Ook gewoon een domme vergelijking. Het ging om totaal iets andersquote:Op zondag 2 maart 2025 14:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit slaat toch echt helemaal nergens op wat Jolien zegtJolien heeft vaak achteraf commentaar maar dat moet ze eens gaan doen op het moment dat er iets gaande is.
En hopen dat we mee mogen kijken!quote:Op zondag 2 maart 2025 14:25 schreef Kissingbird het volgende:
HOOOP dat dit idd open nominaties zijn
ja dan komen ze erachter dat ze dubbel spel speeltquote:Op zondag 2 maart 2025 14:23 schreef Verity het volgende:
Jane alleen in de suite: Kutzooi
Ik denk dat ze bang is voor open nominatie
Het is haar mening en waarom dar dom noemen? Dat is niet oke.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook gewoon een domme vergelijking. Het ging om totaal iets anders
Ow God ja, dat stond ook bij de optiesquote:
nee, niet als je in het kartel zitquote:Op zondag 2 maart 2025 14:26 schreef Kinga het volgende:
WTF? Jordy zegt nu ook tegen mensen wie ze moeten nomineren?! Mogen mensen dat lekker zelf bepalen?!
Nee hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinige ben hier op t forum die Jordy en z'n kartel helemaal niks aan meer vind.
In het begin was t best grappig maar de lol gaat er voor mij vanaf.
Jolien die als een loops hondje achter die mannen aanloopt, zielig aan het doen is omdat ze zogenaamd geen ruggengraat heeft en dat het daardoor Axel kwalijk wordt genomen over die 10k.
Mattie die altijd precies hetzelfde dacht als een ander.
Keanu die nog in z'n puberfase zit en die alles wat Jordy doet geweldig vindt.
En Jordy die z'n 'rol' als voorzitter te overdreven doet en zichzelf geweldig vindt.
Vergeet de popcorn en bitterballen niet mee te nemen! Gewoon voor het geval datquote:Op zondag 2 maart 2025 14:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow God ja, dat stond ook bij de opties![]()
Dan ga ik boodschappen doen..
denk dat ze niet anders kan want dan valt ze Sharice Axel en pootje weer aan en bij die hoort ze dus gewoonquote:Op zondag 2 maart 2025 14:25 schreef happyme28 het volgende:
Zou niet slim zijn van Jane om nu al kleur te bekennen. Nu heeft ze Jordy nog nodig. Denk niet dat dat haar buiten het huis in dank wordt afgenomen.
100% eensquote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinige ben hier op t forum die Jordy en z'n kartel helemaal niks aan meer vind.
Jolien die als een loops hondje achter die mannen aanloopt, zielig aan het doen is omdat ze zogenaamd geen ruggengraat heeft en dat het daardoor Axel kwalijk wordt genomen over die 10k.
En Jordy die z'n 'rol' als voorzitter te overdreven doet en zichzelf geweldig vindt.
Doet Axel niet hetzelfde met Jane Je kan stemmen toch op wie je wil Je hoeft niet mee te gaan he maar dan sta je alleen. Ja als dat beter uit komt ............quote:Op zondag 2 maart 2025 14:27 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, niet als je in het kartel zit
dan moet je braaf doen wat je gezegd wordt, daar verdien je dan een koekje mee
Onzin, ze moeten niets en kunnen ook gewoon overlopen naar de andere groep. Zijn allemaal volwassen mensen, geen juf, met een schoolklasquote:Op zondag 2 maart 2025 14:27 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, niet als je in het kartel zit
dan moet je braaf doen wat je gezegd wordt, daar verdien je dan een koekje mee
Ik vind (en zei) dat Jolien een domme vergelijking maakte, lijkt me gewoon okquote:Op zondag 2 maart 2025 14:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is haar mening en waarom dar dom noemen? Dat is niet oke.
en Mayonaisequote:Op zondag 2 maart 2025 14:28 schreef Verity het volgende:
[..]
Vergeet de popcorn en bitterballen niet mee te nemen! Gewoon voor het geval dat
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:29 schreef Ireth het volgende:
Hou eens allemaal je klep als BB praat, stelletje ouwehoeren!
Ben het bijna met alles eens.. behalve dat ik Jordy al van dag één niet leuk en zeker niet grappig vind, maar verder kan ik me hier prima in vinden.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op X wel, fb niet.Dit slaat dus weer echt nergens op. Dat schuim op X en FB gaat vaak te ver in hun uitspraken.. echt trieste figuren daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 02-03-2025 14:39:02 ]Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
en daarna, oh zo leuk zo leuk.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
En Jane zegge ze zijn bij de plaatselijke kringloop geweest
Dit is al vanaf den beginne zoquote:Op zondag 2 maart 2025 14:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit slaat dus weer echt nergens op. Dat schuim op X en FB gaat vaak te ver in hun uitspraken.. echt trieste figuren daar
daar zegt ze toch niets lelijks mee ?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
En Jane zegge ze zijn bij de plaatselijke kringloop geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |