrey. Om anderen uit te testen en zichzelf betrouwbaar te laten lijken.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Punt is dat hij dit anderen heel kwalijk heeft genomen. B.v. Axel is hierdoor buiten de groep gezet. Maar nu hij het zelf doet is het natuurlijk hilarisch
quote:Op zondag 2 maart 2025 13:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
7 eurootjes over gelaten, maar pootje moest zo nodig alles weer pakken
Ze hebben het gemunt op Jordy en Pootje is een van hen.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:47 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
maar waarom zijn ze niet verontwaardigd over pootje dan die ook de hele 7 euro pakt en niet een euro voor de andere over heeft gelaten?
ikke ook hahahaquote:Op zondag 2 maart 2025 13:42 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahahahaha och och och, hoe zuurder ze doen hoe leuker ik het vind worden
Dit kan je natuurlijk ook andersom bekijken, Axel deed het toen wel, en jordy mag het niet van hem...quote:Op zondag 2 maart 2025 13:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij heeft dagenlang hardop slecht over Axel gesproken omdat Axel een paar euro meer nam dan de ander en nu hij alles pakt is het grappig, rare wereld.
Ja? Gewoon een normale vraag, hoezo weer? Heeft hij het al eerder gedaan dan??quote:
Dat was in de eerste weekquote:Op zondag 2 maart 2025 13:46 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Gaat om principe. Het was hij die altijd melde dat het eerlijk verdeeld moest worden en kwaad was dat sommige 20 tot 40 euro meer hadden genomen. Axel, Linda en Lenie waren toen mensen die er uit moesten van hem.
het is een grap en eigenlijk is het iedereen speelt voor zichzelf he en Sharice wilde hetzelfde doen zei ze nog 2 uur terugquote:Op zondag 2 maart 2025 13:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja hoe durven ze boos te worden als iemand al het prijzengeld pakt waar iedereen voor speelde.
net zoals het eigen schuld is dat ze jordy eerst laten gaan ondanks hij de laatste keer de kluis leeg kocht.. dan nu niet zeurenquote:
Ze zijn nu in een andere fase van het spel beland. Het gaat nu meer naar ieder voor zich. In het begin had je iedereen nog nodig.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:49 schreef -river- het volgende:
Als iemand ook maar een euro meer durfde te pakken waren ze in zijn ogen onbeschoft en nu is hij in zijn ogen grappig.
*** Mod edit Net een mod breek gedaan dat we dit niet gaan doen****quote:Op zondag 2 maart 2025 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het is een grap en eigenlijk is het iedereen speelt voor zichzelf he en Sharice wilde hetzelfde doen zei ze nog 2 uur terug
Die zal allicht ontslagen worden door zijn huidige werkgever. Die kan niet door de beugel buiten de BB wereld.quote:
Jane heeft haar kant duidelijk gekozen, Axel, Sharice en Pootje. Ze gaat als dubbelagent nog meer info vergaren.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:50 schreef Schakeltopia het volgende:
jane ging plassen, maar zit gewoon lekker suite sessie met pootje en axel
In die deugwereld niet nee. Lekker belangrijk, moet maar eens klaar zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:51 schreef czvt het volgende:
[..]
Die zal allicht ontslagen worden door zijn huidige werkgever. Die kan niet door de beugel buiten de BB wereld.
dat moet helemaal niet, zijn hier misschien nog wel meer jordy haters dan fans op sommige dagen..quote:Op zondag 2 maart 2025 13:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Oke, dus als Jordy iets doet is het een grap en hij mag alles en als een ander het doet niet. Jammer van dit forum dat je ook hier een absoluute Jordy fan moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |