quote:Op zondag 2 maart 2025 14:01 schreef Dotteke het volgende:
Oke, ik denk dat ik zo de boel maar voor een uurtje dicht gooi, kan iedereen even tot rust komen
Weer trs het is niet normaal meer hoe het hier gaat
Kom op, wat is dit voor onzin dan.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:01 schreef Dotteke het volgende:
Oke, ik denk dat ik zo de boel maar voor een uurtje dicht gooi, kan iedereen even tot rust komen
Weer trs het is niet normaal meer hoe het hier gaat
ja die stuurde er gewoon op aan ook hahahquote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:01 schreef Ireth het volgende:
De sfeer elders is ook redelijk pro-jordy als ik het zo zie
Nee, ze moesten zelf de volgorde bepalen. Jordy riep meteen dat hij wel zou gaan en tegen z'n groepje dat ie alles zou gaan pakken.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:52 schreef Verida het volgende:
[..]
het was toch BB die zei dat hij als eerste mocht?
ja asociaal hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 13:56 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Schijten boeren en scheten laten zal het stinken in dat rattenhol 🤢
Pak je koffer dan maar vast, ben je er nog steeds? Al die grootspraak van die gast.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:03 schreef Verity het volgende:
Pootje denkt dat hij naar huis gaat, als de bank Pootje, Axel en Sharice is.
oh, dat had ik dan niet goed meegekregen, ik dat dat jordy als eerste mocht omdat hij dm was (of zoiets,)quote:Op zondag 2 maart 2025 14:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, ze moesten zelf de volgorde bepalen. Jordy riep meteen dat hij wel zou gaan en tegen z'n groepje dat ie alles zou gaan pakken.
Jolien zei nog vraag wel even aan de rest of ze het ok vinden dat je als eerste gaat, waarna Jordy zei dat hij gewoon gaat, want iedereen ligt toch buiten. Onderweg grapte hij nog naar Jane dat ie een eurotje voor Jane zou overlaten. Terwijl Jolien op stream 1 vroeg wat de rest er buiten van vond als Jordy als eerste zou gaan, stond Jordy op stream 2 al in de DR....
hij is geen dm? dat zijn de fans deze weekquote:Op zondag 2 maart 2025 14:04 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, dat had ik dan niet goed meegekregen, ik dat dat jordy als eerste mocht omdat hij dm was (of zoiets,)
dankje voor de uitleg
Hij denkt dat de kijker hem naar huis stemt, omdat hij steeds zegt dat hij naar huis wilt.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pak je koffer dan maar vast, ben je er nog steeds? Al die grootspraak van die gast.
Sharice heeft nu wel een streepje voor om te laten wieberen vrijdag.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij denkt dat de kijker hem naar huis stemt, omdat hij steeds zegt dat hij naar huis wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |