ja dat is domquote:Op zondag 2 maart 2025 14:21 schreef Joyce-43 het volgende:
vertel JAne nou eens niet alles Jordy!!!!
Ik vind het alleen maar leuker worden. De kaartclub en 24kitchen hoeft voor mij echt niet. Die andere zijn gewoon zuur. We zaten aan het begin te zeuren dat het saai was.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinige ben hier op t forum die Jordy en z'n kartel helemaal niks aan meer vind.
In het begin was t best grappig maar de lol gaat er voor mij vanaf.
Jolien die als een loops hondje achter die mannen aanloopt, zielig aan het doen is omdat ze zogenaamd geen ruggengraat heeft en dat het daardoor Axel kwalijk wordt genomen over die 10k.
Mattie die altijd precies hetzelfde dacht als een ander.
Keanu die nog in z'n puberfase zit en die alles wat Jordy doet geweldig vindt.
En Jordy die z'n 'rol' als voorzitter te overdreven doet en zichzelf geweldig vindt.
SL: boodschappenquote:Op zondag 2 maart 2025 14:21 schreef Ireth het volgende:
Nominatie alarm???
Allemaal naar de gameroom!
Keanu moet weer pissen..
En ik wou net boodschappen doen![]()
We zullen wel niet mee mogen kijken
?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:19 schreef Ireth het volgende:
Zo, #teampapagaai heeft gezelschap gekregen...
ja dat is echt heel domquote:
Dat klopt ook Ik ben dat gezeur zat dat hij steeds zegt dat die naar huis wil Als hij erop komt mag hij van mij dan ook gaanquote:Op zondag 2 maart 2025 14:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij denkt dat de kijker hem naar huis stemt, omdat hij steeds zegt dat hij naar huis wilt.
Daar gaat het niet om en hij zei duidelijk als ik het had gedaan was het BB huis te klein geweest. En hij had er meer respect voor gehad als hij 10 K had genomen.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:18 schreef Juultje1981 het volgende:
Wat een klein kind is Axel toch pffffff alleen maar omdat hij minder dan 200 euro is misgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |