Axel deed het,jordy keurde dat af, foei jordy.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Oke, dus als Jordy iets doet is het een grap en hij mag alles en als een ander het doet niet. Jammer van dit forum dat je ook hier een absoluute Jordy fan moet zijn.
Vind je ? Sorry Je hoeft hier echt geen Jordyfan te zijn Er zijn genoeg mensen die voor iemand anders zijn waar je ook gewoon je mening kan uiten toch?quote:Op zondag 2 maart 2025 13:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Oke, dus als Jordy iets doet is het een grap en hij mag alles en als een ander het doet niet. Jammer van dit forum dat je ook hier een absoluute Jordy fan moet zijn.
het was toch BB die zei dat hij als eerste mocht?quote:Op zondag 2 maart 2025 13:46 schreef KinKiJan het volgende:
Maar het blijft gewoon dom dat ze hem wéér eerder lieten gaan.
Niks van vorige keer geleerd en niets gedaan met dat ze Jordy al hadden horen zeggen dat ie dit zou gaan doen.
Absoluut wel. In mijn geval is dit de beste beslissing.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In die deugwereld niet nee. Lekker belangrijk, moet maar eens klaar zijn.
ik verplicht jou niet om een Jordy fan te wezen hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 13:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik haat niemand snap alleen niet waarom je blindelings fan van iemand kan zijn die en snoep/koek maar nu ook geld van medebewoners pakt waar ze allemaal voor hebben gespeeld. Hij kan gewoon niets fout doen blijkbaar en dat past niet bij mij.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:52 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat moet helemaal niet, zijn hier misschien nog wel meer jordy haters dan fans op sommige dagen..
gaat om de reactie hierop; axel geeft letterlijk hetzelfde gedaan voor nog minder euro’s dus hij is de laatste die hierover mag klagen
Wat heeft "een spel spelen" daar in hemelsnaam mee te maken??quote:Op zondag 2 maart 2025 13:51 schreef czvt het volgende:
[..]
Die zal allicht ontslagen worden door zijn huidige werkgever. Die kan niet door de beugel buiten de BB wereld.
nee het gaat erom, zoals eerder gezegd, dat axel de laatste persoon is die hier boos om kan zijn daar hij dit zelf letterlijk na 2 dagen in het huis ook meer heeft gepaktquote:Op zondag 2 maart 2025 13:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik haat niemand snap alleen niet waarom je blindelings fan van iemand kan zijn die en snoep/koek maar nu ook geld van medebewoners pakt waar ze allemaal voor hebben gespeeld. Hij kan gewoon niets fout doen blijkbaar en dat past niet bij mij.
De rest bleef in de zon liggen en niemand kwam overeind..quote:Op zondag 2 maart 2025 13:53 schreef happyme28 het volgende:
Jane die blijft maar proberen.
Waarom mocht Jordy weer als eerste eigenlijk?
Zei hij vorige keer ook.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:53 schreef Kissingbird het volgende:
Axel gaat ervoor zorgen dat Jordy NOOIT meer als eerste tweede derde de kluis ingaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |