quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
Dus nu kunnen Pootje en Jordy de freeze 'skippen'.
Hoop dat ze er nog een sanctie op zetten, bijvoorbeeld elke keer dat een van hun spreekt gaat er 1000 euro af van elke bewonerquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
Dus nu kunnen Pootje en Jordy de freeze 'skippen'.
Ze hadden best veel koekjes gekregen per persoon ookquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:24 schreef Luna68 het volgende:
Hoeveel pakken koekjes heeft Jordy achtergehouden?? De chocolade chips koekjes waren toch al op?
Die gaat echt niet uit z'n eigen, die moeten ze eruit trappen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:24 schreef Droopie het volgende:
Lol, die Pootje gisteren met zijn 10k en dan naar huis.
En dan een brief pakken.
Huis doet gekke dingen met een mens.
zegggggquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:19 schreef Sestra666 het volgende:
Wat een vreselijke naam, Odin
dat was toch van een tekenfilm? Odin en zijn vriendjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het is Ovide en zijn vriendjesThinking is difficult, that’s why most people judge
Om de juiste maat te krijgen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Brief is dus niet origineel, maar ingescand en uitgeprint.
1 pakje voor 8 euro en de heeft ook dingen ontvangen bij de kaarten zoals chocolade, stroopwafels,chocoladekoekjes en snoepquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:24 schreef Luna68 het volgende:
Hoeveel pakken koekjes heeft Jordy achtergehouden?? De chocolade chips koekjes waren toch al op?
Ja dat gaat sneller dan over post hequote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Brief is dus niet origineel, maar ingescand en uitgeprint.
Mattie ook niet tochquote:
wel 2 bijna gelijke streamsquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen SL, dus geen opname in de DBK.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
zegggggOdin is ook de oppergod in de noordse mythologie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het is Ovide en zijn vriendjesDienst Justitiële Inrichtingen ?
Omdat ie nu alleen 10K kan pakken ?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:27 schreef greysbones het volgende:
Gut Keanu die zichzelf alvast een depressie aan praat
i knowquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Odin is ook de oppergod in de noordse mythologie.
BB gaat het ons heel moeilijk makenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ie nu alleen 10K kan pakken ?
ja want dat is iets wat de FEBO wilquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
Laat er een brief komen voor Milena waarin staat dat haar kiendjes haar missen want dan gaat ze meteen naar huis
Jankende kindjes dan he. Die zeggen:mama kom naar huis!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:30 schreef chufi het volgende:
Kom op met die videoboodschap van Milena dr kindjes
Vind de camera’s verdacht veel op Jolien staan, ik gok dat de eerste freeze voor haar isquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:33 schreef BigBreg83 het volgende:
De freeze komt pas vanavond denk ik. Tijdens het koken ofzo
tis maar net welke stream je kijktquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:34 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vind de camera’s verdacht veel op Jolien staan, ik gok dat de eerste freeze voor haar is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Had ie natuurlijk al lang geprobeerd.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
zegggggahw das cute voor een hond jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het is Ovide en zijn vriendjes![]()
dat Keanu zelf niet durft te drukkenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ie natuurlijk al lang geprobeerd.
Keanu zag 'm vanmorgen staan, drukte er niet op, vertelde het tegen Jordy en die drukte er uiteraard meteen op....
Ja nu wil hij die 10 k gister zei hij een paar keer ook kaartjes te willenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:34 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
ik zie die Keanu ook nog wel voor de verleiding gaan, totaal geen ruggengraat die gozer..
dat zou de makkelijkste 10.000¤ zijn om te verdienen en toch denk ik dat hij zwicht xD
Ja las net bij Greys dat hij het al gedaan hadquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ie natuurlijk al lang geprobeerd.
Keanu zag 'm vanmorgen staan, drukte er niet op, vertelde het tegen Jordy en die drukte er uiteraard meteen op....
Dat is waar, maar was net de hele tijd met Jane en nu met Jordy. Maar je hebt gelijk, kan toeval zijn. SL op 2quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis maar net welke stream je kijkt
Of z'n hondjequote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:36 schreef greysbones het volgende:
Wie moet er voor Matti komen dan?'
zijn mama?
Mss komt ze nu in de freeze terugquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: jammer voor Elsa die had dit echt graag willen maken en is dit net de week dat ze weg gaat (is?)
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:39 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat Elsa ergens in het buitenland zit , anders zou ze wel weer eens kunnen opdagen bij een freeze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar kan hij maar beter af zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice zegt: bij matthie kan het ook deborah zijn he![]()
Biologische of mentale leeftijd ?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:41 schreef greysbones het volgende:
de oma van Sharice is 71
hoe oud is Sharice???
proestquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Biologische of mentale leeftijd ?
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Biologische of mentale leeftijd ?
Zie hem net op de slaapkamer, hij had ook nog koekjes gekregen bij zijn kaarten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:24 schreef Luna68 het volgende:
TOP SPELquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:45 schreef greysbones het volgende:
die doofstomme papegaai staat er ook voor piet snot
als ze nu eens allemaal ophouden
met
hmmmm
oprecht
Oeehhlekkuh
xoxo gossipgirl
Elsa mag meedoen aan de freezequote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:43 schreef Kissingbird het volgende:
Weer treuren om Elsa die dit gaat missen
Ja maar dan krijgt de verkeerde de brief van David.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:44 schreef b_engeltje het volgende:
Als ik in het huis zat zou ik wel tegen pootje zeggen geef andere ook eens kans op de telefoon
ook diequote:
Nou, ze heeft die brief gelezen en dan zal ze ook wel beseffen dat na 2 maanden het buiten niet perse goed hoeft te gaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:44 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
Milena al een wrak bij de freeze oefening..
ze zei zelf volgens mij dat haar kinderen sws niet op tv gingen en al haar vriendinnen zitten op werk volgens haar xD
dus waar is ze zo emotioneel voor dan?
Nee natuurlijk niet voor een ieder ligt er wat anders klaarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:46 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ja maar dan krijgt de verkeerde de brief van David.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet voor een ieder ligt er wat anders klaar
Ze hadden toch sowieso allemaal koekjes en dropjes en snoep gekregen? Daar was nog ruilhandel mee, dropjes ruilen tegen koekjesquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie hem net op de slaapkamer, hij had ook nog koekjes gekregen bij zijn kaarten.
ja maarja als je al weet dat je kinderen niet komen en het eerstvolgende belangrijke persoon is een vriendin dan lijkt me die freeze niet al te lastig vol te houden xDquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou, ze heeft die brief gelezen en dan zal ze ook wel beseffen dat na 2 maanden het buiten niet perse goed hoeft te gaan.
Als een volwassen vrouw dat gevoel al heeft bij Pootje, hoe zullen haar kiendjes zich dan wel niet voelen.
Big Brother I LOVE YOUquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook die
kousenband zijn we gelukkig al kwijt
man wat irritant
had ik hierboven al eerder geschrevenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hadden toch sowieso allemaal koekjes en dropjes en snoep gekregen? Daar was nog ruilhandel mee, dropjes ruilen tegen koekjes
Jordy had zelfs meegeholpen bij het verdelen van al dat lekkers en toen een pak koekjes achterovergedrukt voor zijn karteloverleg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TOP SPELquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:49 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
is “TOP SPEL” al gevallen vandaag trouwens?
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:49 schreef Flow3r het volgende:
komop met die Freeze
kom om met ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat herhaling van zetten hebben we nu al 20 x gehoord vandaagThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:49 schreef Flow3r het volgende:
komop met die Freeze
Ik denk vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Slim van Keanuquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:50 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu ziet de rode knop als een verleiding want hij wil er altijd op drukken.. maar wil zijn 10k niet kwijt, had daarom Jordy gehaald zodat die kon drukken
Je zal als broertje naar de streams kijken.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:51 schreef Kissingbird het volgende:
Jane; ik vind mijn eigen broer lelijk
ik vatte het op als een grapje van haar.. zei daarna ook dat ze niet over haar broertje gaat zeggen dat hij knap is (want.. raar..om over je broertje te zeggen.)quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je zal als broertje naar de streams kijken.
Ik heb het vermoeden dat ie dat wel vaker gehoord heeftquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je zal als broertje naar de streams kijken.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een feest hè de kaartende mensen
Superleuk jaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een feest hè de kaartende mensen
en wat komt eruit?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:58 schreef Kodiak100 het volgende:
De kaken van milena bewegen weer eens
Ah Axel zeker weer?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien: "Heb je weer gescheten?"
Jordy: "Nee, maar was wel op een wc waar op gescheten is zo te ruiken. Zo snel schijten kan ik niet. Is echt niet normaal. Is echt niet normaal! Echt vies!"
Jolien: "Bij Mattie kan het ook Deborah zijn he?"
Mattheus: "Ja, kan"
Jordy: "Wat kan het zijn?"
Jolien: "Deborah"
Mattheus: "Ja, dat kan"
Keanu: "Oh deb"
Jordy gaat gewoon verder: "Die jongen is gewoon verrot! Gewoon puur verrot van binnen!"
Ik dacht Mattheus.. was gisteren ook en daar had Jordy toen ook iets van gezegd.quote:
Nee Matti was wezen schijten en dat stonk nogal.quote:
De 1 doet echt niet onder voor de anderquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:15 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Matti was wezen schijten en dat stonk nogal.
Het is Axel die een ongezonde focus op Jordy heeft dat bleek wel uit de gesprekken van afgelopen nacht. Jordy had zijn focus niet op Axel.
Het is toch al de grote Jordy show geworden.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stel Jeff komt voor Jolien en Jordy gaat er gelijk bij staan om tegen Jeff te zeggen dat ze van hem houdt en heel vaak over hem heeft.
Ja, nou, daar heb ik geen zin in qua televisie.
Het moet tussen de betreffende personen gaan.
Niet meer kijken danquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het is toch al de grote Jordy show geworden.
Meestal als ik Jolien ergens bij zie staan, is het om de helpende hand te bieden, vind haar een heel zorgzaam typequote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:15 schreef mazaru het volgende:
Jolien staat er weer bij als opzichter
[ afbeelding ]
Ja echt bezopen. En in de uitzending op tv wordt hij ook enorm in bescherming genomen. Klein voorbeeldje, gisteren kwam het op de buis dat de rijksten sushi mochten eten. Hij sprong op en neer schreeuwend dat hij dat was, stuk of 10 keer. Het bleek David te zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het is toch al de grote Jordy show geworden.
Helemaal mee eens en is ook veruit de eerlijkste daar en daarom kan ik ook niet begrijpen dat ze zo goed is met Jordy en Mattheus, maar dat zal waarschijnlijk met Jeffrey te maken hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Meestal als ik Jolien ergens bij zie staan, is het om de helpende hand te bieden, vind haar een heel zorgzaam type
Ze laten wel meer niet zien van mensen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja echt bezopen. En in de uitzending op tv wordt hij ook enorm in bescherming genomen. Klein voorbeeldje, gisteren kwam het op de buis dat de rijksten sushi mochten eten. Hij sprong op en neer schreeuwend dat hij dat was, stuk of 10 keer. Het bleek David te zijn.
Wij konden zien dat hij daarna rondliep en zo'n 100 keer verklaarde dat hij toch geen sushi lustte en het hem totaal niet boeide. Daarna ging hij mokkend op bed liggen waar hij nog zo'n 25 keer zei dat hij toch geen sushi lustte. Heel sneu gedrag. Toonbeeld van een slechte verliezer.
Niks van te zien in de uitzending.
Snap ik wel als je geen vaatdoeken hebt en water in de keuken.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zie ze ook echt voor alles keukenrol gebruiken
oooh maaai kotquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
poeh he
dat geneul van Keanu
die overal honderd duizend scenario's voor heeft
zo vermoeiend
Jordy is zoals hij zelf zei vroeg volwassen. Dat blijk niet uit zijn kinderlijke reacties. Ik ik ik. Ik ga niet zeggen wat anderen moeten doen maar zegt wel wat er moet gedaan worden aan zijn apostelen. Je moet dit kind maar in je omgeving hebben. Bah!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja echt bezopen. En in de uitzending op tv wordt hij ook enorm in bescherming genomen. Klein voorbeeldje, gisteren kwam het op de buis dat de rijksten sushi mochten eten. Hij sprong op en neer schreeuwend dat hij dat was, stuk of 10 keer. Het bleek David te zijn.
Wij konden zien dat hij daarna rondliep en zo'n 100 keer verklaarde dat hij toch geen sushi lustte en het hem totaal niet boeide. Daarna ging hij mokkend op bed liggen waar hij nog zo'n 25 keer zei dat hij toch geen sushi lustte. Heel sneu gedrag. Toonbeeld van een slechte verliezer.
Niks van te zien in de uitzending.
ze moeten de appeltaart bakken in de air fryer. Hebben geen rozijnen en moeten dus een klein bakblik gebruiken wat in de air fryer pastquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:22 schreef Koos1958 het volgende:
Is wel een heel klein bakblik voor die appeltaart. Als ik appeltaarten maak heb ik de grootste vorm. En geen paneermeel erin. Morgen maar weer eens doen als toetje voor de kinderen en kleinkinderen.
Het is niet dat ze veel keus heeft. Door Milena en Sharice worden er messen in haar rug geduwd. Die groep zal haar als eerste kiezen om te nomineren. Ik denk dat ze zich nu wat veiliger voelt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en is ook veruit de eerlijkste daar en daarom kan ik ook niet begrijpen dat ze zo goed is met Jordy en Mattheus, maar dat zal waarschijnlijk met Jeffrey te maken hebben.
Ik heb meerderen al horen zeggen dat je uit verveling melig wordt een kinderlijk gedrag gaat vertonen, zo ook Jane, die heeft het ook vaker gezegd, Heeft niets met volwassenheid te maken. Wi zeggen hier vaak, raak nooit het kind in je kwijtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:26 schreef czvt het volgende:
[..]
Jordy is zoals hij zelf zei vroeg volwassen. Dat blijk niet uit zijn kinderlijke reacties. Ik ik ik. Ik ga niet zeggen wat anderen moeten doen maar zegt wel wat er moet gedaan worden aan zijn apostelen. Je moet dit kind maar in je omgeving hebben. Bah!
Oke nog nooit gedaan in de airfryer.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:28 schreef Verida het volgende:
[..]
ze moeten de appeltaart bakken in de air fryer. Hebben geen rozijnen en moeten dus een klein bakblik gebruiken wat in de air fryer past
Doet hij ook. Mattheus ook. Dat zie je later ook als ze in de slaapkamer zitten en verguld zijn dat die achterlijke roze koek club favoriet is bij de kijkersquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:34 schreef Kinga het volgende:
Ik ben de aflevering aan het terugkijken, en ben waar de 3 teamcaptains door het publiek zijn gekozen. Dit is toch ook eigenlijk oerdom van BB. Ik ga er dan gelijk vanuit dat die 3 de populairste bewoners zijn, want de mensen hebben het meeste op hun gestemd. En Jordy zal ook wel zo denken.
had niet anders verwacht Die heeft bericht van thuis gekregen, waar hij al weken om zeurt, voor de zekerheid vast een vrijstelling gepakt van de week en die gaat nu gewoon door.quote:
Klopt maar als het dan nog grappig of leuk was wat hij deed maarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb meerderen al horen zeggen dat je uit verveling melig wordt een kinderlijk gedrag gaat vertonen, zo ook Jane, die heeft het ook vaker gezegd, Heeft niets met volwassenheid te maken. Wi zeggen hier vaak, raak nooit het kind in je kwijt
Dat is juist leuk dat ze dat denken!!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:34 schreef Kinga het volgende:
Ik ben de aflevering aan het terugkijken, en ben waar de 3 teamcaptains door het publiek zijn gekozen. Dit is toch ook eigenlijk oerdom van BB. Ik ga er dan gelijk vanuit dat die 3 de populairste bewoners zijn, want de mensen hebben het meeste op hun gestemd. En Jordy zal ook wel zo denken.
Jordy heeft geen hekel aan Axel Axel wel aan Jordy. Axel was nog geen target van Jordy maar Jordy wel van Axel. Jordy was bezig met een bank Milena Charice en niet zozeer met Axel erop.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
De 1 doet echt niet onder voor de ander
Onsportief gedrag heeft ook niets met je innerlijke kind te maken.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar als het dan nog grappig of leuk was wat hij deed maar
Was dat niet een laatste weekje......weet eigenlijk niet eens meer of Ashley eerder ging of Tyron....quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:36 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje is aan het rekenen wanneer tyron dat geld kreeg vorig jaar hoe lang dat nog duurt.
Dat zijn ze ook op dit moment denk ik.. jammer want ik begrijp het echt niet wat er leuk is aan de streken die zij uithalen. Ik persoonlijk vind het eerder heel triest als je je zo wil laten zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doet hij ook. Mattheus ook. Dat zie je later ook als ze in de slaapkamer zitten en verguld zijn dat die achterlijke roze koek club favoriet is bij de kijkers
Ik vraag me nu wel af wat de ranking is tussen Matti, Jordy en Jolien. Jordy zal wel 1e zijn, dan Jolien en dan Matti? Met andere woorden, Jordy krijg je niet meer eruit, dus die zit al in de finale.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doet hij ook. Mattheus ook. Dat zie je later ook als ze in de slaapkamer zitten en verguld zijn dat die achterlijke roze koek club favoriet is bij de kijkers
Dan moet hij nog effe. Was de voor laatste week.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:36 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje is aan het rekenen wanneer tyron dat geld kreeg vorig jaar hoe lang dat nog duurt.
Pootje zit te wachten tot BB hem geld gaat bieden zodat hij kan gaan. Ik mag toch echt hopen dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:37 schreef Verida het volgende:
[..]
had niet anders verwacht Die heeft bericht van thuis gekregen, waar hij al weken om zeurt, voor de zekerheid vast een vrijstelling gepakt van de week en die gaat nu gewoon door.
appeltaart kan gewoon lukken hoor, even een mesje langs de rand als hij gebakken is en hij komt los.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus wat een domme meiden. Doen geen deeg aan de wanden van de bakvorm alleen een bodem. Die kunnen geen recept lezen dus.
Er zit geen deeg aan de randquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
appeltaart kan gewoon lukken hoor, even een mesje langs de rand als hij gebakken is en hij komt los.
Het lijkt erop dat ze een recept voor een appelcake hebben, en misschien moet het in dat apparaat wel anders dan in de ovenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus wat een domme meiden. Doen geen deeg aan de wanden van de bakvorm alleen een bodem. Die kunnen geen recept lezen dus.
Dat is echt onzin.. deze week was Axel geen target voor Jordy omdat dat hem beter uitkwam maar volgende week zou hij gewoon weer op hem stemmen. Axel is daarentegen standvastig en geeft ook aan dat Jordy in zijn spel niet past en wil hem eruit hebben en zal daar ook alles aan proberen te doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:39 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy heeft geen hekel aan Axel Axel wel aan Jordy. Axel was nog geen target van Jordy maar Jordy wel van Axel. Jordy was bezig met een bank Milena Charice en niet zozeer met Axel erop.
Ik snap er ook helemaal niets van. Hoe kun je in hemelsnaam populair worden door onsportief gedrag, stelen van je medebewoners, egoïstische streken en chagrijnig in bed liggen als het even niet gaat zoals jij wil.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook op dit moment denk ik.. jammer want ik begrijp het echt niet wat er leuk is aan de streken die zij uithalen. Ik persoonlijk vind het eerder heel triest als je je zo wil laten zien.
Dat zou kunnen maar ze zeggen taartquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze een recept voor een appelcake hebben, en misschien moet het in dat apparaat wel anders dan in de oven
een mesje tussen de rand van de vorm en de appels halen.quote:
In de podcast beweerd axel nog dat het speltechnisch was naar jordy. Gister bekende hij in de sauna dat hij hem persoonlijk niet mag.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is echt onzin.. deze week was Axel geen target voor Jordy omdat dat hem beter uitkwam maar volgende week zou hij gewoon weer op hem stemmen. Axel is daarentegen standvastig en geeft ook aan dat Jordy in zijn spel niet past en wil hem eruit hebben en zal daar ook alles aan proberen te doen.
Als eerste kocht Ashley dat ticket voor de halve finale en daarna pakte Tyron het geld en ging en daarna viel Ashley af.. zo ging het volgens mij.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was dat niet een laatste weekje......weet eigenlijk niet eens meer of Ashley eerder ging of Tyron....
Weet wel dat ik de laatste loodjes ontzettend zwaar vond om naar de laatste drie te kijken.....leek heel lang te duren.
egoïstische streken en chagrijnig in bed liggen als het even niet gaat zoals jij wil, zijn er veel meer die dat doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niets van. Hoe kun je in hemelsnaam populair worden door onsportief gedrag, stelen van je medebewoners, egoïstische streken en chagrijnig in bed liggen als het even niet gaat zoals jij wil.
En anders zorgt BB e4 zelf wel voor dat Jordy in de finale zitquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vraag me nu wel af wat de ranking is tussen Matti, Jordy en Jolien. Jordy zal wel 1e zijn, dan Jolien en dan Matti? Met andere woorden, Jordy krijg je niet meer eruit, dus die zit al in de finale.
Maakt niet uit als het maar eetbaar is zullen de meeste denken daarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:45 schreef marky het volgende:
Geen idee wat dit moet worden. Appel dinges.
Dat vind ik ook niet zo raar. Zo'n sympathiek figuur is Jordy ook niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
In de podcast beweerd axel nog dat het speltechnisch was naar jordy. Gister bekende hij in de sauna dat hij hem persoonlijk niet mag.
Ik geloof dat Axel op hem stemt omdat Jordy een sterke speler is.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
In de podcast beweerd axel nog dat het speltechnisch was naar jordy. Gister bekende hij in de sauna dat hij hem persoonlijk niet mag.
Dat lukt alleen niet met deze taart denk ik.. het wordt eerder een slappe puddingquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
appeltaart kan gewoon lukken hoor, even een mesje langs de rand als hij gebakken is en hij komt los.
Dat is maar een mening en kan je over iedereen zeggen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo raar. Zo'n sympathiek figuur is Jordy ook niet.
Klopt, ik vind hem leuk!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is maar een mening en kan je over iedereen zeggen.
Het erge is dat het nog beloond wordt ookquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niets van. Hoe kun je in hemelsnaam populair worden door onsportief gedrag, stelen van je medebewoners, egoïstische streken en chagrijnig in bed liggen als het even niet gaat zoals jij wil.
Ik kan het me ook echt heel goed voorstellenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
dat denk ik toch echt nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik geloof dat Axel op hem stemt omdat Jordy een sterke speler is.
Dat ie hem niet mag zal niet de hoofdreden zijn denk ik.
Als Jordy gisteren naar hem toe was gekomen om zijn plan uit te leggen was er een kans geweest dat Axel mee was gegaan voor het spel, ondanks dat ie Jordy een eikel vindt.
Vice versa geldt dat ook.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan het me ook echt heel goed voorstellenik mag hem ook niet en ik woon er niet eens mee in een huis
Axel heeft 4 keer op Jordy gestemd Jordy 2 keer op Axel.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is echt onzin.. deze week was Axel geen target voor Jordy omdat dat hem beter uitkwam maar volgende week zou hij gewoon weer op hem stemmen. Axel is daarentegen standvastig en geeft ook aan dat Jordy in zijn spel niet past en wil hem eruit hebben en zal daar ook alles aan proberen te doen.
Ik denk niet dat Axel mee was gegaan want dan zou hij in de minderheid zijn bij een volgende stemming. Axel is gewoon eerlijk in hoe hij he5 ziet. Hij trok niet voor niets zijn handen terug toen ze in een kring vroegen of Axel ook bij het Kartel wilde. Hij zal wel gek zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als Jordy gisteren naar hem toe was gekomen om zijn plan uit te leggen was er een kans geweest dat Axel mee was gegaan voor het spel, ondanks dat ie Jordy een eikel vindt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Axel mee was gegaan want dan zou hij in de minderheid zijn bij een volgende stemming. Axel is gewoon eerlijk in hoe hij he5 ziet. Hij trok niet voor niets zijn handen terug toen ze in een kring vroegen of Axel ook bij het Kartel wilde. Hij zal wel gek zijn.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Axel mee was gegaan want dan zou hij in de minderheid zijn bij een volgende stemming. Axel is gewoon eerlijk in hoe hij he5 ziet. Hij trok niet voor niets zijn handen terug toen ze in een kring vroegen of Axel ook bij het Kartel wilde. Hij zal wel gek zijn.
Bij veel bewoners niet en bij sommige bewoners wel. De één zit er voor de ervaring en de ander wil met het eventueel gewonnen geld gebruiken om iets op te zetten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:52 schreef Snensie het volgende:
Geld lijkt geen rol te spelen deze BB. Ik denk dat er nog veel meer voor de bijl gaan. Stelletje watjes.
En later stuurden ze Jane ook op hem af om te kijken of zij hem over kon halen bij hen groep te komen. Zogenaamd voor hen 'bestwil'.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee Axel heeft afgelopen nacht duidelijk uitgesproken dat hij de dames nog wil houden omdat ze anders in de minderheid zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gelukkig is het een slimme jongenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
En later stuurden ze Jane ook op hem af om te kijken of zij hem over kon halen bij hen groep te komen. Zogenaamd voor hen 'bestwil'.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gelukkig is het een slimme jongen
Afgelopen nacht gaf hij aan dat hij best bij het kartel wil maar zonder Jordy.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom praat Jordy altijd zo aardig over hem natuurlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:56 schreef marky het volgende:
[..]
Axel heeft 4 keer op Jordy gestemd Jordy 2 keer op Axel.
Axel heeft afgelopen nacht gewoon gezegd dat hij een hekel heeft aan Jordy en daarom hem eruit wil hebben. Jordy heeft al vaker naar Axel uitgesproken dat het niet persoonlijk is maar dat hij om tactische redenen wel op Axel kan stemmen.
Voorop gesteld dat zij niet weten wat wij weten snapt Jordy niet dat Axel Jane niet meer steunt.
Maar dat maakt niet uit.. laat ze maar doenquote:
Jij kunt wel gewoon slapen en wordt niet wakker van het gesnurk van Axel en Pootjequote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:02 schreef Tascha071 het volgende:
Luister wel vanaf een uur of 22:30 met oortjes in bed maar val dan vaak in slaap. Gisteravond wel gelachen met gesprek Jane en Axel. Blijf t heerlijk vinden als ze samen zijn. Leuke humor
Dat is hij helemaal niet. Hij heeft gister een hele domme fout gemaakt. Hij overschat zichzelf enorm. Door zijn toedoen heeft hij Jane in de problemen gebracht. Zo erg zelfs dat Jane twijfelde aan Axel.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gelukkig is het een slimme jongen
Hij denkt dat hij dat krijgt, maar dat geld was alleen beschikbaar omdat die pot zo hoog was gebleven. Zelfs met die 20K die Ashley had betaald voor haar vrijstellling.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:36 schreef Koos1958 het volgende:
Volgens mij hebben ze niet door dat was ze hebben hun prijs is als ze als laatste overblijvenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:52 schreef Snensie het volgende:
Geld lijkt geen rol te spelen deze BB. Ik denk dat er nog veel meer voor de bijl gaan. Stelletje watjes.
Zou wel met een gevoel van kansloos zijn alles opmaken.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze niet door dat was ze hebben hun prijs is als ze als laatste overblijven
Dus als je een fout maakt overschat je jezelfquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:06 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is hij helemaal niet. Hij heeft gister een hele domme fout gemaakt. Hij overschat zichzelf enorm. Door zijn toedoen heeft hij Jane in de problemen gebracht. Zo erg zelfs dat Jane twijfelde aan Axel.
Stelen van de rest doen ze ook allemaal. We hebben het gezien en Wickey en Eva hebben het ook gezegd in interviews.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
egoïstische streken en chagrijnig in bed liggen als het even niet gaat zoals jij wil, zijn er veel meer die dat doen.
Het is ook vaak zo.. wat wil je zienquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:10 schreef mazaru het volgende:
Ach, er werd hier ook heel negatief geschreven over Axel dat hij er niet was voor Jane toen Elsa weg was gestemd. Dat hij niet eens even bij haar was gaan kijken. Maar in de uitzending was te zien dat hij als eerste bij haar was. Maar later kwam die rozekoekenbende die zich bovenop haar stortte
Precies. Dat zijn gewoon maatjes! En daar hoeven ze geen gebedsessies voor te houden.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is ook vaak zo.. wat wil je zienAxel en Jane hebben gisteravond nog maar eens een pinky promise gedaan.. daar komt niemand tussen
Je merkt toch dat ze zo op deze manier makkelijker geld uitgeven als het in een grote pot zitquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou wel met een gevoel van kansloos zijn alles opmaken.
Jij vind Jordy kennelijk niet sympathiek. Anderen hebben daar een andere mening over en dat is maar goed ook, dat iedereen dat voor zichzelf kan bepalen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo raar. Zo'n sympathiek figuur is Jordy ook niet.
Je schrijft exact wat Axel zn speltechniek is!!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel speelt, zoals BB zegt, voor zichzelf. Rent een beetje achter de meiden aan, zonnen, paar x per dag in de sauna, wat zeer ongezond is. Doet alsof hijj een bondje heeft met Jane, maar het enige waar Jane op zou kunnen vertrouwen is dat hij niet op haar stemt. Verder laat hij haar vallen als een baksteen als er iets is met haar, dan kruipt hij bij de Meiden op bed. Jane heeft in die zin veel meer steun aan het "kartel" en zit volgens mij steeds met twijfel wat ze moet doen en hoe betrouwbaar Axel is.
dat is eigenlijk de enige normale vriendschap die je daar ziet in het huisquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. Dat zijn gewoon maatjes! En daar hoeven ze geen gebedsessies voor te houden.
Klopt tot nu toe gaat dit goedquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij kunt wel gewoon slapen en wordt niet wakker van het gesnurk van Axel en Pootje
geen zin, zal ongebruikt blijvenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:17 schreef ledn81 het volgende:
Misschien een topic aanmaken "Mijn favorietje is beter dan jouw favorietje en vertel hier waarom"
Precies, net als dat Axel vannacht niet alleen zei dat hij die jongen niet mag vanwege z'n overdreven gedoe. Hij prees hem ook voor de manier waarop hij het spel beter gespeeld heeft dan hijzelf, mocht ie op de bank komen te zitten. Wordt ie dan naar huis gestuurd, vindt ie het ook prima.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:10 schreef mazaru het volgende:
Ach, er werd hier ook heel negatief geschreven over Axel dat hij er niet was voor Jane toen Elsa weg was gestemd. Dat hij niet eens even bij haar was gaan kijken. Maar in de uitzending was te zien dat hij als eerste bij haar was. Maar later kwam die rozekoekenbende die zich bovenop haar stortte
Hij zou er ook op kunnen vertrouwen dat het publiek hem sympathiek genoeg vindt om te blijven. Nominatie betekent nog niet dat je eruit gaat. Ik denk dat hij een grotere kans zou hebben om te blijven door mee te gaan, dan om zich te blijven afzetten met persoonlijke aanvallen op een medekandidaat.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat moet iedereen ook lekker voor zichzelf weten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jij vind Jordy kennelijk niet sympathiek. Anderen hebben daar een andere mening over en dat is maar goed ook, dat iedereen dat voor zichzelf kan bepalen.
Ze waren net over je aan het zingenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:17 schreef Hoempah het volgende:
Zal geen verrassing zijn maar Sharice en Milena op S2
En het is weer belachelijk dat Sharice in de suite mag en Axel daar vorige week iedere keer een ZC voor kreeg. Jolien begin deze week vlgs mij ookquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
Die siameese tweeling bezig met op wie te stemmen. Over saven van jordy enzo.
Als hij mee zou gaan dan zou er nu Milena en daarna Sharice weggestemd worden en Axel zou dan aan de beurt zijn. Hij is toch niet achterlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij zou er ook op kunnen vertrouwen dat het publiek hem sympathiek genoeg vindt om te blijven. Nominatie betekent nog niet dat je eruit gaat. Ik denk dat hij een grotere kans zou hebben om te blijven door mee te gaan, dan om zich te blijven afzetten met persoonlijke aanvallen op een medekandidaat.
Mee eens!!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:20 schreef Thorelf het volgende:
Deze 4 nu aan het spel rummikub zie ik het liefst in de finale..
Wie is dat? heb geluid niet aanquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:21 schreef czvt het volgende:
Tante nonneke weet niet hoe de air-fryer werkt!
Ze zitten gezellig aan de rummikub.. ontspannen nog maar duurt niet lang meer heb ik zo’n gevoel.quote:
Door het erven kan het nog wel aardig oplopen. Maar met deze manier van potopbouwen gaat dat wel heel traag.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze niet door dat was ze hebben hun prijs is als ze als laatste overblijven
blijkbaar wel want door deze actie is hij nu target nr 1 en anders waren er nog 2 voor hemquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als hij mee zou gaan dan zou er nu Milena en daarna Sharice weggestemd worden en Axel zou dan aan de beurt zijn. Hij is toch niet achterlijk
Daar kan ik me wel in vindenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:20 schreef Thorelf het volgende:
Deze 4 nu aan het spel rummikub zie ik het liefst in de finale..
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:24 schreef Verity het volgende:
Vind het wel grappig dat ze en Airfryer en broodbakmachine gekregen hebben, omdat ze de oven/keukendeel b nog niet hebben vrijgespeeld. Neemt ook wel een beetje de waarde weg ervan.
En de airfryer stond vlgs mij op 160 graden, dat is ook best laagquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Appeltaart niet goed nog, axel zegt deeg was ook heel dun zegt axel
Volgens mij mag iedereen daar nu in zolang er maar iemand bij is die daar slaapt. Eerder was het echt alleen voor de DM.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En het is weer belachelijk dat Sharice in de suite mag en Axel daar vorige week iedere keer een ZC voor kreeg. Jolien begin deze week vlgs mij ook
Na de mishandeling van de kookplaat gisteren en dit, iedereen er mee bezig maar ondertussen neemt niemand de verantwoordelijkheid of heeft er verstand van.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:26 schreef Lrod01 het volgende:
De hele bovenkant van de appeltaart kurkdroog en al half verbrand terwijl het van binnen nog rauw is. Nee dit wordt niets meer.
En dan wordt hij nog beloond met een brief van thuis.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Pootje ligt alweer voor dood op de bank met de ogen dicht
Dacht dat Jolien eerder deze week er nog uitgestuurd werdquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij mag iedereen daar nu in zolang er maar iemand bij is die daar slaapt. Eerder was het echt alleen voor de DM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |