Heeft hij een reden om zijn haat aan te houden, die hij toch al niet zou opheven.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:40 schreef Verity het volgende:
Axel: Dat geintje gaat wel je kop kosten pik
Ja hoe durven ze boos te worden als iemand al het prijzengeld pakt waar iedereen voor speelde.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Jees zeg gewoon echt boos worden die Sharice en Axel
ik vind het leuk en erg zuur hoe boos die andere reagerenquote:Op zondag 2 maart 2025 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Benieuwd hoe de kijker hierop gaat reageren
Mwah, die heeft nu een legitieme reden om de pik op hem te hebben wat ie voorheen toch al had.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:42 schreef Verity het volgende:
Axel: Ik ga er alles aan doen, dat hij nergens meer als eerste gaat. Let's play a game.
Axel: En dan ook niet meer beledigt zijn, als ik hem nog steeds als target hebt.
Lijkt erop dat Axel het ergste vindt.
quote:Op zondag 2 maart 2025 13:39 schreef engine het volgende:
Jordy mag niet meer als eerste![]()
Janeja axel wou de strijdbijl begraven
gelooft ze het zelfsquote:Op zondag 2 maart 2025 13:39 schreef engine het volgende:
Jordy mag niet meer als eerste![]()
Janeja axel wou de strijdbijl begraven
Jolien had nee kunnen zeggen, ik wil het geld.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:43 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
juist Jolien, wel voor de neus van een ander 10.000 euro wegnemen maar moeilijk doen over 160 euro die je nu misloopt xD
Jolien, de domme doos mag terug nar het klooster. De mestkevers keuren dit nog goed ook! Verstaan wie kan.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:43 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
juist Jolien, wel voor de neus van een ander 10.000 euro wegnemen maar moeilijk doen over 160 euro die je nu misloopt xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |