en Mayonaisequote:Op zondag 2 maart 2025 14:28 schreef Verity het volgende:
[..]
Vergeet de popcorn en bitterballen niet mee te nemen! Gewoon voor het geval dat
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:29 schreef Ireth het volgende:
Hou eens allemaal je klep als BB praat, stelletje ouwehoeren!
Ben het bijna met alles eens.. behalve dat ik Jordy al van dag één niet leuk en zeker niet grappig vind, maar verder kan ik me hier prima in vinden.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinige ben hier op t forum die Jordy en z'n kartel helemaal niks aan meer vind.
In het begin was t best grappig maar de lol gaat er voor mij vanaf.
Jolien die als een loops hondje achter die mannen aanloopt, zielig aan het doen is omdat ze zogenaamd geen ruggengraat heeft en dat het daardoor Axel kwalijk wordt genomen over die 10k.
Mattie die altijd precies hetzelfde dacht als een ander.
Keanu die nog in z'n puberfase zit en die alles wat Jordy doet geweldig vindt.
En Jordy die z'n 'rol' als voorzitter te overdreven doet en zichzelf geweldig vindt.
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op X wel, fb niet.Dit slaat dus weer echt nergens op. Dat schuim op X en FB gaat vaak te ver in hun uitspraken.. echt trieste figuren daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 02-03-2025 14:39:02 ]Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
en daarna, oh zo leuk zo leuk.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
En Jane zegge ze zijn bij de plaatselijke kringloop geweest
Dit is al vanaf den beginne zoquote:Op zondag 2 maart 2025 14:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit slaat dus weer echt nergens op. Dat schuim op X en FB gaat vaak te ver in hun uitspraken.. echt trieste figuren daar
daar zegt ze toch niets lelijks mee ?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
En Jane zegge ze zijn bij de plaatselijke kringloop geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |