snap niet dat dat zo gedaan moet wordenquote:Op zondag 2 maart 2025 14:01 schreef Dotteke het volgende:
Oke, ik denk dat ik zo de boel maar voor een uurtje dicht gooi, kan iedereen even tot rust komen
Weer trs het is niet normaal meer hoe het hier gaat
Op X wel, fb niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:03 schreef Hznootje het volgende:
[..]Ik zie juist weer hele andere reacties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Dotteke op 02-03-2025 14:36:36 ]Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
je bent niet alleen hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinige ben hier op t forum die Jordy en z'n kartel helemaal niks aan meer vind.
In het begin was t best grappig maar de lol gaat er voor mij vanaf.
Jolien die als een loops hondje achter die mannen aanloopt, zielig aan het doen is omdat ze zogenaamd geen ruggengraat heeft en dat het daardoor Axel kwalijk wordt genomen over die 10k.
Mattie die altijd precies hetzelfde dacht als een ander.
Keanu die nog in z'n puberfase zit en die alles wat Jordy doet geweldig vindt.
En Jordy die z'n 'rol' als voorzitter te overdreven doet en zichzelf geweldig vindt.
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op X wel, fb niet.Echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 02-03-2025 14:36:56 ]Allemaal cabaretteketet!
We ??quote:Op zondag 2 maart 2025 14:11 schreef Folies het volgende:
Het gezeik was het hem meer dan zat waard. Zo is dat jordy, we smulden!
nou daar kan hij wel eens gelijk in hebbenquote:Op zondag 2 maart 2025 14:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij denkt dat de kijker hem naar huis stemt, omdat hij steeds zegt dat hij naar huis wilt.
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinige ben hier op t forum die Jordy en z'n kartel helemaal niks aan meer vind.
In het begin was t best grappig maar de lol gaat er voor mij vanaf.
Jolien die als een loops hondje achter die mannen aanloopt, zielig aan het doen is omdat ze zogenaamd geen ruggengraat heeft en dat het daardoor Axel kwalijk wordt genomen over die 10k.
Mattie die altijd precies hetzelfde dacht als een ander.
Keanu die nog in z'n puberfase zit en die alles wat Jordy doet geweldig vindt.
En Jordy die z'n 'rol' als voorzitter te overdreven doet en zichzelf geweldig vindt.
bang dat hij werd afgeluisterdquote:Op zondag 2 maart 2025 14:13 schreef Verity het volgende:
Waarom stond Axel af te luisteren bij de suite deur? Ik switchte net van stream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |